Die gozer komt volgens mij,als ik zo zijn taal gebruik zie, uit Zuid-Afrika.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:27 schreef wonderer het volgende:
Ik zij dus dat ik studeerde ik wil graag een beige foto model brouw dus daar voor heb ik mensen nodig die het graag willen doen ( en voor mij willen poseren) maar dat komt alle maal wel.
Kan iemand dat even voor me vertalen?
Ik vind spoken en ratten lievquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat gewoon donkere tochtige vast met ratten besmeurde rare spookachtige zolders in huizen die meer dan een eeuw oud zijn!!!!! Zeker omdat ze ook nog een godallejezus stijl trapje hebben
Oefquote:
Ratjes!quote:
Ik ook! Tot ze gingen vechten waren ze erg lief. Twee nestjes gehadquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:44 schreef xman het volgende:
[..]
Ratjes!![]()
![]()
Ik heb woestijnratjes gehad vroeger.. zo lief die beestjes. (Bijna net zo lief al Waxxer)
quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:38 schreef xman het volgende:
[..]
Ach ik heb hem gevraagd of hij aan dyslectie lijdt.
Niet doen. Kun je zaterdag niet mee hupsenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik sta op t punt van breken hier.
Ik betwijfel serieus of ik uberhaupt energie en middelen heb om te hupsen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet doen. Kun je zaterdag niet mee hupsen
Je hebt een kaartje. Je woont al in Amsterdam. En energie dat kijg je van ons wel een beetje. Zal je goed doenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik betwijfel serieus of ik uberhaupt energie en middelen heb om te hupsen.
Ik mag hopen dat t gaat lukken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt een kaartje. Je woont al in Amsterdam. En energie dat kijg je van ons wel een beetje. Zal je goed doen
Gekregen van mij?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:56 schreef TehRockstar het volgende:
Hoe komt HIJ nou weer aan een kaartje?
quote:Het duurt nog zeker 20 jaar voor ik jou niet meer als de schuldige zie
quote:Je broertje doet helemaal niets, jij bent 2 koppen groter..jij veroorzaakt dit
Bijna vd trap gegooid te worden, schoenen in je gezicht krijgen, je spullen vertrapt worden, blauwe plekken, je pc dreigt afgekoppeld te worden..quote:op 31 januari ben je 18. Dan zijn de sloten veranderd, je spullen staan op de stoep en dan ben je mn zoon niet meer
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat t gaat lukken.
Ik ben waarschijnlijk rond 12.30 op Amsterdam RAIquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Mark en ik gaan in ieder geval met het openbara vervoer, vanaf centraal denk ik. Des en Pettefletje ook meen ik
Wat lief.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gekregen van mij?Als suikeroom-kadootje
Dan pas?!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk rond 12.30 op Amsterdam RAI
Gratis? Tsssquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat lief..
Gratis dingen/geld.
We zien wel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan pas?!
O ja, eerst idols
Dan moet je ff sms-en als je bij de RAI bent dan spreken we daar ergens af dat we naar de ingang lopen of zo.
Jezus..quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bijna vd trap gegooid te worden, schoenen in je gezicht krijgen, je spullen vertrapt worden, blauwe plekken, je pc dreigt afgekoppeld te worden..
Probeer dan maar eens nog fijn door te gaan
Als ik die mogelijkheid had..had ik m graag genomen. Geloof me.liever vandaag dan morgen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jezus..
Kun je niet tijdelijk bij een vriend/kennis ofzo gaan wonen?
Dat was niet de afspraak dat t gratis zou zijnquote:
Jouw broertje is echt een evil kind.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bijna vd trap gegooid te worden, schoenen in je gezicht krijgen, je spullen vertrapt worden, blauwe plekken, je pc dreigt afgekoppeld te worden..
Probeer dan maar eens nog fijn door te gaan
maar heeft PDD-NOS en is 14 dus heeft volgens mijn moeder een "excuus" en een voorbeeld gehadquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jouw broertje is echt een evil kind.
New age semi-ziektes als excuus gebruiken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
maar heeft PDD-NOS en is 14 dus heeft volgens mijn moeder een "excuus" en een voorbeeld gehad
quote:jep goed ge lezen kan niet alles hebben haha
Aanverwant ofzoquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
New age semi-ziektes als excuus gebruiken..
Ja hij heeft ADHD zoiets?
Nee nee, kusjequote:Op dinsdag 13 december 2005 20:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat was niet de afspraak dat t gratis zou zijn![]()
Ik snap het ja ...quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als ik die mogelijkheid had..had ik m graag genomen. Geloof me.liever vandaag dan morgen.
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Stom..
Zal wel los lopen, toch?
Wie?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:08 schreef xman het volgende:
Hey!
Heb een antwoord gekregen van de foto model op de vraag of hij dyslectisch is!
[..]
op de WANG he!quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wou dat ik nog zo naief kon zijn hierover
Ik zou dat eerder analfabeet willen noemen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:08 schreef xman het volgende:
Hey!
Heb een antwoord gekregen van de foto model op de vraag of hij dyslectisch is!
quote:
jep goed ge lezen kan niet alles hebben haha
quote:
Iemand die t wel zietquote:
Kan geregeld wordenquote:
De deur van het dak..that's it.of als je een logeeradres bedoeld:quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:21 schreef Andyvie het volgende:
Jeetje CDP, ook leuk als je zoiets te horen krijgt. Maar als je moeder echt dat geintje uit gaat halen met die sloten, heb je dan al iets van een backup?
Als je fotpmodel bent dan zet je niet alleen geposeerde foto's op je profiel.. daarbij, ik kan die tekst totaal niet rijmen met de persoon op de foto. Gast op de foto ziet er intelligent en ontwikkeld uit.. die tekst getuigd van vrijwel geen intelligentie en past zeker niet bij de leeftijd van die figuur..quote:
Have fun en hopelijk tot vannacht danquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heren.
Ik ben naar de sneak...Hopelijk tot vannacht online...
Zoniet ben ik er zaterdag en probeer ik via sms contact te onderhouden mmkay>?
Ik heb hem nu gevraagd waarom ik hem nooit in Amsterdam ben tegengekomen? Hij zou dus echt wel opvallen!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je fotpmodel bent dan zet je niet alleen geposeerde foto's op je profiel.. daarbij, ik kan die tekst totaal niet rijmen met de persoon op de foto. Gast op de foto ziet er intelligent en ontwikkeld uit.. die tekst getuigd van vrijwel geen intelligentie en past zeker niet bij de leeftijd van die figuur..
O ja.. en dyslectisch.. prima, maar ik denk dat je daar best goed mee om kunt gaan als je zo "oud" bent als hem..
Omdat het een faker is... duhquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:28 schreef xman het volgende:
[..]
Ik heb hem nu gevraagd waarom ik hem nooit in Amsterdam ben tegengekomen? Hij zou dus echt wel opvallen!
Awww... kut zeg.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De deur gaat op slot, de stroom eraf en de ramen dicht.
Ik kan morgen niet eens naar het congres....
Mn moeder dreigt Jeugdzorg weer in te schakelen en buurtregisseur (politie)..
Ik ben gewoon op.
Schijnbaar is vanavond alles mijn schuld en word alles wat ik in al die 18 jaar heb fout gedaan opgestapeld en opgerakeld.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:36 schreef TehRockstar het volgende:
Wat?! Je hebt toch niks gedaan?
Ik krijg gewoon echt moordneigingen nu...(richting haar even voor de duidelijkheid)quote:Je bent psychisch niet goed en dat heb je niet van je vader of van mij. Jij verziekt dit hele huishouden
Godsamme...quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De deur gaat op slot, de stroom eraf en de ramen dicht.
Ik kan morgen niet eens naar het congres....
Mn moeder dreigt Jeugdzorg weer in te schakelen en buurtregisseur (politie)..
Ik ben gewoon op.
Gelukkig weet je dat het bullshit is.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik krijg gewoon echt moordneigingen nu...(richting haar even voor de duidelijkheid)
Van welk geld?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gelukkig weet je dat het bullshit is.
Nog effe volhouden totdat je op jezelf kan.
Niet doen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon echt moordneigingen nu...(richting haar even voor de duidelijkheid)
En dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niet doen...
Kun je niet proberen vannacht ergens anders te slapen? Je moet nu even aan jezelf denken hoor!
Nee, nu niet. Maar op zich kan het wel qua leeftijd, of in ieder geval binnen enkele jaren.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Van welk geld?
Hoe?
Ik ken mezelf goed genoeg om zwaar te weten dat ik dat niet kan...gewoon niet kan.
Binnen enkele jaren.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, nu niet. Maar op zich kan het wel qua leeftijd, of in ieder geval binnen enkele jaren.
Kwestie van baantje/opleiding/stufi en mazzel om een goedkoop studentenhok te kunnen vinden.
Je zal iig niet onder een brug hoeven slapen ofzo.
Hoezo 46 dagen? En waarvan denkt ze dat jij dat kan betalen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Binnen enkele jaren.
Mijn moeder denkt letterlijk in 46 dagen.
Ik hoop dat het goed afloopt!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En dan?
Ik kom dit huis dan niet meer in. Punt. Geen discussie.
Over 46 dagen is hij achttien?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoezo 46 dagen? En waarvan denkt ze dat jij dat kan betalen?
Dat boeit haar niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoezo 46 dagen? En waarvan denkt ze dat jij dat kan betalen?
'k Weet niet of dat wettelijk zo werkt eigenlijk... is dat zo? Kan ze dat doen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat boeit haar niet.
Over 46 dagen ben ik niet langer haar verantwoordelijkheid en wil ze me niet meer in dit huis hebben.
Nee. Ik heb geen idee....quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Weet niet of dat wettelijk zo werkt eigenlijk... is dat zo? Kan ze dat doen?
Enig idee wat je dan zou doen?
Volgens mij is ze tot je 28 voor je verantwoordelijk. Maar dat moet je even in WGR vragen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat boeit haar niet.
Over 46 dagen ben ik niet langer haar verantwoordelijkheid en wil ze me niet meer in dit huis hebben.
Ik loop gelukkig bij een instantie waar ik hierbij gelukkig flink in gecoacht kan worden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:52 schreef xman het volgende:
[..]
Volgens mij is ze tot je 28 voor je verantwoordelijk. Maar dat moet je even in WGR vragen.
Er zijn trouwens instanties die je kunnen helpen. Zo heeft een vriend van mij een kamer gekregen in Amsterdam, omdat hij problemen had met z'n moeder. Wonen onder begeleiding was het. Daar zal wel informatie over te vinden zijn denk ik.
Mja, zoiets ook... Financieel verantwoordelijk tot veel latere leeftijd dan 18.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:52 schreef xman het volgende:
Volgens mij is ze tot je 28 voor je verantwoordelijk. Maar dat moet je even in WGR vragen.
Er zijn trouwens instanties die je kunnen helpen. Zo heeft een vriend van mij een kamer gekregen in Amsterdam, omdat hij problemen had met z'n moeder. Wonen onder begeleiding was het. Daar zal wel informatie over te vinden zijn denk ik.
Ooit.quote:
Bek dicht, 't is de heusche waarheid.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie zit te wachten op dit soort simpele reacties TRS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |