Troel, DE heeft daar een topic over geopend. Zij zit met ongeveer hetzelfde probleem.quote:Op maandag 12 december 2005 18:56 schreef Troel het volgende:
*duimt mee voor jessie*
Is er trouwens al ergens een topic over kinderen krijgen en erfelijke ziektes en dergelijke? Kon zo snel niet wat vinden
Is het reeel om graag zelf kinderen te baren als je weet dat je kinderen vrijwel zeker ook een autistische stoornis zullen krijgen? Ik zit op dit moment hier erg mee in mijn maag
Nouja, ik weet hoeveel ik er zelf last van heb en met welke problemen ik zit en welke problemen ik nog kan verwachten. Ik weet ook dat Bert (weliswaar nooit officieel vastgelegd) met hetzelfde probleem zit. Op he tmoment dat ik soms mijn handicap vervloek, is het dan reeel dit je kinderen aan te doen?quote:Op maandag 12 december 2005 19:25 schreef jessie het volgende:
Troel weet je een beetje hoe het zit met de grote van die stoornis? Ik bedoel je hebt zoveel gradaties, nou ja dat weet je natuurlijk zelf wel. Ik kan me voorstellen dat het verschil tussen je gevoel en verstand heel moeilijk is.
Dat topic heeft toch een iets andere strekking denk ik, omdat daar al duidelijk is dat ze geen kinderen willen. Ik weet nog niet in hoeverre ik het reeel vind dat topic te schoppen en voor een nieuw topic vind ik het nog wat te vroeg, dus ik laat het dan nog wel even liggen denk ik.quote:Op maandag 12 december 2005 19:30 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is hem Troel: Erfelijkheid en kinderen
Ja precies, dat dacht ik al.quote:Op maandag 12 december 2005 19:39 schreef Troel het volgende:
Dat topic heeft toch een iets andere strekking denk ik, omdat daar al duidelijk is dat ze geen kinderen willen. Ik weet nog niet in hoeverre ik het reeel vind dat topic te schoppen en voor een nieuw topic vind ik het nog wat te vroeg, dus ik laat het dan nog wel even liggen denk ik.
aan de ene kant wel, maar aan de andere kant beginnen we toch de komende tijd nog niet aan kinderen, dus het heeft ook geen haast.quote:Op maandag 12 december 2005 19:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja precies, dat dacht ik al.
Enneh... feel free to open een topic!
Nog even geduld! De lampjes zitten een beetje heel erg in de knoop en doen het ook niet allemaal meer. Dat wordt morgen eerst nieuwe kopenquote:Op maandag 12 december 2005 19:25 schreef jessie het volgende:
Snoopy dat word zo een fotooooooooooooooooooooooooo
Die heeft mijn broertje anderhalf jaar geleden 'even' geleend van me...quote:Op maandag 12 december 2005 21:18 schreef moussy het volgende:
Ik ben sinds een paar dagen maar weer aan het stoeien met de sims![]()
Het enige wat ik altijd leuk vond van de Sims was het bouwen van huizen! Als ik daar mee klaar was sloot ik mijn poppetjes op in een kamer (deuren weghalen), liet ze daar net lang gek worden tot ze verhongerd waren en brak het huis af en begon weer opnieuw met bouwenquote:Op maandag 12 december 2005 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Sims nog nooit gedaan.
En gezien de verhalen en mijn potentie tot zware verslaving mss maar beter ook.
Ga zo in bed maar even TV kijken.
Ik kan het wel andersomquote:Op maandag 12 december 2005 21:51 schreef babyfeet het volgende:
leuk boompje snoop..
en wat ben jij creaom van 2 strengen 1 te maken
Technisch bedoel jequote:Op maandag 12 december 2005 21:51 schreef babyfeet het volgende:
en wat ben jij creaom van 2 strengen 1 te maken
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:31 schreef lady-wrb het volgende:
easy-going, ik moest meteen aan jou denken bij dit topic: vochtige toilet doekjes
En? Zijn jullie al terug? Hoe was het? Hadden ze nu wel de juiste sleutel?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:05 schreef jessie het volgende:
Gezellig Dutchie!!!!!
Wij gaan om half 4 weer kijken.
Ik ga checken!quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:34 schreef Sugar het volgende:
Dutsjie, mail?
En Jessie, zijn jullie nu misschien in Brabant? Dan kom maar even langs!!!! Kun je meteen vertellen hoe het was!![]()
en als je er zou wonen smoesen ze alleen maar wat tegen elkaar. Die kinderen he, die houden me iedere middag uit mn slaapjequote:Op dinsdag 13 december 2005 21:15 schreef jessie het volgende:
Hahahahaha lol Mous.
Hier zeiden de mensjes die onder bij de lift hun babbeluurtje hielden. Hallo, hallo, o wat kan jij goed traplopen, o hallo hallo hallo en enz tegen de kinderen
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:52 schreef easy-going het volgende:
Hier staat de boom ook, ik ben alleen niet tevreden over de beren
[roddelmodus] Hmmmm waar ging het over? [/roddelmodus]quote:Op woensdag 14 december 2005 08:37 schreef Brighteyes het volgende:
En nu is het weer stil... maar zit ik inmiddels klaarwakker beneden.
En ik ben al niet zo'n uitslaperd.
Ja idd, maar het ging juist zo goed, toen ik eenmaal was gestopt met het afmaken van de scriptie heb ik nooit meer 's nachts wakker gelegen van de buikpijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 09:26 schreef moussy het volgende:
rugklachten kunnen ook je darmen zijn Syrena, jij was/bent toch ook een darmenklantje?
* moussy strooit wat naproxennetjes in de rondte
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:25 schreef Troel het volgende:
Een toeter? Heb jij wel een trompetje easy-going?
We gingen ooit eens voor mijn schoonmoeder rond kerst naar de poelier.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben dol op wild. Reerug, hertenbiefstuk, konijn. Mijn moeder kan fantastisch koken, dus dat was altijd heerlijk. En in restaurants eet ik het ook als het op de kaart staat. Ik eet ook kip en rund, ik vind wild eten niet zieliger. Ik zou alleen nooit een huisdier opeten het onbewust opeten van vroeger buiten beschouwing gelaten, laat staan zelf slachten.
Maar om mijn vader daarom nooit meer aan te kijken... dat gaat me echt te ver.
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:19 schreef Rewimo het volgende:
Meiden, waar zit ook alweer die outletstore van Miss Etam?
*normalere maten aan het bereiken is*
Ja ik dacht zelf ook Almere of Lelystad of zoietsquote:Op woensdag 14 december 2005 14:20 schreef melonovy het volgende:goed man, ik ben trots op je!
Zat er niet zon zaak in Lelystad ofzo? Ik weet het eigenlijk niet precies hoor. Succes met lekker shoppen!
Take Good Care is een goeiequote:Op woensdag 14 december 2005 17:04 schreef LadyS het volgende:
en wie kan me helpen aan kraamzorg in de omgeving van haarlem?
ik kan niks duidelijks vinden via google
poemojn?
Jonnetjequote:Op woensdag 14 december 2005 17:23 schreef Jonnetje het volgende:
Rewimo.....
* Koopjeswinkels - Miss Etam *
OMG wat hangen er toch een jankzakken op fok!quote:
Echt?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:24 schreef Lois het volgende:
ik had al weer mail dat we met 2 maten meten dus.... bij deze
Dat eten he, daar is een apart forum voorquote:Op woensdag 14 december 2005 21:15 schreef moussy het volgende:
Dat eten he, ik vind bambi trouwens ook érg lekker, en een pateetje van een wild zwijn gaat er ook wel ineten jullie ook wel organen? Levertjes, je kan me er wakker voor maken!
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:25 schreef danosa het volgende:
Ik denk wat staat daar nou dat moet bami zijn
Eau eau ik voel weer iets opkeaumen ...quote:Op woensdag 14 december 2005 21:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
dat dacht ik ook eerst
![]()
En nu wacht ik op de feauteau van Rewimeau met d'r nieuwe coup. En van Christan!
Ik heb laatst dat bankje teruggezocht, ik zat toen echt huilend van het lachen achter de pc. Ik wilde mijn moeder toen voorlezen, maar ik kon het niet, zo erg was hetquote:Op woensdag 14 december 2005 21:35 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Eau eau ik voel weer iets opkeaumen ...
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:35 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Eau eau ik voel weer iets opkeaumen ...
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:55 schreef Karin het volgende:
Rewimo wat goedJa foto's willen we
Jessie fijn dat het zo goed ging met Bo
Reigers is eauk een geweldig topic om terug te lezen![]()
Het was gewoon die gare foto en dat zo'n popi-jopi tekst erbij. Ik moest het hardste lachen toen iemand ala Samson Albertoooooooo schreef (die homo-kapper die meedoet in Samson en die Albert heet maar altijd Albertoooooooooooooo zegt).quote:Op woensdag 14 december 2005 22:12 schreef jessie het volgende:
Dat heb ik nooit gesnapt en snap ik nog steeds niet. Van dat park tjecken en die albertoIk mis zoveel hier
Euh ja, want het is al volgende week Jessie.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:13 schreef jessie het volgende:
Denken jullie nu al aan kerstmenu's dan. Echt?
Wij doen niet aan menu denk ik. Wij doen eigenlijk nooit aan menu
Wij ook niet, de kinderen mogen kiezen wat ze willen etenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:13 schreef jessie het volgende:
AARRGGHH.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:16 schreef dutchie het volgende:
[..]
Euh ja, want het is al volgende week Jessie.
niet als ze ook echt zelf mogen grutten hoor, René mag het graag doen, mien ongeduld.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:23 schreef jessie het volgende:
Bo wil nu een keer met die pannetjes (gourmetten dus) En verder doen we echt helemaal niks bijzonders. Net als jij denk ik Moussy.
En mijn schoonouders vroegen ons t middageten. Doen we bijna elk jaar. Die maken dan een lopend buffetje met luxe broodjes, beleg enzo.
Met die meiden vind ik een lange zit toch niks. Dus dat met die pannetjes zal ook wel van korte duur zijn vrees ik
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:24 schreef dutchie het volgende:
Syrena, al op de allerhande site gekeken?
quote:
Morgen is Frank hier, dan vraag ik wel of hij een feauteau maaktquote:Op woensdag 14 december 2005 21:29 schreef Syrena het volgende:
En nu wacht ik op de feauteau van Rewimeau met d'r nieuwe coup. En van Christan!
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:13 schreef jessie het volgende:
Oh ja, da had ik me nog niet eens gerealiseerd mara nu is die zorg idd ook een heel stuk minder!quote:Op donderdag 15 december 2005 10:39 schreef Belana het volgende:
BE, we hadden serieuse kijkers, maar ze vonden het toch te duur voor wat ze ervoor terug zouden krijgen. Tja, er moet ook idd nog wel het een en ander gebeuren hier, we doen steeds weer wat. We zullen wel door moeten, want we moeten toch ruimte hebben straks met de nieuwe kleine. ach, we zien wel, we kunnen het nu weer betalen, dus ik heb er geen stress meer van.
Mocht je van een romantische komedie houden: *nostalgie* Hier begon het allemaal mee!quote:Op donderdag 15 december 2005 10:40 schreef Belana het volgende:
Be, wat lief zo die beschrijving van je kerstavond
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:49 schreef dutchie het volgende:
BE, ik heb het idee dat het kerstavond erg romantisch wordt bij jullie. Hoop dat jullie het dessert nog halen.(ik zoek eik een 'wip-smiley
)
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:49 schreef dutchie het volgende:
Belana wat gaaf!Goh, ik ben echt blij voor jullie.
Vooral ook omdat het een tijd onzeker was wat je mans werk betreft en jouw ontevredenheid over je eigen baan. Maar dit ziet er goed uit.
BE, ik heb het idee dat het kerstavond erg romantisch wordt bij jullie. Hoop dat jullie het dessert nog halen.(ik zoek eik een 'wip-smiley
)
ow jeeeeeee......quote:Op donderdag 15 december 2005 14:43 schreef E.T. het volgende:
vorige week dinsdag kaarten besteld bij de Hema, ik heb ze vanmorgen opgehaald![]()
heeft er iemand een rol behang over? Ik heb een kind wat er achter kan
Er liggen echt 4 rollen asterix en obelix behang hier op tafel hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 15:08 schreef mallemeid het volgende:
In dat printje?Of vind je dat juist leuk?
Welquote:Op donderdag 15 december 2005 16:41 schreef E.T. het volgende:
(ik heb echt nog geen minuut rustig kunnen zitten vandaag)..
ze heeft wel 3 hele kwartieren geslapen vandaag iddquote:Op donderdag 15 december 2005 18:26 schreef dutchie het volgende:
[..]
WelEn het was ook wel langer dan een minuut.
Ik moet nog drie kwartier, ben echt die twee die er nog zitten naar buiten aan het kijkenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:07 schreef dutchie het volgende:
Succes dan maar!
Ik zit hier ook de slaap uit mijn ogen te wrijven. Nogt 2 uurtjes en dan mag ik naar huis.Gelukkig is het rustig vanavond. (afkloppen, want er kunnen altijd nog spontane binnenlopers komen)
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:11 schreef dutchie het volgende:
Syrena, dat kan ik me nog herinneren.
Waarom zie ik je trouwens nu niet in FEE?
Een vriendin vertelde me een paar dagen terug, dat die restanten collectie hier (In Delft dus) niet meer is. En dat slagen bij de Miss Etam in Delft dus ook een stuk minder is.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:57 schreef coolbabe het volgende:
In Delft zit er een. Maar dat is niet echt in je buurt Rewimo.
Mijn groter dan ik boom heb ik bij Praxis gekocht voor 12,49, ET!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:56 schreef E.T. het volgende:
zow, kerstboom staat... het is een nepperd geworden. Ik weiger meer als 15 euro neer te leggen voor een boompje van 1.20 en goedkoper heb ik ze niet gevonden op de vier adressen waar ik geweest ben. Dus toen maar een knappe nepperd meegenomen.
Ik ben wel vreselijk bekaf, dus ik ga lekker naar m'n bedje toe
Dan doe je iets niet goed denk ikquote:Op donderdag 15 december 2005 23:03 schreef moussy het volgende:
Ik heb morgen spierpijnvan het maken van een wippie
![]()
kamasutra hequote:Op donderdag 15 december 2005 23:12 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed denk ik![]()
dan neem je gewoon een zakje kant en klare pompoentjes en plakoogjesquote:Op donderdag 15 december 2005 23:23 schreef _evenstar_ het volgende:
oh zo een wuppie ik dacht net zoals de echte![]()
wara haal je diequote:Op donderdag 15 december 2005 23:25 schreef moussy het volgende:
[..]
dan neem je gewoon een zakje kant en klare pompoentjes en plakoogjes
quote:
zieltjes winnen? is sport een nieuwe religie danquote:Op donderdag 15 december 2005 20:11 schreef dutchie het volgende:
Syrena, dat kan ik me nog herinneren.
Waarom zie ik je trouwens nu niet in FEE?
Belana, ik werk op een sportschool. Probeer daar zieltjes te winnen.
Maar dat houdt dus ook in 's avonds werken. Vooral 's avonds is het druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |