niet als ze ook echt zelf mogen grutten hoor, René mag het graag doen, mien ongeduld.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:23 schreef jessie het volgende:
Bo wil nu een keer met die pannetjes (gourmetten dus) En verder doen we echt helemaal niks bijzonders. Net als jij denk ik Moussy.
En mijn schoonouders vroegen ons t middageten. Doen we bijna elk jaar. Die maken dan een lopend buffetje met luxe broodjes, beleg enzo.
Met die meiden vind ik een lange zit toch niks. Dus dat met die pannetjes zal ook wel van korte duur zijn vrees ik
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:24 schreef dutchie het volgende:
Syrena, al op de allerhande site gekeken?
quote:
Morgen is Frank hier, dan vraag ik wel of hij een feauteau maaktquote:Op woensdag 14 december 2005 21:29 schreef Syrena het volgende:
En nu wacht ik op de feauteau van Rewimeau met d'r nieuwe coup. En van Christan!
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:13 schreef jessie het volgende:
Denken jullie nu al aan kerstmenu's dan. Echt?
Wij doen niet aan menu denk ik. Wij doen eigenlijk nooit aan menu
Oh ja, da had ik me nog niet eens gerealiseerd mara nu is die zorg idd ook een heel stuk minder!quote:Op donderdag 15 december 2005 10:39 schreef Belana het volgende:
BE, we hadden serieuse kijkers, maar ze vonden het toch te duur voor wat ze ervoor terug zouden krijgen. Tja, er moet ook idd nog wel het een en ander gebeuren hier, we doen steeds weer wat. We zullen wel door moeten, want we moeten toch ruimte hebben straks met de nieuwe kleine. ach, we zien wel, we kunnen het nu weer betalen, dus ik heb er geen stress meer van.
Mocht je van een romantische komedie houden: *nostalgie* Hier begon het allemaal mee!quote:Op donderdag 15 december 2005 10:40 schreef Belana het volgende:
Be, wat lief zo die beschrijving van je kerstavond
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:49 schreef dutchie het volgende:
BE, ik heb het idee dat het kerstavond erg romantisch wordt bij jullie. Hoop dat jullie het dessert nog halen.(ik zoek eik een 'wip-smiley
)
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:49 schreef dutchie het volgende:
Belana wat gaaf!Goh, ik ben echt blij voor jullie.
Vooral ook omdat het een tijd onzeker was wat je mans werk betreft en jouw ontevredenheid over je eigen baan. Maar dit ziet er goed uit.
BE, ik heb het idee dat het kerstavond erg romantisch wordt bij jullie. Hoop dat jullie het dessert nog halen.(ik zoek eik een 'wip-smiley
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |