abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 december 2005 @ 10:50:56 #126
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_33066738
Shit zeg. En een vuilniszak in het zinken teitje leggen?
  † In Memoriam † woensdag 14 december 2005 @ 10:56:43 #127
7074 moussy
kuttekop
pi_33066883
Ik lust geen konijn, anders had ik ook van ons vroegere ooit eens konijn meegegeten
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_33067460
Ik zou mn vader of wie dan ook nooit meer aangekeken hebben, dat doe je een kind toch gewoon niet aan? Nu nog zou ik nooit een konijn gaan eten hoor, simpelweg omdat ik altijd konijnen heb en heb gehad als huisdier.
Wild eten we hier ook nooit, en ook echt niet mer kerst.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  † In Memoriam † woensdag 14 december 2005 @ 11:25:57 #129
7074 moussy
kuttekop
pi_33067544
Tis dat er op onze kippen geen vlees zit..

haha nee hoor, ik kan niet eten wat mij eerst aan heeft gekeken.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_33067603
Oooooooooooo wat ben ik blij als ik Bo zo weer kan halen. Ze moest zo huilen toen ik weg ging. Ze wurmde zich ook helemaal los bij de juf en wilde graag even alleen op een stoeltje zitten. O mijn meissie, wat had ik haar graag weer meegenomen.

De juf kwam heel leuk over en de klas was leuk en de kindjes ook. Er kwamen meisjes naar Bo toe toen ze moest huilen en die zeiden "Het is maar een half dagje hoor vandaag" Dat klonk zo lief Hopelijk heeft ze zich toch nog vermaakt toen ik weg was.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_33067648
oe spannend jessie!! en wat zielig dat ze zo moest huilen... ik hoop ook dat haar tranen snel gedroogd waren en dat ze 't heel leuk heeft gehad!
  woensdag 14 december 2005 @ 11:34:32 #132
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_33067757
Ik ben dol op wild. Reerug, hertenbiefstuk, konijn. Mijn moeder kan fantastisch koken, dus dat was altijd heerlijk. En in restaurants eet ik het ook als het op de kaart staat. Ik eet ook kip en rund, ik vind wild eten niet zieliger. Ik zou alleen nooit een huisdier opeten het onbewust opeten van vroeger buiten beschouwing gelaten , laat staan zelf slachten. Maar om mijn vader daarom nooit meer aan te kijken... dat gaat me echt te ver.
  woensdag 14 december 2005 @ 11:36:28 #133
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_33067798
Jessie, dat komt helemaal goed! Ik kan me voorstellen dat je d'r direct weer mee wou nemen, maar als je uit het zicht bent gaat het meestal een stuk beter. Wat lief trouwens dat er meteen andere kindjes op haar af kwamen om haar te troosten. Dat helpt vast!
  woensdag 14 december 2005 @ 11:40:04 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33067894
Jessie? Heb ik gemist hoe het huis was?
Even teruglezen hoor...
  woensdag 14 december 2005 @ 11:42:38 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33067959
Ah bijgelezen.
Jammer Jessie, maar als ik het zo hoor wel het slimste om het idd niet te doen.
Klinkt niet echt als een leuke omgeving voor kinderen enzo.

Ik vind het ook wel erg snel allemaal hoor, volgende week de huur al ingaan enzo. Dan kan je niet eens even aan het idee wennen en kijken hoe je het allemaal zou gaan moeten doen enzo.
  woensdag 14 december 2005 @ 13:22:39 #136
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_33070252
Jessie, ik ben heel erg benieuwd hoe het is gegaan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_33070837
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben dol op wild. Reerug, hertenbiefstuk, konijn. Mijn moeder kan fantastisch koken, dus dat was altijd heerlijk. En in restaurants eet ik het ook als het op de kaart staat. Ik eet ook kip en rund, ik vind wild eten niet zieliger. Ik zou alleen nooit een huisdier opeten het onbewust opeten van vroeger buiten beschouwing gelaten , laat staan zelf slachten. Maar om mijn vader daarom nooit meer aan te kijken... dat gaat me echt te ver.
We gingen ooit eens voor mijn schoonmoeder rond kerst naar de poelier.
Ja, daar waar ze 'wild' verkopen. We stonden trouw op onze beurt te wachten, waar een vitrine met geschoten en geplukte eenden lag. Ik werd daar zo naar van, dat ik lijkwit tegen mijn man zei dat ik eeeventjes moest zitten. Op het stoepje daar bijna flauwgevallen.
Ik ben echt geen vegetariër maar ik kan zo slecht tegen dat soort dingen. Ik haal mijn vlees maar gewoon bij de C1000, voor mij geen wild bij de poelier
Screw them.
We're going home.
pi_33070911
Ach Jessie, wat zielig hé!
Hopelijk vind ze het snel leuk, en went ze snel aan de kinderen.

Lara moest elke keer ook zo vreselijk hard huilen als ze naar de psz ging. Voelde me zo wreed, maar vanmorgen stond ze lachend voor het raam te zwaaien ipv vastgehouden door de juf al huilend en spartelend.
Screw them.
We're going home.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 december 2005 @ 14:19:09 #139
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_33071748
Meiden, waar zit ook alweer die outletstore van Miss Etam?

*normalere maten aan het bereiken is*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_33071756
Ah Jess, arme Bo, hopelijk is het snel over gegaan en heeft ze een superochtend gehad!

FIjn om te lezen dat ik niet de enige ben die van wild en konijnen houdt, ik vind het heerlijk. Bij het eten van vlees moet je gewoon niet denken hoe het diertje was toen het nog leefde, dan smaakt het allemaal stukken beter
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_33071794
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:19 schreef Rewimo het volgende:
Meiden, waar zit ook alweer die outletstore van Miss Etam?

*normalere maten aan het bereiken is*
goed man, ik ben trots op je!

Zat er niet zon zaak in Lelystad ofzo? Ik weet het eigenlijk niet precies hoor. Succes met lekker shoppen!
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 december 2005 @ 14:22:12 #142
13151 crew  Rewimo
pi_33071843
Jessie, Christan wilde ook weer mee de eerste dag. Maar na een uurtje belde zijn juf dat alles prima ging
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 december 2005 @ 14:22:50 #143
13151 crew  Rewimo
pi_33071855
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:20 schreef melonovy het volgende:
goed man, ik ben trots op je!

Zat er niet zon zaak in Lelystad ofzo? Ik weet het eigenlijk niet precies hoor. Succes met lekker shoppen!
Ja ik dacht zelf ook Almere of Lelystad of zoiets
  woensdag 14 december 2005 @ 16:57:38 #144
30488 coolbabe
My little pwny
pi_33075599
In Delft zit er een. Maar dat is niet echt in je buurt Rewimo.
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_33075746
en wie kan me helpen aan kraamzorg in de omgeving van haarlem?
ik kan niks duidelijks vinden via google

poemojn?
pi_33075874
heb je hier al gekeken ladyS? http://kraam.pagina.nl/ of hier? http://023.pagina.nl/
pi_33076200
W ~ H ~ T
pi_33076888
Livelink hier t verslagje

Toen we Bo gingen halen zag ik haar naast een ander meisje zitten. Bo zag ons en zei heeeee mijn papa en mama. Ze hielp de juf toen even en mocht de deur open komen doen. De juf zei ons even te wachten tot de kindjes weg waren zodat we even konden praten hoe het gegaan was. (ze zei al wel gelijk erachteraan dat dat goed was gegaan)
Toen ik dus weg was heeft ze niet lang gehuild. Ze heeft een kindje uit gekozen om mee te spelen. En samen overlegd wat ze gingen doen. Ze kozen voor de poppenhoek. Eenmaal daar wilde Bo al snel weer wat anders. De juf zei dat ieder kindje dat naar de pueterspeelzaal geweest was dat had. Omdat ze daar van t ene naar t andere hobbelen. Ze vertelde Bo dat ze voor de poppenhoek gekozen had en dat ze daar dus moest blijven spelen. Toen moest ze huilen. Toen vroeg de juf of ze in t keukentje (wat in de poppenhoek staat) een kerstdiner wilde bereiden en dan kwam de juf op visite. En toen was het al snel weer over. Ze vond Bo open. Ze had lekker gekletst over haar verjaardag. Buiten spelen ging ook prima. Ze zag wel dat ze af en toe wat dipjes had. Maar allemaal heel normaal voor iemand die net een dagje komt wennen. Alles is zo nieuw. Er was zelfs een meisje die een tekening voor Bo had gemaakt. In de klas was er iemand jarig dus ze had een traktatie bij zich. En van de juf 2 (ook 1 voor dr zusje ) chocolade kerstballen met een houten knijpertje en een briefje met fijne feestdagen. Echt superleuk dus. Bo was echt al aan het kletsen met kindjes die in de klas zaten. Iets wat ik op de peuterspeelzaal nog nooit zo gezien had!!!!
Ik was zo superopgelucht. Echt heel erg. De juf zei nog dat als er echt iets is, of ze zou blijven huilen dan bellen ze ook gewoon.
Het enige wat Bo moeilijk vond was dat ze haar gymspulletjes en slofjes achter moest laten

Bij thuiskomst gelijk haar feestje gevierd, vond ze ook helemaal geweldig (foto's volgen vanavond nog wel)
Nu is Geer mac donalds halen. Dalijk ff puin ruimen en dan ga ik lekker hangen. Druk dagje voor ons allemaal

[ Bericht 1% gewijzigd door jessie op 14-12-2005 18:01:57 ]
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 14 december 2005 @ 17:57:21 #150
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_33077031
Dat klinkt als een heel fijne wen-dag, Jessie Wat een lieve juf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')