Livelink hier t verslagje
![]()
Toen we Bo gingen halen zag ik haar naast een ander meisje zitten. Bo zag ons en zei heeeee mijn papa en mama. Ze hielp de juf toen even en mocht de deur open komen doen. De juf zei ons even te wachten tot de kindjes weg waren zodat we even konden praten hoe het gegaan was. (ze zei al wel gelijk erachteraan dat dat goed was gegaan)
Toen ik dus weg was heeft ze niet lang gehuild. Ze heeft een kindje uit gekozen om mee te spelen. En samen overlegd wat ze gingen doen. Ze kozen voor de poppenhoek. Eenmaal daar wilde Bo al snel weer wat anders. De juf zei dat ieder kindje dat naar de pueterspeelzaal geweest was dat had. Omdat ze daar van t ene naar t andere hobbelen. Ze vertelde Bo dat ze voor de poppenhoek gekozen had en dat ze daar dus moest blijven spelen. Toen moest ze huilen. Toen vroeg de juf of ze in t keukentje (wat in de poppenhoek staat) een kerstdiner wilde bereiden en dan kwam de juf op visite. En toen was het al snel weer over. Ze vond Bo open. Ze had lekker gekletst over haar verjaardag. Buiten spelen ging ook prima. Ze zag wel dat ze af en toe wat dipjes had. Maar allemaal heel normaal voor iemand die net een dagje komt wennen. Alles is zo nieuw. Er was zelfs een meisje die een tekening voor Bo had gemaakt. In de klas was er iemand jarig dus ze had een traktatie bij zich. En van de juf 2 (ook 1 voor dr zusje
![]()
) chocolade kerstballen met een houten knijpertje en een briefje met fijne feestdagen. Echt superleuk dus. Bo was echt al aan het kletsen met kindjes die in de klas zaten. Iets wat ik op de peuterspeelzaal nog nooit zo gezien had!!!!
Ik was zo superopgelucht. Echt heel erg. De juf zei nog dat als er echt iets is, of ze zou blijven huilen dan bellen ze ook gewoon.
Het enige wat Bo moeilijk vond was dat ze haar gymspulletjes en slofjes achter moest laten
![]()
Bij thuiskomst gelijk haar feestje gevierd, vond ze ook helemaal geweldig (foto's volgen vanavond nog wel)
Nu is Geer mac donalds halen. Dalijk ff puin ruimen en dan ga ik lekker hangen. Druk dagje voor ons allemaal
[ Bericht 1% gewijzigd door jessie op 14-12-2005 18:01:57 ]
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!