quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:52 schreef easy-going het volgende:
Hier staat de boom ook, ik ben alleen niet tevreden over de beren
[roddelmodus] Hmmmm waar ging het over? [/roddelmodus]quote:Op woensdag 14 december 2005 08:37 schreef Brighteyes het volgende:
En nu is het weer stil... maar zit ik inmiddels klaarwakker beneden.
En ik ben al niet zo'n uitslaperd.
Ja idd, maar het ging juist zo goed, toen ik eenmaal was gestopt met het afmaken van de scriptie heb ik nooit meer 's nachts wakker gelegen van de buikpijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 09:26 schreef moussy het volgende:
rugklachten kunnen ook je darmen zijn Syrena, jij was/bent toch ook een darmenklantje?
* moussy strooit wat naproxennetjes in de rondte
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:25 schreef Troel het volgende:
Een toeter? Heb jij wel een trompetje easy-going?
We gingen ooit eens voor mijn schoonmoeder rond kerst naar de poelier.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben dol op wild. Reerug, hertenbiefstuk, konijn. Mijn moeder kan fantastisch koken, dus dat was altijd heerlijk. En in restaurants eet ik het ook als het op de kaart staat. Ik eet ook kip en rund, ik vind wild eten niet zieliger. Ik zou alleen nooit een huisdier opeten het onbewust opeten van vroeger buiten beschouwing gelaten, laat staan zelf slachten.
Maar om mijn vader daarom nooit meer aan te kijken... dat gaat me echt te ver.
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:19 schreef Rewimo het volgende:
Meiden, waar zit ook alweer die outletstore van Miss Etam?
*normalere maten aan het bereiken is*
Ja ik dacht zelf ook Almere of Lelystad of zoietsquote:Op woensdag 14 december 2005 14:20 schreef melonovy het volgende:goed man, ik ben trots op je!
Zat er niet zon zaak in Lelystad ofzo? Ik weet het eigenlijk niet precies hoor. Succes met lekker shoppen!
Take Good Care is een goeiequote:Op woensdag 14 december 2005 17:04 schreef LadyS het volgende:
en wie kan me helpen aan kraamzorg in de omgeving van haarlem?
ik kan niks duidelijks vinden via google
poemojn?
Jonnetjequote:Op woensdag 14 december 2005 17:23 schreef Jonnetje het volgende:
Rewimo.....
* Koopjeswinkels - Miss Etam *
OMG wat hangen er toch een jankzakken op fok!quote:
Echt?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:24 schreef Lois het volgende:
ik had al weer mail dat we met 2 maten meten dus.... bij deze
Dat eten he, daar is een apart forum voorquote:Op woensdag 14 december 2005 21:15 schreef moussy het volgende:
Dat eten he, ik vind bambi trouwens ook érg lekker, en een pateetje van een wild zwijn gaat er ook wel ineten jullie ook wel organen? Levertjes, je kan me er wakker voor maken!
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:25 schreef danosa het volgende:
Ik denk wat staat daar nou dat moet bami zijn
Eau eau ik voel weer iets opkeaumen ...quote:Op woensdag 14 december 2005 21:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
dat dacht ik ook eerst
![]()
En nu wacht ik op de feauteau van Rewimeau met d'r nieuwe coup. En van Christan!
Ik heb laatst dat bankje teruggezocht, ik zat toen echt huilend van het lachen achter de pc. Ik wilde mijn moeder toen voorlezen, maar ik kon het niet, zo erg was hetquote:Op woensdag 14 december 2005 21:35 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Eau eau ik voel weer iets opkeaumen ...
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:35 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Eau eau ik voel weer iets opkeaumen ...
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:55 schreef Karin het volgende:
Rewimo wat goedJa foto's willen we
Jessie fijn dat het zo goed ging met Bo
Reigers is eauk een geweldig topic om terug te lezen![]()
Het was gewoon die gare foto en dat zo'n popi-jopi tekst erbij. Ik moest het hardste lachen toen iemand ala Samson Albertoooooooo schreef (die homo-kapper die meedoet in Samson en die Albert heet maar altijd Albertoooooooooooooo zegt).quote:Op woensdag 14 december 2005 22:12 schreef jessie het volgende:
Dat heb ik nooit gesnapt en snap ik nog steeds niet. Van dat park tjecken en die albertoIk mis zoveel hier
Euh ja, want het is al volgende week Jessie.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:13 schreef jessie het volgende:
Denken jullie nu al aan kerstmenu's dan. Echt?
Wij doen niet aan menu denk ik. Wij doen eigenlijk nooit aan menu
Wij ook niet, de kinderen mogen kiezen wat ze willen etenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:13 schreef jessie het volgende:
Denken jullie nu al aan kerstmenu's dan. Echt?
Wij doen niet aan menu denk ik. Wij doen eigenlijk nooit aan menu
AARRGGHH.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:16 schreef dutchie het volgende:
[..]
Euh ja, want het is al volgende week Jessie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |