Er werd wat gegild over 'Ga jij dan elke ochtend ontbijt staan maken!'.
![]()
En toen een paar keer echt heel hysterisch 'Donder oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooop'.
Ik had echt zoiets van 'moeten we niet iemand bellen of zo?'.
![]()
En toen hoorde ik haar nog gillen 'Ik hou wél van je!' En hij 'Dat doe je niet!'.
Echt heel gezellig.
Maar goed, het is dus al weer 20 minuten stil en de buurvrouw is net naar haar werk gegaan.
Syrena, hier ook last van pijn heel laag onderin mijn rug (al wel langer hoor, maar het werd nu steeds erger). Ben toevallig gisteren naar de HA gegaan om te kijken of ik fysio kon krijgen. Eerst wilde ze daar niet helemaal aan omdat lage rugpijn vaak te maken heeft met spanningen dus dat het symptoom bestrijding zou zijn maar toen heeft ze even gekeken en gevoeld en er zit toch wel het eea niet helemaal goed bij mijn SI gewricht. Dus ik ben doorgestuurd.
Scheelde wel dat ik kon aangeven dat er inmiddels in mijn werk het eea in gang is gezet om daar de stress er weer uit te krijgen. (Ben nog niet weer helemaal volledig aan het werk). Dus dubbelop.
Gek eigenlijk, want ik dacht altijd dat spanningen in de schouders en in de nek gingen zitten maar zei zij dat er heel duidelijk een verband tussen aan te tonen is.
Hoewel er uiteraard ook mensen zijn die gewone pijnklachten hebben zoals bijv. hernia oid.
[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 14-12-2005 09:54:17 ]