ow jeeeeeee......quote:Op donderdag 15 december 2005 14:43 schreef E.T. het volgende:
vorige week dinsdag kaarten besteld bij de Hema, ik heb ze vanmorgen opgehaald![]()
heeft er iemand een rol behang over? Ik heb een kind wat er achter kan
Er liggen echt 4 rollen asterix en obelix behang hier op tafel hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 15:08 schreef mallemeid het volgende:
In dat printje?Of vind je dat juist leuk?
Welquote:Op donderdag 15 december 2005 16:41 schreef E.T. het volgende:
(ik heb echt nog geen minuut rustig kunnen zitten vandaag)..
ze heeft wel 3 hele kwartieren geslapen vandaag iddquote:Op donderdag 15 december 2005 18:26 schreef dutchie het volgende:
[..]
WelEn het was ook wel langer dan een minuut.
Ik moet nog drie kwartier, ben echt die twee die er nog zitten naar buiten aan het kijkenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:07 schreef dutchie het volgende:
Succes dan maar!
Ik zit hier ook de slaap uit mijn ogen te wrijven. Nogt 2 uurtjes en dan mag ik naar huis.Gelukkig is het rustig vanavond. (afkloppen, want er kunnen altijd nog spontane binnenlopers komen)
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:11 schreef dutchie het volgende:
Syrena, dat kan ik me nog herinneren.
Waarom zie ik je trouwens nu niet in FEE?
Een vriendin vertelde me een paar dagen terug, dat die restanten collectie hier (In Delft dus) niet meer is. En dat slagen bij de Miss Etam in Delft dus ook een stuk minder is.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:57 schreef coolbabe het volgende:
In Delft zit er een. Maar dat is niet echt in je buurt Rewimo.
Mijn groter dan ik boom heb ik bij Praxis gekocht voor 12,49, ET!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:56 schreef E.T. het volgende:
zow, kerstboom staat... het is een nepperd geworden. Ik weiger meer als 15 euro neer te leggen voor een boompje van 1.20 en goedkoper heb ik ze niet gevonden op de vier adressen waar ik geweest ben. Dus toen maar een knappe nepperd meegenomen.
Ik ben wel vreselijk bekaf, dus ik ga lekker naar m'n bedje toe
Dan doe je iets niet goed denk ikquote:Op donderdag 15 december 2005 23:03 schreef moussy het volgende:
Ik heb morgen spierpijnvan het maken van een wippie
![]()
kamasutra hequote:Op donderdag 15 december 2005 23:12 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed denk ik![]()
dan neem je gewoon een zakje kant en klare pompoentjes en plakoogjesquote:Op donderdag 15 december 2005 23:23 schreef _evenstar_ het volgende:
oh zo een wuppie ik dacht net zoals de echte![]()
wara haal je diequote:Op donderdag 15 december 2005 23:25 schreef moussy het volgende:
[..]
dan neem je gewoon een zakje kant en klare pompoentjes en plakoogjes
quote:
zieltjes winnen? is sport een nieuwe religie danquote:Op donderdag 15 december 2005 20:11 schreef dutchie het volgende:
Syrena, dat kan ik me nog herinneren.
Waarom zie ik je trouwens nu niet in FEE?
Belana, ik werk op een sportschool. Probeer daar zieltjes te winnen.
Maar dat houdt dus ook in 's avonds werken. Vooral 's avonds is het druk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |