quote:Youths riding around in vehicles bashed cars and smashed store windows in suburban Sydney late Monday, police said, as violence continued for a second night in a row.
A police spokesman said the rampage broke out in Cronulla, the same beach-side suburb where a night of race riots resulted in scores of arrests Sunday, and in neighboring Caringbah.
Verbaasd mij dat we dat hier nog niet gezien hebben.quote:Op maandag 12 december 2005 15:26 schreef Disorder het volgende:
Aan de artikelen te zien lijkt het op eerdere rassenrellen over de wereld. Jarenlange vechtpartijen, verkrachtingen en bedreigingen. En nu is de maat vol. Dit gaan we nog veel vaker zien.
Tja, misschien van de Australiers wel ja.quote:Op maandag 12 december 2005 15:59 schreef Bastard het volgende:
Integratie is wereldwijd mislukt.
Problemen en spanningen zijn er altijd en dienen vemeden en in de kiem gesmoord te worden. En dat gebeurt dus niet door elke willekeurige Leb aan te vallen.quote:Op maandag 12 december 2005 15:19 schreef addictivebeat het volgende:
vond het opvallend om te lezen dat er op het nieuws werd gemeld dat dit de eerste problemen waren met de moslimsgemeenschap of libanese gemeenschap, want dat is zeker niet geval. Zo was er een geruchtmakende groepsverkrachtingzaak een jaar geleden met dezelfde figuren uit die gemeenschap. Ook in australie wordt het beestje nu pas bij de naam genoemd.
Uiteraard komt dit allemaal door die gemene Moslims en zegt het verder weinig over een deel van de blanke Australische gemeenschapquote:Australian Associated Press, citing a resident who declined to be named, said men riding in up to 50 cars and wielding baseball bats converged on Cronulla, smashing cars. Ambulances were called to help at least one injured man seen lying on the side of the road.
Steven Dawson said a bottle thrown through his apartment window in the suburb of Brighton-Le-Sands showered his 5-month-old son Caleb with glass, but did not hurt the child.
Horst Dreizner said a car had rammed into his denture store and he feared the violence would escalate. "Personally, I think it is only the beginning," he said in a telephone interview.
Ze pakten massaal de Australische vlag en een biertje om met de strijd te beginnen, deze onderdrukte Australiers.quote:Op maandag 12 december 2005 16:22 schreef KreKkeR het volgende:
Er zijn blijkbaar ook grote problemen onder de blanke gemeenschap. Anders zouden er geen 5000 dronken idioten alles wat enigszins Arabisch/Zuid Europees oogt, gezagsdragers en eigenlijk alles wat op hun pad terechtkwam, aan gort slaan.
[..]
Uiteraard komt dit allemaal door die gemene Moslims en zegt het verder weinig over een deel van de blanke Australische gemeenschap![]()
Bekogelden politie-agenten en onschuldige automobilisten, schreven racististische leuzen op het strand, sloegen in op vrouwelijke voorbijgangers met zwart haar, vernielden talloze auto's. Allemaal om hun geliefde land te beschermen tegen de Islamisering.quote:Op maandag 12 december 2005 16:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ze pakten massaal de Australische vlag en een biertje om met de strijd te beginnen, deze onderdrukte Australiers.![]()
De aboriginals kunnen het ook fantastisch vinden met de Australische blanken, de eerste aziaat die daar rondloopt moet ik nog zien.quote:Op maandag 12 december 2005 17:04 schreef Disorder het volgende:
Ik lees op internationale fora dat het al een lang broeiend probleem is. Net als hier, en in andere Europese landen veroorzaken voornamelijk jongeren met een Arabisch uiterlijk veel overlast. Aziäten lijken het wel goed te kunnen vinden met de Australische blanken.
Toch raar. Het schijnen vaak de Arabische jongeren te zijn waar het maar niet mee wil lukken. Hoe komt dat?
'opvallend dat het hier nog niet gebeurd is'quote:Op maandag 12 december 2005 17:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bekogelden politie-agenten en onschuldige automobilisten, schreven racististische leuzen op het strand, sloegen in op vrouwelijke voorbijgangers met zwart haar, vernielden talloze auto's. Allemaal om hun geliefde land te beschermen tegen de Islamisering.![]()
Hoe noem je het anders als je hele groepen onschuldige mensen gaat aanvallen omdat een paar proleten die iemand in elkaar sloegen er Arabisch uitzagen?quote:Op maandag 12 december 2005 17:09 schreef el_hombre het volgende:
En ik kan deze reactie van de Australische bevolking goed begrijpen. En ik denk dat het te makkelijk is om ze als iq-loze barbaren af te schilderen.
Minder stranddagen.quote:Op maandag 12 december 2005 17:11 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom hebben we hier in Nederland zo weinig rellen![]()
Heb je gezien hoe de gemiddelde Australische reller eruit zag? Als een getattoeerde dronken aap. Daar heb jij begrip voor?quote:Op maandag 12 december 2005 17:09 schreef el_hombre het volgende:
Volgens mij komen er nog veel meer rassenrellen.
En ik kan deze reactie van de Australische bevolking goed begrijpen. En ik denk dat het te makkelijk is om ze als iq-loze barbaren af te schilderen.
Eh... in dat andere deel van het topic staat er toch echt een aziaat naast die man met die megafoon. Maar het is inderdaad opmerkelijk dat aziaten geen problemen hebben en arabieren / moslims wel. Moslims maken het zichzelf erg moeilijk door ipv de vinger de hele hand te willen.quote:Op maandag 12 december 2005 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De aboriginals kunnen het ook fantastisch vinden met de Australische blanken, de eerste aziaat die daar rondloopt moet ik nog zien.
Tuurlijk, gewoon eenreden zoeken om wat mensen in elkaar te meppen, nogal logisch.quote:Op maandag 12 december 2005 17:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe de gemiddelde Australische reller eruit zag? Als een getattoeerde dronken aap. Daar heb jij begrip voor?
Ik snap sowieso niet dat je dit als reactie van de Australische bevolking ziet. Ik zag geen rellende meiden, oma's of andere lagen van de Australische bevolking. Alleen maar bezopen kerels.
Kutvolk? ik zie frisse Aussies een beetje gein trappen. Vergeet niet, dit is het land van Australian football, huilies hebben daar niets te zoekenquote:Op maandag 12 december 2005 11:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, kijk deze arme engeltjes nou toch. Vernederd en achtergesteld, na jarenlange indoctrinatie door 'het kwaad' zijn deze vrijheidsstrijders begonnen degenen die hun alles proberen af te nemen terug te pakken.
![]()
Flikker toch op man. Dit is kutvolk, dat zie je toch meteen.
Vertel, wat zijn het dan? Arme slachtoffers van die boze gemene Arabieren die daarom nu maar de hele stad onder het genot van een biertje aan gort slaan, alles met een enigszins Arabisch/Zuid Europees uiterlijk incluis?quote:Op maandag 12 december 2005 17:09 schreef el_hombre het volgende:
En ik denk dat het te makkelijk is om ze als iq-loze barbaren af te schilderen.
Ik zal met een paar mensen eens bij jou in de buurt gein gaan trappenquote:Op maandag 12 december 2005 17:23 schreef Godslasteraar het volgende:
hier verder![]()
[..]
Kutvolk? ik zie frisse Aussies een beetje gein trappen. Vergeet niet, dit is het land van Australian football, huilies hebben daar niets te zoeken![]()
Ja, lekker fris volk daar.quote:Op maandag 12 december 2005 17:23 schreef Godslasteraar het volgende:
hier verder![]()
[..]
Kutvolk? ik zie frisse Aussies een beetje gein trappen. Vergeet niet, dit is het land van Australian football, huilies hebben daar niets te zoeken![]()
Joh, en die vermeende vechtpartij tussen twee Libanezen en twee lifeguards was zeker ook gewoon een beetje gein trappen enzo, verder niks ernstigs?quote:Op maandag 12 december 2005 17:23 schreef Godslasteraar het volgende:
hier verder![]()
[..]
Hangt er een beetje van af wát voor mensen. Toch niet van die moslimmetjes die nog geen kratje bier kunnen tillen?quote:Op maandag 12 december 2005 17:25 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik zal met een paar mensen eens bij jou in de buurt gein gaan trappen.
. Kijken of je dat nog zo leuk vindt.
Nee.quote:Op maandag 12 december 2005 17:31 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Hangt er een beetje van af wát voor mensen. Toch niet van die moslimmetjes die nog geen kratje bier kunnen tillen?
In die zin zijn de libanezen wel erg fan van de Westerse cultuur, waar het kennelijk normaal gevonden wordt zo te reageren (met name gezien de goedpraat-reacties).quote:Op maandag 12 december 2005 17:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Joh, en die vermeende vechtpartij tussen twee Libanezen en twee lifeguards was zeker ook gewoon een beetje gein trappen enzo, verder niks ernstigs?![]()
ik denk dat de aussies het voorbeeld van parijs en amerika gevolgd hebben. dan schijnt de regering beloftes te maken.quote:Op maandag 12 december 2005 17:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In die zin zijn de libanezen wel erg fan van de Westerse cultuur, waar het kennelijk normaal gevonden wordt zo te reageren (met name gezien de goedpraat-reacties).
idd je hebt gelijk. in parijs was er geen aanleidingquote:Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef Posdnous het volgende:
Ja, dit is hetzelfde als in Parijs.
Decennia lang gefrustreerd over een verpauperde omgeving zonder toekomst is idd hetzelfde als twee arabieren die iemand in elkaar meppenquote:Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
idd je hebt gelijk. in parijs was er geen aanleiding![]()
leuk hequote:Op maandag 12 december 2005 17:53 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]
tis gewoon rete gezelg daardie gozert heeft het niet meer
![]()
even afgezien van het feit dat ik nogal cynisch ben en dit geweld natuurlijk ten zeerste afkeur, denk ik niet dat het incident de oorzaak is voor dit soort gedrag. ik denk dat het de druppel was in de emmer vol met dit soort incidenten. denk je zelf niet?quote:Op maandag 12 december 2005 17:55 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Decennia lang gefrustreerd over een verpauperde omgeving zonder toekomst is idd hetzelfde als twee arabieren die iemand in elkaar meppen.
Geen idee. Ik weet wel dat het in geen enkele verhouding staat.quote:Op maandag 12 december 2005 17:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
even afgezien van het feit dat ik nogal cynisch ben en dit geweld natuurlijk ten zeerste afkeur, denk ik niet dat het incident de oorzaak is voor dit soort gedrag. ik denk dat het de druppel was in de emmer vol met dit soort incidenten. denk je zelf niet?
ik weet het niet. ik hoor te weinig over australië en de misstanden daar. de reacties zijn reacties van mensen die blijkbaar niet meer willen discussiëren.quote:Op maandag 12 december 2005 17:58 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet wel dat het in geen enkele verhouding staat.
Ik weet niet aan wie dat ligt. mensen die ik ken in Australie hebben het nooit over last van buitenlanders.quote:Op maandag 12 december 2005 17:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik weet het niet. ik hoor te weinig over australië en de misstanden daar. de reacties zijn reacties van mensen die blijkbaar niet meer willen discussiëren.
ik was niet echt serieus met die rellenvergelijking in parijs...quote:Op maandag 12 december 2005 18:01 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik weet niet aan wie dat ligt. mensen die ik ken in Australie hebben het nooit over last van buitenlanders.
De problemen in Parijs zijn al heeeel lang bekend en ook dat er nooit iets aan gebeurt is al heel lang bekend.
Nooit iets aan gebeurt? Daar worden al sinds decennia miljarden in gestopt. Maar het maakt geen ene flikker uit. Overal in Europa, met wat voor beleid dan ook, wil het niet vlotten met moslims. Netzomin als in het Midden Oosten overigens. En Australië blijkbaar.quote:Op maandag 12 december 2005 18:01 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik weet niet aan wie dat ligt. mensen die ik ken in Australie hebben het nooit over last van buitenlanders.
De problemen in Parijs zijn al heeeel lang bekend en ook dat er nooit iets aan gebeurt is al heel lang bekend.
Ik wist niet dat de aboriginals moslim warenquote:Op maandag 12 december 2005 18:06 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Nooit iets aan gebeurt? Daar worden al sinds decennia miljarden in gestopt. Maar het maakt geen ene flikker uit. Overal in Europa, met wat voor beleid dan ook, wil het niet vlotten met moslims. Netzomin als in het Midden Oosten overigens. En Australië blijkbaar.
shit, nu ga ik nog serieus reageren ook .
die snap ik ff niet...quote:Op maandag 12 december 2005 18:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de aboriginals moslim waren![]()
Is heel makkelijk, direct op het vliegveld zie je ze al. Er zijn flink veel Aziaten in Australië.quote:Op maandag 12 december 2005 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De aboriginals kunnen het ook fantastisch vinden met de Australische blanken, de eerste aziaat die daar rondloopt moet ik nog zien.
Moet je heel goed nadenken. Er zijn namelijk ook rellen geweest met de aboriginals, echter het zijn geen moslims. Kennelijk is het rellen niet alleen aan moslims toebesteed (zoals we ook weer vandaag zien)quote:
Toch vreemd dat juist een aantal aziaten een flink aantal Aussies hebben opgeblazen. Dat was kennelijk minder erg dan zo'n beachfight tussen een aantal libanezen en strandgassies, aan de reacties te zien dan.quote:Op maandag 12 december 2005 18:11 schreef Viajero het volgende:
[..]
Is heel makkelijk, direct op het vliegveld zie je ze al. Er zijn flink veel Aziaten in Australië.
de aboriginals hadden dan ook reden om land op te eisen. is zie de vergelijking met moslims niet zo snel, ook niet als ik zo hard nadenk dat mijn neus er van gaat bloeden.quote:Op maandag 12 december 2005 18:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet je heel goed nadenken. Er zijn namelijk ook rellen geweest met de aboriginals, echter het zijn geen moslims. Kennelijk is het rellen niet alleen aan moslims toebesteed (zoals we ook weer vandaag zien)
Het is ook geen vergelijking, het is een reactie op een post waarin wordt voorgesteld dat het aan moslims ligt. In australie vlot het ook niet met aboriginals, dat wil niet zeggen dat het hun fout is. Au contraire zelfs in dit geval.quote:Op maandag 12 december 2005 18:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de aboriginals hadden dan ook reden om land op te eisen. is zie de vergelijking met moslims niet zo snel, ook niet als ik zo hard nadenk dat mijn neus er van gaat bloeden.
Zo'n beetje als een rijke werkende vader die er niet voor z'n kinderen kan zijn en ze af en toe iets leuks geeft.quote:Op maandag 12 december 2005 18:06 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Nooit iets aan gebeurt? Daar worden al sinds decennia miljarden in gestopt. Maar het maakt geen ene flikker uit.
oh ok. dan stop ik verder met denken.quote:Op maandag 12 december 2005 18:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is ook geen vergelijking, het is een reactie op een post waarin wordt voorgesteld dat het aan moslims ligt.
Dit was dus de aanleiding (waarschijnlijk). Libaneze gangs die de stranden terorriseren.quote:Daily Telegraph (Surry Hills, Australia), Dec. 6, 2005
“Get off our beach. This is our beach. We own it.”
These are the fighting words a group of thugs spoke to three North Cronulla surf lifesavers before bashing them on a sunny Sunday afternoon.
The attack has disgusted Sutherland Shire residents and surf lifesavers who volunteer their time to protect the lives of beachgoers.
Cronulla locals say in the past three years a large influx of youths have travelled from Sydney’s west to the beachside to intimidate beachgoers and start fights.
During the October long weekend, police were called to North Cronulla three times over several hours to defuse a large-scale stand-off between and visiting gangs and locals.
Surf Lifesaving Sydney rescue services manager Stephen Leahy said it was common for Middle Eastern men from western Sydney to taunt Cronulla surf lifesavers by stealing their equipment, making idle threats and kicking balls at them.
Some regular Cronulla beachgoers said that the behaviour of Middle Eastern groups was so offensive, they opted to travel to other beaches instead.
Clare Mooney and Kristie Keith, both 21, of Campbelltown said they had been visiting Cronulla for years but were now planning to travel to Wollongong for a peaceful beach outing. After spending yesterday at Cronulla, they said they were sick of being covered with sand while almost being hit by youths playing football over their heads.
“We said we’ll go back to Wollongong next week so we don’t have to put up with these yobbos,” Ms Mooney said.
The latest incident occurred at 3pm on Sunday when three lifesavers, aged 15, 19 and 20, were walking from the beach to the surf club at the end of their shift.
They were approached by four men of Middle Eastern appearance, aged in their late teens or early 20s, who initiated a verbal confrontation.
One of the men king-hit the 19-year-old, who fell back and struck a metal picket fence, sustaining a cut and being knocked unconscious.
Eight to 10 other men then joined the original four.
Some of these men tried to stop the fight but others continued bashing the lifeguards.
The 20-year-old suffered facial bruising and a damaged jaw and the 15-year-old suffered bruising to the face.
Police yesterday pledged extra beach patrols of Cronulla.
Original article
(Posted on December 8, 2005)
Goh, dan zijn de aussies niet geheel nuchter/tolerant. Als dat alles is waardoor je door het lint gaat en onschuldige mensen in elkaar rost (en racistische leuzen uitschreeuwt), dan hebben ze wel een iets te kort lontje.quote:Op maandag 12 december 2005 18:40 schreef Knarf het volgende:
Ripoff van Calella:
[..]
Dit was dus de aanleiding (waarschijnlijk). Libaneze gangs die de stranden terorriseren.
Aboriginals zijn de oorspronkelijke bevolking, die hebben reden tot klagen, zullen zich echter ook aan de tijd moeten aanpassen.quote:Op maandag 12 december 2005 18:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is ook geen vergelijking, het is een reactie op een post waarin wordt voorgesteld dat het aan moslims ligt. In australie vlot het ook niet met aboriginals, dat wil niet zeggen dat het hun fout is. Au contraire zelfs in dit geval.
Godslasteraar stelt "dat het niet vlot met moslims", wat zegt dat over moslims dan Godslaseraar?
Wat moet je bij elkaar optellen? Dus Osama bin Laden heeft eigenlijk wel gelijk met zijn acties, gezien het feit wat een aantal westerse landen hebben uitgevreten in het midden-oosten.quote:Op maandag 12 december 2005 18:43 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Aboriginals zijn de oorspronkelijke bevolking, die hebben reden tot klagen, zullen zich echter ook aan de tijd moeten aanpassen.
Moslims daarentegen zijn gewoon één van de vele groepen immigranten die Australië kent. En ik lees dat in Australië vergelijkbare problemen bestaan die wij hier ook kennen.
Oh, en die aanslagen in Bali werden uitgevoerd door moslims, waarbij 88 Australiers zijn omgekomen.
Tel dat bij elkaar op, in een land met wat ruigere types en je hebt wat heibel, big deal.
die wolkenkrabbers zijn toch onomstotelijke feiten dat je niet met moslims moet fokken? de aanslagen ook trouwens. dus nu toon je geen begrip voor de aussies, maar wel voor moslims? ik snap je vandaag niet zo goed denk ik.quote:Op maandag 12 december 2005 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat moet je bij elkaar optellen? Dus Osama bin Laden heeft eigenlijk wel gelijk met zijn acties, gezien het feit wat een aantal westerse landen hebben uitgevreten in het midden-oosten.En oja, hollanders zijn oorspronkelijke bewoners van Nederland, die moeten zich ook maar aanpassen aan de tijd
![]()
Ik bedoel tja, het zijn landen met wat ruigere types he die moslimlanden, als je ze dan binnenvalt en wat rond loopt te moorden, dan heb je wat heibel (zoals 2 wolkenkrabbers die neergehaalt worden), big deal.
Oh mijn god, dat heet sarcasme.quote:Op maandag 12 december 2005 18:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die wolkenkrabbers zijn toch onomstotelijke feiten dat je niet met moslims moet fokken? de aanslagen ook trouwens. dus nu toon je geen begrip voor de aussies, maar wel voor moslims? ik snap je vandaag niet zo goed denk ik.
Man de hele Australische cultuur is zwanger van de angst voor buitenlanders.quote:Op maandag 12 december 2005 18:01 schreef Posdnous het volgende:
Woon je daar ?? hoe weet je dat ?? of weer een vooroordeelquote:Op maandag 12 december 2005 19:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Man de hele Australische cultuur is zwanger van de angst voor buitenlanders.
Niet eens zo gek ook, ik geef het land nog hooguit veertig jaar, voordat Indonesie zich compleet van hun eilandengroep afgefokt heeft en eens zuidwaarts gaan kijken voor lebensraum.
Wat heeft Bin Laden hier nu weer mee te maken. Aboriginals blazen geen flatgebouwen met burgers op. Die Arabieren/Libanezen waarover gepraat wordt zijn één van de vele groepen immigranten, net zoals al die Grieken, italianen, Ieren, Chinezen, Koreanen enz. enz. Die groepen zullen allemaal hun problemen hebben gehad, hebben zich aangepast aan de samenleving, en maken daar nu deel van uit. Blijkbaar schort het daar aan bij die Arabieren en libanezen, in combinatie met die terreur dreiging, er was onlangs weer een aanslag op Bali, en dan kan het uit de hand lopen.quote:Op maandag 12 december 2005 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat moet je bij elkaar optellen? Dus Osama bin Laden heeft eigenlijk wel gelijk met zijn acties, gezien het feit wat een aantal westerse landen hebben uitgevreten in het midden-oosten.En oja, hollanders zijn oorspronkelijke bewoners van Nederland, die moeten zich ook maar aanpassen aan de tijd
![]()
Ik bedoel tja, het zijn landen met wat ruigere types he die moslimlanden, als je ze dan binnenvalt en wat rond loopt te moorden, dan heb je wat heibel (zoals 2 wolkenkrabbers die neergehaalt worden), big deal.
Messen trekken... Dat is bijna net zo laf als met een paar duizend man op een groep jagen..quote:Later volgden tegenaanvallen van allochtone jongeren, die auto’s kapotsloegen en een man steekwonden toebrachten.
dat is een reactie op de laffe australiersquote:Op maandag 12 december 2005 19:39 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Messen trekken... Dat is bijna net zo laf als met een paar duizend man op een groep jagen..
Oh ja natuurlijk, het is altijd de ander die laf is voor jou he?quote:Op maandag 12 december 2005 19:43 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is een reactie op de laffe australiers
geen bron daarvan zeker ? hequote:Op maandag 12 december 2005 19:46 schreef DaveHarris het volgende:
Jah en de actie van de Autstraliers is weer een reactie op de laffe daden van groepen allochtonen die buurten terroriseren.. Zo kunnen we nog wel even door blijven gaan. Wat wordt de reactie op de messentrekker? Australiers die beginnen te schieten?
Komop man dat slaat ook nergens op.. Als oorlogszuchtige hoetoes en toetsies elkaar afslachten dan is dat toch ook niet okee? Ondanks dat beide partijen met elkaar zouden willen strijden..quote:Op maandag 12 december 2005 20:09 schreef Mutant01 het volgende:
Van mij mogen ze elkaar helemaal doodrossen, zolang ze onschuldige mensen maar met rust laten. En daar zit ik dus mee.
Amerikanen en Arabieren blazen net zo min flatgebouwen met burgers op. Bin laden heeft hier heel veel mee te maken, want kennelijk verschilt zijn manier van denken niet veel van de jouwe. Volgens jou mogen deze Aussies hun gang gaan want ja, de arabieren hebben het er zelf naar gemaakt toch? Het is diezelfde gedachtegang die Osama en cornuiten aanhangen om andere onschuldige burgers op te blazen, immers het zijn DE Amerikanen die hun land is binnengevallen, het zijn zij die talloze burgers van hen heeft afgeslacht, dat rechtvaardigd hun strijd. Oftewel, Osama en cornuiten ervaren een terreurdreiging, maar dan afkomstig van het westen, en dan kan het (zoals jij het ook al zei), uit de hand lopen. Wat de hardwerkende Amerikaan in een van de Towers ermee te maken heeft, boeit kennelijk niet volgens jou toch? Wat de onschuldige arabische strandganger ermee te maken heeft boeit je kennelijk ook niet, tis toch 1 pot nat.quote:Op maandag 12 december 2005 19:30 schreef Godslasteraar het volgende:
Wat heeft Bin Laden hier nu weer mee te maken. Aboriginals blazen geen flatgebouwen met burgers op. Die Arabieren/Libanezen waarover gepraat wordt zijn één van de vele groepen immigranten, net zoals al die Grieken, italianen, Ieren, Chinezen, Koreanen enz. enz. Die groepen zullen allemaal hun problemen hebben gehad, hebben zich aangepast aan de samenleving, en maken daar nu deel van uit. Blijkbaar schort het daar aan bij die Arabieren en libanezen, in combinatie met die terreur dreiging, er was onlangs weer een aanslag op Bali, en dan kan het uit de hand lopen.
Ik zou je haast in de linkse hoek stoppen, doofpot? Kop in het zand?quote:Verder is deze hele affaire een wassen neus, wat blauwe plekken en dat is het dan.
Islamitische immigranten bestaan niet, zo bestaan er namelijk ook geen Christelijke immigranten, omdat deze toevallig in Polen wonen. Zoals je al stelt, een van de immigranten groepen, jammer voor je dat bijvoorbeeld hier in Nederland, Surinamers en Antillianen relatief gezien vaker betrokken zijn bij bijvoorbeeld criminaliteit. Dat zijn doorgaans geen moslims, hoe moet ik dat zien dan?quote:En aanpassen aan de tijd, Nederlanders zijn van deze tijd. Ik ken de problemen van Aboriginals niet precies, maar die hebben echt te lijden gehad. Volstrekt onvergelijkbaar met islamitische immirganten die, nogmaals, één van de immigranten groepen zijn.
Het is natuurlijk niet zo moeilijk te integreren in een land waar om de 20km een huis staat. En zelfs DAN weten Nederlanders het te presteren hun eigen dorpjes te creeren, met eigen huis-artsen e.d. Net zoals men doet aan de Spaanse costa's.quote:Überhaupt, ik ken de verhalen van nederlanders die na WO2 naar Australië zijn vertrokken, waaronder uiteraard familie, díe hebben het écht zwaar gehad, veel zwaarder als familieleden die naar Canada of de VS emigreerden. En desondanks, géén geweld, géén crminaliteit, en uiteindelijk uiteraard succes. Dat zal voor de meeste Nederlanders gelden, en het zijn dan ook échte Australiers.
Hoezo slaat dat nergens op? Als er hoetoes en toetsies zijn die gewoon vredig willen samenleven, moeten die dat doen. Diegene die elkaar willen doden, gaan hun gang maar.quote:Op maandag 12 december 2005 20:17 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Komop man dat slaat ook nergens op.. Als oorlogszuchtige hoetoes en toetsies elkaar afslachten dan is dat toch ook niet okee? Ondanks dat beide partijen met elkaar zouden willen strijden..
Dat kan niet mekki, volgens godslasteraar.quote:Op maandag 12 december 2005 20:15 schreef Meki het volgende:
Thai-born Suchada Goodier, 44, owner of a Thai restaurant on the Kingsway, said she was walking on the street when she was attacked. The group then started bashing her car. "What have I done?" she said. "I have done nothing
Naja zeg.. Dus als beide partijen maar besluiten om de wet terzijde te schuiven en elkaar te lijf te gaan dan moet dat geen probleem zijn? Ik vind dat nogal raar eerlijk gezegd. Als bepaalde lieden openlijk de oorlog aan Nederland verklaren dan zit je er dus ook niet mee als die lieden gedood worden door gasten die gehoor geven aan hun wensdroom?quote:Op maandag 12 december 2005 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo slaat dat nergens op? Als er hoetoes en toetsies zijn die gewoon vredig willen samenleven, moeten die dat doen. Diegene die elkaar willen doden, gaan hun gang maar.
Die vrouw werd inderdaad aangevallen door Libanezen. Linda El-Hassan een getuige die zag dat er ook nog op de auto geschoten werd ...quote:Op maandag 12 december 2005 20:23 schreef Meki het volgende:
In Bay Street, Brighton-le-Sands, a young woman was sitting in a car when men approached and opened the door to her vehicle and put a hand up her dress, saying: "We are going to rape you, you Aussie sluts." A witness, Linda El-Hassan, 19, said a shot was fired at the woman's car but she was unhurt. Miss El-Hassan said she was Lebanese and opposed the violence. "We all came to this country and we are all one in this country."
Ik kan het ook wel wat simpeler stellen natuurlijk: Als tuig elkaar afmaakt, lig ik er niet wakker om. Als tuig onschuldige mensen erbij gaan betrekken, kan ik er niet tegen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:22 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Naja zeg.. Dus als beide partijen maar besluiten om de wet terzijde te schuiven en elkaar te lijf te gaan dan moet dat geen probleem zijn? Ik vind dat nogal raar eerlijk gezegd. Als bepaalde lieden openlijk de oorlog aan Nederland verklaren dan zit je er dus ook niet mee als die lieden gedood worden door gasten die gehoor geven aan hun wensdroom?
heb je daarvan een bron ???quote:Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Die vrouw werd inderdaad aangevallen door Libanezen. Linda El-Hassan een getuige die zag dat er ook nog op de auto geschoten werd ...
Min of meer is die link er ook wel, gezien dit weer gebeurd in de laagste klasse van de maatschappij in buitenwijkjes.quote:Op maandag 12 december 2005 20:27 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik zie wel een link naar Frankrijk.
Maar jij bent tenminste eerlijk en intelligent genoeg om rellende moslims (of "immigranten", of "allochtonen", of welke term je er ook op wil plakken afhankelijk van de situatie) óók "tuig" te noemen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel wat simpeler stellen natuurlijk: Als tuig elkaar afmaakt, lig ik er niet wakker om. Als tuig onschuldige mensen erbij gaan betrekken, kan ik er niet tegen.
Sja, er niet wakker van liggen is natuurlijk heel iets anders dan je okee ervoor geven om het zo maar te zeggen. Ik kan er ook niet wakker van liggen als Boris Boef en Ali Baba elkaar de hersens in slaan maar ik heb toch niet zoiets van dat moeten ze maar lekker doen als ze dat willen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel wat simpeler stellen natuurlijk: Als tuig elkaar afmaakt, lig ik er niet wakker om. Als tuig onschuldige mensen erbij gaan betrekken, kan ik er niet tegen.
quote:
Anders had daar wel Leb-slut gestaan. Nu is het zeker niet erg meer Meki?quote:"We are going to rape you, you Aussie sluts."
Ojah, volgens mij vergeet je dat 90% van de bevolking aan de kust woont in dichtbevolkte gebieden, omdat de rest kurkdroog is. En het 'presteren' van de Nederlanders om hun eigen huis-artsen e.d te nemen is een vergelijking van jan met de korte mat, want het gaat hier om de criminaliteit die die libanesen veroorzaken. Anders hadden de Aussi''s nu wel op de Hollanders staan in hakken of nietquote:Op maandag 12 december 2005 20:18 schreef Mutant01 het volgende:
Het is natuurlijk niet zo moeilijk te integreren in een land waar om de 20km een huis staat. En zelfs DAN weten Nederlanders het te presteren hun eigen dorpjes te creeren, met eigen huis-artsen e.d. Net zoals men doet aan de Spaanse costa's.
Hier word dus een Australische verkracht jaquote:Op maandag 12 december 2005 20:23 schreef Meki het volgende:
In Bay Street, Brighton-le-Sands, a young woman was sitting in a car when men approached and opened the door to her vehicle and put a hand up her dress, saying: "We are going to rape you, you Aussie sluts." A witness, Linda El-Hassan, 19, said a shot was fired at the woman's car but she was unhurt. Miss El-Hassan said she was Lebanese and opposed the violence. "We all came to this country and we are all one in this country."
Linda El-Hassan klinkt zeer Australisch.quote:Op maandag 12 december 2005 20:35 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Hier word dus een Australische verkracht ja![]()
Leer Engels, El hassan is de getuige.quote:Op maandag 12 december 2005 20:38 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Linda El-Hassan klinkt zeer Australisch.![]()
Hollanders zijn niet getint natuurlijk, dat is natuurlijk wel van belang bij dit soort volk (met white pride logo en al). Anders ga je natuurlijk niet op Thaise restaurants inslaan enzo.quote:Op maandag 12 december 2005 20:31 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ojah, volgens mij vergeet je dat 90% van de bevolking aan de kust woont in dichtbevolkte gebieden, omdat de rest kurkdroog is. En het 'presteren' van de Nederlanders om hun eigen huis-artsen e.d te nemen is een vergelijking van jan met de korte mat, want het gaat hier om de criminaliteit die die libanesen veroorzaken. Anders hadden de Aussi''s nu wel op de Hollanders staan in hakken of niet![]()
Iddquote:Op maandag 12 december 2005 20:40 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Leer Engels, El hassan is de getuige.
Hmm, ja je hebt misschien wel gelijk, ik ging er vanuit dat die Libanese vrouw in dezelfde auto zat. Maar dat is inderdaad niet noodzakelijk het geval, als je de bron leest:quote:Op maandag 12 december 2005 20:40 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Leer Engels, El hassan is de getuige.
http://www.smh.com.au/new(...)2/1134236005902.htmlquote:In Bay Street, Brighton-le-Sands, a young woman was sitting in a car when men approached and opened the door to her vehicle and put a hand up her dress, saying: "We are going to rape you, you Aussie sluts." A witness, Linda El-Hassan, 19, said a shot was fired at the woman's car but she was unhurt. Miss El-Hassan said she was Lebanese and opposed the violence. "We all came to this country and we are all one in this country."
Ja maar als ze zo super racistisch zijn hadden ze dit toch allang gedaan? Okee je hebt gelijk het is idd een bep. soort volk ja, maar ik denk ook dat die mensen hun rechste ideeen gevormd zijn door de dingen die daar gebeurt zijn.quote:Op maandag 12 december 2005 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hollanders zijn niet getint natuurlijk, dat is natuurlijk wel van belang bij dit soort volk (met white pride logo en al). Anders ga je natuurlijk niet op Thaise restaurants inslaan enzo.
Nonsens natuurlijk, ligt er maar net aan met wat voor mensen je omgaat. Ik bedoel, nazi-duitsland is een heel goed voorbeeld hoe mensen elkaar zonder een aanleiding vies aan kunnen kijken (al was het tijdens nazi duitsland wel wat meer dan dat natuurlijk)quote:Op maandag 12 december 2005 20:46 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ja maar als ze zo super racistisch zijn hadden ze dit toch allang gedaan? Okee je hebt gelijk het is idd een bep. soort volk ja, maar ik denk ook dat die mensen hun rechste ideeen gevormd zijn door de dingen die daar gebeurt zijn.
Dus je zegt nu dat het massa-gedrag is en dat ze het zonder verdere bijbedoelingen doen? Gewoon meelopen met de menigte?quote:Op maandag 12 december 2005 20:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nonsens natuurlijk, ligt er maar net aan met wat voor mensen je omgaat. Ik bedoel, nazi-duitsland is een heel goed voorbeeld hoe mensen elkaar zonder een aanleiding vies aan kunnen kijken (al was het tijdens nazi duitsland wel wat meer dan dat natuurlijk)
Misschien heeft 5% van die hele menigte echte bijbedoelingen, de rest is inderdaad meelopen met de menigte.quote:Op maandag 12 december 2005 21:06 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Dus je zegt nu dat het massa-gedrag is en dat ze het zonder verdere bijbedoelingen doen? Gewoon meelopen met de menigte?![]()
Niet goed te praten natuurlijk, maar daar ging het niet om, het punt was dat de rellen het gevolg zijn van het feit dat een deel van de bevolking het daar blijkbaar wel heeft gehad met moslims sinds dat gedoe met die 2 strandwachters.quote:Op maandag 12 december 2005 19:48 schreef Meki het volgende:
[..]
geen bron daarvan zeker ? he
ikke wel kijk maar naar de journaal van gister hoe ze tekeer gaan tegen Libaneze kinderen
Er zal best een redelijk kern zijn die doelbewust loopt te rellen en andere mensen opstookt om mee te doen, maar zoals bij iedere rel gaan sommige mensen bij gebrek aan een eigen mening of gewoon voor de lol maar lekker meedoen.quote:Op maandag 12 december 2005 21:06 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Dus je zegt nu dat het massa-gedrag is en dat ze het zonder verdere bijbedoelingen doen? Gewoon meelopen met de menigte?![]()
Ja nogmaals, Osama Bin laden en cornuiten hebben het gehad met Amerikanen, wat voegt dat toe? Wat voor meerwaarde heeft dat? Dat deel is gewoon tuig, net zoals Osama en co tuig is, als men met zn allen tuigwaardig gedrag gewoon afkeurt, komt men een heel end verder dan onschuldige mensen in elkaar rossen of opblazen. Dit soort mensen zijn verantwoordelijk voor hun EIGEN gedrag, dus niets "dit is het gevolg van"quote:Op maandag 12 december 2005 21:15 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Niet goed te praten natuurlijk, maar daar ging het niet om, het punt was dat de rellen het gevolg zijn van het feit dat een deel van de bevolking het daar blijkbaar wel heeft gehad met moslims sinds dat gedoe met die 2 strandwachters.
Ja okee, ik moet jullie toch gelijk geven jaquote:Op maandag 12 december 2005 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Misschien heeft 5% van die hele menigte echte bijbedoelingen, de rest is inderdaad meelopen met de menigte.
Maak nou niet de fout om dit als een moslim vs de rest probleem te zien. Religie heeft hier voor zover ik weet niets mee te maken.quote:Op maandag 12 december 2005 21:15 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Niet goed te praten natuurlijk, maar daar ging het niet om, het punt was dat de rellen het gevolg zijn van het feit dat een deel van de bevolking het daar blijkbaar wel heeft gehad met moslims sinds dat gedoe met die 2 strandwachters.
Religie heeft direct waarschijnlijk niets met deze problemen te maken. Wel is religie een reden voor een bepaalde kijk op de wereld. Als die wereld vervolgens botst met wat jou aangeleerd is kan dit wel eens tot vervelend gedrag leiden naar hen die zich niet naar 'het juiste geloof' kleden en gedragen.quote:Op maandag 12 december 2005 21:32 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Maak nou niet de fout om dit als een moslim vs de rest probleem te zien. Religie heeft hier voor zover ik weet niets mee te maken.
Maar geloof heeft niets te maken met wangedrag van jongeren. Het is dus bullshit om nu weer naar moslims te wijzen.quote:Op maandag 12 december 2005 21:45 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Religie heeft direct waarschijnlijk niets met deze problemen te maken. Wel is religie een reden voor een bepaalde kijk op de wereld. Als die wereld vervolgens botst met wat jou aangeleerd is kan dit wel eens tot vervelend gedrag leiden naar hen die zich niet naar 'het juiste geloof' kleden en gedragen.
Niet zozeer religie, maar mogelijk wel cultuur.quote:Op maandag 12 december 2005 21:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar geloof heeft niets te maken met wangedrag van jongeren. Het is dus bullshit om nu weer naar moslims te wijzen.
quote:How many times would you or your friends have to be harrassed by a gang in your own community, by groups of thugs who come purely to pick a fight - many against one, for you to take action?
How would you feel if your sister, while trying to have a good time at the beach to be surrounded by a group of idiots, calling her a slut and everything else imaginable?
How would you feel knowing that even looking at a car load of them that pull up beside you at the lights can result in you being bashed & shot?
At what point would you actually do anything?
The police here have what is called Taskforce Gain, which has been running for a couple of years. It's the LARGEST OPERATION ever mounted by the state police, purely to deal with the crimes caused by ONE ethnic group. This seems to have hardly put a dent in the problem.
There are many, many ethnic groups in Australia. Many suburbs in Sydney where you will see very few white people, but the same problems simply do not occur there. Like many people here I have overseas roots and my fiancee is not caucasian. But you know what? I'm sick of the "Lebs" and wish they would just go somewhere else.
Het heeft er wél mee te maken. Alleen is het een van de véle factoren, terwijl aanduidingen als "moslims" enkel nadruk leggen op het geloof.quote:Op maandag 12 december 2005 21:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar geloof heeft niets te maken met wangedrag van jongeren. Het is dus bullshit om nu weer naar moslims te wijzen.
en dat is reden om elke willekeurige libanees uitziende in elkaar te slaan?quote:
Zal dat patroon niet eerder kansarm als moslim zijn?quote:Op maandag 12 december 2005 22:27 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Het heeft er wél mee te maken. Alleen is het een van de véle factoren, terwijl aanduidingen als "moslims" enkel nadruk leggen op het geloof.
Maar mensen hebben nu eenmaal een label nodig. Eigenlijk moet het iets zijn in de trant van "laagopgeleide moslims uit arme buitenwijken". (En alle elementen uit dat label zijn even relevant: een rijke moslim met een goede baan zal heus niet in de criminaliteit oid gaan).
Maar je gaat mij niet zeggen dat de problemen met Pakistanen in Engeland, met Marokkanen in België en Nederland, met Algerijnen in Frankrijk en met Turken in Duitsland zomaar "toeval" zijn. Er zit wel degelijk een patroon in.
Ik zie nergens staan dat hij dat goedkeurt.quote:Op maandag 12 december 2005 22:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
en dat is reden om elke willekeurige libanees uitziende in elkaar te slaan?![]()
[..]
Zal dat patroon niet eerder kansarm als moslim zijn?
nee, dat niet. Maar die indruk krijg ik een beetje na het lezen van het verhaal.quote:Op maandag 12 december 2005 22:29 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat hij dat goedkeurt.
Lees mijn opmerking dan nog eens: ALLE elementen uit dat label zijn even belangrijk.quote:Op maandag 12 december 2005 22:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Zal dat patroon niet eerder kansarm als moslim zijn?
Ik ben trouwens alleen de feiten aan het analyseren, jullie zitten "goed te keuren" of te "veroordelen", daarmee bereik je niks. Je stapt er alleen maar mee in de morele logica van relschoppers, die het ook om "afkeuring" en "goedkeuring" te doen is.quote:Op maandag 12 december 2005 22:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
nee, dat niet. Maar die indruk krijg ik een beetje na het lezen van het verhaal.
Ik keur elke vorm van geweld af.quote:Op maandag 12 december 2005 22:38 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ik ben trouwens alleen de feiten aan het analyseren, jullie zitten "goed te keuren" of te "veroordelen", daarmee bereik je niks. Je stapt er alleen maar mee in de morele logica van relschoppers, die het ook om "afkeuring" en "goedkeuring" te doen is.
Goed laten we het dan over de arabieren hebben.quote:Op maandag 12 december 2005 21:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
serieus gast je snapt het niet he?quote:Op maandag 12 december 2005 22:41 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Goed laten we het dan over de arabieren hebben.
Ik begrijp het prima. Ik vind je alleen behoorlijk naief om te denken dat er niet een probleem is binnen die bevolkingsgroep waar zij zelf wat aan moeten doen. Het is niet dat ik iedere moslim veroordeel voor de onevenredig grote hoeveelheid randdebielen binnen hun gemeeschap. Het is wel dat ik de gehele moslim gemeenschap erop aanspreek bijzonder weinig te doen aan de problemen binnen hun gemeenschap.quote:Op maandag 12 december 2005 22:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
serieus gast je snapt het niet he?
Tis gewoon kuttuig wat de stranden daar terroriseert, en die moeten uiteraard aangepakt worden.
Het is gewoon dom en fout om een hele bevolkingsgroepn hiervan de schuld te geven.
Ok, dat ben ik redelijk met je eens. Alhoewel ik mij afvraag of de moslimgemeenschap er zelf zoveel aan kan doen. Kun jij iets doen aan de tokkie's bij jou in de straat als voorbeeld? Die behoren tenslotte tot de gemeenschap "jouw straat"quote:Op maandag 12 december 2005 23:00 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ik begrijp het prima. Ik vind je alleen behoorlijk naief om te denken dat er niet een probleem is binnen die bevolkingsgroep waar zij zelf wat aan moeten doen. Het is niet dat ik iedere moslim veroordeel voor de onevenredig grote hoeveelheid randdebielen binnen hun gemeeschap. Het is wel dat ik de gehele moslim gemeenschap erop aanspreek bijzonder weinig te doen aan de problemen binnen hun gemeenschap.
Dan moet je beter lezen.quote:Op maandag 12 december 2005 23:03 schreef maartena het volgende:
Als ik het goed begrijp gaat het bij deze rellen voornamelijk om BLANKEN die geweldadig zijn tegen immigranten, en niet om immigranten die geweldadig zijn....
Verkoopt Meki tegenwoordig ook al leesbrillen?quote:Op maandag 12 december 2005 23:03 schreef maartena het volgende:
Als ik het goed begrijp gaat het bij deze rellen voornamelijk om BLANKEN die geweldadig zijn tegen immigranten, en niet om immigranten die geweldadig zijn....
heb ik gedaan, maar zie echt alleen blanken die rellenquote:
Omfg.quote:Op maandag 12 december 2005 23:38 schreef Re het volgende:
[..]
heb ik gedaan, maar zie echt alleen blanken die rellen
tuurlijk knul. er loopt zo langzamerhand echt een substantieel deel ratten rond en jij neemt het nog steeds op voor die meegerezen ratten? beetje dom.quote:Op maandag 12 december 2005 23:38 schreef Re het volgende:
[..]
heb ik gedaan, maar zie echt alleen blanken die rellen
Dus doordat Libanees tuig op een bepaalde manier reageert, is een willekeurig persoon met Arabisch/Zuid Europees uiterlijk, op straat afgetuigd door Australisch blank tuig, opeens geen onschuldig slachtoffer meer?quote:Op maandag 12 december 2005 23:09 schreef Vitalogy het volgende:
Het is het tuig van Australie wat nu bezig is. Maar gezien de manier waarop die Libiers reageren en wat de aanleiding is geweest....die mensen zijn zeker geen onschuldige slachtoffers.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tuurlijk knul. er loopt zo langzamerhand echt een substantieel deel ratten rond en jij neemt het nog steeds op voor die meegerezen ratten? beetje dom.![]()
ik vond hem juist vrij duidelijk, maar jij gaat me nu vertellen wat je er onbeholpen aan vindt?quote:
nou je insinueert nogal wat, terwijl ik alleen maar een opmerking maak dat ik hier voornamelijk blanken zie rellenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond hem juist vrij duidelijk, maar jij gaat me nu vertellen wat je er onbeholpen aan vindt?
Ik denk dat hij bedoelt dat je beter álle nieuwsberichten kan lezen (dus ook die over geweld door Libanezen), en je niet zou mogen blindstaren op de beelden van dronken blanken die over de rooie gaan (wat liefst ook mag vermeden worden natuurlijk, daar niet van).quote:
waar haal je uit ik dat ik me blind zou staren dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:14 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat je beter álle nieuwsberichten kan lezen (dus ook die over geweld door Libanezen), en je niet zou mogen blindstaren op de beelden van dronken blanken die over de rooie gaan (wat liefst ook mag vermeden worden natuurlijk, daar niet van).
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:15 schreef Re het volgende:
[..]
waar haal je uit ik dat ik me blind zou staren dan?
Bij deze rellen wel ja, maar wat ging eraan vooraf?quote:Als ik het goed begrijp gaat het bij deze rellen voornamelijk om BLANKEN die geweldadig zijn tegen immigranten, en niet om immigranten die geweldadig zijn....
ja? en heb je ook de opnames gezien van vele groepen allochtone jongeren die in net zulke slechte omstandigheden leven maar blijkbaar genoeg aanleiding geven tot deze uitspattingen. veel mensen wisten in het topic over de rellen in parijs wel te verdedigen dat het ging om achtergestelde moslims en niet-westerse allochtonen, deze dingen zie ik niet zo terug in dit topic van juist diezelfde mensen. beetje laf en eenkennig. kijk daarvoor uit, want dat is straks onze grootste vijand.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:13 schreef Re het volgende:
[..]
nou je insinueert nogal wat, terwijl ik alleen maar een opmerking maak dat ik hier voornamelijk blanken zie rellen
Libanezen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:18 schreef Vitalogy het volgende:
Zijn het trouwens Libiers of Libanezen?
ja kunst is dus om je mening te vormen op een enkel zinnetje, dat lukt je aardigquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:18 schreef Clourhide het volgende:
[..]
[..]
Bij deze rellen wel ja, maar wat ging eraan vooraf?
Ook na de rellen zijn er tal van wraakacties door Libanezen geweest in verschillende voorsteden.
Etc. etc.
Wel mijn excuses als het onterecht was, daarvoor is dit nu eenmaal een discussieforum.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:33 schreef Re het volgende:
[..]
ja kunst is dus om je mening te vormen op een enkel zinnetje, dat lukt je aardig
nou weet niet of die blanken aussies zich nu zo achtergesteld voelen, en ik trek maar een lijn, tuig is tuig ongeacht afkomst religie of neusgatgroottequote:Op dinsdag 13 december 2005 00:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja? en heb je ook de opnames gezien van vele groepen allochtone jongeren die in net zulke slechte omstandigheden leven maar blijkbaar genoeg aanleiding geven tot deze uitspattingen. veel mensen wisten in het topic over de rellen in parijs wel te verdedigen dat het ging om achtergestelde moslims en niet-westerse allochtonen, deze dingen zie ik niet zo terug in dit topic van juist diezelfde mensen. beetje laf en eenkennig. kijk daarvoor uit, want dat is straks onze grootste vijand.
duidelijke lijn, lees je nog even het parijstopic door dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:35 schreef Re het volgende:
[..]
nou weet niet of die blanken aussies zich nu zo achtergesteld voelen, en ik trek maar een lijn, tuig is tuig ongeacht afkomst religie of neusgatgrootte
alhoewel dit inderdaad een discussie forum is lijkt het er af en toe op wie het beste de andere een flink beuk onder water kan geven en daarbij hard mogelijk proberen te schreeuwenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:34 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Wel mijn excuses als het onterecht was, daarvoor is dit nu eenmaal een discussieforum.
daar heb ik geloof ik weinig van mijn lijn afgeweken, dat is ook tuig, daar ging het mij meer om de mening van velen het in een bepaald hoekje te drijven en het wat gemakkelijk af te doen als religieus geweld wat het in feite niet was. Blijkbaar is het ongewoon om beide gevallen gewoon gelijk te zien blijkbaar moet men het ene goedkeuren en het andere afkeuren ofzo?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
duidelijke lijn, lees je nog even het parijstopic door dan?
Libiers komen uit een heel ander landquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:18 schreef Vitalogy het volgende:
Zijn het trouwens Libiers of Libanezen?
Dat meen je niet?!?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:50 schreef Vava het volgende:
[..]
Libiers komen uit een heel ander land
Vandaar dat hij ook vraagt uit welk land ze komenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:50 schreef Vava het volgende:
[..]
Libiers komen uit een heel ander land
Ja johquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:36 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Dat meen je niet?!?
What an eye opener.
Ik vermoed dat men in Australie gewoon beter beseft hoe je reageert op tuig. In plaats van te pappen en nat te houden, zoals in NL, ziet men in dat die zachte aanpak niet werkt. Die 5000 mensen hebben niet allemaal tegelijk ineens besloten dat die Arabieren tuig zijn, daar is ongetwijfeld een jarenlang sluimerende aanloop voor geweest. Je hoeft maar om je heen te kijken en je snapt wat ik bedoel. Nederlanders slikken veel meer, maar in AU bijten ze op een bepaald punt blijkbaar van zich af.quote:Op maandag 12 december 2005 22:23 schreef Disorder het volgende:
Commentaar van een omwonende:
How many times would you or your friends have to be harrassed by a gang in your own community, by groups of thugs who come purely to pick a fight - many against one, for you to take action?
How would you feel if your sister, while trying to have a good time at the beach to be surrounded by a group of idiots, calling her a slut and everything else imaginable?
How would you feel knowing that even looking at a car load of them that pull up beside you at the lights can result in you being bashed & shot?
At what point would you actually do anything?
The police here have what is called Taskforce Gain, which has been running for a couple of years. It's the LARGEST OPERATION ever mounted by the state police, purely to deal with the crimes caused by ONE ethnic group. This seems to have hardly put a dent in the problem.
There are many, many ethnic groups in Australia. Many suburbs in Sydney where you will see very few white people, but the same problems simply do not occur there. Like many people here I have overseas roots and my fiancee is not caucasian. But you know what? I'm sick of the "Lebs" and wish they would just go somewhere else.
Hee, daar zeg je iets verstandigs. Alleen raar dat je begint met "Ik vermoed dat men in Australie gewoon beter beseft hoe je reageert op tuig". Want wat is er beter aan blindelings inhakken op alles wat op het beoogde tuig lijkt?quote:Op dinsdag 13 december 2005 07:12 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik vermoed dat men in Australie gewoon beter beseft hoe je reageert op tuig. In plaats van te pappen en nat te houden, zoals in NL, ziet men in dat die zachte aanpak niet werkt. Die 5000 mensen hebben niet allemaal tegelijk ineens besloten dat die Arabieren tuig zijn, daar is ongetwijfeld een jarenlang sluimerende aanloop voor geweest. Je hoeft maar om je heen te kijken en je snapt wat ik bedoel. Nederlanders slikken veel meer, maar in AU bijten ze op een bepaald punt blijkbaar van zich af.
Zoiets is onafwendbaar, en zal ook in NL gebeuren als het zo door blijft gaan. Het kan nog jaren duren, maar ooit barst de bom. En dan is niet het tuig de lul, maar ook zoals je ziet de normale Arabieren.
Hear hear. Dit is de eerste keer trouwens dat ik je de rol van de overheid in gevallen van mislukte integratie zie erkennen.quote:De enige schuldige, is dan ook de overheid die niet tijdig ingrijpt en die elke realiteitszin en binding met de maatschappij verloren heeft. Sommige mensen leren niet van taakstraffen, en kijken steeds hoeveel verder ze deze keer kunnen gaan. Zoiets zal in AU ook gebeurd zijn en men is het simpelweg beu.
Mwoh, leer mij mensen kennen. Het is een vast patroon dat een hele minderheid/onderlaag wordt aangekeken op de daden van een stel etters en dat het uit de hand loopt om de zoveel tijd.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:18 schreef Yildiz het volgende:
ZIjn er hiervan wel eens mensen in Australie geweest? Of denkt men dat men in Australie exact op dezelfde manier denkt als in West-Europa?
Je ziet in Sydney veel meer Aziaten dan Libanezen, en daar gebeuren dit soort zaken niet mee. Of dit :http://en.wikipedia.org/wiki/Sydney_gang_rapesquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:18 schreef Yildiz het volgende:
ZIjn er hiervan wel eens mensen in Australie geweest? Of denkt men dat men in Australie exact op dezelfde manier denkt als in West-Europa?
en die Aussies dan ?? die zijn voor jou helden hequote:Op dinsdag 13 december 2005 00:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tuurlijk knul. er loopt zo langzamerhand echt een substantieel deel ratten rond en jij neemt het nog steeds op voor die meegerezen ratten? beetje dom.![]()
hoezo zijn dat helden voor mij?quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:11 schreef Meki het volgende:
[..]
en die Aussies dan ?? die zijn voor jou helden he![]()
Aussies zijn natuurlijk nakomelingen van uitschot en rapalja wat ze in ons mooie Europa niet meer wilde hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat eraaan vooraf ging is dat twee australisch strandwachten door een paar lebaliers (lebanesen) in elkaar gemept werden. Tenminste dat heb ik vernomen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:33 schreef Re het volgende:
[..]
ja kunst is dus om je mening te vormen op een enkel zinnetje, dat lukt je aardig
waar zie je dat?quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:52 schreef indahnesia.com het volgende:
afgelopen nacht was het de beurt aan de Lebs zo te lezen
jij noemt lebs ratten en aussies noem je geen rattenquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoezo zijn dat helden voor mij?
We weten dus niet waarom die twee strandwachten aangevallen werden, zullen wel niet genoeg respekt getoond hebben tegen hat aso tuig. Maar als iemand dat weet graag een popstjequote:SYDNEY In de Australische stad Sydney zijn opnieuw rassenrellen geweest. Tientallen jongeren van Libanese komaf trokken met honkbalknuppels door rijke wijken bij het strand. Ze vernielden winkels en auto's en vielen omstanders aan. Zeker zeven mensen raakten gewond.
In de nacht van zaterdag op zondag vielen 31 gewonden toen 5000 blanken Libanezen aanvielen uit wraak voor het molesteren van twee strandwachten.
ik heb me inmiddels flink ingelezen in de australische problemen en keur het af dat duizenden australiërs willekeurige libanezen aanpakken, dat is voor mij niet de definitie van een heldendaad. ik had liever gezien dat de knullen die overlast veroorzaken (bepaalde libanezen in dit geval) ter plekke een aframmeling krijgen van heb ik jou daar.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:01 schreef Meki het volgende:
[..]
jij noemt lebs ratten en aussies noem je geen ratten
En de Aussies van Zondag ben je die beelden vergetenquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb me inmiddels flink ingelezen in de australische problemen en keur het af dat duizenden australiërs willekeurige libanezen aanpakken, dat is voor mij niet de definitie van een heldendaad. ik had liever gezien dat de knullen die overlast veroorzaken (bepaalde libanezen in dit geval) ter plekke een aframmeling krijgen van heb ik jou daar.
Nu.nlquote:Tweede nacht van rellen in Sydney
Uitgegeven: 13 december 2005 08:09
Laatst gewijzigd: 13 december 2005 09:48
SYDNEY - De politie in Sydney krijgt extra bevoegdheden om de rellen de kop in te drukken. Dat maakte premier Morris Iemma van de Australische deelstaat New South Wales bekend nadat het in de nacht van maandag op dinsdag opnieuw tot ongeregeldheden was gekomen.
Bekijk video: Modem/ Breedband
Bij het geweld raakten zeven mensen gewond, werden enkele tientallen auto's beschadigd, winkels geplunderd en passanten mishandeld. Volgens de politie, die elf arrestaties verrichtte, betrof het dit keer een vergeldingsactie van jongens van Arabische herkomst.
Extra bevoegdheden
Minister-president Iemma van de deelstaat New South Wales, waarvan Sydney de hoofdstad is, heeft het regionale parlement teruggeroepen van het kerstreces. De parlementariërs moeten dinsdag nog een reeks van wetten goedkeuren die de politie extra bevoegdheden geven.
Door de wetgeving krijgt de politie het recht drankwinkels te sluiten in tijden van sociale ontrust. Verder kunnen ze in de toekomst auto's van relschoppers confisqueren. Bovendien kunnen mensen die rellen trappen straks tot maximaal vijftien jaar celstraf worden veroordeeld.
"Deze criminelen hebben de oorlog aan onze maatschappij verklaard en wij zullen ze niet laten winnen", zei Iemma op een persconferentie. "Ik wil de reputatie van Sydney als een tolerante, opwindende internationale stad niet laten bezoedelen door tuig en criminelen."
Honkbalknuppels
De relschoppers trokken maandagavond in een konvooi van veertig auto's de welvarende wijk Cronulla Beach in het zuiden van 's lands grootste stad binnen. Zij waren bewapend met honkbalknuppels en breekijzers. In de nabijgelegen wijk Brighton-Le-Sands bekogelden jongeren de politie.
In Cronulla Beach begonnen de ongeregeldheden zondag toen ongeveer 5000 deels dronken en racistische jongeren mensen van Arabische herkomst aanvielen en mishandelden. Een week eerder waren hier twee strandwachten mishandeld, mogelijk door mannen van Libanese herkomst
lees je wel?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:11 schreef Meki het volgende:
[..]
En de Aussies van Zondag ben je die beelden vergeten
het was niet de eerste keer. de jongeren veroorzaken al tijden overlast op stranden en gedragen zich eigenlijk net zoals bepaalde mensen in zwembaden in nederland. met bekende teksten als: "this beach is from us, we own the beach" en schelden vrouwen uit voor hoer. maar goed, het is natuurlijk allemaal de schuld van australië oid, want ze krijgen geen kansen enzo... je kent het riedeltje wel...quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:12 schreef desiredbard het volgende:
Zeg zaolshetis...wat was de (drog)reden voor die lebs om die strandwachten aft rammellen
(Ik dagt dat er "Les" stond en in dat geval was het gewoon de tiojd van de maand en mannenhaat
en dan moeten alle buitenlanders en de kinderen het daarvoor ontgelden. want het is toch allemaal de schuld van Libanezenquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het was niet de eerste keer. de jongeren veroorzaken al tijden overlast op stranden en gedragen zich eigenlijk net zoals bepaalde mensen in zwembaden in nederland. met bekende teksten als: "this beach is from us, we own the beach" en schelden vrouwen uit voor hoer. maar goed, het is natuurlijk allemaal de schuld van australië oid, want ze krijgen geen kansen enzo... je kent het riedeltje wel...
lees nou eens goed en leg me geen woorden in de mond.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:18 schreef Meki het volgende:
[..]
en dan moeten alle buitenlanders en de kinderen het daarvoor ontgelden. want het is toch allemaal de schuld van Libanezen
ik leg geen woorden in je mond . ik beoordeel alleen jou opmerkingen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lees nou eens goed en leg me geen woorden in de mond.
meki ik deel die mening niet met je. ik zie de actie---> reactie anders. ik zie gespuis dat stranden en straten onveilig maakt en daarop zijn wat australiërs boos geworden en hebben, hoe fout soms ook, het recht in eigen hand genomen. zoals ik wellicht ten overvloedde, wel vind is dat ze de relschoppertjes aanpakken inplaats van onschuldige passanten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:30 schreef Meki het volgende:
[..]
ik leg geen woorden in je mond . ik beoordeel alleen jou opmerkingen.
Aussies zijn als eerst ermee begonnnen met een soort gelijke "Kristalnacht" Alles wat een buitenlander was moest het ontgelden ook de politie moest het ontgelden
Lebs zijn toen een wraakactie begonnen. Allebei zijn ze fout Allebei zijn ze verkeerd bezig en ik hoop dat de politie de 5.000 racisten oppakt en evenals de Libanezen
Oh maar dat soort lui mogen ze wat mij betreft lens schoppen, desnoods met 5000 man. Probleem is alleen dat er nu willekeurige Libanezen aangevallen worden, en de kutlibanezen vrolijk met honkbalknuppels in hun auto's rond gaan cruisen in een reactie.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het was niet de eerste keer. de jongeren veroorzaken al tijden overlast op stranden en gedragen zich eigenlijk net zoals bepaalde mensen in zwembaden in nederland. met bekende teksten als: "this beach is from us, we own the beach" en schelden vrouwen uit voor hoer. maar goed, het is natuurlijk allemaal de schuld van australië oid, want ze krijgen geen kansen enzo... je kent het riedeltje wel...
dan pakt de politie de mensen aan . er zijn maar weinig Lebs die daar crimineel gedrag vertonen en de grootste deel van de Lebs zijn normale werkende mensen . Er zijn ook stoute criminele Aussies die maken ook stranden etc. onveilig. de beide groepen doen dat.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
meki ik deel die mening niet met je. ik zie de actie---> reactie anders. ik zie gespuis dat stranden en straten onveilig maakt en daarop zijn wat australiërs boos geworden en hebben, hoe fout soms ook, het recht in eigen hand genomen. zoals ik wellicht ten overvloedde, wel vind is dat ze de relschoppertjes aanpakken inplaats van onschuldige passanten.
IDDquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh maar dat soort lui mogen ze wat mij betreft lens schoppen, desnoods met 5000 man. Probleem is alleen dat er nu willekeurige Libanezen aangevallen worden, en de kutlibanezen vrolijk met honkbalknuppels in hun auto's rond gaan cruisen in een reactie.
In feite lost dat een hoop van het probleem op: die idioten in de auto's moet je wel hebben. Klemrijden, arresteren, klaar.
Elk stuk tuig dat opgepakt wordt is er eentje. Blank of Leb.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:55 schreef Meki het volgende:
op de foto´s zie ik geen Aussies gepakt worden
Jij moet je eens niet zo met twee maten meten, hypocriet mannetje. Destijds met de rellen in Parijs kon je wel begrip opbrengen voor de relschoppers. Mensen zoals jij hebben een metersdikke plaat gewapend beton voor hun kop.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Oh nee?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:55 schreef Meki het volgende:
op de foto´s zie ik geen Aussies gepakt worden
Het ging dan aanvankelijk ook om Arabisch uitziende mensen die er geen reet mee te maken hadden maar puur om uiterlijk werden aangevallen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:05 schreef Vitalogy het volgende:
Je kan in de reportage die Disorder hierboven gepost heeft wel zien hoe de situatie is.
Ik heb eigenlijk totaal geen medelijden met die Libanezen. Ik zou eigenlijk ook niet weten waarom, zij zijn net zo hard aan het rellen.
Parijs is anders Australie niet . die Aussies zijn gestoord en racistischquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:44 schreef Seneca het volgende:
[..]
Jij moet je eens niet zo met twee maten meten, hypocriet mannetje. Destijds met de rellen in Parijs kon je wel begrip opbrengen voor de relschoppers. Mensen zoals jij hebben een metersdikke plaat gewapend beton voor hun kop.
Als je goed kijkt dan zie je dat de Aussies een leb molestrerenquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:01 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Oh nee?
http://www.smh.com.au/ffx(...)llery__470x312,0.jpg
ja ook. die vrouw in de bus die verbrand werd en de man die dood werd geschopt voor de ogen van zijn kinderen toen hij bij zijn huis een in de fik gestoken prullenbak wilde blussen. dat geweld keur ik ook niet goed, net als het geweld tegen toevallig passanten. ik zou wel graag zien dat er een nieuw soort strandwacht komt met mensen die die libaneze gasten hun poten breken. hoewel ik denk dat de libanezen zich wel twee keer zullen bedenken om dit jaar naar het strand te gaan om te gaan rellen en vrouwen voor hoer uit te maken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Parijs is anders Australie niet . die Aussies zijn gestoord en racistisch
ging Parijs op blanke fransen molestreren ???
![]()
![]()
![]()
Ik zie een stuk of 5 Libanezen 3 blanken molesteren.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Als je goed kijkt dan zie je dat de Aussies een leb molestreren
dat was een incident gepleegd door 5 jongerenquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja ook. die vrouw in de bus die verbrand werd en de man die dood werd geschopt voor de ogen van zijn kinderen toen hij bij zijn huis een in de fik gestoken prullenbak wilde blussen. dat geweld keur ik ook niet goed, net als het geweld tegen toevallig passanten. ik zou wel graag zien dat er een nieuw soort strandwacht komt met mensen die die gasten hun poten breken. hoewel ik denk dat de libanezen zich wel twee keer zullen bedenken om dit jaar naar het strand te gaan om te gaan rellen en vrouwen voor hoer uitmaken.
Ja, dat valt niet goed te keuren. Maar die Libanezen doen er nog een schepje boven op door een onschuldige neer te steken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:06 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het ging dan aanvankelijk ook om Arabisch uitziende mensen die er geen reet mee te maken hadden maar puur om uiterlijk werden aangevallen...
dat is geen incident meki, dat maakt deel uit van een emmer vol incidenten, die hoe vreemd, een keer vol is.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:10 schreef Meki het volgende:
[..]
dat was een incident gepleegd door 5 jongeren
maar Australie zijn ze bezig met duizenden mensen
Hehehe en de Aussies dan ??
Hoe weet je dat ??? dat ze Libanezen zijn ??quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:09 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ik zie een stuk of 5 Libanezen 3 blanken molesteren.
Ja zak in de poep jongen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ??? dat ze Libanezen zijn ??
En de Aussies doen een schepje boven erop door met Duizenden man alle buitenlanders molestrerenquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:11 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ja, dat valt niet goed te keuren. Maar die Libanezen doen er nog een schepje boven op door een onschuldige neer te steken.
meki, hou nou eens op met het goedpraten en probeer ook eens, net als ik, hand in eigen boezem te steken, nee het is niet goed dat een groep australiërs willekeurige gekleurden pakt, nee het is niet goed wat een groep libanezen daar doet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ??? dat ze Libanezen zijn ??
volgens de bron wel .quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is geen incident meki, dat maakt deel uit van een emmer vol incidenten, die hoe vreemd, een keer vol is.
Ho ho niet alle buitenlanders he.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:13 schreef Meki het volgende:
[..]
En de Aussies doen een schepje boven erop door met Duizenden man alle buitenlanders molestreren
wat fijn dat je ze allebei vergelijkt![]()
welke bron dude? lees je eens in. die gasten terroriseren badplaats na badplaats. al jaren!quote:
Ik lees hier alleen over Lebs terwijl de Aussies zijn begonnen terwijl Aussies ergere dingen doen maar nee Lebs die zijn daarvoor verantwoordelijk ervoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
meki, hou nou eens op met het goedpraten en probeer ook eens, net als ik handin eigen boezem te steken, nee het is niet goed dat een groep australiërs willekeurige gekleurden pakt, nee het is niet goed wat een groep libanezen daar doet.
wat is Niet-Australisch volgens jou ??quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:15 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ho ho niet alle buitenlanders he.
Op Nu.nl zie ik een incident staan . dat ze 2 strandwachters hadden geslagen niet meer en niet minderquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welke bron dude? lees je eens in. die gasten terroriseren badplaats na badplaats. al jaren!
Een hard werkende chinees die een restaurant opent bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:16 schreef Meki het volgende:
[..]
wat is Niet-Australisch volgens jou ??
nogmaals, ik ben het absoluut niet eens met jouw actie---> reactie gedachte, daarbij hinkelen we op twee benen. je doet net of mensen het bloed onder de nagels wordt gehaald, al jaren, door een stel lieve, niets verkeerd doende jochies inplaats van een stel achterlijke losgeslagen kutbarbaren.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik lees hier alleen over Lebs terwijl de Aussies zijn begonnen terwijl Aussies ergere dingen doen maar nee Lebs die zijn daarvoor verantwoordelijk ervoor
dat was de spreekwoordelijke druppel meki. als je je wat meer zou verdiepen zal je zien dat er nog heel wat incidentjes vooraf gegaan zijn aan dit walgelijke feit. mensen pikken het niet langer.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Op Nu.nl zie ik een incident staan . dat ze 2 strandwachters hadden geslagen niet meer en niet minder
Die is ook de slachtoffer want Aussies pakken elke buitenlander aanquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:18 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Een hard werkende chinees die een restaurant opent bijvoorbeeld.
Nietesquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Die is ook de slachtoffer want Aussies pakken elke buitenlander aan
nee ik keur het ook af wat de Libanezen doen . maar wat de Aussies doen is nog veel erger .quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nogmaals, ik ben het absoluut niet eens met jouw actie---> reactie gedachte, daarbij hinkelen we op twee benen. je doet net of mensen het bloed onder de nagels wordt gehaald, al jaren, door een stel lieve, niets verkeerd doende jochies inplaats van een stel achterlijke losgeslagen kutbarbaren.
het is makkelijk om te ontkennen maar de feiten die zeggen het alquote:
Maar ga je dan elke buitenlander dan molestreren daar gaat het mij om om de achterlijke barbaarse Aussies die geen enkel respect kennenquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat was de spreekwoordelijke druppel meki. als je je wat meer zou verdiepen zal je zien dat er nog heel wat incidentjes vooraf gegaan zijn aan dit walgelijke feit. mensen pikken het niet langer.
Kan iedereen niet beginnen met het negeren van Meki, de praatjes die hij heeft zijn natuurlijk tenenkrommend maar een engelse gezegde is hier wel van toepassing:quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:21 schreef Meki het volgende:
[..]
nee ik keur het ook af wat de Libanezen doen . maar wat de Aussies doen is nog veel erger .
het verstoren van openbare orde . het slechte beeld geven van Australie aan de buitenwereld
die 5.000 Aussies zijn ook achterlijke losgeslagen kutracistische barbaren
waarom ?? kan je er niet tegen de waarheid ??quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:25 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Kan iedereen niet beginnen met het negeren van Meki, de praatjes die hij heeft zijn natuurlijk tenenkrommend maar een engelse gezegde is hier wel van toepassing:
never argue with an idiot, he will beat you down to his level and win by experience.
elke buitenlander?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar ga je dan elke buitenlander dan molestreren daar gaat het mij om om de achterlijke barbaarse Aussies die geen enkel respect kennen
jah, ik ben dat mezelf aan het aanleren, maar soms ... aagrhh.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:25 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Kan iedereen niet beginnen met het negeren van Meki, de praatjes die hij heeft zijn natuurlijk tenenkrommend maar een engelse gezegde is hier wel van toepassing:
never argue with an idiot, he will beat you down to his level and win by experience.
Als de politie nog steeds zo terughoudend is als in dat rapport beschreven wordt wel ja.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Nadat het afgelopen nacht vooral de Lebs waren, zullen de Aussies wel weer behoorlijk kwaad worden.. Kan een leuke nacht worden zodadelijk.
We zullen het over een paar uur weten. Is dat tijdsverschil toch nog ergens goed voor.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Als de politie nog steeds zo terughoudend is als in dat rapport beschreven wordt wel ja.
Ik dacht dat ik in een van de eerste nieuwsberichten las dat het om libanese- en aboriginalbendes ging.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
elke buitenlander?![]()
en wat doen de libanezen dan al jaren?
het is al jaren aan de gang, sinds ik me ingelezen heb in deze problematiek.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:13 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik in een van de eerste nieuwsberichten las dat het om libanese- en aboriginalbendes ging.
De 'rellen' zouden zijn begonnen omdat jongens van libanese bendes twee strandwachten gemolestreerd zouden hebben. Dan zouden we moeten kijken waarom dit gebeurd is.
Bendes bestaan altijd uit foute mensen en meelopers, dus daar moet wat aan gedaan worden.
Kan me overigens niet voorstellen dat de meeste libanese jongeren lid zijn van een bent in the land down under, die gemeenschap is namelijk redelijk goed tot goed geïntegreerd daar.
Maar die hebben vaak een Europees (Frans) uiterlijk, geen Arabisch.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:19 schreef Mutant01 het volgende:
Libanon bestaat zelfs voor de helft uit Christenen.
Dat heet slachtofferrol. Toch of niet? Je voelt je gediscrimineerd want allochtonen worden niet zo hard aangepakt als autochtonen, een gevoel wat nergens op gebaseerd is. Frankrijk revisited maar dan andersom, de blanke bevolking voelt zich achtergesteld, maar baseren op feiten ho maar. Dronken aussie tuig met nazi tattoo's worden gediscrimineerd, ze voelen zich achtergesteld. Zal vast wel een reden hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:19 schreef niet_links het volgende:
Dat rapport is echt schokkend. Ik begrijp nu erg goed waarom die Australiers het recht in eigen handen nemen. Dit komt gewoon door het falen van de politie. Zoiets kan hier ook gebeuren. Zolang autochtonen het gevoel hebben dat allochtonen niet hard genoeg worden aangepakt als ze overtredingen plegen krijg je vanzelf wel een uitbarsting.
Libanezen zien er net zo arabisch uit als de meeste arabieren. Fact is je hebt uberveel verschillende soorten arabieren, van negers tot aan blanken, blauwe ogen blond haar, maar ook zwarte ogen en zwart haar, rood haar en bruine ogen etc etc.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Maar die hebben vaak een Europees (Frans) uiterlijk, geen Arabisch.
dus de rellen uit frankrijk waren ook nergens op gebaseerd, of was je weer sarcastisch? en overigens wil ik het geen slachtofferrol noemen, maar gelijke behandeling.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat heet slachtofferrol. Toch of niet? Je voelt je gediscrimineerd want allochtonen worden niet zo hard aangepakt als autochtonen, een gevoel wat nergens op gebaseerd is. Frankrijk revisited maar dan andersom, de blanke bevolking voelt zich achtergesteld, maar baseren op feiten ho maar. Dronken aussie tuig met nazi tattoo's worden gediscrimineerd, ze voelen zich achtergesteld. Zal vast wel een reden hebben.
Ze zijn gebaseerd op een gevoel van discriminatie, en misschien zijn die gevoelens ook terecht, want misschien worden ze ook wel gediscrimineerd, maar hebben ze het er zelf naar gemaakt. Dus het is weldegelijk een slachtofferrol, net zoals deze aussies zich het slachtoffer voelen van libanezen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus de rellen uit frankrijk waren ook nergens op gebaseerd, of was je weer sarcastisch? en overigens wil ik het geen slachtofferrol noemen, maar gelijke behandeling.
Zeg modje, heb je dat rapport wel gelezen ? Of ben je bang te lezen dat je ongelijk hebt. En als jij niet ziet dat de criminaliteit in Nederland te soft wordt aangepakt ben je een dwaas. We zijn hier veel te soft. Allochtonen komen er vaker goed af door hun afkomst omdat er veel sympathie voor is. Lees dat rapport en zie hoe die Lebs daar gewoon discrimineren maar goed dat wil je niet want dat zou je uit je eigen slachtoffer rol halen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat heet slachtofferrol. Toch of niet? Je voelt je gediscrimineerd want allochtonen worden niet zo hard aangepakt als autochtonen, een gevoel wat nergens op gebaseerd is. Frankrijk revisited maar dan andersom, de blanke bevolking voelt zich achtergesteld, maar baseren op feiten ho maar. Dronken aussie tuig met nazi tattoo's worden gediscrimineerd, ze voelen zich achtergesteld. Zal vast wel een reden hebben.
Eigenlijk gaat de hele kwestie dus over het falen van de politie?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is al jaren aan de gang, sinds ik me ingelezen heb in deze problematiek.
Klopt en dan hebben we het niet alleen over Libanezen die geëmigreerd zijn. Zelfs in Libanon zelf kom je velen tegen met blond haar en blauwe ogen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Libanezen zien er net zo arabisch uit als de meeste arabieren. Fact is je hebt uberveel verschillende soorten arabieren, van negers tot aan blanken, blauwe ogen blond haar, maar ook zwarte ogen en zwart haar, rood haar en bruine ogen etc etc.
Toevallig net dezelfde uitspraak in een ander topic tegengekomen. Geen idee hoe jullie daarop komen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:27 schreef niet_links het volgende:
Allochtonen komen er vaker goed af door hun afkomst omdat er veel sympathie voor is.
quote:Zwaardere straf voor allochtone jongeren
DEN HAAG - Jongeren van allochtone afkomst worden voor hetzelfde delict gemiddeld zwaarder gestraft dan autochtone jongeren. Allochtonen zitten gemiddeld 53 dagen langer in detentie dan autochtonen, blijkt uit onderzoek.
Volgens de Utrechtse criminologe Mieke Komen wordt het verschil veroorzaakt door psychologen en psychiaters, die negatiever oordelen over allochtonen. ''Dit is een nieuwe vorm van klassenjustitie,'' constateert Komen.
Zij analyseerde 241 strafdossiers. Volgens haar begrijpen de meestal autochtone gedragsdeskundigen het gedrag van de allochtone jongeren niet, of interpreteren ze het verkeerd. Dat leidt ertoe dat het oordeel over allochtonen vaak negatiever uitvalt, en dat werkt door in de hoogte van de straf die de rechter oplegt.
Dat allochtone jongeren zwaarder worden gestraft, is volgens Komen niet te verklaren door andere factoren, zoals een langer strafblad of het gebruik van buitensporig geweld. ''Zelfs als de omstandigheden bij allochtoon en autochtoon exact dezelfde zijn, dan nog wordt de allochtoon strenger gestraft.'' Komen zet grote vraagtekens bij de betrouwbaarheid van de gedragskundige rapportages.
Op de man spelen is een teken van zwakte, bang om ongelijk te hebben. Criminaliteit wordt over het algemeen te soft aangepakt, echter wat jij nu stelt is dat criminaliteit door allochtonen alleen soft wordt aangepakt omdat ze er vaker goed af komen door hun afkomst. Niets is minder waar, er was laatst zelfs een rapport in Nederland uitgekomen waarbij bleek dat Marokkanen en of Turken sneller als verdacht werden aangemerkt en zwaarder gestraft werden dan een Autochtoon bij precies dezelfde feiten en precies dezelfde soort criminaliteit.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:27 schreef niet_links het volgende:
[..]
Zeg modje, heb je dat rapport wel gelezen ? Of ben je bang te lezen dat je ongelijk hebt. En als jij niet ziet dat de criminaliteit in Nederland te soft wordt aangepakt ben je een dwaas. We zijn hier veel te soft. Allochtonen komen er vaker goed af door hun afkomst omdat er veel sympathie voor is. Lees dat rapport en zie hoe die Lebs daar gewoon discrimineren maar goed dat wil je niet want dat zou je uit je eigen slachtoffer rol halen.
Nou, dat is het naar mijn idee niet. West-Europa is opgegroeid met inwoners van andere landen, Dutisers, Italianen, zigeuners, Engelsen, Spaansen, letterlijk allerlei mensen zijn in de geschiedenis verhuisd, daar is de cultuur haast op gebouwd hier. In Australie is het anders, daar had je eerst de Aboriginals, toen werd er door de Engelsen een gevangenis opgestart en vandaar dat het ook een Engelse cultuur heeft. Verschil met engeland is dat het een eiland op afstand is, daarom kon men tot voor kort (enkele tientallen jaren geleden) ook geen cultuur anders dan de pure Engelse of misschien de Aboriginals (want die didgeridoo's verkopen toch wel goed). Je ziet dat een deel van de inwoners een beetje huiverig is voor alles wat er binnenkomt. Van andere europeanen, tot aziaten (die mooie casino's bouwen, en flink veel golfbanen) tot mensen uit het midden-oosten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mwoh, leer mij mensen kennen. Het is een vast patroon dat een hele minderheid/onderlaag wordt aangekeken op de daden van een stel etters en dat het uit de hand loopt om de zoveel tijd.
Dat het beestje niet bij zn naam genoemd werd, zegt natuurlijk niets over de strafmaat die gehanteerd werd.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:33 schreef niet_links het volgende:
@klowjow
Als dat rapport juist is dan trek ik mn opmerking in. Mijn ervaringen hierover zijn gebaseerd op het verleden toen het beestje nog niet bij zn naam genoemt mocht worden.
hoe komt het nou toch elke keer dat marokkanen en turken dat stigma hebben? hoe komt het toch telkens weer dat zij de gebeten hond zijn? hoe komt het toch telkens weer naar voren dat zij langer vastzitten dan ieder ander? weet jij het antwoord stiekem wel? ik snap het namelijk niet en kan slechts gissen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op de man spelen is een teken van zwakte, bang om ongelijk te hebben. Criminaliteit wordt over het algemeen te soft aangepakt, echter wat jij nu stelt is dat criminaliteit door allochtonen alleen soft wordt aangepakt omdat ze er vaker goed af komen door hun afkomst. Niets is minder waar, er was laatst zelfs een rapport in Nederland uitgekomen waarbij bleek dat Marokkanen en of Turken sneller als verdacht werden aangemerkt en zwaarder gestraft werden dan een Autochtoon bij precies dezelfde feiten en precies dezelfde soort criminaliteit.
edit: KlowjoW is mij voor met her rapport, zie hierboven dus
Ik snap niet dat je dit leuk kan vinden.quote:Op maandag 12 december 2005 17:53 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]
tis gewoon rete gezelg daardie gozert heeft het niet meer
![]()
Heb je het rapport gelezen? Daarin staat dat Libanezen niet hard genoeg worden aangepakt omdat de politie bang is voor de gevolgen. Of zo gewend is aan het totale gebrek van respect voor de wethandhavers dat ze er niet eens meer tegen optreden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij begon met op de man te spelen. Daardoor raakte ik geirriteerd. Ik geef toe dat ik fout zit als het een deugdelijk rapport is. (waar ik nooit 100% zeker van ben daar de multicul nog steeds beschermd wordt)quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op de man spelen is een teken van zwakte, bang om ongelijk te hebben. Criminaliteit wordt over het algemeen te soft aangepakt, echter wat jij nu stelt is dat criminaliteit door allochtonen alleen soft wordt aangepakt omdat ze er vaker goed af komen door hun afkomst. Niets is minder waar, er was laatst zelfs een rapport in Nederland uitgekomen waarbij bleek dat Marokkanen en of Turken sneller als verdacht werden aangemerkt en zwaarder gestraft werden dan een Autochtoon bij precies dezelfde feiten en precies dezelfde soort criminaliteit.
edit: KlowjoW is mij voor met her rapport, zie hierboven dus
En waar baseren deze dronken Aussies zich op? Het heeft hier juist alles mee te maken. Keyword = rationeel zijn. Dat zijn simpele mensen simpelweg niet, als ze rationeel waren, hadden ze lopen demonstreren met dat rapport in hun hand, met argumenten. Wil jij beweren dat deze rellen gebaseerd zijn op dit rapport? Laat me niet lachen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:39 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Heb je het rapport gelezen? Daarin staat dat Libanezen niet hard genoeg worden aangepakt omdat de politie bang is voor de gevolgen. Of zo gewend is aan het totale gebrek van respect voor de wethandhavers dat ze er niet eens meer tegen optreden.
Jouw reactie slaat in deze context he-le-maal nergens op. Hoezo bevooroordeeld?
Dat weet ik niet, maar nu zie je zelf de feiten van het rapport in Nederland. En toch zijn er autochtonen de vinden die durven te beweren dat allochtonen softer worden aangepakt dan autochtonen, zonder daarbij argumenten of feiten te hanteren. "Men voelt zich achtergesteld", nadruk op voelt, terwijl het eigenlijk nergens op slaat.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoe komt het nou toch elke keer dat marokkanen en turken dat stigma hebben? hoe komt het toch telkens weer dat zij de gebeten hond zijn? hoe komt het toch telkens weer naar voren dat zij langer vastzitten dan ieder ander? weet jij het antwoord stiekem wel? ik snap het namelijk niet en kan slechts gissen.
komt het misschien omdat zij de hele framilie ten schande richten als ze zeggen dat ze iets gedaan hebben? komt het door het machoïsme? (leuke nieuwe essay voor bsb trouwens)
heb ik jou ook zo zien reageren op de rellen in frankrijk. of moet ik het topic er even bij gaan halen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En waar baseren deze dronken Aussies zich op? Het heeft hier juist alles mee te maken. Keyword = rationeel zijn. Dat zijn simpele mensen simpelweg niet, als ze rationeel waren, hadden ze lopen demonstreren met dat rapport in hun hand, met argumenten. Wil jij beweren dat deze rellen gebaseerd zijn op dit rapport? Laat me niet lachen.
Daar zit dus het verschil, jij kijkt alleen maar naar het soort mensen die meer over de schreef gaan dan anderen, ik kijk naar mensen die over de schreef gaan. See the difference? Het kan mij geen reet boeien of wat voor "soort" mensen het zijn. Of het nu een rijke tuthola is die 200 km/h rijd op de snelweg, of dat het nu een allochtoon is met een pauper-opelkadet is die 100 rijd door de stad.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:41 schreef niet_links het volgende:
[..]
Jij begon met op de man te spelen. Daardoor raakte ik geirriteerd. Ik geef toe dat ik fout zit als het een deugdelijk rapport is. (waar ik nooit 100% zeker van ben daar de multicul nog steeds beschermd wordt)
Maar heb je het rapport nu gelezen of niet ? Als je dat leest dan begrijp je veel beter wat ik bedoel. Dan begrijp je ook waarom ik tegen dat softe gebeuren ben. Of het nu voor allochtoon of autochtoon is. Maar het feit is dat het altijd weer het zelfde soort mensen zijn die meer over de schreef gaan als anderen.
misschien worden autochtonen wel harder aangepakt. misschien zijn de betreffende groepen allochtonen wel harder in de omgang en laten ze niks los en schuiven alles op de ander, waardoor een goed rapport moeilijk te verkrijgen is.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar nu zie je zelf de feiten van het rapport in Nederland. En toch zijn er autochtonen de vinden die durven te beweren dat allochtonen softer worden aangepakt dan autochtonen, zonder daarbij argumenten of feiten te hanteren. "Men voelt zich achtergesteld", nadruk op voelt, terwijl het eigenlijk nergens op slaat.
Ja graag, want ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb ik jou ook zo zien reageren op de rellen in frankrijk. of moet ik het topic er even bij gaan halen?
snuffelmode aanzetquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja graag, want ik snap niet wat je bedoelt.
Dit gaat helemaal nergens meer over. Dat rapport geeft weer hoe de situatie met die Libanezen is in Australie. Natuurlijk staan die lui niet met een rapport te wapperen. Wat is dit voor een manier van discussie voeren?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En waar baseren deze dronken Aussies zich op? Het heeft hier juist alles mee te maken. Keyword = rationeel zijn. Dat zijn simpele mensen simpelweg niet, als ze rationeel waren, hadden ze lopen demonstreren met dat rapport in hun hand, met argumenten. Wil jij beweren dat deze rellen gebaseerd zijn op dit rapport? Laat me niet lachen.
Nee die auto's die in de brand gestoken werden behoorde aan dat tuig toe?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:10 schreef Meki het volgende:
[..]
dat was een incident gepleegd door 5 jongeren
maar Australie zijn ze bezig met duizenden mensen
Hehehe en de Aussies dan ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok toegeven dat grapje is niet helemaal zuiver maar het gaat erom dat het tuig ook geen respect voor het mijn en dijn had.
Of het nou direct fysiek, je auto of je huis is. Het tuig heeft ervanaf te blijven en idereen die eigen huis en haard verdedigt en iemand van mijn part doodtrapt verdient een lintje.
Ongeacht of het een Leb is die een bezopen australier in elkaar ramt of andersomMuslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
Misschien niet. En zo kan je dus ook vraagtekens zetten bij het rapport in Australie. Echter feiten zijn feiten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien worden autochtonen wel harder aangepakt. misschien zijn de betreffende groepen allochtonen wel harder in de omgang en laten ze niks los en schuiven alles op de ander, waardoor een goed rapport moeilijk te verkrijgen is.
Met mij discussieren is altijd fun, je geeft zelf ook toe dat deze aussies niet met het rapport staan te wapperen, denk je dat de meeste van deze rellende aussies het rapport uberhaupt heeft gelezen? Denk je dat deze rellende aussies, rationeel denkende mensen zijn?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:47 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Dit gaat helemaal nergens meer over. Dat rapport geeft weer hoe de situatie met die Libanezen is in Australie. Natuurlijk staan die lui niet met een rapport te wapperen. Wat is dit voor een manier van discussie voeren?
Lebs zijn begonnen:quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik lees hier alleen over Lebs terwijl de Aussies zijn begonnen terwijl Aussies ergere dingen doen maar nee Lebs die zijn daarvoor verantwoordelijk ervoor
2 libanezen zijn begonnen, voorzover ik weet waren het niet 30.000 libanezen die op 2 australiers insloegen. Overigens is dat natuurlijk een excuus voor de rellen. OBL had als excuus voor de twintowers, het binnenvallen van zijn land door de amerikanen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:50 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Lebs zijn begonnen:
door twee australiers die gewoon hun werk deden in elkaar te rammen
Ik heb zo'n vermoeden dat werk voor Lebanesen een net zo onbekend woord is als voor bepaalde groepen in Nederland
Want er is geen lebanees die de hand in eigen boesem steektquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:18 schreef Meki het volgende:
[..]
en dan moeten alle buitenlanders en de kinderen het daarvoor ontgelden. want het is toch allemaal de schuld van Libanezen
daar ga je weerquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
2 libanezen zijn begonnen, voorzover ik weet waren het niet 30.000 libanezen die op 2 australiers insloegen. Overigens is dat natuurlijk een excuus voor de rellen. OBL had als excuus voor de twintowers, het binnenvallen van zijn land door de amerikanen.
Zoals al eerder gesteld lebanesen schijnen de badplaatsen te terroriseren.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
2 libanezen zijn begonnen, voorzover ik weet waren het niet 30.000 libanezen die op 2 australiers insloegen. Overigens is dat natuurlijk een excuus voor de rellen. OBL had als excuus voor de twintowers, het binnenvallen van zijn land door de amerikanen.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:55 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Zoals al eerder gesteld lebanesen schijnen de badplaatsen te terroriseren.
OK dat moet je nog geen vrouwen en kinderen gaan aanvallen maar iedere goser tussen de 16 en 60 mag je dan best gaan generaliseren
Eigenlijk gaat de hele kwestie dus over het falen van de politie?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is al jaren aan de gang, sinds ik me ingelezen heb in deze problematiek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:58 schreef desiredbard het volgende:
En het is dus gewoon echt op bepaalde types gericht he, aangettrouwde neef in sydney, zuidafrikaan, zo zwart als een zwarte kat die 3 weken in een kolenhog opgesloten heeft gezeten, heeft nergens last van he, Het is arabieren jagen....... daar er regelmatig vrouwen lastig gevallen worden voor hoer uitgemaakt worden en zo......
Als je niet van barbies fosters en bi/mono-kinis houd ....blijf dan lekker in libanonStoere praat, denk je eens andersom in. Arabieren zoals Osama die blanken tussen de 16 en 60 generaliseren. Want ja, wat de blanke amerikanen allemaal doen, dat mag je generaliseren. En hij vermoord je. 2 out of three aint bad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allah Al Watan Al Malik
Wat ik bedoel te zeggen is dat die meisjes nooit aangevallen hadden mogen wordenquote:
nou eigenlijk niet. ik vind de politie een defensieve taak hebben. ik vind de libanezen een agressieve rol spelen. snap je het?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:57 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat de hele kwestie dus over het falen van de politie?
Toch, zoalshetis?
dat 2 out of 3 sloeg op barbies bikinis en fosters ...en dat laatste is niet te zuipenquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Stoere praat, denk je eens andersom in. Arabieren zoals Osama die blanken tussen de 16 en 60 generaliseren. Want ja, wat de blanke amerikanen allemaal doen, dat mag je generaliseren. En hij vermoord je. 2 out of three aint bad?![]()
Bendes zijn fout.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou eigenlijk niet. ik vind de politie een defensieve taak hebben. ik vind de libanezen een agressieve rol spelen. snap je het?
ik snap je redernering volkomen tot het punt dat ik niet begrijp dat sommige bevolkingsgroepen altijd voor sociale onrust zorgen, altijd hoog tot zeer hoog op de crimineleactiviteitenranglijst scoren, altijd een ander aanwijzen en altijd onrust proberen te stoken, altijd een te grote bek hebben, altijd eigenlijk gewoon lekker terug moeten gaan naar het land van henzelf of hun ouders, waar alles wel prima is. sommige mensen proberen mee te doen en worden succesvol, sommigen proberen dat juist helemaal niet en zullen gezien worden als irritante eend in de bijt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:10 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Bendes zijn fout.
Als deze direct aan werden gepakt voordat ze konden groeien of voordat er zoveel konden ontstaan en de politie veel minder over haar schreef liet gaan, hadden we op dit moment waarschijnlijk geen rellen.
Want als de politie een stuk minder tolerant was en de bendeleden crimineel gedrag vertonen oppakten en voor het gerecht sleepten, hadden de Australiërs niet het gevoel gehad om eigen rechtertje te gaan spelen en waren deze rellen nooit uitgebroken.
Rotte appels vroegtijdig eruit halen, dan heeft de consument niks te klagen.
Snap jij deze redenering, dat ik daardoor tot die conclusie kwam?
Yep, I'm bad!quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:37 schreef OldJeller het volgende:
............
Je bent niet alleen een Godslasteraar maar ook een ordinair, misselijkmakend persoon. Ronduit slecht.
De Amerikanen zijn Saoedie Arabië nooit binnengevallen, de Amerikanen moesten de Saoediërs beschermen tegen de grote boze wolf Saddam. Nou had Bin Laden zijn in Afghanistan getrainde Mujahidin aangeboden om Saddam te verslaan, maar de Saoediërs hadden toch meer vertrouwen in de Amerikanen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah dus zo zit dat.quote:
Sociale problematiek, jij bent de koning van de eufemismes.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:09 schreef Vitalogy het volgende:
Als rationeel denkende mens moet je dus zeggen dat die dronken Australiers hardstikke fout zijn en hard aangepakt moeten worden. Dat de Libanezen die daar weer op reageren net zo fout zijn en hard aangepakt moeten worden.
En dat de hele aanleiding van dit gebeuren, de sociale problematiek met de Libanese minderheid in Australie opgelost moet worden.
Los van de afkomst van de bendeleden; de politie moest eerder en harder in actie komen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik snap je redernering volkomen tot het punt dat ik niet begrijp dat sommige bevolkingsgroepen altijd voor sociale onrust zorgen, altijd hoog tot zeer hoog op de crimineleactiviteitenranglijst scoren, altijd een ander aanwijzen en altijd onrust proberen te stoken, altijd een te grote bek hebben, altijd eigenlijk gewoon lekker terug moeten gaan naar het land van henzelf of hun ouders, waar alles wel prima is. sommige mensen proberen mee te doen en worden succesvol, sommigen proberen dat juist helemaal niet en zullen gezien worden als irritante eend in de bijt.
Bedoel je dit?quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:32 schreef Overlast het volgende:
[..]
Sociale problematiek, jij bent de koning van de eufemismes.
Lees dat rapport eens, veel libanezen daar zijnblijkbaar gewoon tuig van de richel. En als de politie er niks aan durft of wil doen dan krijg je dit soort ongewenste rellen. DIt afdoen als racisme is zo kortzichtig.
ok capice, maar is 'kansloos tuig' een politionele oorzaak? of heeft het te maken met de gemeenschap waar ze zich onkwetsbaar voelen en nauwelijk opgevoed tot 's nachts op straat mogen hangen. is dat een taak van de politie of een taak van de ouders en gemeenschap?quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Los van de afkomst van de bendeleden; de politie moest eerder en harder in actie komen.
Je hebt het nu dus ook over de allochtone probleemjongeren in Nederland. Waarbij je doelt op Marokkanen, Turken e.a. mensen uit het Midden-Oosten en daar omheen, neem ik aan.
Dan zou je eigenlijk per land waar deze 'groep' overlast veroorzaakt moeten kijken waar ze vandaan komen. Want ik heb niet vaak gehoord dat Libanezen overlast veroorzaakten ergens, kijk eens naar Canada waar velen wonen.
Ook wordt er gezegd dat ze terug moeten naar hun primitieve land als ze niet met een moderne cultuur om kunnen gaan. Wat best lachwekkend is, als je weet hoe het is in Libanon of als je er eens geweest bent. Enorm modern, zóveel vrouwen zonder hoofddoek en moderne mooie kleding, geen coltrui van top tot teen.
etcetera etcetera.. Nederlanders van het platteland zijn ook niet altijd bijster geciviliseerd, om het maar zo te zeggen. Daar heb je dat ook vast, als je naar dorpjes gaat, maar in grote steden; nee.
Dit heeft dus weinig te maken met hoe het in hun land is en hoe het in Australië is. Dit is gewoon kansloos tuig dat véél te veel ruimte heeft gekregen om crimineel gedrag te praktiseren, klaar.
Zeg ik het op de ene manier is het niet goedquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:32 schreef Overlast het volgende:
[..]
Sociale problematiek, jij bent de koning van de eufemismes.
Lees dat rapport eens, veel libanezen daar zijnblijkbaar gewoon tuig van de richel. En als de politie er niks aan durft of wil doen dan krijg je dit soort ongewenste rellen. DIt afdoen als racisme is zo kortzichtig.
Waarom ben je eigenlijk een godslasteraar en extreem-rechts/xenofoob?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk een godslasteraar en extreem-rechts/xenofoob?vreemde manier van dicusiëren heb jij. beetje alsof je eigenlijk verder geen woorden meer hebt om deze discussie te voeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
Ja. Dat deden ze inderdaad. Ben je dat nu alweer vergeten? Je kon er destijds zelfs begrip voor opbrengen. Maar selectief geheugenverlies is kenmerkend voor een zwakke discussiepartner zoals jij, net als het gooien met subjectieve termen zoals gestoord en racistisch zonder enige vorm van onderbouwing.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Parijs is anders Australie niet . die Aussies zijn gestoord en racistisch
ging Parijs op blanke fransen molestreren ???
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk ligt de opvoeding bij de ouders, die behoren het goede voorbeeld te geven en inderdaad hun kinderen 's nachts binnen te houden. Maar als ouders hun kinderen niet meer in de hand kunnen houden wordt het wel een zaak van de politie, waar ook direct achteraan moet worden gegaan zodat deze probleemkinderen aangepakt kunnen worden en zo nodig een heropvoeding krijgen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok capice, maar is 'kansloos tuig' een politionele oorzaak? of heeft het te maken met de gemeenschap waar ze zich onkwetsbaar voelen en nauwelijk opgevoed tot 's nachts op straat mogen hangen. is dat een taak van de politie of een taak van de ouders en gemeenschap?
ik ben er nog niet uit, hoewel ik neig naar het laatste. ik ben geen voorstander van mensenmassa's die wraak nemen. tuurlijk is dat een taak van de politie, maar sommige bekken zijn zo groot dat je met z'n tweeën liever wegrijdt dan volledig verrotgeslagen te worden of rellen veroorzakend als je dan wel eens naar je dienstwapen grijpt.
het is een oneerlijke padstelling waarbij ik nu zie dat de bevolking recht gaat halen. klote? jazeker, leger inzetten, ja zeker.
Wij waren niet met elkaar in discussie.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vreemde manier van dicusiëren heb jij. beetje alsof je eigenlijk verder geen woorden meer hebt om deze discussie te voeren.
Ja ik wil graag weten wie het zich het minst aanpast. Mochten dat toevallig mensen zijn met een bepaald geloof of afkomst dan kan je proberen te voorkomen dat er nog meer in Nederland komen. Kan je het geloof of cultuur aanpakken. Als je weet wie het doet kan je gerichtere maatregelen proberen te nemen. Als er veel geweld is in het gezin in een bepaalde cultuur kan je die harder aanpakken en meer voorlichting geven over hoe fout hun cultuur op dat punt is. Ja ik weet het je hoort en ziet liever niet dat het mensen van een bepaalde achtergrond zijn je stopt liever je hoofd in de grond. Ik niet ik wil het beestje bij zn naam noemen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar zit dus het verschil, jij kijkt alleen maar naar het soort mensen die meer over de schreef gaan dan anderen, ik kijk naar mensen die over de schreef gaan. See the difference? Het kan mij geen reet boeien of wat voor "soort" mensen het zijn. Of het nu een rijke tuthola is die 200 km/h rijd op de snelweg, of dat het nu een allochtoon is met een pauper-opelkadet is die 100 rijd door de stad.
gelukkig hebben de australiers zich ook goed aangepast aan de aboriginalsquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:11 schreef niet_links het volgende:
[..]
Ja ik wil graag weten wie het zich het minst aanpast. Mochten dat toevallig mensen zijn met een bepaald geloof of afkomst dan kan je proberen te voorkomen dat er nog meer in Nederland komen. Kan je het geloof of cultuur aanpakken. Als je weet wie het doet kan je gerichtere maatregelen proberen te nemen. Als er veel geweld is in het gezin in een bepaalde cultuur kan je die harder aanpakken en meer voorlichting geven over hoe fout hun cultuur op dat punt is. Ja ik weet het je hoort en ziet liever niet dat het mensen van een bepaalde achtergrond zijn je stopt liever je hoofd in de grond. Ik niet ik wil het beestje bij zn naam noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |