abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 december 2005 @ 00:33:27 #151
262 Re
Kiss & Swallow
pi_33033086
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:18 schreef Clourhide het volgende:

[..]

[..]

Bij deze rellen wel ja, maar wat ging eraan vooraf?

Ook na de rellen zijn er tal van wraakacties door Libanezen geweest in verschillende voorsteden.

Etc. etc.
ja kunst is dus om je mening te vormen op een enkel zinnetje, dat lukt je aardig
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 13 december 2005 @ 00:34:30 #152
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33033106
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:33 schreef Re het volgende:

[..]

ja kunst is dus om je mening te vormen op een enkel zinnetje, dat lukt je aardig
Wel mijn excuses als het onterecht was, daarvoor is dit nu eenmaal een discussieforum.
---verdwijnt---
  dinsdag 13 december 2005 @ 00:35:27 #153
262 Re
Kiss & Swallow
pi_33033132
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja? en heb je ook de opnames gezien van vele groepen allochtone jongeren die in net zulke slechte omstandigheden leven maar blijkbaar genoeg aanleiding geven tot deze uitspattingen. veel mensen wisten in het topic over de rellen in parijs wel te verdedigen dat het ging om achtergestelde moslims en niet-westerse allochtonen, deze dingen zie ik niet zo terug in dit topic van juist diezelfde mensen. beetje laf en eenkennig. kijk daarvoor uit, want dat is straks onze grootste vijand.
nou weet niet of die blanken aussies zich nu zo achtergesteld voelen, en ik trek maar een lijn, tuig is tuig ongeacht afkomst religie of neusgatgrootte
  dinsdag 13 december 2005 @ 00:36:04 #154
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33033149
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:35 schreef Re het volgende:

[..]

nou weet niet of die blanken aussies zich nu zo achtergesteld voelen, en ik trek maar een lijn, tuig is tuig ongeacht afkomst religie of neusgatgrootte
duidelijke lijn, lees je nog even het parijstopic door dan?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 13 december 2005 @ 00:41:27 #155
262 Re
Kiss & Swallow
pi_33033242
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:34 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Wel mijn excuses als het onterecht was, daarvoor is dit nu eenmaal een discussieforum.
alhoewel dit inderdaad een discussie forum is lijkt het er af en toe op wie het beste de andere een flink beuk onder water kan geven en daarbij hard mogelijk proberen te schreeuwen . Hier gaat het even specifiek over een paar rednecks die hun agressie even botvieren op alles wat ze maar effe niet aanstaat, de achtergrond boeit me niet zo eigenlijk, daar worden toch wel kapstokken voor aangewezen die in mijn ogen niet ter zake doen
  dinsdag 13 december 2005 @ 00:44:26 #156
262 Re
Kiss & Swallow
pi_33033304
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

duidelijke lijn, lees je nog even het parijstopic door dan?
daar heb ik geloof ik weinig van mijn lijn afgeweken, dat is ook tuig, daar ging het mij meer om de mening van velen het in een bepaald hoekje te drijven en het wat gemakkelijk af te doen als religieus geweld wat het in feite niet was. Blijkbaar is het ongewoon om beide gevallen gewoon gelijk te zien blijkbaar moet men het ene goedkeuren en het andere afkeuren ofzo?
pi_33033423
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:18 schreef Vitalogy het volgende:
Zijn het trouwens Libiers of Libanezen?
Libiers komen uit een heel ander land
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_33034043
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:50 schreef Vava het volgende:

[..]

Dat meen je niet?!?
What an eye opener.
pi_33034090
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:50 schreef Vava het volgende:

[..]

Vandaar dat hij ook vraagt uit welk land ze komen
d
De redenen voor de rellen.
1.)Allochtonen zijn percentueel crimineler2.) van allochtonen wordt minder rotzooi geaccepteer omdat ze vaak buiten de samenleving staan.

De ene groep hier focust op reden 1, en vindt daarom de rellen gerechtvaardigd. Immers, er dient met gelijke munt te worden teruggeslagen. het maakt niet uit als onschuldigen collateral damage oplopen.
Voor anderen is reden 2 belangrijk. De relschoppers zijn maar racisten en bierdrinkend tuig. Wangedrag van immigranten speelt eigenlijk geen rol.

Ik denk dus dat het een combinatie is van beide redenen. Als een groep significant meer overlast veroorzaakt, en je hebt geen band met die groep, kunnen frustraties hoog oplopen. Met deze rellen als logisch gevolg. Het is niet goed te praten maar wel de enige uitlaatklep wanneer de overheid faalt het probleem op te lossen.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_33034258
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 01:36 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Dat meen je niet?!?
What an eye opener.
Ja joh neem nou niet alles wat ik zeg al te serieus
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_33035410
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:23 schreef Disorder het volgende:
Commentaar van een omwonende:

How many times would you or your friends have to be harrassed by a gang in your own community, by groups of thugs who come purely to pick a fight - many against one, for you to take action?

How would you feel if your sister, while trying to have a good time at the beach to be surrounded by a group of idiots, calling her a slut and everything else imaginable?

How would you feel knowing that even looking at a car load of them that pull up beside you at the lights can result in you being bashed & shot?

At what point would you actually do anything?

The police here have what is called Taskforce Gain, which has been running for a couple of years. It's the LARGEST OPERATION ever mounted by the state police, purely to deal with the crimes caused by ONE ethnic group. This seems to have hardly put a dent in the problem.

There are many, many ethnic groups in Australia. Many suburbs in Sydney where you will see very few white people, but the same problems simply do not occur there. Like many people here I have overseas roots and my fiancee is not caucasian. But you know what? I'm sick of the "Lebs" and wish they would just go somewhere else.
Ik vermoed dat men in Australie gewoon beter beseft hoe je reageert op tuig. In plaats van te pappen en nat te houden, zoals in NL, ziet men in dat die zachte aanpak niet werkt. Die 5000 mensen hebben niet allemaal tegelijk ineens besloten dat die Arabieren tuig zijn, daar is ongetwijfeld een jarenlang sluimerende aanloop voor geweest. Je hoeft maar om je heen te kijken en je snapt wat ik bedoel. Nederlanders slikken veel meer, maar in AU bijten ze op een bepaald punt blijkbaar van zich af.

Zoiets is onafwendbaar, en zal ook in NL gebeuren als het zo door blijft gaan. Het kan nog jaren duren, maar ooit barst de bom. En dan is niet het tuig de lul, maar ook zoals je ziet de normale Arabieren.

De enige schuldige, is dan ook de overheid die niet tijdig ingrijpt en die elke realiteitszin en binding met de maatschappij verloren heeft. Sommige mensen leren niet van taakstraffen, en kijken steeds hoeveel verder ze deze keer kunnen gaan. Zoiets zal in AU ook gebeurd zijn en men is het simpelweg beu.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_33035656
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 07:12 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ik vermoed dat men in Australie gewoon beter beseft hoe je reageert op tuig. In plaats van te pappen en nat te houden, zoals in NL, ziet men in dat die zachte aanpak niet werkt. Die 5000 mensen hebben niet allemaal tegelijk ineens besloten dat die Arabieren tuig zijn, daar is ongetwijfeld een jarenlang sluimerende aanloop voor geweest. Je hoeft maar om je heen te kijken en je snapt wat ik bedoel. Nederlanders slikken veel meer, maar in AU bijten ze op een bepaald punt blijkbaar van zich af.

Zoiets is onafwendbaar, en zal ook in NL gebeuren als het zo door blijft gaan. Het kan nog jaren duren, maar ooit barst de bom. En dan is niet het tuig de lul, maar ook zoals je ziet de normale Arabieren.
Hee, daar zeg je iets verstandigs. Alleen raar dat je begint met "Ik vermoed dat men in Australie gewoon beter beseft hoe je reageert op tuig". Want wat is er beter aan blindelings inhakken op alles wat op het beoogde tuig lijkt?
Heeft het het beoogde effect? Nee, het resultaat is 5 willekeurige Arabieren in het ziekenhuis en het Libanese tuig dat de auto pakt en met knuppels rond gaat rijden en iemand neersteekt. Wordt niemand beter van. De situatie verslechterd alleen...
quote:
De enige schuldige, is dan ook de overheid die niet tijdig ingrijpt en die elke realiteitszin en binding met de maatschappij verloren heeft. Sommige mensen leren niet van taakstraffen, en kijken steeds hoeveel verder ze deze keer kunnen gaan. Zoiets zal in AU ook gebeurd zijn en men is het simpelweg beu.
Hear hear. Dit is de eerste keer trouwens dat ik je de rol van de overheid in gevallen van mislukte integratie zie erkennen.
Kort gezegd zie je dus dat als de overheid niets doet aan kutmarokkanen/libanezen/pakistanen/mexicanen, tuig van eigen bodem élke marokkaan/libanees/pakistaan/mexicaan aan gaat pakken op een manier die je niet wilt.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 13 december 2005 @ 08:18:36 #164
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33035680
ZIjn er hiervan wel eens mensen in Australie geweest? Of denkt men dat men in Australie exact op dezelfde manier denkt als in West-Europa?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_33035704
De wereld gaan ook neeeeeeeeeeet zo hard naar de tering
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33035730
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 08:18 schreef Yildiz het volgende:
ZIjn er hiervan wel eens mensen in Australie geweest? Of denkt men dat men in Australie exact op dezelfde manier denkt als in West-Europa?
Mwoh, leer mij mensen kennen. Het is een vast patroon dat een hele minderheid/onderlaag wordt aangekeken op de daden van een stel etters en dat het uit de hand loopt om de zoveel tijd.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 13 december 2005 @ 08:36:39 #167
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_33035817
Mischien kunnen we er Cohen met een pot thee heen sturen.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_33035930
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 08:18 schreef Yildiz het volgende:
Je ziet in Sydney veel meer Aziaten dan Libanezen, en daar gebeuren dit soort zaken niet mee. Of dit :http://en.wikipedia.org/wiki/Sydney_gang_rapes
pi_33036248
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:09 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tuurlijk knul. er loopt zo langzamerhand echt een substantieel deel ratten rond en jij neemt het nog steeds op voor die meegerezen ratten? beetje dom.
en die Aussies dan ?? die zijn voor jou helden he
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 13 december 2005 @ 09:23:37 #170
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33036405
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 09:11 schreef Meki het volgende:

[..]

hoezo zijn dat helden voor mij?
  dinsdag 13 december 2005 @ 09:27:41 #171
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_33036462
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 09:11 schreef Meki het volgende:

[..]

Aussies zijn natuurlijk nakomelingen van uitschot en rapalja wat ze in ons mooie Europa niet meer wilde hebben.
Opgeruimd staat netjes ,aangekomen in Australie hebben ze naar goed Amerikaans voorbeeld eerst de gehele lokale bevolking zowat om zeep geholpen ,want we houden enkel van blanke huidjes.
liefst met blauwe ogen ,maar dat is een detail.
Aangezien australie nogal groen is en de bomen dus tot in de hemel groeiden ,hebben ze eerst lekkere goedkope spleetogen (die kan je tenminste onder de duim houden ) geimporteerd.
Vervelend feit is ook al zijn ze jarenlang uitgebuit en onderbetaald er toch enkele zijn die een menswaardig bestaan wisten op te bouwen.
Dit zet natuurlijk kwaad bleod bij de blanke overheerser en het beste wat ze nu kunnen doen is de hele niet-blanke bevolkingsgroep de zee indrijven.
De haaien maken het karwei wel af.
Klaar?
Ik niet!
pi_33036777
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:33 schreef Re het volgende:

[..]

Wat eraaan vooraf ging is dat twee australisch strandwachten door een paar lebaliers (lebanesen) in elkaar gemept werden. Tenminste dat heb ik vernomen.

Nu zijn het natuurlijk de domste eerst, geveuld met drank die dit soort ongein beginnen.

Dat geeft me twee punten:
1) Hoeveel drinken die australiers, want dat bier is nog erger dan heineken?
2) Ik dacht dat men in Nederland ook teveel dronk en daar gebeurt dit niet
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  dinsdag 13 december 2005 @ 09:58:36 #174
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33037006
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 09:52 schreef indahnesia.com het volgende:
afgelopen nacht was het de beurt aan de Lebs zo te lezen
waar zie je dat?
pi_33037044
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 09:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoezo zijn dat helden voor mij?
jij noemt lebs ratten en aussies noem je geen ratten
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')