abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33014791
Deeltje 1
Rassenrellen in Australie - 5000 mensen jagen op Arabieren

en het laatste nieuws van CNN

Second night of violence in Sydney
quote:
Youths riding around in vehicles bashed cars and smashed store windows in suburban Sydney late Monday, police said, as violence continued for a second night in a row.

A police spokesman said the rampage broke out in Cronulla, the same beach-side suburb where a night of race riots resulted in scores of arrests Sunday, and in neighboring Caringbah.
pi_33014812
En wellicht is daar toch ook meer aan de hand dan Howard zei: "I don't think racism is the cause".. of iets in die richting.
  maandag 12 december 2005 @ 14:51:23 #3
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33014865
zou de australische overheid nu ook tientallen, zoniet honderden, miljoenen uitdelen om de onruststokers tot bedaren te brengen en onverdiende welvaart in slechte wijken te pompen? in frankrijk leek het te werken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33015645
vond het opvallend om te lezen dat er op het nieuws werd gemeld dat dit de eerste problemen waren met de moslimsgemeenschap of libanese gemeenschap, want dat is zeker niet geval. Zo was er een geruchtmakende groepsverkrachtingzaak een jaar geleden met dezelfde figuren uit die gemeenschap. Ook in australie wordt het beestje nu pas bij de naam genoemd.
pi_33015761
Ik weet niet precies hoe het zit daar in Australie, maar gezien de foto's is het niet het meest intelligente volk wat zo is aan het rellen.
En om dan ook nog eens een paar Libanese meisjes te gaan slaan gaat helemaal nergens over. Zie dat niet bepaald als het beestje bij de naam noemen.
pi_33015832
Aan de artikelen te zien lijkt het op eerdere rassenrellen over de wereld. Jarenlange vechtpartijen, verkrachtingen en bedreigingen. En nu is de maat vol. Dit gaan we nog veel vaker zien.
pi_33016545
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:26 schreef Disorder het volgende:
Aan de artikelen te zien lijkt het op eerdere rassenrellen over de wereld. Jarenlange vechtpartijen, verkrachtingen en bedreigingen. En nu is de maat vol. Dit gaan we nog veel vaker zien.
Verbaasd mij dat we dat hier nog niet gezien hebben.

Vrees met grote vreze voor de toekomst.
  maandag 12 december 2005 @ 15:59:34 #8
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33016660
Integratie is wereldwijd mislukt.
The truth was in here.
pi_33016744
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:59 schreef Bastard het volgende:
Integratie is wereldwijd mislukt.
Tja, misschien van de Australiers wel ja.
pi_33016751
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:19 schreef addictivebeat het volgende:
vond het opvallend om te lezen dat er op het nieuws werd gemeld dat dit de eerste problemen waren met de moslimsgemeenschap of libanese gemeenschap, want dat is zeker niet geval. Zo was er een geruchtmakende groepsverkrachtingzaak een jaar geleden met dezelfde figuren uit die gemeenschap. Ook in australie wordt het beestje nu pas bij de naam genoemd.
Problemen en spanningen zijn er altijd en dienen vemeden en in de kiem gesmoord te worden. En dat gebeurt dus niet door elke willekeurige Leb aan te vallen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 12 december 2005 @ 16:22:16 #11
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_33017310
Er zijn blijkbaar ook grote problemen onder de blanke gemeenschap. Anders zouden er geen 5000 dronken idioten alles wat enigszins Arabisch/Zuid Europees oogt, gezagsdragers en eigenlijk alles wat op hun pad terechtkwam, aan gort slaan.
quote:
Australian Associated Press, citing a resident who declined to be named, said men riding in up to 50 cars and wielding baseball bats converged on Cronulla, smashing cars. Ambulances were called to help at least one injured man seen lying on the side of the road.

Steven Dawson said a bottle thrown through his apartment window in the suburb of Brighton-Le-Sands showered his 5-month-old son Caleb with glass, but did not hurt the child.

Horst Dreizner said a car had rammed into his denture store and he feared the violence would escalate. "Personally, I think it is only the beginning," he said in a telephone interview.
Uiteraard komt dit allemaal door die gemene Moslims en zegt het verder weinig over een deel van de blanke Australische gemeenschap
Krekker is de bom!
pi_33017387
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:22 schreef KreKkeR het volgende:
Er zijn blijkbaar ook grote problemen onder de blanke gemeenschap. Anders zouden er geen 5000 dronken idioten alles wat enigszins Arabisch/Zuid Europees oogt, gezagsdragers en eigenlijk alles wat op hun pad terechtkwam, aan gort slaan.
[..]

Uiteraard komt dit allemaal door die gemene Moslims en zegt het verder weinig over een deel van de blanke Australische gemeenschap
Ze pakten massaal de Australische vlag en een biertje om met de strijd te beginnen, deze onderdrukte Australiers.
pi_33018573
Ik lees op internationale fora dat het al een lang broeiend probleem is. Net als hier, en in andere Europese landen veroorzaken voornamelijk jongeren met een Arabisch uiterlijk veel overlast. Aziäten lijken het wel goed te kunnen vinden met de Australische blanken.

Toch raar. Het schijnen vaak de Arabische jongeren te zijn waar het maar niet mee wil lukken. Hoe komt dat?
pi_33018658
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:25 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ze pakten massaal de Australische vlag en een biertje om met de strijd te beginnen, deze onderdrukte Australiers.
Bekogelden politie-agenten en onschuldige automobilisten, schreven racististische leuzen op het strand, sloegen in op vrouwelijke voorbijgangers met zwart haar, vernielden talloze auto's. Allemaal om hun geliefde land te beschermen tegen de Islamisering.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33018695
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:04 schreef Disorder het volgende:
Ik lees op internationale fora dat het al een lang broeiend probleem is. Net als hier, en in andere Europese landen veroorzaken voornamelijk jongeren met een Arabisch uiterlijk veel overlast. Aziäten lijken het wel goed te kunnen vinden met de Australische blanken.

Toch raar. Het schijnen vaak de Arabische jongeren te zijn waar het maar niet mee wil lukken. Hoe komt dat?
De aboriginals kunnen het ook fantastisch vinden met de Australische blanken, de eerste aziaat die daar rondloopt moet ik nog zien.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33018772
Volgens mij komen er nog veel meer rassenrellen.
En ik kan deze reactie van de Australische bevolking goed begrijpen. En ik denk dat het te makkelijk is om ze als iq-loze barbaren af te schilderen.
  maandag 12 december 2005 @ 17:10:27 #17
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33018794
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Bekogelden politie-agenten en onschuldige automobilisten, schreven racististische leuzen op het strand, sloegen in op vrouwelijke voorbijgangers met zwart haar, vernielden talloze auto's. Allemaal om hun geliefde land te beschermen tegen de Islamisering.
'opvallend dat het hier nog niet gebeurd is'
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 12 december 2005 @ 17:11:30 #18
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33018824
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:09 schreef el_hombre het volgende:

En ik kan deze reactie van de Australische bevolking goed begrijpen. En ik denk dat het te makkelijk is om ze als iq-loze barbaren af te schilderen.
Hoe noem je het anders als je hele groepen onschuldige mensen gaat aanvallen omdat een paar proleten die iemand in elkaar sloegen er Arabisch uitzagen?
  maandag 12 december 2005 @ 17:11:53 #19
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33018845
Waarom hebben we hier in Nederland zo weinig rellen
  maandag 12 december 2005 @ 17:14:06 #20
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33018929
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:11 schreef PLAE@ het volgende:

Waarom hebben we hier in Nederland zo weinig rellen
Minder stranddagen.
  maandag 12 december 2005 @ 17:15:15 #21
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33018971
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:14 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Minder stranddagen.
verdorie. Nou je het zegt
pi_33019028
quote:
Volgens mij komen er nog veel meer rassenrellen.
Heb je gezien hoe de gemiddelde Australische reller eruit zag? Als een getattoeerde dronken aap. Daar heb jij begrip voor?

Ik snap sowieso niet dat je dit als reactie van de Australische bevolking ziet. Ik zag geen rellende Australische meiden, Australische oma's of andere lagen van de Australische bevolking. Alleen maar bezopen Australische kerels.
  maandag 12 december 2005 @ 17:17:03 #23
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_33019037
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De aboriginals kunnen het ook fantastisch vinden met de Australische blanken, de eerste aziaat die daar rondloopt moet ik nog zien.
Eh... in dat andere deel van het topic staat er toch echt een aziaat naast die man met die megafoon. Maar het is inderdaad opmerkelijk dat aziaten geen problemen hebben en arabieren / moslims wel. Moslims maken het zichzelf erg moeilijk door ipv de vinger de hele hand te willen.

Ik vind het overigens niet goed dat ze onschuldigen aanvallen. Ze hadden gewoon die gangs moeten aanpakken, maar ja die waren natuurlijk al gevlucht.
mai pen rai
  maandag 12 december 2005 @ 17:17:30 #24
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33019056
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:16 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Heb je gezien hoe de gemiddelde Australische reller eruit zag? Als een getattoeerde dronken aap. Daar heb jij begrip voor?

Ik snap sowieso niet dat je dit als reactie van de Australische bevolking ziet. Ik zag geen rellende meiden, oma's of andere lagen van de Australische bevolking. Alleen maar bezopen kerels.
Tuurlijk, gewoon eenreden zoeken om wat mensen in elkaar te meppen, nogal logisch.
pi_33019238
hier verder
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:02 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nee, kijk deze arme engeltjes nou toch. Vernederd en achtergesteld, na jarenlange indoctrinatie door 'het kwaad' zijn deze vrijheidsstrijders begonnen degenen die hun alles proberen af te nemen terug te pakken.

Flikker toch op man. Dit is kutvolk, dat zie je toch meteen.
Kutvolk? ik zie frisse Aussies een beetje gein trappen. Vergeet niet, dit is het land van Australian football, huilies hebben daar niets te zoeken
  maandag 12 december 2005 @ 17:24:33 #26
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_33019268
quote:
En ik denk dat het te makkelijk is om ze als iq-loze barbaren af te schilderen.
Vertel, wat zijn het dan? Arme slachtoffers van die boze gemene Arabieren die daarom nu maar de hele stad onder het genot van een biertje aan gort slaan, alles met een enigszins Arabisch/Zuid Europees uiterlijk incluis?

Vertel, hoe moet ik dan over deze lui denken?
Krekker is de bom!
  maandag 12 december 2005 @ 17:25:10 #27
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33019291
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:23 schreef Godslasteraar het volgende:
hier verder
[..]

Kutvolk? ik zie frisse Aussies een beetje gein trappen. Vergeet niet, dit is het land van Australian football, huilies hebben daar niets te zoeken
Ik zal met een paar mensen eens bij jou in de buurt gein gaan trappen . . Kijken of je dat nog zo leuk vindt.
pi_33019320
quote:
hier verder
[..]

Ja, lekker fris volk daar.

Zeg, stond niet op de front-page dat driekwart van de aussie's te vet is voor in het leger?
  maandag 12 december 2005 @ 17:26:55 #29
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_33019349
quote:
hier verder
[..]

Joh, en die vermeende vechtpartij tussen twee Libanezen en twee lifeguards was zeker ook gewoon een beetje gein trappen enzo, verder niks ernstigs?
Krekker is de bom!
pi_33019362
Heee, ik heb trouwens familie in Australie en die zijn ook allemaal a-sociaal dik.
pi_33019508
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:25 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ik zal met een paar mensen eens bij jou in de buurt gein gaan trappen . . Kijken of je dat nog zo leuk vindt.
Hangt er een beetje van af wát voor mensen. Toch niet van die moslimmetjes die nog geen kratje bier kunnen tillen?
  maandag 12 december 2005 @ 17:33:30 #32
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33019574
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:31 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Hangt er een beetje van af wát voor mensen. Toch niet van die moslimmetjes die nog geen kratje bier kunnen tillen?
Nee.
pi_33019913
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:26 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Joh, en die vermeende vechtpartij tussen twee Libanezen en twee lifeguards was zeker ook gewoon een beetje gein trappen enzo, verder niks ernstigs?
In die zin zijn de libanezen wel erg fan van de Westerse cultuur, waar het kennelijk normaal gevonden wordt zo te reageren (met name gezien de goedpraat-reacties).
Allah Al Watan Al Malik
pi_33019989
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:33 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nee.
Dan is het goed, zonder bier kan het nooit echt gezellig worden, kijk maar:

maandag 12 december 2005 @ 17:49:41 #35
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33020080
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In die zin zijn de libanezen wel erg fan van de Westerse cultuur, waar het kennelijk normaal gevonden wordt zo te reageren (met name gezien de goedpraat-reacties).
ik denk dat de aussies het voorbeeld van parijs en amerika gevolgd hebben. dan schijnt de regering beloftes te maken.
  maandag 12 december 2005 @ 17:51:11 #36
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33020126
Ja, dit is hetzelfde als in Parijs .
  maandag 12 december 2005 @ 17:51:55 #37
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33020158
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef Posdnous het volgende:
Ja, dit is hetzelfde als in Parijs .
idd je hebt gelijk. in parijs was er geen aanleiding
pi_33020196
Als we nou allemaal deze smilie gebruiken: , dan bloedt de discussie vanzelf dood. Dus bij deze: !
pi_33020218

tis gewoon rete gezelg daar die gozert heeft het niet meer
  maandag 12 december 2005 @ 17:55:09 #40
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33020278
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

idd je hebt gelijk. in parijs was er geen aanleiding
Decennia lang gefrustreerd over een verpauperde omgeving zonder toekomst is idd hetzelfde als twee arabieren die iemand in elkaar meppen .
pi_33020286
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:53 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]

tis gewoon rete gezelg daar die gozert heeft het niet meer
leuk he
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 12 december 2005 @ 17:56:47 #42
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33020341
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:55 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Decennia lang gefrustreerd over een verpauperde omgeving zonder toekomst is idd hetzelfde als twee arabieren die iemand in elkaar meppen .
even afgezien van het feit dat ik nogal cynisch ben en dit geweld natuurlijk ten zeerste afkeur, denk ik niet dat het incident de oorzaak is voor dit soort gedrag. ik denk dat het de druppel was in de emmer vol met dit soort incidenten. denk je zelf niet?
  maandag 12 december 2005 @ 17:58:01 #43
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33020382
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

even afgezien van het feit dat ik nogal cynisch ben en dit geweld natuurlijk ten zeerste afkeur, denk ik niet dat het incident de oorzaak is voor dit soort gedrag. ik denk dat het de druppel was in de emmer vol met dit soort incidenten. denk je zelf niet?
Geen idee. Ik weet wel dat het in geen enkele verhouding staat.
  maandag 12 december 2005 @ 17:59:27 #44
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33020416
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:58 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Geen idee. Ik weet wel dat het in geen enkele verhouding staat.
ik weet het niet. ik hoor te weinig over australië en de misstanden daar. de reacties zijn reacties van mensen die blijkbaar niet meer willen discussiëren.
  maandag 12 december 2005 @ 18:01:31 #45
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33020463
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik weet het niet. ik hoor te weinig over australië en de misstanden daar. de reacties zijn reacties van mensen die blijkbaar niet meer willen discussiëren.
Ik weet niet aan wie dat ligt. mensen die ik ken in Australie hebben het nooit over last van buitenlanders.
De problemen in Parijs zijn al heeeel lang bekend en ook dat er nooit iets aan gebeurt is al heel lang bekend.
  maandag 12 december 2005 @ 18:02:44 #46
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33020499
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:01 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ik weet niet aan wie dat ligt. mensen die ik ken in Australie hebben het nooit over last van buitenlanders.
De problemen in Parijs zijn al heeeel lang bekend en ook dat er nooit iets aan gebeurt is al heel lang bekend.
ik was niet echt serieus met die rellenvergelijking in parijs...

hoewel ik die ook nog steeds erg afkeur.
pi_33020594
quote:

[..]

Nooit iets aan gebeurt? Daar worden al sinds decennia miljarden in gestopt. Maar het maakt geen ene flikker uit. Overal in Europa, met wat voor beleid dan ook, wil het niet vlotten met moslims. Netzomin als in het Midden Oosten overigens. En Australië blijkbaar.
shit, nu ga ik nog serieus reageren ook .
pi_33020682
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:06 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Nooit iets aan gebeurt? Daar worden al sinds decennia miljarden in gestopt. Maar het maakt geen ene flikker uit. Overal in Europa, met wat voor beleid dan ook, wil het niet vlotten met moslims. Netzomin als in het Midden Oosten overigens. En Australië blijkbaar.
shit, nu ga ik nog serieus reageren ook .
Ik wist niet dat de aboriginals moslim waren
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 12 december 2005 @ 18:11:28 #49
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33020733
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik wist niet dat de aboriginals moslim waren
die snap ik ff niet...
  maandag 12 december 2005 @ 18:11:29 #50
111528 Viajero
Who dares wins
pi_33020737
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Is heel makkelijk, direct op het vliegveld zie je ze al. Er zijn flink veel Aziaten in Australië.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_33020809
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

die snap ik ff niet...
Moet je heel goed nadenken. Er zijn namelijk ook rellen geweest met de aboriginals, echter het zijn geen moslims. Kennelijk is het rellen niet alleen aan moslims toebesteed (zoals we ook weer vandaag zien)
Allah Al Watan Al Malik
pi_33020885
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:11 schreef Viajero het volgende:

[..]

Is heel makkelijk, direct op het vliegveld zie je ze al. Er zijn flink veel Aziaten in Australië.
Toch vreemd dat juist een aantal aziaten een flink aantal Aussies hebben opgeblazen. Dat was kennelijk minder erg dan zo'n beachfight tussen een aantal libanezen en strandgassies, aan de reacties te zien dan.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 12 december 2005 @ 18:17:36 #53
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33020886
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Moet je heel goed nadenken. Er zijn namelijk ook rellen geweest met de aboriginals, echter het zijn geen moslims. Kennelijk is het rellen niet alleen aan moslims toebesteed (zoals we ook weer vandaag zien)
de aboriginals hadden dan ook reden om land op te eisen. is zie de vergelijking met moslims niet zo snel, ook niet als ik zo hard nadenk dat mijn neus er van gaat bloeden.
pi_33020914
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

de aboriginals hadden dan ook reden om land op te eisen. is zie de vergelijking met moslims niet zo snel, ook niet als ik zo hard nadenk dat mijn neus er van gaat bloeden.
Het is ook geen vergelijking, het is een reactie op een post waarin wordt voorgesteld dat het aan moslims ligt. In australie vlot het ook niet met aboriginals, dat wil niet zeggen dat het hun fout is. Au contraire zelfs in dit geval.

Godslasteraar stelt "dat het niet vlot met moslims", wat zegt dat over moslims dan Godslaseraar?
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 12 december 2005 @ 18:19:56 #55
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33020949
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:06 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Nooit iets aan gebeurt? Daar worden al sinds decennia miljarden in gestopt. Maar het maakt geen ene flikker uit.
Zo'n beetje als een rijke werkende vader die er niet voor z'n kinderen kan zijn en ze af en toe iets leuks geeft.
  maandag 12 december 2005 @ 18:20:55 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33020975
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is ook geen vergelijking, het is een reactie op een post waarin wordt voorgesteld dat het aan moslims ligt.
oh ok. dan stop ik verder met denken.
pi_33021488
Ze moeten deze maar weer eens updaten

http://www.reference.com/browse/wiki/List_of_riots
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 12 december 2005 @ 18:40:01 #58
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33021537
Ripoff van Calella:
quote:
Daily Telegraph (Surry Hills, Australia), Dec. 6, 2005

“Get off our beach. This is our beach. We own it.”

These are the fighting words a group of thugs spoke to three North Cronulla surf lifesavers before bashing them on a sunny Sunday afternoon.

The attack has disgusted Sutherland Shire residents and surf lifesavers who volunteer their time to protect the lives of beachgoers.

Cronulla locals say in the past three years a large influx of youths have travelled from Sydney’s west to the beachside to intimidate beachgoers and start fights.

During the October long weekend, police were called to North Cronulla three times over several hours to defuse a large-scale stand-off between and visiting gangs and locals.

Surf Lifesaving Sydney rescue services manager Stephen Leahy said it was common for Middle Eastern men from western Sydney to taunt Cronulla surf lifesavers by stealing their equipment, making idle threats and kicking balls at them.

Some regular Cronulla beachgoers said that the behaviour of Middle Eastern groups was so offensive, they opted to travel to other beaches instead.

Clare Mooney and Kristie Keith, both 21, of Campbelltown said they had been visiting Cronulla for years but were now planning to travel to Wollongong for a peaceful beach outing. After spending yesterday at Cronulla, they said they were sick of being covered with sand while almost being hit by youths playing football over their heads.

“We said we’ll go back to Wollongong next week so we don’t have to put up with these yobbos,” Ms Mooney said.

The latest incident occurred at 3pm on Sunday when three lifesavers, aged 15, 19 and 20, were walking from the beach to the surf club at the end of their shift.

They were approached by four men of Middle Eastern appearance, aged in their late teens or early 20s, who initiated a verbal confrontation.

One of the men king-hit the 19-year-old, who fell back and struck a metal picket fence, sustaining a cut and being knocked unconscious.

Eight to 10 other men then joined the original four.

Some of these men tried to stop the fight but others continued bashing the lifeguards.

The 20-year-old suffered facial bruising and a damaged jaw and the 15-year-old suffered bruising to the face.

Police yesterday pledged extra beach patrols of Cronulla.

Original article

(Posted on December 8, 2005)
Dit was dus de aanleiding (waarschijnlijk). Libaneze gangs die de stranden terorriseren.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_33021607
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:40 schreef Knarf het volgende:
Ripoff van Calella:
[..]

Dit was dus de aanleiding (waarschijnlijk). Libaneze gangs die de stranden terorriseren.
Goh, dan zijn de aussies niet geheel nuchter/tolerant. Als dat alles is waardoor je door het lint gaat en onschuldige mensen in elkaar rost (en racistische leuzen uitschreeuwt), dan hebben ze wel een iets te kort lontje.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33021656
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is ook geen vergelijking, het is een reactie op een post waarin wordt voorgesteld dat het aan moslims ligt. In australie vlot het ook niet met aboriginals, dat wil niet zeggen dat het hun fout is. Au contraire zelfs in dit geval.

Godslasteraar stelt "dat het niet vlot met moslims", wat zegt dat over moslims dan Godslaseraar?
Aboriginals zijn de oorspronkelijke bevolking, die hebben reden tot klagen, zullen zich echter ook aan de tijd moeten aanpassen.

Moslims daarentegen zijn gewoon één van de vele groepen immigranten die Australië kent. En ik lees dat in Australië vergelijkbare problemen bestaan die wij hier ook kennen.
Oh, en die aanslagen in Bali werden uitgevoerd door moslims, waarbij 88 Australiers zijn omgekomen.

Tel dat bij elkaar op, in een land met wat ruigere types en je hebt wat heibel, big deal.
pi_33021750
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:43 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Aboriginals zijn de oorspronkelijke bevolking, die hebben reden tot klagen, zullen zich echter ook aan de tijd moeten aanpassen.

Moslims daarentegen zijn gewoon één van de vele groepen immigranten die Australië kent. En ik lees dat in Australië vergelijkbare problemen bestaan die wij hier ook kennen.
Oh, en die aanslagen in Bali werden uitgevoerd door moslims, waarbij 88 Australiers zijn omgekomen.

Tel dat bij elkaar op, in een land met wat ruigere types en je hebt wat heibel, big deal.
Wat moet je bij elkaar optellen? Dus Osama bin Laden heeft eigenlijk wel gelijk met zijn acties, gezien het feit wat een aantal westerse landen hebben uitgevreten in het midden-oosten. En oja, hollanders zijn oorspronkelijke bewoners van Nederland, die moeten zich ook maar aanpassen aan de tijd

Ik bedoel tja, het zijn landen met wat ruigere types he die moslimlanden, als je ze dan binnenvalt en wat rond loopt te moorden, dan heb je wat heibel (zoals 2 wolkenkrabbers die neergehaalt worden), big deal.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 12 december 2005 @ 18:49:17 #62
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33021872
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat moet je bij elkaar optellen? Dus Osama bin Laden heeft eigenlijk wel gelijk met zijn acties, gezien het feit wat een aantal westerse landen hebben uitgevreten in het midden-oosten. En oja, hollanders zijn oorspronkelijke bewoners van Nederland, die moeten zich ook maar aanpassen aan de tijd

Ik bedoel tja, het zijn landen met wat ruigere types he die moslimlanden, als je ze dan binnenvalt en wat rond loopt te moorden, dan heb je wat heibel (zoals 2 wolkenkrabbers die neergehaalt worden), big deal.
die wolkenkrabbers zijn toch onomstotelijke feiten dat je niet met moslims moet fokken? de aanslagen ook trouwens. dus nu toon je geen begrip voor de aussies, maar wel voor moslims? ik snap je vandaag niet zo goed denk ik.
pi_33021948
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

die wolkenkrabbers zijn toch onomstotelijke feiten dat je niet met moslims moet fokken? de aanslagen ook trouwens. dus nu toon je geen begrip voor de aussies, maar wel voor moslims? ik snap je vandaag niet zo goed denk ik.
Oh mijn god, dat heet sarcasme.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33022198

SYDNEY - In twee buitenwijken van de Australische stad Sydney zijn vandaag nieuwe rellen uitgebroken. Jongeren die in auto’s door de wijken Cronulla en Caringbah rondreden sloegen met honkbalknuppels auto’s en ramen van winkels kapot, zei de politie. Gisteren braken op het strand van Cronulla hevige rassenrellen uit waarbij 31 gewonden vielen en negentien arrestaties werden verricht.

Het Australische persbureau AAP zei van een bewoner te hebben gehoord dat de er tegen de vijftig auto’s in de wijk rondreden vol met honkbalknuppels zwaaiende jongeren. Bij het politiebureau van Cronulla werd iemand geraakt door een steen. AAP zei dat bij het strand van Cronulla schoten waren gehoord, maar de politie kon dat niet bevestigen. De politie kon ook nog niet zeggen wie er bij de nieuwe rellen betrokken waren.
pi_33022244
Howard is verontwaardigd

Eerder vandaag spak premier John Howard zijn verontwaardiging uit over de rellen van gisteren. Hij noemde het volstrekt onaanvaardbaar als mensen worden aangevallen vanwege hun afkomst, ras of uiterlijk en zei ervan overtuigd te zijn dat de meeste Australiërs er geen racistische denkbeelden op na houden.

De politie is intussen een onderzoek begonnen naar de rellen van gisteren. Die begonnen toen duizenden dronken blanke jongeren op het strand van Cronulla politieagenten en uit het Midden-Oosten afkomstige mensen aanvielen. Later volgden tegenaanvallen van allochtone jongeren, die auto’s kapotsloegen en een man steekwonden toebrachten.
  maandag 12 december 2005 @ 19:09:53 #66
8369 speknek
Another day another slay
pi_33022623
quote:
Man de hele Australische cultuur is zwanger van de angst voor buitenlanders.

Niet eens zo gek ook, ik geef het land nog hooguit veertig jaar, voordat Indonesie zich compleet van hun eilandengroep afgefokt heeft en eens zuidwaarts gaan kijken voor lebensraum.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_33023052
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:09 schreef speknek het volgende:

[..]

Man de hele Australische cultuur is zwanger van de angst voor buitenlanders.

Niet eens zo gek ook, ik geef het land nog hooguit veertig jaar, voordat Indonesie zich compleet van hun eilandengroep afgefokt heeft en eens zuidwaarts gaan kijken voor lebensraum.
Woon je daar ?? hoe weet je dat ?? of weer een vooroordeel
  maandag 12 december 2005 @ 19:24:45 #68
8369 speknek
Another day another slay
pi_33023193
Mja, ik heb het een paar Australiers horen zeggen. Dat is inderdaad een nogal grove generalisatie, maar als je ziet hoe krampachtig ze met immigranten uit die contreien omgaan (de gevangeniskampen, liever nog helemaal naar Christmas Island laten varen in plaats van ook maar aanmeren in Australie, de populariteit van Howard door immigratiepolitiek), kun je een en ander toch doortrekken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_33023329
sneu zeg dit, met zijn allen op een persoon. Mijn handen jeuken er van!

om ziek van te worden stelletje varkens
pi_33023356
Aha, het kut-marokkaantjes-scenario. Groepen verveelde, onopgeleide en werkeloze jongeren vermaken zich met het treiteren van andere mensen, en elke Libanees wordt er verantwoordelijk voor gehouden.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33023408
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat heeft Bin Laden hier nu weer mee te maken. Aboriginals blazen geen flatgebouwen met burgers op. Die Arabieren/Libanezen waarover gepraat wordt zijn één van de vele groepen immigranten, net zoals al die Grieken, italianen, Ieren, Chinezen, Koreanen enz. enz. Die groepen zullen allemaal hun problemen hebben gehad, hebben zich aangepast aan de samenleving, en maken daar nu deel van uit. Blijkbaar schort het daar aan bij die Arabieren en libanezen, in combinatie met die terreur dreiging, er was onlangs weer een aanslag op Bali, en dan kan het uit de hand lopen.

Verder is deze hele affaire een wassen neus, wat blauwe plekken en dat is het dan.

En aanpassen aan de tijd, Nederlanders zijn van deze tijd. Ik ken de problemen van Aboriginals niet precies, maar die hebben echt te lijden gehad. Volstrekt onvergelijkbaar met islamitische immirganten die, nogmaals, één van de immigranten groepen zijn.

Überhaupt, ik ken de verhalen van nederlanders die na WO2 naar Australië zijn vertrokken, waaronder uiteraard familie, díe hebben het écht zwaar gehad, veel zwaarder als familieleden die naar Canada of de VS emigreerden. En desondanks, géén geweld, géén crminaliteit, en uiteindelijk uiteraard succes. Dat zal voor de meeste Nederlanders gelden, en het zijn dan ook échte Australiers.

En daar ligt denk ik het probleem. Moslims zien de welvaart in Westerse landen, en sommigen emigreren. Heel verstandig als ik het MO zo bezie. Vervolgens echter, denken ze op oude vertrouwde voet verder te kunnen gaan in die nieuwe thuislanden. Tja, dat werkt natuurlijk niet,
en hun kinderen vallen vervolgens tussen wal en schip.
dan komen er ook nog eens van die religie-freaks uit hun landen van oorsprong over, soms zelfs gefinancierd door die landen, om de kloof met het nieuwe thuisland en de autochtone bevolking toch vooral in stand te houden

En die religie-freaks komen uiteraard niet die immigranten helpen te slagen in hun nieuwe thuis, nee, die komen over om te zorgen dat deze immmigranten toch vooral op de oude islamitische voet doorgaan die in het Midden Oosten ook zo ''succesvol'' is. En zo worden de problemen uit het Midden Oosten geïntroduceerd in het Westen. Alsof we zelf al niet genoeg aan ons hoofd hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Godslasteraar op 12-12-2005 19:38:57 ]
pi_33023469
het kan nog erger

Vele op de FP juichen dit toe en willen dit graag in Nederland
pi_33023623
kan me de frustatie enigzins voorstellen, maar het is gewoon enorm sneu om dan met zijn allen op 1 persoon in te beuken die naar alle waarschijnlijk ook nog onschuldig is. Schandalig bah gadverdamme en ziek!
pi_33023704
quote:
Later volgden tegenaanvallen van allochtone jongeren, die auto’s kapotsloegen en een man steekwonden toebrachten.
Messen trekken... Dat is bijna net zo laf als met een paar duizend man op een groep jagen..
eeeh
pi_33023814
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:39 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Messen trekken... Dat is bijna net zo laf als met een paar duizend man op een groep jagen..
dat is een reactie op de laffe australiers
pi_33023889
Jah en de actie van de Autstraliers is weer een reactie op de laffe daden van groepen allochtonen die buurten terroriseren.. Zo kunnen we nog wel even door blijven gaan. Wat wordt de reactie op de messentrekker? Australiers die beginnen te schieten?
eeeh
  maandag 12 december 2005 @ 19:47:02 #77
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33023911
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:43 schreef Meki het volgende:

[..]

dat is een reactie op de laffe australiers
Oh ja natuurlijk, het is altijd de ander die laf is voor jou he?
---verdwijnt---
pi_33023954
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:46 schreef DaveHarris het volgende:
Jah en de actie van de Autstraliers is weer een reactie op de laffe daden van groepen allochtonen die buurten terroriseren.. Zo kunnen we nog wel even door blijven gaan. Wat wordt de reactie op de messentrekker? Australiers die beginnen te schieten?
geen bron daarvan zeker ? he
ikke wel kijk maar naar de journaal van gister hoe ze tekeer gaan tegen Libaneze kinderen
pi_33024192
Als je de OP in Howard wil bron racisme aanpakken. het gelezen dan zou je niet vragen naar een bron. Gek genoeg heb je wel gereageerd in dat topic maar heb je niet gelezen dat er wel degelijik een aanleiding is voor de gebeurtenissen.
eeeh
pi_33024622
Van mij mogen ze elkaar helemaal doodrossen, zolang ze onschuldige mensen maar met rust laten. En daar zit ik dus mee.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33024839
Thai-born Suchada Goodier, 44, owner of a Thai restaurant on the Kingsway, said she was walking on the street when she was attacked. The group then started bashing her car. "What have I done?" she said. "I have done nothing
pi_33024910
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:09 schreef Mutant01 het volgende:
Van mij mogen ze elkaar helemaal doodrossen, zolang ze onschuldige mensen maar met rust laten. En daar zit ik dus mee.
Komop man dat slaat ook nergens op.. Als oorlogszuchtige hoetoes en toetsies elkaar afslachten dan is dat toch ook niet okee? Ondanks dat beide partijen met elkaar zouden willen strijden..
eeeh
pi_33024934
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:30 schreef Godslasteraar het volgende:
Wat heeft Bin Laden hier nu weer mee te maken. Aboriginals blazen geen flatgebouwen met burgers op. Die Arabieren/Libanezen waarover gepraat wordt zijn één van de vele groepen immigranten, net zoals al die Grieken, italianen, Ieren, Chinezen, Koreanen enz. enz. Die groepen zullen allemaal hun problemen hebben gehad, hebben zich aangepast aan de samenleving, en maken daar nu deel van uit. Blijkbaar schort het daar aan bij die Arabieren en libanezen, in combinatie met die terreur dreiging, er was onlangs weer een aanslag op Bali, en dan kan het uit de hand lopen.
Amerikanen en Arabieren blazen net zo min flatgebouwen met burgers op. Bin laden heeft hier heel veel mee te maken, want kennelijk verschilt zijn manier van denken niet veel van de jouwe. Volgens jou mogen deze Aussies hun gang gaan want ja, de arabieren hebben het er zelf naar gemaakt toch? Het is diezelfde gedachtegang die Osama en cornuiten aanhangen om andere onschuldige burgers op te blazen, immers het zijn DE Amerikanen die hun land is binnengevallen, het zijn zij die talloze burgers van hen heeft afgeslacht, dat rechtvaardigd hun strijd. Oftewel, Osama en cornuiten ervaren een terreurdreiging, maar dan afkomstig van het westen, en dan kan het (zoals jij het ook al zei), uit de hand lopen. Wat de hardwerkende Amerikaan in een van de Towers ermee te maken heeft, boeit kennelijk niet volgens jou toch? Wat de onschuldige arabische strandganger ermee te maken heeft boeit je kennelijk ook niet, tis toch 1 pot nat.
quote:
Verder is deze hele affaire een wassen neus, wat blauwe plekken en dat is het dan.
Ik zou je haast in de linkse hoek stoppen, doofpot? Kop in het zand?
quote:
En aanpassen aan de tijd, Nederlanders zijn van deze tijd. Ik ken de problemen van Aboriginals niet precies, maar die hebben echt te lijden gehad. Volstrekt onvergelijkbaar met islamitische immirganten die, nogmaals, één van de immigranten groepen zijn.
Islamitische immigranten bestaan niet, zo bestaan er namelijk ook geen Christelijke immigranten, omdat deze toevallig in Polen wonen. Zoals je al stelt, een van de immigranten groepen, jammer voor je dat bijvoorbeeld hier in Nederland, Surinamers en Antillianen relatief gezien vaker betrokken zijn bij bijvoorbeeld criminaliteit. Dat zijn doorgaans geen moslims, hoe moet ik dat zien dan?
quote:
Überhaupt, ik ken de verhalen van nederlanders die na WO2 naar Australië zijn vertrokken, waaronder uiteraard familie, díe hebben het écht zwaar gehad, veel zwaarder als familieleden die naar Canada of de VS emigreerden. En desondanks, géén geweld, géén crminaliteit, en uiteindelijk uiteraard succes. Dat zal voor de meeste Nederlanders gelden, en het zijn dan ook échte Australiers.
Het is natuurlijk niet zo moeilijk te integreren in een land waar om de 20km een huis staat. En zelfs DAN weten Nederlanders het te presteren hun eigen dorpjes te creeren, met eigen huis-artsen e.d. Net zoals men doet aan de Spaanse costa's.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33024968
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:17 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Komop man dat slaat ook nergens op.. Als oorlogszuchtige hoetoes en toetsies elkaar afslachten dan is dat toch ook niet okee? Ondanks dat beide partijen met elkaar zouden willen strijden..
Hoezo slaat dat nergens op? Als er hoetoes en toetsies zijn die gewoon vredig willen samenleven, moeten die dat doen. Diegene die elkaar willen doden, gaan hun gang maar.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33024993
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:15 schreef Meki het volgende:
Thai-born Suchada Goodier, 44, owner of a Thai restaurant on the Kingsway, said she was walking on the street when she was attacked. The group then started bashing her car. "What have I done?" she said. "I have done nothing
Dat kan niet mekki, volgens godslasteraar.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33025074
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoezo slaat dat nergens op? Als er hoetoes en toetsies zijn die gewoon vredig willen samenleven, moeten die dat doen. Diegene die elkaar willen doden, gaan hun gang maar.
Naja zeg.. Dus als beide partijen maar besluiten om de wet terzijde te schuiven en elkaar te lijf te gaan dan moet dat geen probleem zijn? Ik vind dat nogal raar eerlijk gezegd. Als bepaalde lieden openlijk de oorlog aan Nederland verklaren dan zit je er dus ook niet mee als die lieden gedood worden door gasten die gehoor geven aan hun wensdroom?
eeeh
pi_33025104
In Bay Street, Brighton-le-Sands, a young woman was sitting in a car when men approached and opened the door to her vehicle and put a hand up her dress, saying: "We are going to rape you, you Aussie sluts." A witness, Linda El-Hassan, 19, said a shot was fired at the woman's car but she was unhurt. Miss El-Hassan said she was Lebanese and opposed the violence. "We all came to this country and we are all one in this country."
pi_33025239
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:23 schreef Meki het volgende:
In Bay Street, Brighton-le-Sands, a young woman was sitting in a car when men approached and opened the door to her vehicle and put a hand up her dress, saying: "We are going to rape you, you Aussie sluts." A witness, Linda El-Hassan, 19, said a shot was fired at the woman's car but she was unhurt. Miss El-Hassan said she was Lebanese and opposed the violence. "We all came to this country and we are all one in this country."
Die vrouw werd inderdaad aangevallen door Libanezen. Linda El-Hassan een getuige die zag dat er ook nog op de auto geschoten werd ...
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_33025251
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:22 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Naja zeg.. Dus als beide partijen maar besluiten om de wet terzijde te schuiven en elkaar te lijf te gaan dan moet dat geen probleem zijn? Ik vind dat nogal raar eerlijk gezegd. Als bepaalde lieden openlijk de oorlog aan Nederland verklaren dan zit je er dus ook niet mee als die lieden gedood worden door gasten die gehoor geven aan hun wensdroom?
Ik kan het ook wel wat simpeler stellen natuurlijk: Als tuig elkaar afmaakt, lig ik er niet wakker om. Als tuig onschuldige mensen erbij gaan betrekken, kan ik er niet tegen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33025289
Ik zie wel een link naar Frankrijk.
pi_33025295
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Die vrouw werd inderdaad aangevallen door Libanezen. Linda El-Hassan een getuige die zag dat er ook nog op de auto geschoten werd ...
heb je daarvan een bron ???
pi_33025327
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:27 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik zie wel een link naar Frankrijk.
Min of meer is die link er ook wel, gezien dit weer gebeurd in de laagste klasse van de maatschappij in buitenwijkjes.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 12 december 2005 @ 20:29:35 #93
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33025357
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik kan het ook wel wat simpeler stellen natuurlijk: Als tuig elkaar afmaakt, lig ik er niet wakker om. Als tuig onschuldige mensen erbij gaan betrekken, kan ik er niet tegen.
Maar jij bent tenminste eerlijk en intelligent genoeg om rellende moslims (of "immigranten", of "allochtonen", of welke term je er ook op wil plakken afhankelijk van de situatie) óók "tuig" te noemen.

Tenminste, dat hoop ik, want ene Meki heeft daar nogal moeilijkheden mee, bijvoorbeeld.
---verdwijnt---
pi_33025368
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Sja, er niet wakker van liggen is natuurlijk heel iets anders dan je okee ervoor geven om het zo maar te zeggen. Ik kan er ook niet wakker van liggen als Boris Boef en Ali Baba elkaar de hersens in slaan maar ik heb toch niet zoiets van dat moeten ze maar lekker doen als ze dat willen.
eeeh
pi_33025385
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:27 schreef Meki het volgende:

[..]

heb je daarvan een bron ???
quote:
"We are going to rape you, you Aussie sluts."
Anders had daar wel Leb-slut gestaan. Nu is het zeker niet erg meer Meki?
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_33025404
Maar ik betwijfel of het tot uitbarsting was gekomen, als ze Frankrijk niet op het nieuws hadden gezien. Ik had ook wel verwacht dat Frankrijk als voorbeeld zou dienen voor sommigen, maar niet echt in Australie.
pi_33025424
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:18 schreef Mutant01 het volgende:

Het is natuurlijk niet zo moeilijk te integreren in een land waar om de 20km een huis staat. En zelfs DAN weten Nederlanders het te presteren hun eigen dorpjes te creeren, met eigen huis-artsen e.d. Net zoals men doet aan de Spaanse costa's.
Ojah, volgens mij vergeet je dat 90% van de bevolking aan de kust woont in dichtbevolkte gebieden, omdat de rest kurkdroog is. En het 'presteren' van de Nederlanders om hun eigen huis-artsen e.d te nemen is een vergelijking van jan met de korte mat, want het gaat hier om de criminaliteit die die libanesen veroorzaken. Anders hadden de Aussi''s nu wel op de Hollanders staan in hakken of niet
pi_33025583
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:23 schreef Meki het volgende:
Hier word dus een Australische verkracht ja
  maandag 12 december 2005 @ 20:38:41 #99
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33025688
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:35 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Hier word dus een Australische verkracht ja
Linda El-Hassan klinkt zeer Australisch.
---verdwijnt---
pi_33025742
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:38 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Linda El-Hassan klinkt zeer Australisch.
Leer Engels, El hassan is de getuige.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')