quote:Youths riding around in vehicles bashed cars and smashed store windows in suburban Sydney late Monday, police said, as violence continued for a second night in a row.
A police spokesman said the rampage broke out in Cronulla, the same beach-side suburb where a night of race riots resulted in scores of arrests Sunday, and in neighboring Caringbah.
Verbaasd mij dat we dat hier nog niet gezien hebben.quote:Op maandag 12 december 2005 15:26 schreef Disorder het volgende:
Aan de artikelen te zien lijkt het op eerdere rassenrellen over de wereld. Jarenlange vechtpartijen, verkrachtingen en bedreigingen. En nu is de maat vol. Dit gaan we nog veel vaker zien.
Tja, misschien van de Australiers wel ja.quote:Op maandag 12 december 2005 15:59 schreef Bastard het volgende:
Integratie is wereldwijd mislukt.
Problemen en spanningen zijn er altijd en dienen vemeden en in de kiem gesmoord te worden. En dat gebeurt dus niet door elke willekeurige Leb aan te vallen.quote:Op maandag 12 december 2005 15:19 schreef addictivebeat het volgende:
vond het opvallend om te lezen dat er op het nieuws werd gemeld dat dit de eerste problemen waren met de moslimsgemeenschap of libanese gemeenschap, want dat is zeker niet geval. Zo was er een geruchtmakende groepsverkrachtingzaak een jaar geleden met dezelfde figuren uit die gemeenschap. Ook in australie wordt het beestje nu pas bij de naam genoemd.
Uiteraard komt dit allemaal door die gemene Moslims en zegt het verder weinig over een deel van de blanke Australische gemeenschapquote:Australian Associated Press, citing a resident who declined to be named, said men riding in up to 50 cars and wielding baseball bats converged on Cronulla, smashing cars. Ambulances were called to help at least one injured man seen lying on the side of the road.
Steven Dawson said a bottle thrown through his apartment window in the suburb of Brighton-Le-Sands showered his 5-month-old son Caleb with glass, but did not hurt the child.
Horst Dreizner said a car had rammed into his denture store and he feared the violence would escalate. "Personally, I think it is only the beginning," he said in a telephone interview.
Ze pakten massaal de Australische vlag en een biertje om met de strijd te beginnen, deze onderdrukte Australiers.quote:Op maandag 12 december 2005 16:22 schreef KreKkeR het volgende:
Er zijn blijkbaar ook grote problemen onder de blanke gemeenschap. Anders zouden er geen 5000 dronken idioten alles wat enigszins Arabisch/Zuid Europees oogt, gezagsdragers en eigenlijk alles wat op hun pad terechtkwam, aan gort slaan.
[..]
Uiteraard komt dit allemaal door die gemene Moslims en zegt het verder weinig over een deel van de blanke Australische gemeenschap![]()
Bekogelden politie-agenten en onschuldige automobilisten, schreven racististische leuzen op het strand, sloegen in op vrouwelijke voorbijgangers met zwart haar, vernielden talloze auto's. Allemaal om hun geliefde land te beschermen tegen de Islamisering.quote:Op maandag 12 december 2005 16:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ze pakten massaal de Australische vlag en een biertje om met de strijd te beginnen, deze onderdrukte Australiers.![]()
De aboriginals kunnen het ook fantastisch vinden met de Australische blanken, de eerste aziaat die daar rondloopt moet ik nog zien.quote:Op maandag 12 december 2005 17:04 schreef Disorder het volgende:
Ik lees op internationale fora dat het al een lang broeiend probleem is. Net als hier, en in andere Europese landen veroorzaken voornamelijk jongeren met een Arabisch uiterlijk veel overlast. Aziäten lijken het wel goed te kunnen vinden met de Australische blanken.
Toch raar. Het schijnen vaak de Arabische jongeren te zijn waar het maar niet mee wil lukken. Hoe komt dat?
'opvallend dat het hier nog niet gebeurd is'quote:Op maandag 12 december 2005 17:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bekogelden politie-agenten en onschuldige automobilisten, schreven racististische leuzen op het strand, sloegen in op vrouwelijke voorbijgangers met zwart haar, vernielden talloze auto's. Allemaal om hun geliefde land te beschermen tegen de Islamisering.![]()
Hoe noem je het anders als je hele groepen onschuldige mensen gaat aanvallen omdat een paar proleten die iemand in elkaar sloegen er Arabisch uitzagen?quote:Op maandag 12 december 2005 17:09 schreef el_hombre het volgende:
En ik kan deze reactie van de Australische bevolking goed begrijpen. En ik denk dat het te makkelijk is om ze als iq-loze barbaren af te schilderen.
Minder stranddagen.quote:Op maandag 12 december 2005 17:11 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom hebben we hier in Nederland zo weinig rellen![]()
Heb je gezien hoe de gemiddelde Australische reller eruit zag? Als een getattoeerde dronken aap. Daar heb jij begrip voor?quote:Op maandag 12 december 2005 17:09 schreef el_hombre het volgende:
Volgens mij komen er nog veel meer rassenrellen.
En ik kan deze reactie van de Australische bevolking goed begrijpen. En ik denk dat het te makkelijk is om ze als iq-loze barbaren af te schilderen.
Eh... in dat andere deel van het topic staat er toch echt een aziaat naast die man met die megafoon. Maar het is inderdaad opmerkelijk dat aziaten geen problemen hebben en arabieren / moslims wel. Moslims maken het zichzelf erg moeilijk door ipv de vinger de hele hand te willen.quote:Op maandag 12 december 2005 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De aboriginals kunnen het ook fantastisch vinden met de Australische blanken, de eerste aziaat die daar rondloopt moet ik nog zien.
Tuurlijk, gewoon eenreden zoeken om wat mensen in elkaar te meppen, nogal logisch.quote:Op maandag 12 december 2005 17:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe de gemiddelde Australische reller eruit zag? Als een getattoeerde dronken aap. Daar heb jij begrip voor?
Ik snap sowieso niet dat je dit als reactie van de Australische bevolking ziet. Ik zag geen rellende meiden, oma's of andere lagen van de Australische bevolking. Alleen maar bezopen kerels.
Kutvolk? ik zie frisse Aussies een beetje gein trappen. Vergeet niet, dit is het land van Australian football, huilies hebben daar niets te zoekenquote:Op maandag 12 december 2005 11:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, kijk deze arme engeltjes nou toch. Vernederd en achtergesteld, na jarenlange indoctrinatie door 'het kwaad' zijn deze vrijheidsstrijders begonnen degenen die hun alles proberen af te nemen terug te pakken.
![]()
Flikker toch op man. Dit is kutvolk, dat zie je toch meteen.
Vertel, wat zijn het dan? Arme slachtoffers van die boze gemene Arabieren die daarom nu maar de hele stad onder het genot van een biertje aan gort slaan, alles met een enigszins Arabisch/Zuid Europees uiterlijk incluis?quote:Op maandag 12 december 2005 17:09 schreef el_hombre het volgende:
En ik denk dat het te makkelijk is om ze als iq-loze barbaren af te schilderen.
Ik zal met een paar mensen eens bij jou in de buurt gein gaan trappenquote:Op maandag 12 december 2005 17:23 schreef Godslasteraar het volgende:
hier verder![]()
[..]
Kutvolk? ik zie frisse Aussies een beetje gein trappen. Vergeet niet, dit is het land van Australian football, huilies hebben daar niets te zoeken![]()
Ja, lekker fris volk daar.quote:Op maandag 12 december 2005 17:23 schreef Godslasteraar het volgende:
hier verder![]()
[..]
Kutvolk? ik zie frisse Aussies een beetje gein trappen. Vergeet niet, dit is het land van Australian football, huilies hebben daar niets te zoeken![]()
Joh, en die vermeende vechtpartij tussen twee Libanezen en twee lifeguards was zeker ook gewoon een beetje gein trappen enzo, verder niks ernstigs?quote:Op maandag 12 december 2005 17:23 schreef Godslasteraar het volgende:
hier verder![]()
[..]
Hangt er een beetje van af wát voor mensen. Toch niet van die moslimmetjes die nog geen kratje bier kunnen tillen?quote:Op maandag 12 december 2005 17:25 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik zal met een paar mensen eens bij jou in de buurt gein gaan trappen.
. Kijken of je dat nog zo leuk vindt.
Nee.quote:Op maandag 12 december 2005 17:31 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Hangt er een beetje van af wát voor mensen. Toch niet van die moslimmetjes die nog geen kratje bier kunnen tillen?
In die zin zijn de libanezen wel erg fan van de Westerse cultuur, waar het kennelijk normaal gevonden wordt zo te reageren (met name gezien de goedpraat-reacties).quote:Op maandag 12 december 2005 17:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Joh, en die vermeende vechtpartij tussen twee Libanezen en twee lifeguards was zeker ook gewoon een beetje gein trappen enzo, verder niks ernstigs?![]()
ik denk dat de aussies het voorbeeld van parijs en amerika gevolgd hebben. dan schijnt de regering beloftes te maken.quote:Op maandag 12 december 2005 17:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In die zin zijn de libanezen wel erg fan van de Westerse cultuur, waar het kennelijk normaal gevonden wordt zo te reageren (met name gezien de goedpraat-reacties).
idd je hebt gelijk. in parijs was er geen aanleidingquote:Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef Posdnous het volgende:
Ja, dit is hetzelfde als in Parijs.
Decennia lang gefrustreerd over een verpauperde omgeving zonder toekomst is idd hetzelfde als twee arabieren die iemand in elkaar meppenquote:Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
idd je hebt gelijk. in parijs was er geen aanleiding![]()
leuk hequote:Op maandag 12 december 2005 17:53 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]
tis gewoon rete gezelg daardie gozert heeft het niet meer
![]()
even afgezien van het feit dat ik nogal cynisch ben en dit geweld natuurlijk ten zeerste afkeur, denk ik niet dat het incident de oorzaak is voor dit soort gedrag. ik denk dat het de druppel was in de emmer vol met dit soort incidenten. denk je zelf niet?quote:Op maandag 12 december 2005 17:55 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Decennia lang gefrustreerd over een verpauperde omgeving zonder toekomst is idd hetzelfde als twee arabieren die iemand in elkaar meppen.
Geen idee. Ik weet wel dat het in geen enkele verhouding staat.quote:Op maandag 12 december 2005 17:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
even afgezien van het feit dat ik nogal cynisch ben en dit geweld natuurlijk ten zeerste afkeur, denk ik niet dat het incident de oorzaak is voor dit soort gedrag. ik denk dat het de druppel was in de emmer vol met dit soort incidenten. denk je zelf niet?
ik weet het niet. ik hoor te weinig over australië en de misstanden daar. de reacties zijn reacties van mensen die blijkbaar niet meer willen discussiëren.quote:Op maandag 12 december 2005 17:58 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet wel dat het in geen enkele verhouding staat.
Ik weet niet aan wie dat ligt. mensen die ik ken in Australie hebben het nooit over last van buitenlanders.quote:Op maandag 12 december 2005 17:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik weet het niet. ik hoor te weinig over australië en de misstanden daar. de reacties zijn reacties van mensen die blijkbaar niet meer willen discussiëren.
ik was niet echt serieus met die rellenvergelijking in parijs...quote:Op maandag 12 december 2005 18:01 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik weet niet aan wie dat ligt. mensen die ik ken in Australie hebben het nooit over last van buitenlanders.
De problemen in Parijs zijn al heeeel lang bekend en ook dat er nooit iets aan gebeurt is al heel lang bekend.
Nooit iets aan gebeurt? Daar worden al sinds decennia miljarden in gestopt. Maar het maakt geen ene flikker uit. Overal in Europa, met wat voor beleid dan ook, wil het niet vlotten met moslims. Netzomin als in het Midden Oosten overigens. En Australië blijkbaar.quote:Op maandag 12 december 2005 18:01 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik weet niet aan wie dat ligt. mensen die ik ken in Australie hebben het nooit over last van buitenlanders.
De problemen in Parijs zijn al heeeel lang bekend en ook dat er nooit iets aan gebeurt is al heel lang bekend.
Ik wist niet dat de aboriginals moslim warenquote:Op maandag 12 december 2005 18:06 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Nooit iets aan gebeurt? Daar worden al sinds decennia miljarden in gestopt. Maar het maakt geen ene flikker uit. Overal in Europa, met wat voor beleid dan ook, wil het niet vlotten met moslims. Netzomin als in het Midden Oosten overigens. En Australië blijkbaar.
shit, nu ga ik nog serieus reageren ook .
die snap ik ff niet...quote:Op maandag 12 december 2005 18:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de aboriginals moslim waren![]()
Is heel makkelijk, direct op het vliegveld zie je ze al. Er zijn flink veel Aziaten in Australië.quote:Op maandag 12 december 2005 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De aboriginals kunnen het ook fantastisch vinden met de Australische blanken, de eerste aziaat die daar rondloopt moet ik nog zien.
Moet je heel goed nadenken. Er zijn namelijk ook rellen geweest met de aboriginals, echter het zijn geen moslims. Kennelijk is het rellen niet alleen aan moslims toebesteed (zoals we ook weer vandaag zien)quote:
Toch vreemd dat juist een aantal aziaten een flink aantal Aussies hebben opgeblazen. Dat was kennelijk minder erg dan zo'n beachfight tussen een aantal libanezen en strandgassies, aan de reacties te zien dan.quote:Op maandag 12 december 2005 18:11 schreef Viajero het volgende:
[..]
Is heel makkelijk, direct op het vliegveld zie je ze al. Er zijn flink veel Aziaten in Australië.
de aboriginals hadden dan ook reden om land op te eisen. is zie de vergelijking met moslims niet zo snel, ook niet als ik zo hard nadenk dat mijn neus er van gaat bloeden.quote:Op maandag 12 december 2005 18:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet je heel goed nadenken. Er zijn namelijk ook rellen geweest met de aboriginals, echter het zijn geen moslims. Kennelijk is het rellen niet alleen aan moslims toebesteed (zoals we ook weer vandaag zien)
Het is ook geen vergelijking, het is een reactie op een post waarin wordt voorgesteld dat het aan moslims ligt. In australie vlot het ook niet met aboriginals, dat wil niet zeggen dat het hun fout is. Au contraire zelfs in dit geval.quote:Op maandag 12 december 2005 18:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de aboriginals hadden dan ook reden om land op te eisen. is zie de vergelijking met moslims niet zo snel, ook niet als ik zo hard nadenk dat mijn neus er van gaat bloeden.
Zo'n beetje als een rijke werkende vader die er niet voor z'n kinderen kan zijn en ze af en toe iets leuks geeft.quote:Op maandag 12 december 2005 18:06 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Nooit iets aan gebeurt? Daar worden al sinds decennia miljarden in gestopt. Maar het maakt geen ene flikker uit.
oh ok. dan stop ik verder met denken.quote:Op maandag 12 december 2005 18:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is ook geen vergelijking, het is een reactie op een post waarin wordt voorgesteld dat het aan moslims ligt.
Dit was dus de aanleiding (waarschijnlijk). Libaneze gangs die de stranden terorriseren.quote:Daily Telegraph (Surry Hills, Australia), Dec. 6, 2005
“Get off our beach. This is our beach. We own it.”
These are the fighting words a group of thugs spoke to three North Cronulla surf lifesavers before bashing them on a sunny Sunday afternoon.
The attack has disgusted Sutherland Shire residents and surf lifesavers who volunteer their time to protect the lives of beachgoers.
Cronulla locals say in the past three years a large influx of youths have travelled from Sydney’s west to the beachside to intimidate beachgoers and start fights.
During the October long weekend, police were called to North Cronulla three times over several hours to defuse a large-scale stand-off between and visiting gangs and locals.
Surf Lifesaving Sydney rescue services manager Stephen Leahy said it was common for Middle Eastern men from western Sydney to taunt Cronulla surf lifesavers by stealing their equipment, making idle threats and kicking balls at them.
Some regular Cronulla beachgoers said that the behaviour of Middle Eastern groups was so offensive, they opted to travel to other beaches instead.
Clare Mooney and Kristie Keith, both 21, of Campbelltown said they had been visiting Cronulla for years but were now planning to travel to Wollongong for a peaceful beach outing. After spending yesterday at Cronulla, they said they were sick of being covered with sand while almost being hit by youths playing football over their heads.
“We said we’ll go back to Wollongong next week so we don’t have to put up with these yobbos,” Ms Mooney said.
The latest incident occurred at 3pm on Sunday when three lifesavers, aged 15, 19 and 20, were walking from the beach to the surf club at the end of their shift.
They were approached by four men of Middle Eastern appearance, aged in their late teens or early 20s, who initiated a verbal confrontation.
One of the men king-hit the 19-year-old, who fell back and struck a metal picket fence, sustaining a cut and being knocked unconscious.
Eight to 10 other men then joined the original four.
Some of these men tried to stop the fight but others continued bashing the lifeguards.
The 20-year-old suffered facial bruising and a damaged jaw and the 15-year-old suffered bruising to the face.
Police yesterday pledged extra beach patrols of Cronulla.
Original article
(Posted on December 8, 2005)
Goh, dan zijn de aussies niet geheel nuchter/tolerant. Als dat alles is waardoor je door het lint gaat en onschuldige mensen in elkaar rost (en racistische leuzen uitschreeuwt), dan hebben ze wel een iets te kort lontje.quote:Op maandag 12 december 2005 18:40 schreef Knarf het volgende:
Ripoff van Calella:
[..]
Dit was dus de aanleiding (waarschijnlijk). Libaneze gangs die de stranden terorriseren.
Aboriginals zijn de oorspronkelijke bevolking, die hebben reden tot klagen, zullen zich echter ook aan de tijd moeten aanpassen.quote:Op maandag 12 december 2005 18:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is ook geen vergelijking, het is een reactie op een post waarin wordt voorgesteld dat het aan moslims ligt. In australie vlot het ook niet met aboriginals, dat wil niet zeggen dat het hun fout is. Au contraire zelfs in dit geval.
Godslasteraar stelt "dat het niet vlot met moslims", wat zegt dat over moslims dan Godslaseraar?
Wat moet je bij elkaar optellen? Dus Osama bin Laden heeft eigenlijk wel gelijk met zijn acties, gezien het feit wat een aantal westerse landen hebben uitgevreten in het midden-oosten.quote:Op maandag 12 december 2005 18:43 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Aboriginals zijn de oorspronkelijke bevolking, die hebben reden tot klagen, zullen zich echter ook aan de tijd moeten aanpassen.
Moslims daarentegen zijn gewoon één van de vele groepen immigranten die Australië kent. En ik lees dat in Australië vergelijkbare problemen bestaan die wij hier ook kennen.
Oh, en die aanslagen in Bali werden uitgevoerd door moslims, waarbij 88 Australiers zijn omgekomen.
Tel dat bij elkaar op, in een land met wat ruigere types en je hebt wat heibel, big deal.
die wolkenkrabbers zijn toch onomstotelijke feiten dat je niet met moslims moet fokken? de aanslagen ook trouwens. dus nu toon je geen begrip voor de aussies, maar wel voor moslims? ik snap je vandaag niet zo goed denk ik.quote:Op maandag 12 december 2005 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat moet je bij elkaar optellen? Dus Osama bin Laden heeft eigenlijk wel gelijk met zijn acties, gezien het feit wat een aantal westerse landen hebben uitgevreten in het midden-oosten.En oja, hollanders zijn oorspronkelijke bewoners van Nederland, die moeten zich ook maar aanpassen aan de tijd
![]()
Ik bedoel tja, het zijn landen met wat ruigere types he die moslimlanden, als je ze dan binnenvalt en wat rond loopt te moorden, dan heb je wat heibel (zoals 2 wolkenkrabbers die neergehaalt worden), big deal.
Oh mijn god, dat heet sarcasme.quote:Op maandag 12 december 2005 18:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die wolkenkrabbers zijn toch onomstotelijke feiten dat je niet met moslims moet fokken? de aanslagen ook trouwens. dus nu toon je geen begrip voor de aussies, maar wel voor moslims? ik snap je vandaag niet zo goed denk ik.
Man de hele Australische cultuur is zwanger van de angst voor buitenlanders.quote:Op maandag 12 december 2005 18:01 schreef Posdnous het volgende:
Woon je daar ?? hoe weet je dat ?? of weer een vooroordeelquote:Op maandag 12 december 2005 19:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Man de hele Australische cultuur is zwanger van de angst voor buitenlanders.
Niet eens zo gek ook, ik geef het land nog hooguit veertig jaar, voordat Indonesie zich compleet van hun eilandengroep afgefokt heeft en eens zuidwaarts gaan kijken voor lebensraum.
Wat heeft Bin Laden hier nu weer mee te maken. Aboriginals blazen geen flatgebouwen met burgers op. Die Arabieren/Libanezen waarover gepraat wordt zijn één van de vele groepen immigranten, net zoals al die Grieken, italianen, Ieren, Chinezen, Koreanen enz. enz. Die groepen zullen allemaal hun problemen hebben gehad, hebben zich aangepast aan de samenleving, en maken daar nu deel van uit. Blijkbaar schort het daar aan bij die Arabieren en libanezen, in combinatie met die terreur dreiging, er was onlangs weer een aanslag op Bali, en dan kan het uit de hand lopen.quote:Op maandag 12 december 2005 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat moet je bij elkaar optellen? Dus Osama bin Laden heeft eigenlijk wel gelijk met zijn acties, gezien het feit wat een aantal westerse landen hebben uitgevreten in het midden-oosten.En oja, hollanders zijn oorspronkelijke bewoners van Nederland, die moeten zich ook maar aanpassen aan de tijd
![]()
Ik bedoel tja, het zijn landen met wat ruigere types he die moslimlanden, als je ze dan binnenvalt en wat rond loopt te moorden, dan heb je wat heibel (zoals 2 wolkenkrabbers die neergehaalt worden), big deal.
Messen trekken... Dat is bijna net zo laf als met een paar duizend man op een groep jagen..quote:Later volgden tegenaanvallen van allochtone jongeren, die auto’s kapotsloegen en een man steekwonden toebrachten.
dat is een reactie op de laffe australiersquote:Op maandag 12 december 2005 19:39 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Messen trekken... Dat is bijna net zo laf als met een paar duizend man op een groep jagen..
Oh ja natuurlijk, het is altijd de ander die laf is voor jou he?quote:Op maandag 12 december 2005 19:43 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is een reactie op de laffe australiers
geen bron daarvan zeker ? hequote:Op maandag 12 december 2005 19:46 schreef DaveHarris het volgende:
Jah en de actie van de Autstraliers is weer een reactie op de laffe daden van groepen allochtonen die buurten terroriseren.. Zo kunnen we nog wel even door blijven gaan. Wat wordt de reactie op de messentrekker? Australiers die beginnen te schieten?
Komop man dat slaat ook nergens op.. Als oorlogszuchtige hoetoes en toetsies elkaar afslachten dan is dat toch ook niet okee? Ondanks dat beide partijen met elkaar zouden willen strijden..quote:Op maandag 12 december 2005 20:09 schreef Mutant01 het volgende:
Van mij mogen ze elkaar helemaal doodrossen, zolang ze onschuldige mensen maar met rust laten. En daar zit ik dus mee.
Amerikanen en Arabieren blazen net zo min flatgebouwen met burgers op. Bin laden heeft hier heel veel mee te maken, want kennelijk verschilt zijn manier van denken niet veel van de jouwe. Volgens jou mogen deze Aussies hun gang gaan want ja, de arabieren hebben het er zelf naar gemaakt toch? Het is diezelfde gedachtegang die Osama en cornuiten aanhangen om andere onschuldige burgers op te blazen, immers het zijn DE Amerikanen die hun land is binnengevallen, het zijn zij die talloze burgers van hen heeft afgeslacht, dat rechtvaardigd hun strijd. Oftewel, Osama en cornuiten ervaren een terreurdreiging, maar dan afkomstig van het westen, en dan kan het (zoals jij het ook al zei), uit de hand lopen. Wat de hardwerkende Amerikaan in een van de Towers ermee te maken heeft, boeit kennelijk niet volgens jou toch? Wat de onschuldige arabische strandganger ermee te maken heeft boeit je kennelijk ook niet, tis toch 1 pot nat.quote:Op maandag 12 december 2005 19:30 schreef Godslasteraar het volgende:
Wat heeft Bin Laden hier nu weer mee te maken. Aboriginals blazen geen flatgebouwen met burgers op. Die Arabieren/Libanezen waarover gepraat wordt zijn één van de vele groepen immigranten, net zoals al die Grieken, italianen, Ieren, Chinezen, Koreanen enz. enz. Die groepen zullen allemaal hun problemen hebben gehad, hebben zich aangepast aan de samenleving, en maken daar nu deel van uit. Blijkbaar schort het daar aan bij die Arabieren en libanezen, in combinatie met die terreur dreiging, er was onlangs weer een aanslag op Bali, en dan kan het uit de hand lopen.
Ik zou je haast in de linkse hoek stoppen, doofpot? Kop in het zand?quote:Verder is deze hele affaire een wassen neus, wat blauwe plekken en dat is het dan.
Islamitische immigranten bestaan niet, zo bestaan er namelijk ook geen Christelijke immigranten, omdat deze toevallig in Polen wonen. Zoals je al stelt, een van de immigranten groepen, jammer voor je dat bijvoorbeeld hier in Nederland, Surinamers en Antillianen relatief gezien vaker betrokken zijn bij bijvoorbeeld criminaliteit. Dat zijn doorgaans geen moslims, hoe moet ik dat zien dan?quote:En aanpassen aan de tijd, Nederlanders zijn van deze tijd. Ik ken de problemen van Aboriginals niet precies, maar die hebben echt te lijden gehad. Volstrekt onvergelijkbaar met islamitische immirganten die, nogmaals, één van de immigranten groepen zijn.
Het is natuurlijk niet zo moeilijk te integreren in een land waar om de 20km een huis staat. En zelfs DAN weten Nederlanders het te presteren hun eigen dorpjes te creeren, met eigen huis-artsen e.d. Net zoals men doet aan de Spaanse costa's.quote:Überhaupt, ik ken de verhalen van nederlanders die na WO2 naar Australië zijn vertrokken, waaronder uiteraard familie, díe hebben het écht zwaar gehad, veel zwaarder als familieleden die naar Canada of de VS emigreerden. En desondanks, géén geweld, géén crminaliteit, en uiteindelijk uiteraard succes. Dat zal voor de meeste Nederlanders gelden, en het zijn dan ook échte Australiers.
Hoezo slaat dat nergens op? Als er hoetoes en toetsies zijn die gewoon vredig willen samenleven, moeten die dat doen. Diegene die elkaar willen doden, gaan hun gang maar.quote:Op maandag 12 december 2005 20:17 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Komop man dat slaat ook nergens op.. Als oorlogszuchtige hoetoes en toetsies elkaar afslachten dan is dat toch ook niet okee? Ondanks dat beide partijen met elkaar zouden willen strijden..
Dat kan niet mekki, volgens godslasteraar.quote:Op maandag 12 december 2005 20:15 schreef Meki het volgende:
Thai-born Suchada Goodier, 44, owner of a Thai restaurant on the Kingsway, said she was walking on the street when she was attacked. The group then started bashing her car. "What have I done?" she said. "I have done nothing
Naja zeg.. Dus als beide partijen maar besluiten om de wet terzijde te schuiven en elkaar te lijf te gaan dan moet dat geen probleem zijn? Ik vind dat nogal raar eerlijk gezegd. Als bepaalde lieden openlijk de oorlog aan Nederland verklaren dan zit je er dus ook niet mee als die lieden gedood worden door gasten die gehoor geven aan hun wensdroom?quote:Op maandag 12 december 2005 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo slaat dat nergens op? Als er hoetoes en toetsies zijn die gewoon vredig willen samenleven, moeten die dat doen. Diegene die elkaar willen doden, gaan hun gang maar.
Die vrouw werd inderdaad aangevallen door Libanezen. Linda El-Hassan een getuige die zag dat er ook nog op de auto geschoten werd ...quote:Op maandag 12 december 2005 20:23 schreef Meki het volgende:
In Bay Street, Brighton-le-Sands, a young woman was sitting in a car when men approached and opened the door to her vehicle and put a hand up her dress, saying: "We are going to rape you, you Aussie sluts." A witness, Linda El-Hassan, 19, said a shot was fired at the woman's car but she was unhurt. Miss El-Hassan said she was Lebanese and opposed the violence. "We all came to this country and we are all one in this country."
Ik kan het ook wel wat simpeler stellen natuurlijk: Als tuig elkaar afmaakt, lig ik er niet wakker om. Als tuig onschuldige mensen erbij gaan betrekken, kan ik er niet tegen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:22 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Naja zeg.. Dus als beide partijen maar besluiten om de wet terzijde te schuiven en elkaar te lijf te gaan dan moet dat geen probleem zijn? Ik vind dat nogal raar eerlijk gezegd. Als bepaalde lieden openlijk de oorlog aan Nederland verklaren dan zit je er dus ook niet mee als die lieden gedood worden door gasten die gehoor geven aan hun wensdroom?
heb je daarvan een bron ???quote:Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Die vrouw werd inderdaad aangevallen door Libanezen. Linda El-Hassan een getuige die zag dat er ook nog op de auto geschoten werd ...
Min of meer is die link er ook wel, gezien dit weer gebeurd in de laagste klasse van de maatschappij in buitenwijkjes.quote:Op maandag 12 december 2005 20:27 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik zie wel een link naar Frankrijk.
Maar jij bent tenminste eerlijk en intelligent genoeg om rellende moslims (of "immigranten", of "allochtonen", of welke term je er ook op wil plakken afhankelijk van de situatie) óók "tuig" te noemen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel wat simpeler stellen natuurlijk: Als tuig elkaar afmaakt, lig ik er niet wakker om. Als tuig onschuldige mensen erbij gaan betrekken, kan ik er niet tegen.
Sja, er niet wakker van liggen is natuurlijk heel iets anders dan je okee ervoor geven om het zo maar te zeggen. Ik kan er ook niet wakker van liggen als Boris Boef en Ali Baba elkaar de hersens in slaan maar ik heb toch niet zoiets van dat moeten ze maar lekker doen als ze dat willen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel wat simpeler stellen natuurlijk: Als tuig elkaar afmaakt, lig ik er niet wakker om. Als tuig onschuldige mensen erbij gaan betrekken, kan ik er niet tegen.
quote:
Anders had daar wel Leb-slut gestaan. Nu is het zeker niet erg meer Meki?quote:"We are going to rape you, you Aussie sluts."
Ojah, volgens mij vergeet je dat 90% van de bevolking aan de kust woont in dichtbevolkte gebieden, omdat de rest kurkdroog is. En het 'presteren' van de Nederlanders om hun eigen huis-artsen e.d te nemen is een vergelijking van jan met de korte mat, want het gaat hier om de criminaliteit die die libanesen veroorzaken. Anders hadden de Aussi''s nu wel op de Hollanders staan in hakken of nietquote:Op maandag 12 december 2005 20:18 schreef Mutant01 het volgende:
Het is natuurlijk niet zo moeilijk te integreren in een land waar om de 20km een huis staat. En zelfs DAN weten Nederlanders het te presteren hun eigen dorpjes te creeren, met eigen huis-artsen e.d. Net zoals men doet aan de Spaanse costa's.
Hier word dus een Australische verkracht jaquote:Op maandag 12 december 2005 20:23 schreef Meki het volgende:
In Bay Street, Brighton-le-Sands, a young woman was sitting in a car when men approached and opened the door to her vehicle and put a hand up her dress, saying: "We are going to rape you, you Aussie sluts." A witness, Linda El-Hassan, 19, said a shot was fired at the woman's car but she was unhurt. Miss El-Hassan said she was Lebanese and opposed the violence. "We all came to this country and we are all one in this country."
Linda El-Hassan klinkt zeer Australisch.quote:Op maandag 12 december 2005 20:35 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Hier word dus een Australische verkracht ja![]()
Leer Engels, El hassan is de getuige.quote:Op maandag 12 december 2005 20:38 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Linda El-Hassan klinkt zeer Australisch.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |