abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33014791
Deeltje 1
Rassenrellen in Australie - 5000 mensen jagen op Arabieren

en het laatste nieuws van CNN

Second night of violence in Sydney
quote:
Youths riding around in vehicles bashed cars and smashed store windows in suburban Sydney late Monday, police said, as violence continued for a second night in a row.

A police spokesman said the rampage broke out in Cronulla, the same beach-side suburb where a night of race riots resulted in scores of arrests Sunday, and in neighboring Caringbah.
pi_33014812
En wellicht is daar toch ook meer aan de hand dan Howard zei: "I don't think racism is the cause".. of iets in die richting.
  maandag 12 december 2005 @ 14:51:23 #3
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33014865
zou de australische overheid nu ook tientallen, zoniet honderden, miljoenen uitdelen om de onruststokers tot bedaren te brengen en onverdiende welvaart in slechte wijken te pompen? in frankrijk leek het te werken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33015645
vond het opvallend om te lezen dat er op het nieuws werd gemeld dat dit de eerste problemen waren met de moslimsgemeenschap of libanese gemeenschap, want dat is zeker niet geval. Zo was er een geruchtmakende groepsverkrachtingzaak een jaar geleden met dezelfde figuren uit die gemeenschap. Ook in australie wordt het beestje nu pas bij de naam genoemd.
pi_33015761
Ik weet niet precies hoe het zit daar in Australie, maar gezien de foto's is het niet het meest intelligente volk wat zo is aan het rellen.
En om dan ook nog eens een paar Libanese meisjes te gaan slaan gaat helemaal nergens over. Zie dat niet bepaald als het beestje bij de naam noemen.
pi_33015832
Aan de artikelen te zien lijkt het op eerdere rassenrellen over de wereld. Jarenlange vechtpartijen, verkrachtingen en bedreigingen. En nu is de maat vol. Dit gaan we nog veel vaker zien.
pi_33016545
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:26 schreef Disorder het volgende:
Aan de artikelen te zien lijkt het op eerdere rassenrellen over de wereld. Jarenlange vechtpartijen, verkrachtingen en bedreigingen. En nu is de maat vol. Dit gaan we nog veel vaker zien.
Verbaasd mij dat we dat hier nog niet gezien hebben.

Vrees met grote vreze voor de toekomst.
  maandag 12 december 2005 @ 15:59:34 #8
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33016660
Integratie is wereldwijd mislukt.
The truth was in here.
pi_33016744
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:59 schreef Bastard het volgende:
Integratie is wereldwijd mislukt.
Tja, misschien van de Australiers wel ja.
pi_33016751
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:19 schreef addictivebeat het volgende:
vond het opvallend om te lezen dat er op het nieuws werd gemeld dat dit de eerste problemen waren met de moslimsgemeenschap of libanese gemeenschap, want dat is zeker niet geval. Zo was er een geruchtmakende groepsverkrachtingzaak een jaar geleden met dezelfde figuren uit die gemeenschap. Ook in australie wordt het beestje nu pas bij de naam genoemd.
Problemen en spanningen zijn er altijd en dienen vemeden en in de kiem gesmoord te worden. En dat gebeurt dus niet door elke willekeurige Leb aan te vallen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 12 december 2005 @ 16:22:16 #11
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_33017310
Er zijn blijkbaar ook grote problemen onder de blanke gemeenschap. Anders zouden er geen 5000 dronken idioten alles wat enigszins Arabisch/Zuid Europees oogt, gezagsdragers en eigenlijk alles wat op hun pad terechtkwam, aan gort slaan.
quote:
Australian Associated Press, citing a resident who declined to be named, said men riding in up to 50 cars and wielding baseball bats converged on Cronulla, smashing cars. Ambulances were called to help at least one injured man seen lying on the side of the road.

Steven Dawson said a bottle thrown through his apartment window in the suburb of Brighton-Le-Sands showered his 5-month-old son Caleb with glass, but did not hurt the child.

Horst Dreizner said a car had rammed into his denture store and he feared the violence would escalate. "Personally, I think it is only the beginning," he said in a telephone interview.
Uiteraard komt dit allemaal door die gemene Moslims en zegt het verder weinig over een deel van de blanke Australische gemeenschap
Krekker is de bom!
pi_33017387
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:22 schreef KreKkeR het volgende:
Er zijn blijkbaar ook grote problemen onder de blanke gemeenschap. Anders zouden er geen 5000 dronken idioten alles wat enigszins Arabisch/Zuid Europees oogt, gezagsdragers en eigenlijk alles wat op hun pad terechtkwam, aan gort slaan.
[..]

Uiteraard komt dit allemaal door die gemene Moslims en zegt het verder weinig over een deel van de blanke Australische gemeenschap
Ze pakten massaal de Australische vlag en een biertje om met de strijd te beginnen, deze onderdrukte Australiers.
pi_33018573
Ik lees op internationale fora dat het al een lang broeiend probleem is. Net als hier, en in andere Europese landen veroorzaken voornamelijk jongeren met een Arabisch uiterlijk veel overlast. Aziäten lijken het wel goed te kunnen vinden met de Australische blanken.

Toch raar. Het schijnen vaak de Arabische jongeren te zijn waar het maar niet mee wil lukken. Hoe komt dat?
pi_33018658
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:25 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ze pakten massaal de Australische vlag en een biertje om met de strijd te beginnen, deze onderdrukte Australiers.
Bekogelden politie-agenten en onschuldige automobilisten, schreven racististische leuzen op het strand, sloegen in op vrouwelijke voorbijgangers met zwart haar, vernielden talloze auto's. Allemaal om hun geliefde land te beschermen tegen de Islamisering.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33018695
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:04 schreef Disorder het volgende:
Ik lees op internationale fora dat het al een lang broeiend probleem is. Net als hier, en in andere Europese landen veroorzaken voornamelijk jongeren met een Arabisch uiterlijk veel overlast. Aziäten lijken het wel goed te kunnen vinden met de Australische blanken.

Toch raar. Het schijnen vaak de Arabische jongeren te zijn waar het maar niet mee wil lukken. Hoe komt dat?
De aboriginals kunnen het ook fantastisch vinden met de Australische blanken, de eerste aziaat die daar rondloopt moet ik nog zien.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33018772
Volgens mij komen er nog veel meer rassenrellen.
En ik kan deze reactie van de Australische bevolking goed begrijpen. En ik denk dat het te makkelijk is om ze als iq-loze barbaren af te schilderen.
  maandag 12 december 2005 @ 17:10:27 #17
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33018794
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Bekogelden politie-agenten en onschuldige automobilisten, schreven racististische leuzen op het strand, sloegen in op vrouwelijke voorbijgangers met zwart haar, vernielden talloze auto's. Allemaal om hun geliefde land te beschermen tegen de Islamisering.
'opvallend dat het hier nog niet gebeurd is'
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 12 december 2005 @ 17:11:30 #18
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33018824
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:09 schreef el_hombre het volgende:

En ik kan deze reactie van de Australische bevolking goed begrijpen. En ik denk dat het te makkelijk is om ze als iq-loze barbaren af te schilderen.
Hoe noem je het anders als je hele groepen onschuldige mensen gaat aanvallen omdat een paar proleten die iemand in elkaar sloegen er Arabisch uitzagen?
  maandag 12 december 2005 @ 17:11:53 #19
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33018845
Waarom hebben we hier in Nederland zo weinig rellen
  maandag 12 december 2005 @ 17:14:06 #20
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33018929
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:11 schreef PLAE@ het volgende:

Waarom hebben we hier in Nederland zo weinig rellen
Minder stranddagen.
  maandag 12 december 2005 @ 17:15:15 #21
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33018971
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:14 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Minder stranddagen.
verdorie. Nou je het zegt
pi_33019028
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:09 schreef el_hombre het volgende:
Volgens mij komen er nog veel meer rassenrellen.
Heb je gezien hoe de gemiddelde Australische reller eruit zag? Als een getattoeerde dronken aap. Daar heb jij begrip voor?

Ik snap sowieso niet dat je dit als reactie van de Australische bevolking ziet. Ik zag geen rellende Australische meiden, Australische oma's of andere lagen van de Australische bevolking. Alleen maar bezopen Australische kerels.
  maandag 12 december 2005 @ 17:17:03 #23
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_33019037
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De aboriginals kunnen het ook fantastisch vinden met de Australische blanken, de eerste aziaat die daar rondloopt moet ik nog zien.
Eh... in dat andere deel van het topic staat er toch echt een aziaat naast die man met die megafoon. Maar het is inderdaad opmerkelijk dat aziaten geen problemen hebben en arabieren / moslims wel. Moslims maken het zichzelf erg moeilijk door ipv de vinger de hele hand te willen.

Ik vind het overigens niet goed dat ze onschuldigen aanvallen. Ze hadden gewoon die gangs moeten aanpakken, maar ja die waren natuurlijk al gevlucht.
mai pen rai
  maandag 12 december 2005 @ 17:17:30 #24
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33019056
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:16 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Heb je gezien hoe de gemiddelde Australische reller eruit zag? Als een getattoeerde dronken aap. Daar heb jij begrip voor?

Ik snap sowieso niet dat je dit als reactie van de Australische bevolking ziet. Ik zag geen rellende meiden, oma's of andere lagen van de Australische bevolking. Alleen maar bezopen kerels.
Tuurlijk, gewoon eenreden zoeken om wat mensen in elkaar te meppen, nogal logisch.
pi_33019238
hier verder
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:02 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nee, kijk deze arme engeltjes nou toch. Vernederd en achtergesteld, na jarenlange indoctrinatie door 'het kwaad' zijn deze vrijheidsstrijders begonnen degenen die hun alles proberen af te nemen terug te pakken.

Flikker toch op man. Dit is kutvolk, dat zie je toch meteen.
Kutvolk? ik zie frisse Aussies een beetje gein trappen. Vergeet niet, dit is het land van Australian football, huilies hebben daar niets te zoeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')