Jaquote:Op maandag 12 december 2005 02:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
DAMN! ben je nog vrijgezel?
Kom je koffie drinken?quote:Op maandag 12 december 2005 02:19 schreef kastanova het volgende:
Ik had niet verwacht het ooit nog tegen je te zeggen; maar SHE, jij bent dankzij je nieuwe stulpje spontaan tof geworden.
Zie profielquote:Op maandag 12 december 2005 02:20 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
waar kunnen de brieven heen?
Zodra je leert koken en kapt met die bezorgsushi kunnen we er over pratenquote:
Pfoe. Das wel erg veel voor een huurwoninkje.quote:
SHE kan volgens mij heel goed koken als ik zo eens in cul neusquote:Op maandag 12 december 2005 02:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zodra je leert koken en kapt met die bezorgsushi kunnen we er over praten.
tyfus! dan zou ik zeker gaan kopen!quote:
ik zal morgen even een mooie opstellenquote:
Copy/pasten van www.cookingfordummies.com kan iedereenquote:Op maandag 12 december 2005 02:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
SHE kan volgens mij heel goed koken als ik zo eens in cul neus
Waarom denk je dat ik dit huis neem? Juist voor de keuken! Eindelijk he-le-maal lossssquote:Op maandag 12 december 2005 02:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Xen doet niet aan trio'squote:Op maandag 12 december 2005 02:23 schreef SHE het volgende:
Waarom denk je dat ik dit huis neem? Juist voor de keuken! Eindelijk he-le-maal lossss
Jullie zijn uitgenodigd voor een etentje![]()
Op die keuken kan ik echt kicken. Bijna helemaal mijn stijl. Alleen het hakblok ontbreekt nog.quote:Op maandag 12 december 2005 02:23 schreef SHE het volgende:
Waarom denk je dat ik dit huis neem? Juist voor de keuken! Eindelijk he-le-maal lossss
Kasta doet niet aan meetsquote:Op maandag 12 december 2005 02:23 schreef SHE het volgende:
[..]
120 m2 , incl terras...niet zo groot dus...en behave de slaapkamer geen xtra kamer...maar de keuken , de slaapkamer en de woonkamer zijn zo ruim dat ik het , het echt waard vindquote:Op maandag 12 december 2005 02:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Pfoe. Das wel erg veel voor een huurwoninkje.
Totale oppervlakte?
quote:Op maandag 12 december 2005 02:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Copy/pasten van www.cookingfordummies.com kan iedereen.
Dat wordt echter gecompenseerd door de asbak op het aanrecht!quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 02:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
En jij zou kasta nog niet neuken als de hel bevriest![]()
Ik zie het probleem niet, zij kookt en jij neukt me terwijl ik bier drink op het terras...quote:Op maandag 12 december 2005 02:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ze zou je nog niet neuken als de hel bevriest
Ik zie het probleem ook niet meer. Wat eten we SHE?quote:Op maandag 12 december 2005 02:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, zij kookt en jij neukt me terwijl ik bier drink op het terras...
Ossobucco met zelfgemaakte tapenade en tomatenbrood .quote:Op maandag 12 december 2005 02:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet meer. Wat eten we SHE?
Mooi huis!!quote:Op maandag 12 december 2005 02:17 schreef SHE het volgende:
Per 15 feb 2006, trek ik naar dit stulpje
Het is een huis, gekocht door een spaanse zakenmeneer...alles is nieuw en compleet ingericht..heeft nog nooit iemand gewoond.
Huur met optie op koop
Eindelijk ook geen klus/verhuis gezeur meer, maar alleen mijn kleding verhuizen![]()
Woning is aan de Noordsingel te R'dam, paar minuutjes van de Coolsingel
[afbeelding]
de woonkamer
( muren 3.80m hoog)
incl pron kanaal !
[afbeelding]
De voorkant
Die met die geruite ramen, eronder zie je een winkel....en dat is een afhaal loket voor wietjes ! Geen coffeeshop, want je kunt er niet zitten
[afbeelding]
De slaapkamer
Aangrenzend een ruim terras...Ik zie me al een espressootje drinken in de zeaumer![]()
[afbeelding]
La Cucina
Incl quantum speed oven, espresso/cappucino apparaat en eindeloos veel kastjes![]()
Hoe ga jij wonen in 2006?
Lekker is dat he? Ik persoonlijk lever nu iets aan ruimte in ( heb nu een portiekwoning, met 3 etages ) ; maar krijg er qua droomkeuken en een whirlpool in de badkamer weer wat voor terugquote:Op maandag 12 december 2005 09:19 schreef Nijna het volgende:
Is het geen optie om het te kopen? 1300 euro per maand is een hele bak geld... Volgens mij is het de moeite waard om te kijken wat je aan hypotheek zou betalen als je het koopt...
Dan is het geld tenminste niet "weg" zeg maar.
Maar afgezien daarvan een mooi stekkie! Sfeervol, ruim. De keuken is niet helemaal mijn smaak, maar ik denk dat je er aardig los kan.
Heel veel plezier op je nieuwe stekkie!
Wij wonen sinds oktober in een rijtjeshuis, eindelijk een echt huis (we kwamen uit een 2-kamer-flatje) en ik vind de ruimte die we nu hebben heerlijk!
Ik was van plan om nog wel even hier te blijven zitten
Hoezo niet van mij?quote:Op maandag 12 december 2005 11:13 schreef blieblie het volgende:
Wel een mooi optrekje.
Al zou ik het gevoelsmatig wel raar vinden om te wonen in een geheel gemeubileerd appartement waar zelfs (blijkbaar) het servies niet van mij is.
Het is een tulp keukenquote:Op maandag 12 december 2005 11:13 schreef blieblie het volgende:
Wel een mooi optrekje.
Al zou ik het gevoelsmatig wel raar vinden om te wonen in een geheel gemeubileerd appartement waar zelfs (blijkbaar) het servies niet van mij is.
Is die keuken trouwens van de Ikea?
Want die rode hoogglans kast hebben ze nu ook bij de Ikea. De rest kan ik alleen niet thuisbrengen (+ dat de afzuigkap en kookplaat er erg duur uitziet en dus niet van de Ikea is (denk ik)).
Naja, van jouw is iets wat je zelf gekocht/gekregen hebt. Ik heb het ook over gevoelsmatig he.quote:Op maandag 12 december 2005 11:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoezo niet van mij?
Het is allemaal ongebruikt..en er zit een optie op koop op, dus als ik wil dat het echt van mij is, dan regel ik dat.
Leuke service overigens, wat ik vandaag hoorde, is dat er een linnenservice bij zit, wat inhoud dat mijn beddegoed en handdoeken gratis en voor niets worden gewassen en gestreken elke week
Die service vervalt wel als ik het koop helaas![]()
Owwww.... Een Tulp Keuken *nooit van gehoord en googlen gaat*.quote:
Het is helemaal geen Ikea keukenquote:Op maandag 12 december 2005 11:22 schreef Brighteyes het volgende:Is het een IKEA keuken!
![]()
Sorry... Was nog even aan het doorlezen...
Wel een onwijs gaaf huis trouwens!
Maar ik geloof dat ik voor 1300 Euro toch ergens een optrekje zou gaan kopen en er zelf zo'n keuken enzo in zou zetten.
En dan zonder dat je boven een winkel zit...
Ja muts... dat snapte ik. Ik moet alleen zo lachen om de vraag...quote:Op maandag 12 december 2005 11:30 schreef SHE het volgende:
Het is helemaal geen Ikea keuken![]()
Nogmaals; het is een TULP keuken...je ziet het embleem ook duidelijk zitten op de linkerkast ( rechts op de foto )
Hey! Ik herkende alleen die grote rooie kast als een eventueel Ikea product, ja!quote:Op maandag 12 december 2005 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja muts... dat snapte ik. Ik moet alleen zo lachen om de vraag...
Ik bedoel... kijk naar alle foto's en je weeeeeeet gewoon dat het GEEN ikea keuken is.
Ik heb even gekeken en dat is toch echt een heeeel ander design en ook een andere kleurquote:Op maandag 12 december 2005 11:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Owwww.... Een Tulp Keuken *nooit van gehoord en googlen gaat*.
Maar die hoogglans kast hebben ze ook bij de Ikea![]()
Die kasten zijn ook niet van Ikea; dat op die site van Ikea is notabene een ander design en een andere kleur !!quote:Op maandag 12 december 2005 11:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hey! Ik herkende alleen die grote rooie kast als een eventueel Ikea product, ja!.
Dat de rest geen ikea was snapte ik ook wel.
Oeh....Mooi! en ruim !!quote:Op maandag 12 december 2005 11:21 schreef milagro het volgende:
Prachtig, SHE
Wel idioot veel geld, maar je hebt er dan wel een compleet gemeubileerd huis voor, waar je niets maar dan ook niet aan hoeft te doen.
Het is ms idd gevoelsmatig een beetje 'kil' om in een huis te wonen waar je zelf niets hebt uitgezocht, maar als het allemaal precies je smaak is... is het in no time gewoon jouw stekkie.
Alleen laat je bij evt verhuizen natuurlijk ook weer die mooie meubels achter...
Hier trouwens ook een aardig optrekje
Niet winkel....coffeeshopquote:Op maandag 12 december 2005 11:22 schreef Brighteyes het volgende:Is het een IKEA keuken!
![]()
Sorry... Was nog even aan het doorlezen...
Wel een onwijs gaaf huis trouwens!
Maar ik geloof dat ik voor 1300 Euro toch ergens een optrekje zou gaan kopen en er zelf zo'n keuken enzo in zou zetten.
En dan zonder dat je boven een winkel zit...
Zo kan ik 30 keukens laten zien die ook rood zijnquote:Op maandag 12 december 2005 11:37 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Int echie komt de kleur aardig in de buurt van de jouw. Maar het is duidelijk, hoe heb ik durven te insinueren enz..
Vergeet je wel ff de afschrijving van de meubels e.d. bij.quote:Op maandag 12 december 2005 11:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nooit overwogen iets te kopen? Ik ben benieuwd op welke koopprijs een hypotheek van 1300 ex uitkomt.
denk dat je dan met 2/3 ton wel in de buurt komt...en ja, wil dit natuurlijk ook kopenquote:Op maandag 12 december 2005 11:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nooit overwogen iets te kopen? Ik ben benieuwd op welke koopprijs een hypotheek van 1300 ex uitkomt.
Je hebt gelijk. 1000 ex. dan.quote:Op maandag 12 december 2005 11:39 schreef blieblie het volgende:
[..]
Vergeet je wel ff de afschrijving van de meubels e.d. bij.
Ik denk dat je eerder uit kan gaan van 1000 ex.
Veel te fideel met al die franje eromheen.quote:Op maandag 12 december 2005 11:11 schreef SHE het volgende:
Niet?
Ik denk wel een flink stukje meer nog.quote:Op maandag 12 december 2005 11:39 schreef SHE het volgende:
[..]
denk dat je dan met 2/3 ton wel in de buurt komt...en ja, wil dit natuurlijk ook kopen
teeeeeeeering...wat een plaatje!!quote:Op maandag 12 december 2005 11:42 schreef Rekkie het volgende:
Pimp ik ook ff met een huis waar wij veel interesse voor hebben.
Deze week bezichtiging
LINK
Vraagprijs is t.o.v. de vorige met meer dan 50k gedaaldquote:Op maandag 12 december 2005 11:42 schreef SHE het volgende:
[..]
teeeeeeeering...wat een plaatje!!
Mooi groot en ruim zeg...veel licht ook![]()
Kost ook geen reet daar op 't platteland. Mooi optrekje.quote:Op maandag 12 december 2005 11:42 schreef Rekkie het volgende:
Pimp ik ook ff met een huis waar wij veel interesse voor hebben.
Deze week bezichtiging
LINK
bijna 4 ton nog..quote:Op maandag 12 december 2005 11:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Vraagprijs is t.o.v. de vorige met meer dan 50k gedaald![]()
Meen je niet!!! Dan moeten ze er wel heeeeeel snel vanaf. Belachelijke daling.quote:Op maandag 12 december 2005 11:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Vraagprijs is t.o.v. de vorige met meer dan 50k gedaald![]()
nope.... ben wel papaquote:Op maandag 12 december 2005 11:44 schreef SHE het volgende:
[..]
bijna 4 ton nog..
je bent zeker niet meer single ?![]()
Bedrijf van de eigenaar is falliet gegaan.... inside informationquote:Op maandag 12 december 2005 11:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Meen je niet!!! Dan moeten ze er wel heeeeeel snel vanaf. Belachelijke daling.
Ah, huis als onderpand. Sneu voor ze trouwens dat 't op deze manier gaat. Maar je kunt er lelijk misbruik van maken als je wilt.quote:Op maandag 12 december 2005 11:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Bedrijf van de eigenaar is falliet gegaan.... inside information
Inderdaadquote:Op maandag 12 december 2005 11:47 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ah, huis als onderpand. Sneu voor ze trouwens dat 't op deze manier gaat. Maar je kunt er lelijk misbruik van maken als je wilt.![]()
Wat ik ook niet doe!, maar die daling in de vraagprijs was voor ons aanleiding om toch eens naar dit huis te gaan kijkenquote:Op maandag 12 december 2005 11:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wat ik niet zou willen overigens.![]()
U kent Erica?quote:Op maandag 12 december 2005 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
Mooi huis Rekkie!
En Erica is ook leuk!
Heb anderhalf jaar in Nieuw Amsterdam gewoond (100 jaar geleden). Vind het gewoon een leuke omgeving. Leuke 'grote' steden in de buurt (Emmen, Coevorden).quote:Op maandag 12 december 2005 11:59 schreef Rekkie het volgende:
U kent Erica?
Ah vandaar.... nieuw amsterdam had eigenlijk mijn voorkeur! Maar dit huis is zooooo mooi (vind ik).quote:Op maandag 12 december 2005 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb anderhalf jaar in Nieuw Amsterdam gewoond (100 jaar geleden). Vind het gewoon een leuke omgeving. Leuke 'grote' steden in de buurt (Emmen, Coevorden).
Als ik er werk had ging ik er zo weer wonen.
Tulpkeukens volgens mij een keukenboer (als zovele) die verschillende merken levert. Mijn keuken lijkt op deze qua kleur bamboe met alu accenten. http://www.tulpkeukens.nl/bamboekeuken.html keuken merk zelf is van Systemat, met Atag gasfornuis (Koken doe je op een vlammetjequote:Op maandag 12 december 2005 11:31 schreef SHE het volgende:
http://www.tulpkeukens.nl/maatkeuken.html
Mja lijkt meer ferrari rood dan bordeaux, wellicht wat vertekening door het lichtinval. Wat zit er rechts naast de spoelbak bij de kookplaat? afdruiprek? Grijze aanrechtblad lijkt Cesastone.quote:Op maandag 12 december 2005 15:39 schreef SHE het volgende:
Het is verdomme geen ferrari rood, het is bordeaux
what's wrong with you people !![]()
Nee, dat is een grillplaatquote:Op maandag 12 december 2005 16:14 schreef harryharry het volgende:
[..]
Mja lijkt meer ferrari rood dan bordeaux, wellicht wat vertekening door het lichtinval. Wat zit er rechts naast de spoelbak bij de kookplaat? afdruiprek? Grijze aanrechtblad lijkt Cesastone.
De C1000 daar valt anders behoorlijk tegen. Je hebt wel een koppel ganzen voor de deur, die zijn leuk. En David Lloyd vlakbij voor de hippe fitness.quote:
Voor mijn boodschappies rijd ik naar de Super op de Meent...en mijn abbo heb ik bij Stoker...doe mij maar klein en fijnquote:Op maandag 12 december 2005 23:34 schreef Shivo het volgende:
[..]
De C1000 daar valt anders behoorlijk tegen. Je hebt wel een koppel ganzen voor de deur, die zijn leuk. En David Lloyd vlakbij voor de hippe fitness.
ik vind die keuken zo moooi! Die wil ik ook, ook al kan ik helemaal niet koken!quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Voor mijn boodschappies rijd ik naar de Super op de Meent...en mijn abbo heb ik bij Stoker...doe mij maar klein en fijn![]()
Die ganzen zijn idd lief...al waren het er geen 2, maar een hele bende
quote:Op maandag 12 december 2005 15:39 schreef SHE het volgende:
Het is verdomme geen ferrari rood, het is bordeaux
what's wrong with you people !![]()
En waar is de garage?quote:
Het lijkt me sterk dat een sales-manager van 27 dat zo makkelijk op kan hoesten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:59 schreef DeStedebouwer het volgende:
Iedereen heeft wel weer wat te mekkeren. Ik vind het niet niks als je 1300 ex op kunt brengen in je eentje voor de huur van een appartement. Stelletje jaloerse apen.
En daarom mag je geen commentaar leveren op de inrichting, locatie etc etc?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:59 schreef DeStedebouwer het volgende:
Iedereen heeft wel weer wat te mekkeren. Ik vind het niet niks als je 1300 ex op kunt brengen in je eentje voor de huur van een appartement. Stelletje jaloerse apen.
Dus als iemand 1300 ex kan opbrengen per maand mag je geen kritiek geven op zijn of haar appartement? Staat compleet los van elkaar. En overigens post ze die foto's op internet en dus kan je zoals altijd kritiek verwachten, niets vreemds aan en al helemaal niets mis mee.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:59 schreef DeStedebouwer het volgende:
Klopt, heel erg raar, de dag dat ik ze er op zette, deed alles het nog perfect en ik kom 's avonds thuis en de links doen het niet meer.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Prachtig huis SHE!! Gefeliciteerd!!
En alle funda-linkjes in dit topic leveren bij mij een zoekpagina, en geen afbeelding van een huis op![]()
Thanksquote:Op woensdag 14 december 2005 13:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Klopt, heel erg raar, de dag dat ik ze er op zette, deed alles het nog perfect en ik kom 's avonds thuis en de links doen het niet meer.
Deze zou het wel moeten doen:
Hierbij dus nog maal het huis waar wij interesse in hebben:
FUNDA
Ja oke, daar is dit topic misschien meer voor bedoeld dan het financiële plaatje.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En daarom mag je geen commentaar leveren op de inrichting, locatie etc etc?
quote:Hoe ga jij wonen in 2006
Het zal wel account-manager zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:26 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Ja oke, daar is dit topic misschien meer voor bedoeld dan het financiële plaatje.
Hey Johnny, wat verdient een normale sales manager gemiddeld dan?
Doen we! De reden dat dit huis onze interesse heeft is dat het in een jaren 30 stijl is gebouwd.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik ben zelf niet zo van de nieuwbouw, maar desalniettemin een lekker ruim huis zeg!!! Ik hoop heel erg dat jullie het 'krijgen' ( was het maar waar hè?)
Laat je de afloop weten??
Da's niet veel zeg.quote:
2600,- kosten koper?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:41 schreef SeLang het volgende:
[..]
Da's niet veel zeg.
Ongeveer de helft van wat mijn appartementje kost
Kosten koper bij een huurwoning?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
2600,- kosten koper?
Hij zegt niet dat ie 't over een huurwoning heeft hoor.quote:
En dan nog! 2600 euro, zal de maandelijkse last zijn....... en daar zit ook geen K.K. bij in...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat ie 't over een huurwoning heeft hoor.
Jij bent vrij slim he. Ik sta er echt van te kijken.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dan nog! 2600 euro, zal de maandelijkse last zijn....... en daar zit ook geen K.K. bij in...
enkel bij de aankoopprijs
Jawel. De huur van mijn appartementje is 2300 euro per maand.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat ie 't over een huurwoning heeft hoor.
Als je nu eens normaal reageert en gewoon uitlegt wat je bedoelt ipv die achterlijke nietzeggende smiley's gebruikt.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Jij bent vrij slim he. Ik sta er echt van te kijken.![]()
Mooie inrichting!quote:Op woensdag 14 december 2005 13:50 schreef Openminded het volgende:
Verhuizen in april! Huis is net klaar, zoals je ziet moet er wel nog veel gebeuren (tuin enzo)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Smileys.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als je nu eens normaal reageert en gewoon uitlegt wat je bedoelt ipv die achterlijke nietzeggende smiley's gebruikt.
Ik vind de binnenkant ook belangrijker dan de buitenkant.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:52 schreef Rekkie het volgende:
Mooie inrichting!
Ik heb niet zo heel veel met het uiterlijk van de woning zelf, maar de inrichting zou ik kiezen.
Wat kost zoiets tegenwoordig ?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:50 schreef Openminded het volgende:
Verhuizen in april! Huis is net klaar, zoals je ziet moet er wel nog veel gebeuren (tuin enzo)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Dat ben ik met je eens, maar toch vind ik de buitenkant ook belangrijk.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:53 schreef Openminded het volgende:
[..]
Ik vind de binnenkant ook belangrijker dan de buitenkant.
290quote:Op woensdag 14 december 2005 13:56 schreef SeLang het volgende:
Wat kost zoiets tegenwoordig ?
Dat ben ik ook met je eens. Als straks de tuin af is en het wat meer aangekleed is ziet het er vanzelf beter uit.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:12 schreef Rekkie het volgende:
Dat ben ik met je eens, maar toch vind ik de buitenkant ook belangrijk.
Als de buitenkant me niet aanstaat, dan moet er qua locatie en inrichting veel goed gemaakt worden wil ik tot aan aankoop over gaan!
Hij doelde er gewoon op dat die huizen in China voor 2600 euro per woning verkocht worden. Dat was de grap.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als je nu eens normaal reageert en gewoon uitlegt wat je bedoelt ipv die achterlijke nietzeggende smiley's gebruikt.
Eindelijk iemand.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:31 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Hij doelde er gewoon op dat die huizen in China voor 2600 euro per woning verkocht worden. Dat was de grap.
een grap met uitleg...... is nooit grappig
zie mijn signature, zo ga ik wonen.quote:Hoe ga jij wonen in 2006?
Jij hebt inzage in mijn loonstroken?quote:Op woensdag 14 december 2005 11:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat een sales-manager van 27 dat zo makkelijk op kan hoesten.![]()
Als ik accountmanager was geweest, dat stond er accountmanager. Mocht je het willen checken : www.revolver.nlquote:Op woensdag 14 december 2005 13:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Het zal wel account-manager zijn.
Die verdienen een paar tientjes boven het minimum.
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij hebt inzage in mijn loonstroken?
fuck off![]()
Er is altijd baas boven baasquote:Op woensdag 14 december 2005 13:41 schreef SeLang het volgende:
[..]
Da's niet veel zeg.
Ongeveer de helft van wat mijn appartementje kost
Helaas geen garage, en ook nog eens betaald parkeren tot 23.00 ..quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:05 schreef Thermo het volgende:
[..]
En waar is de garage?
Die beemert kan wel buiten blijven, maar mocht je nu een man krijgen die graag zijn auto binnen zet?
Nice ! Veel ruimte trouwens...staat in Belgie?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:50 schreef Openminded het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Mijn God wat een compensatiegedrag.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Als ik accountmanager was geweest, dat stond er accountmanager. Mocht je het willen checken : www.revolver.nl
![]()
verder verdenk ik je ervan jaloers te zijn ofzo.
Kan ik me ook voorstellen hoor...lijkt me een behoorlijke pain in the ass, te weten dat een vrouwtje alleen prima voor zichzelf kan zorgen..wellicht nog beter dan jij ooit voor haar zult kunnen doen![]()
quote:
compensatie drang??quote:Op woensdag 14 december 2005 15:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Mijn God wat een compensatiegedrag.
Stel je eens voor dat je een minder betaalde baan hebt! Jeetje! Dan ga ik je echt als minderwaardig beschouwen hoor!
Maar je bent sales-manager. Het is me een mirakel. Zo'n nietsbetekenend plaagstootje zit je ook wel zo dwars ineens dat je kennelijk nogal wat frustraties met je meedraagt.
Mooi huis hoor! Echt! Goeie baan ook! Jeetje wat ben je goed!![]()
Schitterend ding iddquote:Op woensdag 14 december 2005 15:56 schreef XiChico het volgende:
Mooi, alleen zou ik die tv vervangen voor zoiets:
[afbeelding]
Waarom kun je niet gewoon serieus en ontopic reageren? Is dat zo ontzettend moeilijk?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Mijn God wat een compensatiegedrag.
Stel je eens voor dat je een minder betaalde baan hebt! Jeetje! Dan ga ik je echt als minderwaardig beschouwen hoor!
Maar je bent sales-manager. Het is me een mirakel. Zo'n nietsbetekenend plaagstootje zit je ook wel zo dwars ineens dat je kennelijk nogal wat frustraties met je meedraagt.
Mooi huis hoor! Echt! Goeie baan ook! Jeetje wat ben je goed!![]()
Totale woonoppervlakte (binnenshuis) is ongeveer 300 m2 en staat in Belgie ja, paar honderd meter over de grens bij Maastricht.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:36 schreef SHE het volgende:
Nice ! Veel ruimte trouwens...staat in Belgie?
Wat ik alleen niet snap is: waarom pas in april verhuizen terwijl het hele huis al ingericht lijkt te zijn?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:32 schreef Openminded het volgende:
[..]
Totale woonoppervlakte (binnenshuis) is ongeveer 300 m2 en staat in Belgie ja, paar honderd meter over de grens bij Maastricht.
De mensen die het huis gebouwd hebben wonen er nu zelf in, het is dan ook nog hun inrichting die je op de foto's ziet. Mijn inrichting wijkt er niet zo heel veel van af. Is eigenlijk nog iets strakker en meer hout.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:34 schreef Rekkie het volgende:
Wat ik alleen niet snap is: waarom pas in april verhuizen terwijl het hele huis al ingericht lijkt te zijn?
Oh zo! Ik dacht dat die jouw inrichting al was en dat jij het huis had gebouwd. I seequote:Op woensdag 14 december 2005 18:38 schreef Openminded het volgende:
[..]
De mensen die het huis gebouwd hebben wonen er nu zelf in, het is dan ook nog hun inrichting die je op de foto's ziet. Mijn inrichting wijkt er niet zo heel veel van af. Is eigenlijk nog iets strakker en meer hout.
quote:
Vrijgezel, goed koken en zo'n huis....quote:Op maandag 12 december 2005 02:22 schreef Xennia het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:05 schreef Cassiopeia het volgende:
[afbeelding]
Dit wordt zeer binnenkort ons nieuwe stulpje!!! Samen met mijn vriend gaan we hier over enkele weekjes in samenwonen. Spannend!!![]()
Het is een nieuwbouwwoning, 2-onder-1-kap, en is onderdeel van een groot nieuwbouwplan in een dorpje in hartje Friesland.
Zeer waterrijke omgeving, weilanden enzo.
15 december hebben we de sleutels gekregen, en de afgelopen 2 dagen hebben we hard gewerkt om een paadje rondom het huis aan te leggen. De binnenkant kunnen we nog niet veel aan doen omdat de muren pas op 28 december gedaan kunnen worden. En dan heb je de feestdagen er nog tussen...
Als alles volgens plan verloopt hoop ik dat we er in de 1e week van 2006 in kunnen![]()
Ohja, meer foto's op www.punnik.nl/huis
Ik zag alleen dat plaatje en dacht:"Huh? Dat is toch van Punnik?"quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:05 schreef Cassiopeia het volgende:
[afbeelding]
Ohja, meer foto's op www.punnik.nl/huis
Ik ken Punnik ook van IRC.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:18 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik zag alleen dat plaatje en dacht:"Huh? Dat is toch van Punnik?"
En toen zag ik je naam en dacht "Huh? "
Toch maar even verder lezen voortaan
Ken hem van IRC (zeg maar XaLoPoLaX of Johan-Derksen tegen hem)
Dat is in Spijkenisse als ik me niet vergis, ik heb dit huis in een krantje hier zien staan volgends mij.quote:
Want je wilt graag 1300 per maand uitgeven?quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:41 schreef thaleia het volgende:
Ik word ook sales manager
Verstandige reacties...... +2quote:Op woensdag 28 december 2005 00:55 schreef thaleia het volgende:
Ik wil graag 1300 per maand aan een huis KUNNEN uitgeven. Of ik dat dan doe, is een tweede
Supermooi. Hou ik helemaal van, zo lekker ruim opgezet. En zo'n uitstraling vindquote:Op woensdag 28 december 2005 05:21 schreef StefanP het volgende:
Zelf ben ik 3 maanden terug ook verhuisd, eindelijk rust, ruimte en stilte.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Claudia_xquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ken Punnik ook van IRC.Groetjes van Claudia_x.
Punnikquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:33 schreef Punnik het volgende:
heej XaLoPoLaX en Clau![]()
zodan, nog gezellig ook hier !![]()
-owja, geen slowchat-
Praat auto.quote:Op woensdag 28 december 2005 05:21 schreef StefanP het volgende:
Hele mooie woning hoor SHE! Alleen jammer van de buitenkant... zoiets moet gewoon vrijstaand zijn in plaats van in de drukte van de stad. Maar waarschijnlijk heb je ook bewust iets op die locatie gezocht en zul je dat zelf niet erg vinden. Van binnen ziet het er SUPER uit!
[afbeelding]
Voorkant
[afbeelding]
Uitzicht achterkant, helemaal niks
[afbeelding]
RUIMTE!
116000 euro
misschien ben ik daarom juist wel vrijgezelquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:22 schreef Dengaman het volgende:
[..]
[..]
Vrijgezel, goed koken en zo'n huis....
volgens mij moet je wel slecht in bed zijn anders ben je de vereenzelfiging van de i-de-ale vrouw...![]()
Maare is de vacature al gevuld?![]()
Word je niet zomaar.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:41 schreef thaleia het volgende:
Ik word ook sales manager
StefanP woont in Amerikaquote:Op woensdag 28 december 2005 08:25 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Supermooi. Hou ik helemaal van, zo lekker ruim opgezet. En zo'n uitstraling vind
ik ook helemaal goed.![]()
Waar staat dit huis? Doet mij een beetje amerikaans aan. Maar kan er ook helemaal
naast zitten hoor..![]()
Ik moet nog beginnen met kopen/bouwenquote:Op woensdag 28 december 2005 12:24 schreef SHE het volgende:
Newsflash, ik verhuis overigens de 31ste van deze maand al![]()
Is die wagen een beetje heel te houden op de wegen van Dallasquote:Op woensdag 28 december 2005 05:21 schreef StefanP het volgende:
Hele mooie woning hoor SHE! Alleen jammer van de buitenkant... zoiets moet gewoon vrijstaand zijn in plaats van in de drukte van de stad. Maar waarschijnlijk heb je ook bewust iets op die locatie gezocht en zul je dat zelf niet erg vinden. Van binnen ziet het er SUPER uit!
[afbeelding]
Voorkant
[afbeelding]
Uitzicht achterkant, helemaal niks
[afbeelding]
RUIMTE!
116000 euro
De 31 ste alquote:Op woensdag 28 december 2005 12:24 schreef SHE het volgende:
Newsflash, ik verhuis overigens de 31ste van deze maand al![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:20 schreef SHE het volgende:
[..]
misschien ben ik daarom juist wel vrijgezel
knappe man die het beter doet dan ikzelf![]()
nou en?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:04 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
![]()
ik zal het waarschijnlijk wel goed doen maar ben al bezet![]()
Ja? Nou en? Wat dach je ervan SHE, nuecken? Wijden we je nieuwe huis effe in...quote:
uhm.... dat bankstel, is dat toevallig nog ergens te koopquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:14 schreef Johan-Derksen het volgende:
[afbeelding]
Onze nieuwe keet tussen Arnhem en Nijmegen.
Net zoals de TS kunnen we er 15/2 in.
Deze en meer foto's op www.bloemenstraat.be
Alleen als je ook van lange strandwandelingen en een goed gesprek houdtquote:Op zondag 1 januari 2006 16:26 schreef Nike1st het volgende:
[afbeelding]
mijn keetje sins oktober eindelijk!
Nog wat kleine dingen maar het is woonbaar
Linkje van de verbouwing
Compleet met openhaard! , nu dat leuke gezelschap nog![]()
Wie niet toch? Die tijd van bankhangen heb ik wel gehad eigelijk!quote:Op zondag 1 januari 2006 22:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Alleen als je ook van lange strandwandelingen en een goed gesprek houdt![]()
Strak interieur..... ik ben eigenlijk ook wel heel erg benieuwd naar de buitenkant van je woning.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:46 schreef Sorbootje het volgende:
Geeft niets hoor! We hebben nu eenmaal niet allemaal dezelfde smaak...
't Is inderdaad erg licht, ondanks de donkere muren! Toen ik die ene muur antraciet ging schilderen was ik best bang dat het er heel donker van zou worden, maar dat was helemaal niet zo!
Lijkt wel een modelwoningquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:07 schreef Sorbootje het volgende:
Wow StefanP, ik ben vooral onder de indruk van je uitzicht en de rust en ruimte! Lijkt me geweldig!
Dit zijn foto's van mijn nieuwe stulpje. Woon er nu een paar maanden...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je maar niet praat (luchtverplaatsing)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Lijkt wel een modelwoning
Mag je bewegen in je huis of heb je dat liever niet
Ik zou er prima kunnen leven.....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:15 schreef milagro het volgende:![]()
Ik hoop dat het een modelwoning is, of gemaakt voordat er ook maar 1 dag in gewoond en geleefd was
Er ligt niets persoonlijks aam boeken, tijdschriften, kranten, fotootjes, gewoon dingetjes, niet op tafel, op banken of stoelen, geen kasten met 'zooi', geen planten, vandaar mijn angst
De buitenkant is vergeleken met de binnenkant maar troosteloos.... (vind ik)...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:24 schreef Sorbootje het volgende:
[afbeelding]
De buitenkant is vrij standaard.
En er staan wèl planten! Wel drie!Kijk maar op de tafel!
En verder... ik heb gewoon een hekel aan prulletjes en m'n vriend ook. (komt goed uit)
ja best welquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:26 schreef Sorbootje het volgende:
En oh ja.. boeken staan er genoeg in de boekenkast en op mijn nachtkastje, maar dat zie je natuurlijk niet... en tijdschriften staan in een opbergmap en daar stop ik ze na gebruik weer in.
Eng hè
Ik zal eens foto's maken tijdens een weekend dat de drie kinderen van mijn vriend er zijn... Dan is het vast wel geleefd genoeg voor jequote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:30 schreef milagro het volgende:
[..]
ja best wel
ieder zijn ding, hoor, waar je je prettig bij voelt, toch?
voor mij mag het er iets 'geleefder' uitzien
Ziet er goed uit! Vrijstaand? Of twee onder één kap?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:32 schreef Rekkie het volgende:
Dit moet ons huis gaan worden:
Plattegrond:
[afbeelding]
Aantekening: Garage iets naar achteren, en een stuk bij de achterkant er aan.
Carport + verbreding garage.
2 onder 1 kap....... nou de grond moet nog bouwrijp worden gemaakt en daarna moet de kavelverdeling nog plaats vinden.....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:34 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Vrijstaand? Of twee onder één kap?
Hoe lang moet dat nog gaan duren?
Spannend is dat hè?! Heel veel succes met alles en hou ons op de hoogte zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
2 onder 1 kap....... nou de grond moet nog bouwrijp worden gemaakt en daarna moet de kavelverdeling nog plaats vinden.....
Het duurt dus nog even.
Hoe dan ook, dit is de indeling.... en die komt er.... is het niet hier, dan ergens anders
Moooiquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:24 schreef Sorbootje het volgende:
[afbeelding]
De buitenkant is vrij standaard.
En er staan wèl planten! Wel drie!Kijk maar op de tafel!
En verder... ik heb gewoon een hekel aan prulletjes en m'n vriend ook. (komt goed uit)
Wonen er ook mensen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:07 schreef Sorbootje het volgende:
Wow StefanP, ik ben vooral onder de indruk van je uitzicht en de rust en ruimte! Lijkt me geweldig!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die keukenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:07 schreef Sorbootje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:07 schreef Sorbootje het volgende:
[afbeelding]
Zooooooooooquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:59 schreef -Guppie- het volgende:
wat een leuk topic,vind dat erg leuk om te zien allemaal..
wij hebben net een anderhalf jaar pimpen achter de rug
heb ze even op een cu2 gezet (niet lachenvoor een tante in canada die de verbouwing ook graag wou volgen
www.cu2.nl/eigenhuisenpuin
Echt een supermooi huis, maar die huurprijsquote:
Mooie verbouwing, mooie dingen gedaan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:59 schreef -Guppie- het volgende:
heb ze even op een cu2 gezet (niet lachenvoor een tante in canada die de verbouwing ook graag wou volgen
Howly christquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:59 schreef -Guppie- het volgende:
Geweldig!quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:59 schreef -Guppie- het volgende:
Een gietvloer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:55 schreef blieblie het volgende:
Ff vraagje aan Sorbootje... Wat is dat voor een rare vloer dat jullie hebben?
Is dat linoneum?
Wat doe jij hier nou weer?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, het resultaat mag er zijn, hoor.
En als je vriend er dan ook nog plezier aan beleeft, zie ik geen directe reden om het niet te doen.
Ik bekijk hier nieuwe huizen, Duderinnetje.quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nou weer?![]()
Gezellig![]()
Een dijkhuisje !quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:59 schreef -Guppie- het volgende:
Wij woonden er gelukkig niet in dan zou ik gek geworden zijn!quote:Op maandag 9 januari 2006 10:14 schreef vriendinnie het volgende:
Het lijkt me wel vervelend om zo lang in de rommel te zitten maarja, dan heb je uiteindelijk ook wel een mooi huis!
Lijkt me heel verstandigquote:Op maandag 9 januari 2006 20:22 schreef -Guppie- het volgende:
[..]
Wij woonden er gelukkig niet in dan zou ik gek geworden zijn!
Ik zat lekker bij pappie en mammie ondertussen![]()
dat is er maar 5 km vandaan..
we zijn er pas gaan wonen toen de meubels er stonden en het enigzins bewoonbaar was![]()
Mag ik even kwijlen? Heel mooi, lekker strak. Ons nieuwe huis wordt ook strak en minimalistisch.Lekker makkelijk opruimen en ik ben erg chaotisch qua karakter dus rust in mijn huisje is perfect voor mijquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:46 schreef Sorbootje het volgende:
't Is inderdaad erg licht, ondanks de donkere muren! Toen ik die ene muur antraciet ging schilderen was ik best bang dat het er heel donker van zou worden, maar dat was helemaal niet zo!
Jij bent gekquote:Op maandag 12 december 2005 09:57 schreef SHE het volgende:
aangezien hij natuurlijk liever 1300 per maand vangt
Waar zijn de gordijnen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:46 schreef Sorbootje het volgende:
Dat was ook mijn gedachte toen ik cu2 zat te bekijken. Diep respect voor wat het nu is hoor. veel is er niet meer origineel geloof ik.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat geeft uiteindelijk de doorslag bij de koop van een huis waar je ( zo'n beetje ) alles aan wil verbouwen?
De lokatie, of zo?
Van de week is de levensverzekering rondgekomen dus nu kan dan eindelijk de hypotheek verder afgehandeld worden met een beetje goede wil van de hypotheekverstrekker hebben we komende week de ok dat alles rond is.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:51 schreef happyme28 het volgende:
Dit wordt ons nieuwe huis
[afbeelding]
Alle papieren zijn zo goed als rond. Hopen het eind Maart te kunnen betrekken.
Gaat ook om het gevoel wat je bij een huis krijgt. We hebben ook heel wat huizen bekeken maar dan voel je al heel snel.... nee dit is het niet. Ik had echt bij binnenkomst van het huis wat we nu aan het kopen zijn.... dit voelt goed, zo had ik het bedoelt, zo wil ik wel wonen. Dat kan dus ook zijn welke mogelijkheden je ziet in een bepaalt huis.quote:Op woensdag 1 februari 2006 05:57 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte toen ik cu2 zat te bekijken. Diep respect voor wat het nu is hoor. veel is er niet meer origineel geloof ik.
Ben er redelijk van overtuigd dat de kosten er wel uitkomen bij verkoop. Een "krot" opknappen is volgens mij een betere investering dan een goed huis grondig verbouwen.
Mag ik dan meteen mee?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:36 schreef SHE het volgende:
Eea duurde toch langer dan gehoopt en ik heb de verhuisdatum moeten uitstellen ( financieel geneuzel )
Verhuisdatum is dus pas 1 april...en dat is geen grapje![]()
Heb er zin an !
Spannend! Leuk!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:28 schreef lovegrrl het volgende:
TVP
Morgen krijgen we de sleutel en ga ik meteen foto's maken om te pimpen *0*
Helemaal Geweldigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Spannend! Leuk!!![]()
Geniet ervan morgen en ik ben benieuwd naar de foto's.
quote:
Dengaman solliciteerd bij deze...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is 15 mrt gewordenToch nog ff een 2tal extra weekjes gesneakt
Gofferdomme wat heb ik er zin an !!!!!!!!!!
Lekker de eerste avond met een flesje whisky in de whirlpool
Nu nog even een harem , seksie mannen verzamelen en ik ben good to go voor de zomer![]()
Neem een andere picserver. Tinypic.com bijvoorbeeldquote:Op maandag 13 februari 2006 20:17 schreef SHE het volgende:
Nieuwe pics! :
Ik ben verliefdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:27 schreef SHE het volgende:
Nu nog even een harem , seksie mannen verzamelen en ik ben good to go voor de zomer![]()
Maar niet eens een douche?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:57 schreef Maerycke het volgende:
Mens, wat een prachtige badkamer! Damn, woman!![]()
What's innit for me?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 02:57 schreef StefanP het volgende:
Damn, vet!
Trouwe? Of alleen nuecke is ook goed
Mooie grote ramenquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:14 schreef Sandertje het volgende:
Dit word mijn nieuwe huisje. Begin 2007 moet het klaar zijn
Andere inrichting natuurlijk maar om een id te krijgen
[afbeelding]
Plattegrond
[afbeelding]
Buiten
[afbeelding]
Ja dat ben ik wel eens, een andere plaats en een andere vrouw als huisgenootquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:53 schreef Byte_Me het volgende:
Eigenlijk spotgoedkoop, zo'n mooi ingericht design appartement voor 1300 ex. Ok, het is veel geld, maar als ik zie wat je er allemaal bij krijgt. Zou het er ook wel voor over hebben. Alleen Rotterdam he, dat is wel een minpuntje
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:10 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Ja dat ben ik wel eens, een andere plaats en een andere vrouw als huisgenoot![]()
Spotgoedkoop? Het is belachelijk duur. Je bent nergens eigenaar van he, besef je dat wel?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:53 schreef Byte_Me het volgende:
Eigenlijk spotgoedkoop, zo'n mooi ingericht design appartement voor 1300 ex. Ok, het is veel geld, maar als ik zie wat je er allemaal bij krijgt. Zou het er ook wel voor over hebben. Alleen Rotterdam he, dat is wel een minpuntje
ja dat besef ik wel. ga maar eens rondkijken voor gemeubileerde appartementen. En vergelijk dan de inrichting en de prijs.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:26 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Spotgoedkoop? Het is belachelijk duur. Je bent nergens eigenaar van he, besef je dat wel?
Samen met mamma, uberlow-budget btw. Ik geloof dat ik voor 500 klaar was. Verf, vinyl gekocht, de rest gekregen/uit ouderlijk huis. Die gordijnen komen uit een landhuis uit belgië btw, moest ik gewoon ff kwijtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:16 schreef Xennia het volgende:
Leuk ingericht toy. Heb je dat zelf gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |