Verstandige reacties...... +2quote:Op woensdag 28 december 2005 00:55 schreef thaleia het volgende:
Ik wil graag 1300 per maand aan een huis KUNNEN uitgeven. Of ik dat dan doe, is een tweede
Supermooi. Hou ik helemaal van, zo lekker ruim opgezet. En zo'n uitstraling vindquote:Op woensdag 28 december 2005 05:21 schreef StefanP het volgende:
Zelf ben ik 3 maanden terug ook verhuisd, eindelijk rust, ruimte en stilte.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Claudia_xquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ken Punnik ook van IRC.Groetjes van Claudia_x.
Punnikquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:33 schreef Punnik het volgende:
heej XaLoPoLaX en Clau![]()
zodan, nog gezellig ook hier !![]()
-owja, geen slowchat-
Praat auto.quote:Op woensdag 28 december 2005 05:21 schreef StefanP het volgende:
Hele mooie woning hoor SHE! Alleen jammer van de buitenkant... zoiets moet gewoon vrijstaand zijn in plaats van in de drukte van de stad. Maar waarschijnlijk heb je ook bewust iets op die locatie gezocht en zul je dat zelf niet erg vinden. Van binnen ziet het er SUPER uit!
[afbeelding]
Voorkant
[afbeelding]
Uitzicht achterkant, helemaal niks
[afbeelding]
RUIMTE!
116000 euro
misschien ben ik daarom juist wel vrijgezelquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:22 schreef Dengaman het volgende:
[..]
[..]
Vrijgezel, goed koken en zo'n huis....
volgens mij moet je wel slecht in bed zijn anders ben je de vereenzelfiging van de i-de-ale vrouw...![]()
Maare is de vacature al gevuld?![]()
Word je niet zomaar.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:41 schreef thaleia het volgende:
Ik word ook sales manager
StefanP woont in Amerikaquote:Op woensdag 28 december 2005 08:25 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Supermooi. Hou ik helemaal van, zo lekker ruim opgezet. En zo'n uitstraling vind
ik ook helemaal goed.![]()
Waar staat dit huis? Doet mij een beetje amerikaans aan. Maar kan er ook helemaal
naast zitten hoor..![]()
Ik moet nog beginnen met kopen/bouwenquote:Op woensdag 28 december 2005 12:24 schreef SHE het volgende:
Newsflash, ik verhuis overigens de 31ste van deze maand al![]()
Is die wagen een beetje heel te houden op de wegen van Dallasquote:Op woensdag 28 december 2005 05:21 schreef StefanP het volgende:
Hele mooie woning hoor SHE! Alleen jammer van de buitenkant... zoiets moet gewoon vrijstaand zijn in plaats van in de drukte van de stad. Maar waarschijnlijk heb je ook bewust iets op die locatie gezocht en zul je dat zelf niet erg vinden. Van binnen ziet het er SUPER uit!
[afbeelding]
Voorkant
[afbeelding]
Uitzicht achterkant, helemaal niks
[afbeelding]
RUIMTE!
116000 euro
De 31 ste alquote:Op woensdag 28 december 2005 12:24 schreef SHE het volgende:
Newsflash, ik verhuis overigens de 31ste van deze maand al![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:20 schreef SHE het volgende:
[..]
misschien ben ik daarom juist wel vrijgezel
knappe man die het beter doet dan ikzelf![]()
nou en?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:04 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
![]()
ik zal het waarschijnlijk wel goed doen maar ben al bezet![]()
Ja? Nou en? Wat dach je ervan SHE, nuecken? Wijden we je nieuwe huis effe in...quote:
uhm.... dat bankstel, is dat toevallig nog ergens te koopquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:14 schreef Johan-Derksen het volgende:
[afbeelding]
Onze nieuwe keet tussen Arnhem en Nijmegen.
Net zoals de TS kunnen we er 15/2 in.
Deze en meer foto's op www.bloemenstraat.be
Alleen als je ook van lange strandwandelingen en een goed gesprek houdtquote:Op zondag 1 januari 2006 16:26 schreef Nike1st het volgende:
[afbeelding]
mijn keetje sins oktober eindelijk!
Nog wat kleine dingen maar het is woonbaar
Linkje van de verbouwing
Compleet met openhaard! , nu dat leuke gezelschap nog![]()
Wie niet toch? Die tijd van bankhangen heb ik wel gehad eigelijk!quote:Op zondag 1 januari 2006 22:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Alleen als je ook van lange strandwandelingen en een goed gesprek houdt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |