Tulpkeukens volgens mij een keukenboer (als zovele) die verschillende merken levert. Mijn keuken lijkt op deze qua kleur bamboe met alu accenten. http://www.tulpkeukens.nl/bamboekeuken.html keuken merk zelf is van Systemat, met Atag gasfornuis (Koken doe je op een vlammetjequote:Op maandag 12 december 2005 11:31 schreef SHE het volgende:
http://www.tulpkeukens.nl/maatkeuken.html
Mja lijkt meer ferrari rood dan bordeaux, wellicht wat vertekening door het lichtinval. Wat zit er rechts naast de spoelbak bij de kookplaat? afdruiprek? Grijze aanrechtblad lijkt Cesastone.quote:Op maandag 12 december 2005 15:39 schreef SHE het volgende:
Het is verdomme geen ferrari rood, het is bordeaux
what's wrong with you people !![]()
Nee, dat is een grillplaatquote:Op maandag 12 december 2005 16:14 schreef harryharry het volgende:
[..]
Mja lijkt meer ferrari rood dan bordeaux, wellicht wat vertekening door het lichtinval. Wat zit er rechts naast de spoelbak bij de kookplaat? afdruiprek? Grijze aanrechtblad lijkt Cesastone.
De C1000 daar valt anders behoorlijk tegen. Je hebt wel een koppel ganzen voor de deur, die zijn leuk. En David Lloyd vlakbij voor de hippe fitness.quote:
Voor mijn boodschappies rijd ik naar de Super op de Meent...en mijn abbo heb ik bij Stoker...doe mij maar klein en fijnquote:Op maandag 12 december 2005 23:34 schreef Shivo het volgende:
[..]
De C1000 daar valt anders behoorlijk tegen. Je hebt wel een koppel ganzen voor de deur, die zijn leuk. En David Lloyd vlakbij voor de hippe fitness.
ik vind die keuken zo moooi! Die wil ik ook, ook al kan ik helemaal niet koken!quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Voor mijn boodschappies rijd ik naar de Super op de Meent...en mijn abbo heb ik bij Stoker...doe mij maar klein en fijn![]()
Die ganzen zijn idd lief...al waren het er geen 2, maar een hele bende
quote:Op maandag 12 december 2005 15:39 schreef SHE het volgende:
Het is verdomme geen ferrari rood, het is bordeaux
what's wrong with you people !![]()
En waar is de garage?quote:
Het lijkt me sterk dat een sales-manager van 27 dat zo makkelijk op kan hoesten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:59 schreef DeStedebouwer het volgende:
Iedereen heeft wel weer wat te mekkeren. Ik vind het niet niks als je 1300 ex op kunt brengen in je eentje voor de huur van een appartement. Stelletje jaloerse apen.
En daarom mag je geen commentaar leveren op de inrichting, locatie etc etc?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:59 schreef DeStedebouwer het volgende:
Iedereen heeft wel weer wat te mekkeren. Ik vind het niet niks als je 1300 ex op kunt brengen in je eentje voor de huur van een appartement. Stelletje jaloerse apen.
Dus als iemand 1300 ex kan opbrengen per maand mag je geen kritiek geven op zijn of haar appartement? Staat compleet los van elkaar. En overigens post ze die foto's op internet en dus kan je zoals altijd kritiek verwachten, niets vreemds aan en al helemaal niets mis mee.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:59 schreef DeStedebouwer het volgende:
Klopt, heel erg raar, de dag dat ik ze er op zette, deed alles het nog perfect en ik kom 's avonds thuis en de links doen het niet meer.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Prachtig huis SHE!! Gefeliciteerd!!
En alle funda-linkjes in dit topic leveren bij mij een zoekpagina, en geen afbeelding van een huis op![]()
Thanksquote:Op woensdag 14 december 2005 13:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Klopt, heel erg raar, de dag dat ik ze er op zette, deed alles het nog perfect en ik kom 's avonds thuis en de links doen het niet meer.
Deze zou het wel moeten doen:
Hierbij dus nog maal het huis waar wij interesse in hebben:
FUNDA
Ja oke, daar is dit topic misschien meer voor bedoeld dan het financiële plaatje.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En daarom mag je geen commentaar leveren op de inrichting, locatie etc etc?
quote:Hoe ga jij wonen in 2006
Het zal wel account-manager zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:26 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Ja oke, daar is dit topic misschien meer voor bedoeld dan het financiële plaatje.
Hey Johnny, wat verdient een normale sales manager gemiddeld dan?
Doen we! De reden dat dit huis onze interesse heeft is dat het in een jaren 30 stijl is gebouwd.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik ben zelf niet zo van de nieuwbouw, maar desalniettemin een lekker ruim huis zeg!!! Ik hoop heel erg dat jullie het 'krijgen' ( was het maar waar hè?)
Laat je de afloop weten??
Da's niet veel zeg.quote:
2600,- kosten koper?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:41 schreef SeLang het volgende:
[..]
Da's niet veel zeg.
Ongeveer de helft van wat mijn appartementje kost
Kosten koper bij een huurwoning?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
2600,- kosten koper?
Hij zegt niet dat ie 't over een huurwoning heeft hoor.quote:
En dan nog! 2600 euro, zal de maandelijkse last zijn....... en daar zit ook geen K.K. bij in...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat ie 't over een huurwoning heeft hoor.
Jij bent vrij slim he. Ik sta er echt van te kijken.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dan nog! 2600 euro, zal de maandelijkse last zijn....... en daar zit ook geen K.K. bij in...
enkel bij de aankoopprijs
Jawel. De huur van mijn appartementje is 2300 euro per maand.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat ie 't over een huurwoning heeft hoor.
Als je nu eens normaal reageert en gewoon uitlegt wat je bedoelt ipv die achterlijke nietzeggende smiley's gebruikt.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Jij bent vrij slim he. Ik sta er echt van te kijken.![]()
Mooie inrichting!quote:Op woensdag 14 december 2005 13:50 schreef Openminded het volgende:
Verhuizen in april! Huis is net klaar, zoals je ziet moet er wel nog veel gebeuren (tuin enzo)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Smileys.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als je nu eens normaal reageert en gewoon uitlegt wat je bedoelt ipv die achterlijke nietzeggende smiley's gebruikt.
Ik vind de binnenkant ook belangrijker dan de buitenkant.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:52 schreef Rekkie het volgende:
Mooie inrichting!
Ik heb niet zo heel veel met het uiterlijk van de woning zelf, maar de inrichting zou ik kiezen.
Wat kost zoiets tegenwoordig ?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:50 schreef Openminded het volgende:
Verhuizen in april! Huis is net klaar, zoals je ziet moet er wel nog veel gebeuren (tuin enzo)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Dat ben ik met je eens, maar toch vind ik de buitenkant ook belangrijk.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:53 schreef Openminded het volgende:
[..]
Ik vind de binnenkant ook belangrijker dan de buitenkant.
290quote:Op woensdag 14 december 2005 13:56 schreef SeLang het volgende:
Wat kost zoiets tegenwoordig ?
Dat ben ik ook met je eens. Als straks de tuin af is en het wat meer aangekleed is ziet het er vanzelf beter uit.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:12 schreef Rekkie het volgende:
Dat ben ik met je eens, maar toch vind ik de buitenkant ook belangrijk.
Als de buitenkant me niet aanstaat, dan moet er qua locatie en inrichting veel goed gemaakt worden wil ik tot aan aankoop over gaan!
Hij doelde er gewoon op dat die huizen in China voor 2600 euro per woning verkocht worden. Dat was de grap.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als je nu eens normaal reageert en gewoon uitlegt wat je bedoelt ipv die achterlijke nietzeggende smiley's gebruikt.
Eindelijk iemand.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:31 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Hij doelde er gewoon op dat die huizen in China voor 2600 euro per woning verkocht worden. Dat was de grap.
een grap met uitleg...... is nooit grappig
zie mijn signature, zo ga ik wonen.quote:Hoe ga jij wonen in 2006?
Jij hebt inzage in mijn loonstroken?quote:Op woensdag 14 december 2005 11:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat een sales-manager van 27 dat zo makkelijk op kan hoesten.![]()
Als ik accountmanager was geweest, dat stond er accountmanager. Mocht je het willen checken : www.revolver.nlquote:Op woensdag 14 december 2005 13:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Het zal wel account-manager zijn.
Die verdienen een paar tientjes boven het minimum.
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij hebt inzage in mijn loonstroken?
fuck off![]()
Er is altijd baas boven baasquote:Op woensdag 14 december 2005 13:41 schreef SeLang het volgende:
[..]
Da's niet veel zeg.
Ongeveer de helft van wat mijn appartementje kost
Helaas geen garage, en ook nog eens betaald parkeren tot 23.00 ..quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:05 schreef Thermo het volgende:
[..]
En waar is de garage?
Die beemert kan wel buiten blijven, maar mocht je nu een man krijgen die graag zijn auto binnen zet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |