Jaquote:Op maandag 12 december 2005 02:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
DAMN! ben je nog vrijgezel?
Kom je koffie drinken?quote:Op maandag 12 december 2005 02:19 schreef kastanova het volgende:
Ik had niet verwacht het ooit nog tegen je te zeggen; maar SHE, jij bent dankzij je nieuwe stulpje spontaan tof geworden.
Zie profielquote:Op maandag 12 december 2005 02:20 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
waar kunnen de brieven heen?
Zodra je leert koken en kapt met die bezorgsushi kunnen we er over pratenquote:
Pfoe. Das wel erg veel voor een huurwoninkje.quote:
SHE kan volgens mij heel goed koken als ik zo eens in cul neusquote:Op maandag 12 december 2005 02:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zodra je leert koken en kapt met die bezorgsushi kunnen we er over praten.
tyfus! dan zou ik zeker gaan kopen!quote:
ik zal morgen even een mooie opstellenquote:
Copy/pasten van www.cookingfordummies.com kan iedereenquote:Op maandag 12 december 2005 02:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
SHE kan volgens mij heel goed koken als ik zo eens in cul neus
Waarom denk je dat ik dit huis neem? Juist voor de keuken! Eindelijk he-le-maal lossssquote:Op maandag 12 december 2005 02:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
SHE kan volgens mij heel goed koken als ik zo eens in cul neus
Xen doet niet aan trio'squote:Op maandag 12 december 2005 02:23 schreef SHE het volgende:
Waarom denk je dat ik dit huis neem? Juist voor de keuken! Eindelijk he-le-maal lossss
Jullie zijn uitgenodigd voor een etentje![]()
Op die keuken kan ik echt kicken. Bijna helemaal mijn stijl. Alleen het hakblok ontbreekt nog.quote:Op maandag 12 december 2005 02:23 schreef SHE het volgende:
Waarom denk je dat ik dit huis neem? Juist voor de keuken! Eindelijk he-le-maal lossss
Kasta doet niet aan meetsquote:Op maandag 12 december 2005 02:23 schreef SHE het volgende:
[..]
120 m2 , incl terras...niet zo groot dus...en behave de slaapkamer geen xtra kamer...maar de keuken , de slaapkamer en de woonkamer zijn zo ruim dat ik het , het echt waard vindquote:Op maandag 12 december 2005 02:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Pfoe. Das wel erg veel voor een huurwoninkje.
Totale oppervlakte?
quote:Op maandag 12 december 2005 02:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Copy/pasten van www.cookingfordummies.com kan iedereen.
Dat wordt echter gecompenseerd door de asbak op het aanrecht!quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 02:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
En jij zou kasta nog niet neuken als de hel bevriest![]()
Ik zie het probleem niet, zij kookt en jij neukt me terwijl ik bier drink op het terras...quote:Op maandag 12 december 2005 02:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ze zou je nog niet neuken als de hel bevriest
Ik zie het probleem ook niet meer. Wat eten we SHE?quote:Op maandag 12 december 2005 02:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, zij kookt en jij neukt me terwijl ik bier drink op het terras...
Ossobucco met zelfgemaakte tapenade en tomatenbrood .quote:Op maandag 12 december 2005 02:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet meer. Wat eten we SHE?
Mooi huis!!quote:Op maandag 12 december 2005 02:17 schreef SHE het volgende:
Per 15 feb 2006, trek ik naar dit stulpje
Het is een huis, gekocht door een spaanse zakenmeneer...alles is nieuw en compleet ingericht..heeft nog nooit iemand gewoond.
Huur met optie op koop
Eindelijk ook geen klus/verhuis gezeur meer, maar alleen mijn kleding verhuizen![]()
Woning is aan de Noordsingel te R'dam, paar minuutjes van de Coolsingel
[afbeelding]
de woonkamer
( muren 3.80m hoog)
incl pron kanaal !
[afbeelding]
De voorkant
Die met die geruite ramen, eronder zie je een winkel....en dat is een afhaal loket voor wietjes ! Geen coffeeshop, want je kunt er niet zitten
[afbeelding]
De slaapkamer
Aangrenzend een ruim terras...Ik zie me al een espressootje drinken in de zeaumer![]()
[afbeelding]
La Cucina
Incl quantum speed oven, espresso/cappucino apparaat en eindeloos veel kastjes![]()
Hoe ga jij wonen in 2006?
Lekker is dat he? Ik persoonlijk lever nu iets aan ruimte in ( heb nu een portiekwoning, met 3 etages ) ; maar krijg er qua droomkeuken en een whirlpool in de badkamer weer wat voor terugquote:Op maandag 12 december 2005 09:19 schreef Nijna het volgende:
Is het geen optie om het te kopen? 1300 euro per maand is een hele bak geld... Volgens mij is het de moeite waard om te kijken wat je aan hypotheek zou betalen als je het koopt...
Dan is het geld tenminste niet "weg" zeg maar.
Maar afgezien daarvan een mooi stekkie! Sfeervol, ruim. De keuken is niet helemaal mijn smaak, maar ik denk dat je er aardig los kan.
Heel veel plezier op je nieuwe stekkie!
Wij wonen sinds oktober in een rijtjeshuis, eindelijk een echt huis (we kwamen uit een 2-kamer-flatje) en ik vind de ruimte die we nu hebben heerlijk!
Ik was van plan om nog wel even hier te blijven zitten
Hoezo niet van mij?quote:Op maandag 12 december 2005 11:13 schreef blieblie het volgende:
Wel een mooi optrekje.
Al zou ik het gevoelsmatig wel raar vinden om te wonen in een geheel gemeubileerd appartement waar zelfs (blijkbaar) het servies niet van mij is.
Het is een tulp keukenquote:Op maandag 12 december 2005 11:13 schreef blieblie het volgende:
Wel een mooi optrekje.
Al zou ik het gevoelsmatig wel raar vinden om te wonen in een geheel gemeubileerd appartement waar zelfs (blijkbaar) het servies niet van mij is.
Is die keuken trouwens van de Ikea?
Want die rode hoogglans kast hebben ze nu ook bij de Ikea. De rest kan ik alleen niet thuisbrengen (+ dat de afzuigkap en kookplaat er erg duur uitziet en dus niet van de Ikea is (denk ik)).
Naja, van jouw is iets wat je zelf gekocht/gekregen hebt. Ik heb het ook over gevoelsmatig he.quote:Op maandag 12 december 2005 11:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoezo niet van mij?
Het is allemaal ongebruikt..en er zit een optie op koop op, dus als ik wil dat het echt van mij is, dan regel ik dat.
Leuke service overigens, wat ik vandaag hoorde, is dat er een linnenservice bij zit, wat inhoud dat mijn beddegoed en handdoeken gratis en voor niets worden gewassen en gestreken elke week
Die service vervalt wel als ik het koop helaas![]()
Owwww.... Een Tulp Keuken *nooit van gehoord en googlen gaat*.quote:
Het is helemaal geen Ikea keukenquote:Op maandag 12 december 2005 11:22 schreef Brighteyes het volgende:Is het een IKEA keuken!
![]()
Sorry... Was nog even aan het doorlezen...
Wel een onwijs gaaf huis trouwens!
Maar ik geloof dat ik voor 1300 Euro toch ergens een optrekje zou gaan kopen en er zelf zo'n keuken enzo in zou zetten.
En dan zonder dat je boven een winkel zit...
Ja muts... dat snapte ik. Ik moet alleen zo lachen om de vraag...quote:Op maandag 12 december 2005 11:30 schreef SHE het volgende:
Het is helemaal geen Ikea keuken![]()
Nogmaals; het is een TULP keuken...je ziet het embleem ook duidelijk zitten op de linkerkast ( rechts op de foto )
Hey! Ik herkende alleen die grote rooie kast als een eventueel Ikea product, ja!quote:Op maandag 12 december 2005 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja muts... dat snapte ik. Ik moet alleen zo lachen om de vraag...
Ik bedoel... kijk naar alle foto's en je weeeeeeet gewoon dat het GEEN ikea keuken is.
Ik heb even gekeken en dat is toch echt een heeeel ander design en ook een andere kleurquote:Op maandag 12 december 2005 11:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Owwww.... Een Tulp Keuken *nooit van gehoord en googlen gaat*.
Maar die hoogglans kast hebben ze ook bij de Ikea![]()
Die kasten zijn ook niet van Ikea; dat op die site van Ikea is notabene een ander design en een andere kleur !!quote:Op maandag 12 december 2005 11:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hey! Ik herkende alleen die grote rooie kast als een eventueel Ikea product, ja!.
Dat de rest geen ikea was snapte ik ook wel.
Oeh....Mooi! en ruim !!quote:Op maandag 12 december 2005 11:21 schreef milagro het volgende:
Prachtig, SHE
Wel idioot veel geld, maar je hebt er dan wel een compleet gemeubileerd huis voor, waar je niets maar dan ook niet aan hoeft te doen.
Het is ms idd gevoelsmatig een beetje 'kil' om in een huis te wonen waar je zelf niets hebt uitgezocht, maar als het allemaal precies je smaak is... is het in no time gewoon jouw stekkie.
Alleen laat je bij evt verhuizen natuurlijk ook weer die mooie meubels achter...
Hier trouwens ook een aardig optrekje
Niet winkel....coffeeshopquote:Op maandag 12 december 2005 11:22 schreef Brighteyes het volgende:Is het een IKEA keuken!
![]()
Sorry... Was nog even aan het doorlezen...
Wel een onwijs gaaf huis trouwens!
Maar ik geloof dat ik voor 1300 Euro toch ergens een optrekje zou gaan kopen en er zelf zo'n keuken enzo in zou zetten.
En dan zonder dat je boven een winkel zit...
Zo kan ik 30 keukens laten zien die ook rood zijnquote:Op maandag 12 december 2005 11:37 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Int echie komt de kleur aardig in de buurt van de jouw. Maar het is duidelijk, hoe heb ik durven te insinueren enz..
Vergeet je wel ff de afschrijving van de meubels e.d. bij.quote:Op maandag 12 december 2005 11:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nooit overwogen iets te kopen? Ik ben benieuwd op welke koopprijs een hypotheek van 1300 ex uitkomt.
denk dat je dan met 2/3 ton wel in de buurt komt...en ja, wil dit natuurlijk ook kopenquote:Op maandag 12 december 2005 11:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nooit overwogen iets te kopen? Ik ben benieuwd op welke koopprijs een hypotheek van 1300 ex uitkomt.
Je hebt gelijk. 1000 ex. dan.quote:Op maandag 12 december 2005 11:39 schreef blieblie het volgende:
[..]
Vergeet je wel ff de afschrijving van de meubels e.d. bij.
Ik denk dat je eerder uit kan gaan van 1000 ex.
Veel te fideel met al die franje eromheen.quote:Op maandag 12 december 2005 11:11 schreef SHE het volgende:
Niet?
Ik denk wel een flink stukje meer nog.quote:Op maandag 12 december 2005 11:39 schreef SHE het volgende:
[..]
denk dat je dan met 2/3 ton wel in de buurt komt...en ja, wil dit natuurlijk ook kopen
teeeeeeeering...wat een plaatje!!quote:Op maandag 12 december 2005 11:42 schreef Rekkie het volgende:
Pimp ik ook ff met een huis waar wij veel interesse voor hebben.
Deze week bezichtiging
LINK
Vraagprijs is t.o.v. de vorige met meer dan 50k gedaaldquote:Op maandag 12 december 2005 11:42 schreef SHE het volgende:
[..]
teeeeeeeering...wat een plaatje!!
Mooi groot en ruim zeg...veel licht ook![]()
Kost ook geen reet daar op 't platteland. Mooi optrekje.quote:Op maandag 12 december 2005 11:42 schreef Rekkie het volgende:
Pimp ik ook ff met een huis waar wij veel interesse voor hebben.
Deze week bezichtiging
LINK
bijna 4 ton nog..quote:Op maandag 12 december 2005 11:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Vraagprijs is t.o.v. de vorige met meer dan 50k gedaald![]()
Meen je niet!!! Dan moeten ze er wel heeeeeel snel vanaf. Belachelijke daling.quote:Op maandag 12 december 2005 11:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Vraagprijs is t.o.v. de vorige met meer dan 50k gedaald![]()
nope.... ben wel papaquote:Op maandag 12 december 2005 11:44 schreef SHE het volgende:
[..]
bijna 4 ton nog..
je bent zeker niet meer single ?![]()
Bedrijf van de eigenaar is falliet gegaan.... inside informationquote:Op maandag 12 december 2005 11:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Meen je niet!!! Dan moeten ze er wel heeeeeel snel vanaf. Belachelijke daling.
Ah, huis als onderpand. Sneu voor ze trouwens dat 't op deze manier gaat. Maar je kunt er lelijk misbruik van maken als je wilt.quote:Op maandag 12 december 2005 11:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Bedrijf van de eigenaar is falliet gegaan.... inside information
Inderdaadquote:Op maandag 12 december 2005 11:47 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ah, huis als onderpand. Sneu voor ze trouwens dat 't op deze manier gaat. Maar je kunt er lelijk misbruik van maken als je wilt.![]()
Wat ik ook niet doe!, maar die daling in de vraagprijs was voor ons aanleiding om toch eens naar dit huis te gaan kijkenquote:Op maandag 12 december 2005 11:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wat ik niet zou willen overigens.![]()
U kent Erica?quote:Op maandag 12 december 2005 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
Mooi huis Rekkie!
En Erica is ook leuk!
Heb anderhalf jaar in Nieuw Amsterdam gewoond (100 jaar geleden). Vind het gewoon een leuke omgeving. Leuke 'grote' steden in de buurt (Emmen, Coevorden).quote:Op maandag 12 december 2005 11:59 schreef Rekkie het volgende:
U kent Erica?
Ah vandaar.... nieuw amsterdam had eigenlijk mijn voorkeur! Maar dit huis is zooooo mooi (vind ik).quote:Op maandag 12 december 2005 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb anderhalf jaar in Nieuw Amsterdam gewoond (100 jaar geleden). Vind het gewoon een leuke omgeving. Leuke 'grote' steden in de buurt (Emmen, Coevorden).
Als ik er werk had ging ik er zo weer wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |