Ik vind het maar een eikelquote:Op zondag 11 december 2005 21:22 schreef Pistol_Pete het volgende:
Die James blijft toch wel geweldig
Omdat er een Formule wagen staat....quote:Op zondag 11 december 2005 21:34 schreef ook_gek het volgende:
waarom zitten ze opeens op krukken?
Ze hebben wellicht dat podiumpje waar de zetels op staan moeten afbreken om de Veyron en die racewagen binnen te krijgen ?quote:Op zondag 11 december 2005 21:34 schreef ook_gek het volgende:
waarom zitten ze opeens op krukken?
Ze is britsequote:Op zondag 11 december 2005 21:38 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Jamaar ze kijkt wel chagerijnig...zonde!
Hij sneed afquote:Op zondag 11 december 2005 21:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hallo , 1 44 6 !
Je bedoelt STIG in the Veyron?quote:Op zondag 11 december 2005 21:43 schreef ook_gek het volgende:
ze zullen hem niet een rondje laten rijden. Ik ben onwijs benieuwd of hij sneller is dan de rest.
Ach, we weten eigenlijk helemaal niet hoe close ze aankomen hé ...quote:Op zondag 11 december 2005 21:59 schreef ook_gek het volgende:
toch knap dat ze elke keer zo close aan komen
dat zal niet gebeuren denk ik.quote:Op zondag 11 december 2005 22:01 schreef Toxic_nl het volgende:
NEEEEEEEEE, wij willen The Stig, met de veyron!![]()
![]()
Dat boeit niet hij gaat 400quote:Op zondag 11 december 2005 22:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat zal niet gebeuren denk ik.
En ik denk dat hij trager is dan de rest
Ding heeft extreem veel power, maar zal me niks verbazen dat het bochtenwerk tegenvalt.quote:Op zondag 11 december 2005 22:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat zal niet gebeuren denk ik.
En ik denk dat hij trager is dan de rest
Geraken?quote:Op zondag 11 december 2005 22:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En volgens mij rekenen ze dat toch véél meer uit dan we denken ... Eerst dat "oponthoud" voor hij vertrekt met het vliegtuig, dan kunnen landen in Rijsel , en oh, ze geraken zelfs nog op de Eurostar ook, iets waarvoor je normaal toch ook al je tickets een tijd vooraf moet kopen als je erop wil geraken ... (al zeker op zo'n piekuurmoment)
Hij rijdt hetzelfde als een groote elise werd er gezegdquote:Op zondag 11 december 2005 22:07 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ding heeft extreem veel power, maar zal me niks verbazen dat het bochtenwerk tegenvalt.
Inderdaad, het wordt alleen interessant gemonteerd.quote:Op zondag 11 december 2005 22:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach, we weten eigenlijk helemaal niet hoe close ze aankomen hé ...
Ze kwamen na middennacht aan in Londen (nachtbussen), dus ze zijn buiten de spits om geland en de treintickets opgehaald.quote:Op zondag 11 december 2005 22:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En volgens mij rekenen ze dat toch véél meer uit dan we denken ... Eerst dat "oponthoud" voor hij vertrekt met het vliegtuig, dan kunnen landen in Rijsel , en oh, ze geraken zelfs nog op de Eurostar ook, iets waarvoor je normaal toch ook al je tickets een tijd vooraf moet kopen als je erop wil geraken ... (al zeker op zo'n piekuurmoment)
hij drinkt snelquote:Op zondag 11 december 2005 22:09 schreef Quarks het volgende:
[..]
Inderdaad, het wordt alleen interessant gemonteerd.
Jeremy zat al aan het bier (al half op) toen James en Richard aankwamen.
En ik denk niet dat dat z'n eerste wasquote:Op zondag 11 december 2005 22:09 schreef Quarks het volgende:
[..]
Inderdaad, het wordt alleen interessant gemonteerd.
Jeremy zat al aan het bier (al half op) toen James en Richard aankwamen.
Ok, maar ik denk niet dat hij direct naar de bar is gevlucht en daar gelijk een half glas achterover heeft geslagenquote:
ja preciesquote:Op zondag 11 december 2005 22:27 schreef Rosbief het volgende:
Zwak dat ze hem niet op het circuit laten rijden, volgens mij valt ie daar wel heel erg tegen in vergelijking met z'n topsnelheid.
niet helemaal waar. Als ik de meeste reviews lees (Top Gear, CAR, EVO) zijn meeste schrijvers verbaasd hoe goed de auto presteert door de bochten heen, ondanks zijn gewicht. Ik wil niet zeggen dat hij de top tijd haalt, maar toch aardig in de buurt denk ik.quote:Op zondag 11 december 2005 22:27 schreef Rosbief het volgende:
Zwak dat ze hem niet op het circuit laten rijden, volgens mij valt ie daar wel heel erg tegen in vergelijking met z'n topsnelheid.
Bugatti is net zo italiaans als Rolls Roys engels isquote:Op zondag 11 december 2005 22:38 schreef ASSpirine het volgende:
Bugatti
5 milj pond om het te maken
En zei die Volkswagen?
Ik dacht dat het een Italiaans auto was
Daarom juist, waarom zei die dan dat Volkswagen dat heeft gemaakt, of verstond ik em verkeerdquote:Op zondag 11 december 2005 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bugatti is net zo italiaans als Rolls Roys engels is![]()
Rolls en Bugatti zijn beide Duits als ik het wel heb. VW heeft Bugatti, weet niet wie RR heeft.quote:Op zondag 11 december 2005 22:43 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Daarom juist, waarom zei die dan dat Volkswagen dat heeft gemaakt, of verstond ik em verkeerd
Rolls Royce is 100% van BMW en wordt in Engeland gebouwt maar is verder eigenlijk gewoon Duits.quote:Op zondag 11 december 2005 22:43 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Daarom juist, waarom zei die dan dat Volkswagen dat heeft gemaakt, of verstond ik em verkeerd
Komt misschien omdat het een W-opgebouwde motor is, en geen V...quote:Op zondag 11 december 2005 22:36 schreef Scheepschroef het volgende:
Tjah een auto wordt ook niet licht van een 8 liter V16 en banden ter grote van tuintafeltjes.
Desalniettemin een fantastische auto, hulde! Geluid deed me trouwens aan de BRM V16 denken, maar dan veel lager.
Bugatti is van oorsprong Frans...quote:Op zondag 11 december 2005 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bugatti is net zo italiaans als Rolls Roys engels is![]()
Hebben ze in de jaren dat ik kijk volgens mij nog niet eerder gedaan, gaan ze ook niet doen want dat zou betekenen dat ze de auto nog een keer naar Engeland moet halen, ze kregen van VW waarschijnlijk gewoon geen toestemming om hem het circuit op te sturen.quote:Op zondag 11 december 2005 22:46 schreef rockstah het volgende:
Tsja, misschien hadden ze wel simpelweg geen tijd meer voor die powerlap. Hopelijk beginnen ze de volgende keer de show met "Last week we had the Veyron here and we found out that it was faster than a plain. Let's find out how it does on our track!". Hebben ze al eens eerder gedaan geloof ik.
Bugatti is van oorsprong Italiaans. De eerste werd in 1901 ontworpen door Ettore Bugatti. Een Milanees. Zijn wagen won evenwel een Franse ontwerpsprijs destijds.quote:
Wie weet, Met de McMerc SLR hebben ze dat toch ook gedaan?quote:Op zondag 11 december 2005 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hebben ze in de jaren dat ik kijk volgens mij nog niet eerder gedaan, gaan ze ook niet doen want dat zou betekenen dat ze de auto nog een keer naar Engeland moet halen, ze kregen van VW waarschijnlijk gewoon geen toestemming om hem het circuit op te sturen.
Een korte uitleg over hoe TG werkt:
1) ze maken een zooi reportage's en leggen deze op de plank (sommigen zijn al wel 2 maanden oud).
2) Ze bedenken welke auto's er in een bepaalde show komen
3) Regelen van de gesteste auto's nog een keer een exemplaar, allemaal op dezelfde dag.
4) De stig test op de dag van de uitzending of de dag ervoor alle auto's van die uitzending.
5) De stig doet op diezelfde dag de rij-uitleg in de Suzuki
6) 4 en 5 worden gemonteerd.
7) Opnames met de auto's die over het circuit gereden hebben in de studio (hoeven niet perse de auto's te zijn waar de reportage mee gedaan is)
8) Alles wordt gemonteerd en uitgezonden.
Eerst op het circuit, toen in het buitenland.quote:Op zondag 11 december 2005 23:02 schreef rockstah het volgende:
[..]
Wie weet, Met de McMerc SLR hebben ze dat toch ook gedaan?
Eerst een feature in het buitenland, en later op het circuit.
Ik zeg:quote:Op zondag 11 december 2005 22:03 schreef -Mzraki- het volgende:
Oooooooh, beste aflevering ooit?
Uhu, legendarisch.
<edit>, weet het weer. Eerst werd hij getest door Hammond in het buitenland, toen ging hij naar het circuit, en daarna werdt hij nog gebruikt in die race waar Jer van een boot moest winnen ofzo.quote:Op zondag 11 december 2005 23:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Eerst op het circuit, toen in het buitenland.
hehe net stond er nog W18quote:Op zondag 11 december 2005 22:58 schreef Setambre het volgende:
10 radiators
1001 pk
W16
4 wheeldrive
400+ KPH
Adaptive shape
Ik ben verliefd
"Is it a Rover?"
Beetje matig dat de Veyron hem niet een rondje laten rijden door de Stig...
kan ook hoor, dacht gehoord te hebben dat Mark Webber 0,2 sec onder die van McArthur zat ofzo?quote:Op zondag 11 december 2005 23:14 schreef kikoooooo het volgende:
1.41 nogiets
Leuk om te zien dat een coureur in een normale auto toch ook een stukje sneller dan een 'normaal' iemand.quote:
Bedoel je misschien deze : http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=4294 ?quote:Op zondag 11 december 2005 23:53 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen wat de naam was van die ene auto die alweer 1046 pk had? Was geloof ik niet van een erg groot autobedrijf.
http://www.gumball-3000.com/rally/?s=1046&submit=Goquote:Op zondag 11 december 2005 23:53 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen wat de naam was van die ene auto die alweer 1046 pk had? Was geloof ik niet van een erg groot autobedrijf.
Je moet bepaalde dingen natuurlijk met een korreltje zout nemen he...quote:Op maandag 12 december 2005 11:35 schreef stefimke het volgende:
Leuk bedoeld allemaal die "races" maar moeten we nou echt geloven dat het spannend was ofzo? Het is toch helemaal geen race. Er moet tig keer gestopt worden om vanuit alle hoeken de betreffende auto te filmen als ie voorbijrijdt. Enne.. die cameraploeg heeft zeker ook een Veyron om 'm bij te blijven?
Netzoals de vorige keer met de Clio vs. fiets. Ohoh wat toevallig dat de fiets net de jump maakt als de Clio eronderdoor rijdt.
Ja hallo. Top Gear is in de eerste plaats entertainment. Als ik kijk naar een film over een vliegtuigramp zie ik ook dat het vliegtuig in kwestie en het interieur waar alles in gefilmd wordt 2 totaal verschillende types zijn. Storrt mij niet, want het is bijzaak.quote:Op maandag 12 december 2005 11:35 schreef stefimke het volgende:
Leuk bedoeld allemaal die "races" maar moeten we nou echt geloven dat het spannend was ofzo? Het is toch helemaal geen race. Er moet tig keer gestopt worden om vanuit alle hoeken de betreffende auto te filmen als ie voorbijrijdt. Enne.. die cameraploeg heeft zeker ook een Veyron om 'm bij te blijven?
Netzoals de vorige keer met de Clio vs. fiets. Ohoh wat toevallig dat de fiets net de jump maakt als de Clio eronderdoor rijdt.
dit is gewoon een tvp neem ik aan?quote:Op maandag 12 december 2005 12:15 schreef Rio het volgende:
qwx
ff downloadenquote:Op maandag 12 december 2005 12:30 schreef errorken het volgende:
Wanneer is de heruitzending ?
Deze dinsdag zie ik niets staan op bbc2 ....
Tja schijnbaar maken ze die opnames van die Veyron op de terugweg zoals iemand hier ooit poste. Maar dat lijkt mij sterk dan zou Jeremy die bak helemaal moeten terug rijden. Het is sowieso doorgestoken kaart omdat het entertainment is. Maar kan iemand nog uitleggen hoe ze die opnames maken want dat kost een hoop tijd??quote:Op maandag 12 december 2005 11:35 schreef stefimke het volgende:
Leuk bedoeld allemaal die "races" maar moeten we nou echt geloven dat het spannend was ofzo? Het is toch helemaal geen race. Er moet tig keer gestopt worden om vanuit alle hoeken de betreffende auto te filmen als ie voorbijrijdt. Enne.. die cameraploeg heeft zeker ook een Veyron om 'm bij te blijven?
Netzoals de vorige keer met de Clio vs. fiets. Ohoh wat toevallig dat de fiets net de jump maakt als de Clio eronderdoor rijdt.
Iets met kerst enzoquote:Op maandag 12 december 2005 13:32 schreef Rory78 het volgende:
Wat ik even niet snap: Jeremy rondde af met de mededeling pas weer op December 27th terug te zijn, maar dat is een dinsdag.... (?!)
Zoveel afleveringen maken ze niet, dus denk dat het inderdaad een ontzettend tijdrovende klus is. Gewoon paar dagen tot weekje erop uit!quote:Op maandag 12 december 2005 14:07 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Maar kan iemand nog uitleggen hoe ze die opnames maken want dat kost een hoop tijd??
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel hoe ze die races filmen met die Veyron en dat vliegtuig.quote:Op maandag 12 december 2005 14:43 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Zoveel afleveringen maken ze niet, dus denk dat het inderdaad een ontzettend tijdrovende klus is. Gewoon paar dagen tot weekje erop uit!
Dat bedoel ik ook, gewoon doorgestoken kaart. Gewoon de route volgen, op mooie plekken wat mooie plaatjes schieten. Van te voren draaiboek bedenken met grappige gebeurtenissen (tractor bv). En dan de boel aan elkaar flanzen.quote:Op maandag 12 december 2005 14:45 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel hoe ze die races filmen met die Veyron en dat vliegtuig.
Ach, een Veyron of niet met de cameraploeg, uiteindelijk moet Jeremy zich toch aan de snelheidsbeperkingen houden hé.quote:Op maandag 12 december 2005 11:35 schreef stefimke het volgende:
Leuk bedoeld allemaal die "races" maar moeten we nou echt geloven dat het spannend was ofzo? Het is toch helemaal geen race. Er moet tig keer gestopt worden om vanuit alle hoeken de betreffende auto te filmen als ie voorbijrijdt. Enne.. die cameraploeg heeft zeker ook een Veyron om 'm bij te blijven?
Netzoals de vorige keer met de Clio vs. fiets. Ohoh wat toevallig dat de fiets net de jump maakt als de Clio eronderdoor rijdt.
Ze filmen vanuit een blauw busje met de achterklep open.quote:Op maandag 12 december 2005 15:17 schreef rashudo het volgende:
Ze hebben vast een formule 1 wagen als camera-auto, met de STIG aan het stuur
Even offtopic, maar je hebt een mooie avatarquote:Op maandag 12 december 2005 15:38 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ze filmen vanuit een blauw busje met de achterklep open.
Was een paar afleveringen terug nog in beeld.
Thanks, het zijn er 7, refresh maar eensquote:Op maandag 12 december 2005 16:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Even offtopic, maar je hebt een mooie avatars.
Jij dan, met je badpakkenquote:Op maandag 12 december 2005 12:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
dit is gewoon een tvp neem ik aan?
Je sig trouwens....pvda(ben je bejaard ofzo
)
In Engeland ziet men het net als een overheidstaak om voor "kwaliteitsamusement" los van gelijk welke commerciele belangen te moeten zorgenquote:Op maandag 12 december 2005 16:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
En hier loopt men te zeuren over teveel entertainment op de publieke omroepen
BBC
Dat klopt niet, denk ik. Tijdens de zonsondergang shots op de snelweg zag je de zon links van de auto. Als ze dus noord/noord-west reden klopt dit dus daadwerkelijk want iedereen weet dat de zon onder gaat in het westenquote:Op maandag 12 december 2005 14:07 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Tja schijnbaar maken ze die opnames van die Veyron op de terugweg zoals iemand hier ooit poste. Maar dat lijkt mij sterk dan zou Jeremy die bak helemaal moeten terug rijden. Het is sowieso doorgestoken kaart omdat het entertainment is. Maar kan iemand nog uitleggen hoe ze die opnames maken want dat kost een hoop tijd??
Ik had hetzelfde gevoel. Maar wàt een auto! Over The Dark Side Of The Moon gesproken. Jeremy zal nog wel eens aan deze VW denken als hij weer in z'n Fordje rijdt.quote:Op maandag 12 december 2005 18:50 schreef Kamphuys het volgende:
(...)
Boeit me ook niet zoveel, het is prachtig entertainment, maar toch... had graag wat meer van de Veyron echt GEZIEN en gehoord.
Nee ik ook niet. Het was natuurlijk hilarisch allemaal. Maar veel te weinig mooi beelden gezien van de auto. Het interieur al helemaal niet. Verder was het natuurlijk allemaal grappig maar ik heb wel heel wat dingen gemist. Ook het geluid heb ik niet goed kunnen horen. Ik vond het filmpje met de SLR vorige keer leuker ondanks dat deze auto veel bruter is. Ook erg jammer dat er geen rondje met de Stig op het circuit in zat. Daar was ik nou echt benieuwd naar geweest. Wat ik ook mooi had gevonden waren vergelijkingen geweest met andere supercars. Regel een Mc Laren F1 en zat die veyron op een rechte lijn erlangs. Kijken of ie echt zo snel is zoals beweerd. Dat levert altijd leuke en interessante beelden op.quote:Op maandag 12 december 2005 18:50 schreef Kamphuys het volgende:
Ik ben echt niet lyrisch enthousiast over de uitzending, de filmpjes worden steeds gekunstelder.
donequote:Op maandag 12 december 2005 13:36 schreef Catch22- het volgende:
mail me ff op maxkeyner gmail
kheb wel een linkje
Als ze het hier bij laten vwb de Veyron ben ik het helemaal met jullie eens. Ik heb die shots met blauwfilter voor de lens nu ook wel een keer gezien.quote:Op maandag 12 december 2005 20:58 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Het was natuurlijk hilarisch allemaal. Maar veel te weinig mooi beelden gezien van de auto. Het interieur al helemaal niet. Verder was het natuurlijk allemaal grappig maar ik heb wel heel wat dingen gemist. Ook het geluid heb ik niet goed kunnen horen. Ik vond het filmpje met de SLR vorige keer leuker ondanks dat deze auto veel bruter is. Ook erg jammer dat er geen rondje met de Stig op het circuit in zat. Daar was ik nou echt benieuwd naar geweest. Wat ik ook mooi had gevonden waren vergelijkingen geweest met andere supercars. Regel een Mc Laren F1 en zat die veyron op een rechte lijn erlangs. Kijken of ie echt zo snel is zoals beweerd. Dat levert altijd leuke en interessante beelden op.
emule, bittorrent, dc++ enz.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:17 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Ehm wordt Top Gear niet altijd herhaald op maandag of dinsdag of weetikveel wanneer doordeweeks op BBC2?! Tvgids.nl meldt deze week namelijk van niet en ik heb 't zondag gemist... Pleuriszooi!![]()
|quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:17 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Ehm wordt Top Gear niet altijd herhaald op maandag of dinsdag of weetikveel wanneer doordeweeks op BBC2?! Tvgids.nl meldt deze week namelijk van niet en ik heb 't zondag gemist... Pleuriszooi!![]()
Ik bedenk me net iets: misschien hebben ze geen langdurige shots of interieuropnames van de Veyron-in-actie gemaakt om niet per ongeluk te laten zien dat Jeremy 350 km/u reed. Kan me voorstellen dat de Franse politie daar niet mee had kunnen lachen.quote:Op maandag 12 december 2005 18:50 schreef Kamphuys het volgende:
(...)Gemiste kans echt, ik heb veel te weinig rustige beelden van die wagen gezien. Het interieus kwam al helemaal bijna niet in beeld. Alleen maar flits flits flits, 30 shots per minuut, leek MTV wel zo.
Al moet ik de eerste Franse autosnelweg waar je effectief aan 350 km/h kunt rijden ook nog tegenkomen hoor ... Meestal veel te veel verkeer daaropquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:14 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik bedenk me net iets: misschien hebben ze geen langdurige shots of interieuropnames van de Veyron-in-actie gemaakt om niet per ongeluk te laten zien dat Jeremy 350 km/u reed. Kan me voorstellen dat de Franse politie daar niet mee had kunnen lachen.
Over flitspalen hoefde hij zich bij die snelheid iig geen zorgen te maken, die werken dan niet meer!
Ja heus, Jeremy doet het al in z'n broek bij 250 op de openbare weg! 350quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:14 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik bedenk me net iets: misschien hebben ze geen langdurige shots of interieuropnames van de Veyron-in-actie gemaakt om niet per ongeluk te laten zien dat Jeremy 350 km/u reed. Kan me voorstellen dat de Franse politie daar niet mee had kunnen lachen.
Over flitspalen hoefde hij zich bij die snelheid iig geen zorgen te maken, die werken dan niet meer!
Da's ook mijn ervaring. Maar Jeremy had kennelijk geluk, getuige:quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Al moet ik de eerste Franse autosnelweg waar je effectief aan 350 km/h kunt rijden ook nog tegenkomen hoor ... Meestal veel te veel verkeer daarop
Afgelopen zomer oa van Bordeaux naar Parijs getuft, 's nachts wel te verstaan. In een paar uur tijd maar een handjevol auto's gezien, keurig op de rechterbaan. Nagelnieuwe snelweg, kilometers lang recht door.... prima snelweg om langere tijd 300+ te tuffen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Al moet ik de eerste Franse autosnelweg waar je effectief aan 350 km/h kunt rijden ook nog tegenkomen hoor ... Meestal veel te veel verkeer daarop
HEt vliegveld word alleen gebruikt voor noodgevallen afaik. Maar dat dit vliegtuig er staat, tja, je moet je ouwe kist toch ergens laten...quote:[b]Op woensdag 14 december 2005 19:20 schreef Larry101 het volgende:[/.
En weet iemand misschien waarom dat vliegtuig op de topgear baan staat? Ik dacht dat het vliegveld niet meer gebruikt werd... :S
BT, of anders wil ik hem wel op DVD- zetten voor je (de ep staat nog op mijn HDD recorder). Alleen materiaalkostenvergoeding natuurlijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:17 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Ehm wordt Top Gear niet altijd herhaald op maandag of dinsdag of weetikveel wanneer doordeweeks op BBC2?! Tvgids.nl meldt deze week namelijk van niet en ik heb 't zondag gemist... Pleuriszooi!![]()
Het is een Boeing 747-100/200 zonder motoren. Is denk ik opslag aangezien er wel een stroomgenerator naast staat.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:49 schreef Catch22- het volgende:
Misschien is het een russische kist van een bedrijf met schulden
Of May zijn nieuwe kist ?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:49 schreef Catch22- het volgende:
Misschien is het een russische kist van een bedrijf met schulden
Zou kunnen, zou ook een fout van de gids kunnen zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 22:01 schreef Brahimov het volgende:
Aanstaande dinsdag is er volgens de Veronica-gids om 20:00u Top Gear op BBC2. Daar er zondag geen aflevering is (Some men are playing billiards or something), neem ik aan dat dan de Veyron-episode herhaald wordt.
Het is de Veyron herhaling, staat ook op de bbc sitequote:Op donderdag 15 december 2005 13:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou kunnen, zou ook een fout van de gids kunnen zijn
Heeftie nog geen brevet voorquote:Op woensdag 14 december 2005 21:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Of May zijn nieuwe kist ?![]()
oooohhhquote:Op zondag 18 december 2005 12:46 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Of course the Veyron that Clarkson raced across France, against his fellow presenters in a plane, was for real.
doe mij zo;n dummie voor de deurquote:Op zondag 18 december 2005 12:46 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
van The Times:
Bugatti that ran on empty
Viewers of Top Gear last weekend may have wondered why the Stig did not put the Bugatti Veyron through its paces. With a top speed of 252mph, it could have set a new record for the Top Gear track. Unfortunately the model featured on the show wasn’t quite so nippy. The £800,000 supercars are so hard to come by, the producers had to make do with a dummy model. Underneath its much-admired exterior was nothing but, er, hot air.
“We couldn’t get a real one for the show,” admitted Jeremy Clarkson. “But we hope to get the Stig to test one on the Top Gear track in the spring”.
Of course the Veyron that Clarkson raced across France, against his fellow presenters in a plane, was for real.
HAHAHAquote:Op zondag 18 december 2005 14:20 schreef Steve-O het volgende:
Komt er 1 of andere junk langs om de plastic velgen te jatten en mijn dummie op kratjes achter te laten
Zal wel evenveel kosten als een echte F430, ben ik bang. Wat kostte een Veyron horloge ook al weer?quote:Op zondag 18 december 2005 14:57 schreef ASSpirine het volgende:
Fantastische dummy dat wel
Had het niet eens opgemerkt
$200.000. Zie http://www.canadiandriver.com/articles/ly/watches.htmquote:Op zondag 18 december 2005 18:57 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Zal wel evenveel kosten als een echte F430, ben ik bang. Wat kostte een Veyron horloge ook al weer?
Dinsdag a.s. wel de Veyron herhaling, volgens de Veronica-gids (en de BBC site). Kunnen we de dummy nog eens goed bekijkenquote:Op zondag 18 december 2005 21:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Godver. Moeten we toch al een week overslaan, en dan ook nog eens drie dagen extra wachten.
Dat zou je nu onderhand wel moeten weten, want dat is elk jaar zoquote:Op zondag 18 december 2005 12:47 schreef Mikkie het volgende:
Owhja, fuck, vanavond geen Top Gear toch?
Klotesnooker.
misschien heb ik dan een (kleine) obsessiequote:Op zondag 18 december 2005 23:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb toch niet de Top Gear-planning van het hele jaar in m'n hoofd zitten man. Ik kom daar meestal pas op de dag zelf achter.
De Veyron in de studio is een dummy, ze hopen nog een echte te pakken te krijgen en de Stig te laten rijden later in het seizoen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:09 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
20 uur voordat op BBC2 toch nog de herhaling volgt van dè Top Gear aflevering van het jaar had ik 'm binnen, de volle 59 minuten in avi formaat.![]()
WAAROM RIJDT THE STIG DE VEYRON NIET OP HET CIRCUIT?!?!?!*
Ja een leuke aflevering, maar The Stig niet laten rijden in het summum van wat de automobielindustrie te bieden heeft, i'm flabbergasted... Desalniettemin een schopje waard voor iedereen die het nu dus om 20:00 niet mag missen.
* Verzekeringstechnisch niet rond te krijgen? Want die Veyron stond op Duits kenteken dus ongetwijfeld eigendom van VAG.
Staat in dit topic waarom de Stig niet in de Veyron reed. Dus LEZEN!!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:09 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
20 uur voordat op BBC2 toch nog de herhaling volgt van dè Top Gear aflevering van het jaar had ik 'm binnen, de volle 59 minuten in avi formaat.![]()
WAAROM RIJDT THE STIG DE VEYRON NIET OP HET CIRCUIT?!?!?!*
Ja een leuke aflevering, maar The Stig niet laten rijden in het summum van wat de automobielindustrie te bieden heeft, i'm flabbergasted... Desalniettemin een schopje waard voor iedereen die het nu dus om 20:00 niet mag missen.
* Verzekeringstechnisch niet rond te krijgen? Want die Veyron stond op Duits kenteken dus ongetwijfeld eigendom van VAG.
quote:van The Times:
Bugatti that ran on empty
Viewers of Top Gear last weekend may have wondered why the Stig did not put the Bugatti Veyron through its paces. With a top speed of 252mph, it could have set a new record for the Top Gear track. Unfortunately the model featured on the show wasn?t quite so nippy. The £800,000 supercars are so hard to come by, the producers had to make do with a dummy model. Underneath its much-admired exterior was nothing but, er, hot air.
?We couldn?t get a real one for the show,? admitted Jeremy Clarkson. ?But we hope to get the Stig to test one on the Top Gear track in the spring?.
Of course the Veyron that Clarkson raced across France, against his fellow presenters in a plane, was for real.
Ga een beetje een quasi-SC topic doorspitten zeg, thanks Hugster. Duidelijke zaak, wachten dus...quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:50 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Staat in dit topic waarom de Stig niet in de Veyron reed. Dus LEZEN!!!![]()
Gaat om een vergelijking tussen Gran Turismo 4 en real life. En ze gaan weer proberen Hamster dood te maken, dit maal dmv vrieskou...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:21 schreef Rory78 het volgende:
Tuesday Dec. 27th 8.00pm GMT @ BBC2:
Is Jeremy faster driving in real life or on a computer game? What will break first at sub zero temperatures, a car or Richard Hammond?
welke zenderquote:Op woensdag 21 december 2005 14:14 schreef Repeat het volgende:
elke avond om 19.00 trouwens (nieuwe) uitzendingen van the fifth gear. Zeker een aanrader, daar wordt tenminste echt gegast
Ja, en zo snel was hij niet:quote:Op woensdag 21 december 2005 19:05 schreef versteegrob het volgende:
Heeft de Enzo dan al een keertje gereden op het circout? Volgens mij is de Enzo op het circuit sneller dan de Bugatti.
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:05 schreef versteegrob het volgende:
Heeft de Enzo dan al een keertje gereden op het circout? Volgens mij is de Enzo op het circuit sneller dan de Bugatti.
Ja die heeft gereden. Die staat op 2 of op 3 geloof ik. Kijk maar op topgear site daar staat de lijst.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:05 schreef versteegrob het volgende:
Heeft de Enzo dan al een keertje gereden op het circout? Volgens mij is de Enzo op het circuit sneller dan de Bugatti.
Lijkt me raar.. Season 8 is net afgelopenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:14 schreef Repeat het volgende:
elke avond om 19.00 trouwens (nieuwe) uitzendingen van the fifth gear. Zeker een aanrader, daar wordt tenminste echt gegast
Ben me nu al aan het verheugen over opmerkingen over Hamster's "Icy white(ned) teeth"...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:32 schreef Rio het volgende:
[..]
Gaat om een vergelijking tussen Gran Turismo 4 en real life. En ze gaan weer proberen Hamster dood te maken, dit maal dmv vrieskou...
ik bedoel gewoon met recente auto's, en dus niet wat je wel es op rtl ziet met uitzendingen van 5 jaar oud ofzo...quote:Op woensdag 21 december 2005 19:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Lijkt me raar.. Season 8 is net afgelopen
De BBC zwijgt daarover in het Engelsquote:Op donderdag 22 december 2005 12:46 schreef CybPraetorian het volgende:
iemand gister avond het nieuwe programma van James May Top Toy's gezien??
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=4799154
ging over speelgoed van weleer, maar dan wel met zijn commentaar, best grappig om naar te kijken...
weet iemand of dit een eenmalige actie was of dat het een doorlopende show is...
Pleonasmequote:Op donderdag 22 december 2005 13:50 schreef Chillmeister het volgende:
Goede aanrader!!
waar kun je dat downloaden?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:50 schreef Chillmeister het volgende:
Ben nu 'The world according to Clarkson' aan het lezen. Een boek met zijn weekellijkse columns uit The Sunday Times van Januari 2001 tot December 2003. Goede aanrader!!
Ik last bijv gisteren een stuk over NL'ers en Duitsers (over fietsen terug geven natuurlijk) en het woord 'kut'
quote:
Yup een M6 tegen nog twee auto's die een berg op moeten crossen. Gewoon een torrentje zoekenquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:50 schreef 2609 het volgende:
is er ook een filmpje dat ze de M6 gaan testen?
Moet je er wel even bijzeggen in welke aflevering dat isquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:28 schreef Setambre het volgende:
[..]
Yup een M6 tegen nog twee auto's die een berg op moeten crossen. Gewoon een torrentje zoeken
Ik weet wel van een M6 tegen Porsche 911 en Jaguar XJK ofzo, en dat ze dan op het strand gaan driften, die was wel vet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:28 schreef Setambre het volgende:
[..]
Yup een M6 tegen nog twee auto's die een berg op moeten crossen. Gewoon een torrentje zoeken
Dat was gewoon een 645i volgens mij hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik weet wel van een M6 tegen Porsche 911 en Jaguar XJK ofzo, en dat ze dan op het strand gaan driften, die was wel vet.
Maar over een berg kan ik me niets voor de geest halen?
Die sprint sloeg ook werkelijk nergens opquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:18 schreef rockstah het volgende:
[..]
Dat was gewoon een 645i volgens mij hoor.
Toffe aflevering ja, die beemer kon ze echt voor geen meter bijhouden
Top Gear - [07x01] - 2005.11.13quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
Moet je er wel even bijzeggen in welke aflevering dat is
Een videorecorder is u onbekend?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:12 schreef Klonk het volgende:
Ik ben zielig![]()
Morgenavond zit ik in de auto, dus mis ik TopGear
Dinsdagavond heb ik een verjaardag, dus mis ik TopGear
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
Een videodvdrecorder is u onbekend?
niet? Als ie gewonnnen had was het zeker ineens een supertest geweest ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:34 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Die sprint sloeg ook werkelijk nergens op![]()
Nee ook niet. Trouwens van de genoemde auto's zou ik de Porsche nemen, daarna de BMW en dan de Jaguar. Maar die sprint moeten ze gewoon op asfalt houden. Als ze dat geintje nou zouden doen met een Evo of STi kan ik het nog begrijpen, maar met een Porsche 911 strand rijdenquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:49 schreef Repeat het volgende:
[..]
niet? Als ie gewonnnen had was het zeker ineens een supertest geweest ofzo
dat is saai. top gear is niet saai dus, op het strandquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:05 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Nee ook niet. Trouwens van de genoemde auto's zou ik de Porsche nemen, daarna de BMW en dan de Jaguar. Maar die sprint moeten ze gewoon op asfalt houden. Als ze dat geintje nou zouden doen met een Evo of STi kan ik het nog begrijpen, maar met een Porsche 911 strand rijden![]()
vandaag is het sowieso niet op tv.. tis namelijk kerst vandaagquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:12 schreef Klonk het volgende:
Ik ben zielig![]()
Morgenavond zit ik in de auto, dus mis ik TopGear
Dinsdagavond heb ik een verjaardag, dus mis ik TopGear
Pokke kerstquote:Op zondag 25 december 2005 17:14 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
vandaag is het sowieso niet op tv.. tis namelijk kerst vandaag
Olé!quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:57 schreef FoXje het volgende:
Gelukkig keek ik net nog even in de gids, vanavond TG!
kan me ergens best voorstellen dat ze dat ding even laten afkoelen voordat ze een eindrondje doenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:04 schreef Sloper het volgende:
Idd leuke aflevering. Btw meerdere mensen opgevallen dat de Liana met koude motor wegreed in z'n final lap?
pimp car was toch een V6 blok?quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:10 schreef Knarf het volgende:
Ik vond het niet zo'n sterke aflevering.
Waar sloeg die vergelijking met de nieuwe 'pimp' auto en die healey op?
Ik bedoel, die pimp car was volgens mij niet opgevoerd, maar er zaten wel dingen op die hem alleen maar slechter laten presteren (meer gewicht, waarschijnlijk slecht afgestelde schokdempers, enz). En die healey werd gestript van alle onderdelen, waardoor hij juist een stuk lichter werd.
En lacuna seca op de PSP2 en real life, was ook niet erg goed. Volgens mij was de bedoeling om een mooi afscheid van de NSX te maken, maar dat is zo wel mislukt. Er werd wel 'bewezen' dat je op een PSP2 veel meer durft dan in als je echt achter het stuur zit.
het leek inderdaad wel een "left overs" aflevering, zwaktebod zeg maar.. er zijn inderdaad vele betere pimps te vinden qua prestaties, of had er een echte blingbling-mtv-pimp-suv-op-veel-te-grote-velgen neer gezet, dit zag er echt niet uitquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:10 schreef Knarf het volgende:
Ik vond het niet zo'n sterke aflevering.
Waar sloeg die vergelijking met de nieuwe 'pimp' auto en die healey op?
Ik bedoel, die pimp car was volgens mij niet opgevoerd, maar er zaten wel dingen op die hem alleen maar slechter laten presteren (meer gewicht, waarschijnlijk slecht afgestelde schokdempers, enz). En die healey werd gestript van alle onderdelen, waardoor hij juist een stuk lichter werd.
En lacuna seca op de PSP2 en real life, was ook niet erg goed. Volgens mij was de bedoeling om een mooi afscheid van de NSX te maken, maar dat is zo wel mislukt. Er werd wel 'bewezen' dat je op een PSP2 veel meer durft dan in als je echt achter het stuur zit.
Damn, 3 keer gelijk (waarvan 1 keer een tik foutquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
pimp car was toch een V6 blok?
en PSP2 bestaat nietPS2 of PSP
en het is Laguna Seca
Kan em wel voor je op DVD zettenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:30 schreef leolinedance het volgende:
Door omstandigheden niet kunnen zien
Iemand al een download link? (torrentje ofzo)
En de award uitreiking was wel grappig, verder niet zo spannendquote:Op woensdag 28 december 2005 12:47 schreef zijle het volgende:
Niet echt spannend nee
Het leukste was de intro van Jeremy en Hamster![]()
![]()
idd, toen de skyline in beeld kwam dacht ik dat ze iets bijzonders gingen doen ipv dit suffe racejequote:Op dinsdag 27 december 2005 23:13 schreef Jordy-B het volgende:
D'r zat ook een skyline bij... En dan zetten ze de healey tegenover een peugeot...
Gewone Honda NSX denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:20 schreef CybPraetorian het volgende:
Golf R32![]()
![]()
![]()
![]()
David Walliams![]()
![]()
(Kijk eens vaker naar Little Britain zou ik zo zeggen, erg grappig)
leuke aflevering verder, maar dat stukje met Healey en die getunde bak snapte ik niet zo. Wat moet ik daar voor conclusie uittrekken?
en dat stukje van Laguna Secu, ik zal kijken of ik 1.41 kan verbeteren.
heeft iemand gezien in welke versie van de NSX hij reed in het spel?
Die 306 had idd een 3.0 V6 24v er in liggen. Best wel ff proppen denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
pimp car was toch een V6 blok?
en PSP2 bestaat nietPS2 of PSP
en het is Laguna Seca
kheb geen 2001 NSX in Arcade modequote:Op zaterdag 31 december 2005 23:13 schreef rashudo het volgende:
Ik heb na 10 rondjes 1.38 gehaald..
zal nog eens proberen, had weinig tijd...quote:Op zondag 1 januari 2006 11:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
kheb geen 2001 NSX in Arcade mode
1'40"987 in een NSX 1990 (Manual, No aid, SS) lap 6
1'35"805 in een NSX-R 2002 (Manual, No aid, SS) lap 3
edit: NSX 2001 gekocht en 1'37"690, lap 7
je kijkt wel naar de herhaling van afgelopen dinsdagquote:Op zondag 1 januari 2006 20:12 schreef Scalle-- het volgende:
Top Gear is al bezig, blijkbaar plots een uur vroeger...
Geen probleem, die had ik toch gemistquote:Op zondag 1 januari 2006 20:15 schreef M5 het volgende:
[..]
je kijkt wel naar de herhaling van afgelopen dinsdag
Volgens mij vermaakt JC zich prima toen hij aan het driften was met de 130i, dus dat valt wel mee. Alleen vond hij de R32 beter.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:25 schreef Brahimov het volgende:
...de 130 met de grond gelijk gemaakt...
Maar zeg eerlijk ... die 1 serie is en blijft een oerlelijke wagenquote:Op zondag 1 januari 2006 21:31 schreef M5 het volgende:
[..]
Volgens mij vermaakt JC zich prima toen hij aan het driften was met de 130i, dus dat valt wel mee. Alleen vond hij de R32 beter.
Dat laatste klopt zeker: "So, the R32 is every bit as good as the 130i is bad".quote:Op zondag 1 januari 2006 21:31 schreef M5 het volgende:
[..]
Volgens mij vermaakt JC zich prima toen hij aan het driften was met de 130i, dus dat valt wel mee. Alleen vond hij de R32 beter.
Die BMW kàn gewoon geen slechte auto zijn want BMW maakt geen slechte auto's.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:02 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Dat laatste klopt zeker: "So, the R32 is every bit as good as the 130i is bad".
Dat eerste klopt ook, maar om daaruit te concluderen dat het wel meevalt met dat met de grond gelijkmaken, vind ik persoonlijk wat, eh, kort door de bocht.
Volgens mij was het punt van Top Gear dat de 130i zinloos is. Als je toch niet achterin kunt zitten en weinig bagageruimte hebt, waarom dan niet voor de Z4 gaan? En als je handling wil, kun je voor de 31.000 pond die de 130i kost ook een Impreza of Evo kopen (vind ik net als de 1 oerlelijk trouwens), die ook wel aardig een bocht door kunnen.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die BMW kàn gewoon geen slechte auto zijn want BMW maakt geen slechte auto's.
Ik vinnum oerlelijk maar respect waar respect hoort: BMW's zijn echt "the ultimate driving machines"
Als het mij puur om het rijden ging zou ik voor de BMW gaan. Omdat driften ook leuk is
neequote:Op zondag 1 januari 2006 21:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Maar zeg eerlijk ... die 1 serie is en blijft een oerlelijke wagen
Het ligt er dus aan hoe slecht je de 130i vind. Hij heeft wel z'n nadelen zoals bijv. de prijs. Maar om nou te zeggen dat het ding slecht is... nee. (Gaat hard, ook hard door de bocht, ligt goed op de weg, styling is persoonlijk, dus een auto daarop afkraken is al helemaal geen goed punt. Enige slechte punt waar ik op kan komen is de prijs.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:02 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Dat laatste klopt zeker: "So, the R32 is every bit as good as the 130i is bad".
Dat eerste klopt ook, maar om daaruit te concluderen dat het wel meevalt met dat met de grond gelijkmaken, vind ik persoonlijk wat, eh, kort door de bocht.
en daar hebben ze ook gelijk in ... dus de BMW is wel heel goed op de weg maar niet praktisch en veel te duur.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:31 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Volgens mij was het punt van Top Gear dat de 130i zinloos is. Als je toch niet achterin kunt zitten en weinig bagageruimte hebt, waarom dan niet voor de Z4 gaan? En als je handling wil, kun je voor de 31.000 pond die de 130i kost ook een Impreza of Evo kopen (vind ik net als de 1 oerlelijk trouwens), die ook wel aardig een bocht door kunnen.
Slechte punten: Interieurruimte, prijsquote:Op zondag 1 januari 2006 22:34 schreef M5 het volgende:
Het ligt er dus aan hoe slecht je de 130i vind. Hij heeft wel z'n nadelen zoals bijv. de prijs. Maar om nou te zeggen dat het ding slecht is... nee. (Gaat hard, ook hard door de bocht, ligt goed op de weg, styling is persoonlijk, dus een auto daarop afkraken is al helemaal geen goed punt. Enige slechte punt waar ik op kan komen is de prijs.
Invloed rijk is net zoveel als dat jij je er van aantrekt. Ik trek me totaal niets aan van Top Gear als het over inhoud gaat, het is gewoon amusement, met soms wat serieuze puntjes. En idd niet objectief.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:44 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Slechte punten: Interieurruimte, prijs
Feit: Golf was sneller over het circuit
Conclusie van Top Gear: Golf is betere auto, Z4 is betere BMW-keuze. 130i is dus overbodig.
Overigens is Top Gear één en al persoonlijke mening, namelijk die van Clarkson. Probleem -voor de autofabrikanten- is dat het programma enorm invloedrijk is. En daarom denk ik dat BMW niet blij was met deze vergelijkstest.
I'm signing off.
Van wanneer is dat? Welk seizoen+aflevering?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Iets wat mij trouwens net opviel. Ik zat net nog eens de "race" naar Monte-Carlo, de allereerste topgear race dus , te bekijken. En daar maakten ze toen nog gebruik van een laptop-computer die May en hamster bijhadden om in "real-time" te tonen waar beide "teams" zich op bepaalde momenten bevonden. dat hebben we eigenlijk in geen enkele race daarna nog terug gezien ...
Okay, hoe denk jij dat die race wordt gedaan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Iets wat mij trouwens net opviel. Ik zat net nog eens de "race" naar Monte-Carlo, de allereerste topgear race dus , te bekijken. En daar maakten ze toen nog gebruik van een laptop-computer die May en hamster bijhadden om in "real-time" te tonen waar beide "teams" zich op bepaalde momenten bevonden. dat hebben we eigenlijk in geen enkele race daarna nog terug gezien ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Okay, hoe denk jij dat die race wordt gedaan?
Hoe denk je dat het zit met die opnames van langsrijdende auto, opnames auto van buiten?Ik denk dat ze die mooie shots op de terugweg maken, net zoals ze bij die race met de SLR deden; alle shots op de afsluitdijk waren gemaakt op de terugweg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb al een boek.
Ik denk eerlijk gezegt dat het altijd een draaiboek is, waarbij het stramien altijd het zelfde is, Eerst ligt Jeremy voor, dan halen ze hem steeds meer in en op het laatst wint tegen alle verwachtingen in Jeremy toch en red de auto.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:47 schreef Rio het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die mooie shots op de terugweg maken, net zoals ze bij die race met de SLR deden; alle shots op de afsluitdijk waren gemaakt op de terugweg.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Okay, hoe denk jij dat die race wordt gedaan?
Hoe denk je dat het zit met die opnames van langsrijdende auto, opnames auto van buiten?Dat bedoel ik dus ook, als ik die race bekijk en vergelijk met de volgende heb ik het idee dat het toen nog wat "minder gemaakte" TV was dan bij de huidige races. Je krijgt zelfs op een gegeven moment nog de klok van het station in Nice in beeld waardoor je zelfs ziet hoe laat het op dat moment is ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(zo zie je oa dat Jeremy de ferry van 10h 's morgens nam, en dat de 2 op het einde in Nice de trein van 22h en nog iets nemen naar Monte Carlo. In een kleine 12h met de auto van eht noorden van Frankrijk naar Monte Carlo , dat moet dus inderdaad perfect lukken. Als we dan even snel opzoeken wanneer je met de eerste Eurostar en TGV van na 10h in Londen uiteindelijk in Nice komt dan zie je dat dit 22h35 is. Dat soort details hebben we dus inderdaad nooit meer gezien nadien.
Maar die opnames van buitenaf die kun je dus perfect maken door nog eens een crew, een dagje langs het gereden parcours met die wagen te sturen hé. Daar hebben ze echt wel het budget voor daar ...
[ Bericht 13% gewijzigd door Joost-mag-het-weten op 03-01-2006 13:14:04 ]Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
de herhaling was zondag hé. De reeks is afgelopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:46 schreef Sloper het volgende:
Vanavond om 21u toch weer de herhaling?
nee, de uitzending van afgelopen zondag was al een herhaling van 27-12quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:46 schreef Sloper het volgende:
Vanavond om 21u toch weer de herhaling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |