Ik had hetzelfde gevoel. Maar wàt een auto! Over The Dark Side Of The Moon gesproken. Jeremy zal nog wel eens aan deze VW denken als hij weer in z'n Fordje rijdt.quote:Op maandag 12 december 2005 18:50 schreef Kamphuys het volgende:
(...)
Boeit me ook niet zoveel, het is prachtig entertainment, maar toch... had graag wat meer van de Veyron echt GEZIEN en gehoord.
Nee ik ook niet. Het was natuurlijk hilarisch allemaal. Maar veel te weinig mooi beelden gezien van de auto. Het interieur al helemaal niet. Verder was het natuurlijk allemaal grappig maar ik heb wel heel wat dingen gemist. Ook het geluid heb ik niet goed kunnen horen. Ik vond het filmpje met de SLR vorige keer leuker ondanks dat deze auto veel bruter is. Ook erg jammer dat er geen rondje met de Stig op het circuit in zat. Daar was ik nou echt benieuwd naar geweest. Wat ik ook mooi had gevonden waren vergelijkingen geweest met andere supercars. Regel een Mc Laren F1 en zat die veyron op een rechte lijn erlangs. Kijken of ie echt zo snel is zoals beweerd. Dat levert altijd leuke en interessante beelden op.quote:Op maandag 12 december 2005 18:50 schreef Kamphuys het volgende:
Ik ben echt niet lyrisch enthousiast over de uitzending, de filmpjes worden steeds gekunstelder.
donequote:Op maandag 12 december 2005 13:36 schreef Catch22- het volgende:
mail me ff op maxkeyner gmail
kheb wel een linkje
Als ze het hier bij laten vwb de Veyron ben ik het helemaal met jullie eens. Ik heb die shots met blauwfilter voor de lens nu ook wel een keer gezien.quote:Op maandag 12 december 2005 20:58 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Het was natuurlijk hilarisch allemaal. Maar veel te weinig mooi beelden gezien van de auto. Het interieur al helemaal niet. Verder was het natuurlijk allemaal grappig maar ik heb wel heel wat dingen gemist. Ook het geluid heb ik niet goed kunnen horen. Ik vond het filmpje met de SLR vorige keer leuker ondanks dat deze auto veel bruter is. Ook erg jammer dat er geen rondje met de Stig op het circuit in zat. Daar was ik nou echt benieuwd naar geweest. Wat ik ook mooi had gevonden waren vergelijkingen geweest met andere supercars. Regel een Mc Laren F1 en zat die veyron op een rechte lijn erlangs. Kijken of ie echt zo snel is zoals beweerd. Dat levert altijd leuke en interessante beelden op.
emule, bittorrent, dc++ enz.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:17 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Ehm wordt Top Gear niet altijd herhaald op maandag of dinsdag of weetikveel wanneer doordeweeks op BBC2?! Tvgids.nl meldt deze week namelijk van niet en ik heb 't zondag gemist... Pleuriszooi!![]()
|quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:17 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Ehm wordt Top Gear niet altijd herhaald op maandag of dinsdag of weetikveel wanneer doordeweeks op BBC2?! Tvgids.nl meldt deze week namelijk van niet en ik heb 't zondag gemist... Pleuriszooi!![]()
Ik bedenk me net iets: misschien hebben ze geen langdurige shots of interieuropnames van de Veyron-in-actie gemaakt om niet per ongeluk te laten zien dat Jeremy 350 km/u reed. Kan me voorstellen dat de Franse politie daar niet mee had kunnen lachen.quote:Op maandag 12 december 2005 18:50 schreef Kamphuys het volgende:
(...)Gemiste kans echt, ik heb veel te weinig rustige beelden van die wagen gezien. Het interieus kwam al helemaal bijna niet in beeld. Alleen maar flits flits flits, 30 shots per minuut, leek MTV wel zo.
Al moet ik de eerste Franse autosnelweg waar je effectief aan 350 km/h kunt rijden ook nog tegenkomen hoor ... Meestal veel te veel verkeer daaropquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:14 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik bedenk me net iets: misschien hebben ze geen langdurige shots of interieuropnames van de Veyron-in-actie gemaakt om niet per ongeluk te laten zien dat Jeremy 350 km/u reed. Kan me voorstellen dat de Franse politie daar niet mee had kunnen lachen.
Over flitspalen hoefde hij zich bij die snelheid iig geen zorgen te maken, die werken dan niet meer!
Ja heus, Jeremy doet het al in z'n broek bij 250 op de openbare weg! 350quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:14 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik bedenk me net iets: misschien hebben ze geen langdurige shots of interieuropnames van de Veyron-in-actie gemaakt om niet per ongeluk te laten zien dat Jeremy 350 km/u reed. Kan me voorstellen dat de Franse politie daar niet mee had kunnen lachen.
Over flitspalen hoefde hij zich bij die snelheid iig geen zorgen te maken, die werken dan niet meer!
Da's ook mijn ervaring. Maar Jeremy had kennelijk geluk, getuige:quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Al moet ik de eerste Franse autosnelweg waar je effectief aan 350 km/h kunt rijden ook nog tegenkomen hoor ... Meestal veel te veel verkeer daarop
Afgelopen zomer oa van Bordeaux naar Parijs getuft, 's nachts wel te verstaan. In een paar uur tijd maar een handjevol auto's gezien, keurig op de rechterbaan. Nagelnieuwe snelweg, kilometers lang recht door.... prima snelweg om langere tijd 300+ te tuffen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Al moet ik de eerste Franse autosnelweg waar je effectief aan 350 km/h kunt rijden ook nog tegenkomen hoor ... Meestal veel te veel verkeer daarop
HEt vliegveld word alleen gebruikt voor noodgevallen afaik. Maar dat dit vliegtuig er staat, tja, je moet je ouwe kist toch ergens laten...quote:[b]Op woensdag 14 december 2005 19:20 schreef Larry101 het volgende:[/.
En weet iemand misschien waarom dat vliegtuig op de topgear baan staat? Ik dacht dat het vliegveld niet meer gebruikt werd... :S
BT, of anders wil ik hem wel op DVD- zetten voor je (de ep staat nog op mijn HDD recorder). Alleen materiaalkostenvergoeding natuurlijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:17 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Het is een Boeing 747-100/200 zonder motoren. Is denk ik opslag aangezien er wel een stroomgenerator naast staat.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:49 schreef Catch22- het volgende:
Misschien is het een russische kist van een bedrijf met schulden
Of May zijn nieuwe kist ?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:49 schreef Catch22- het volgende:
Misschien is het een russische kist van een bedrijf met schulden
Zou kunnen, zou ook een fout van de gids kunnen zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 22:01 schreef Brahimov het volgende:
Aanstaande dinsdag is er volgens de Veronica-gids om 20:00u Top Gear op BBC2. Daar er zondag geen aflevering is (Some men are playing billiards or something), neem ik aan dat dan de Veyron-episode herhaald wordt.
Het is de Veyron herhaling, staat ook op de bbc sitequote:Op donderdag 15 december 2005 13:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou kunnen, zou ook een fout van de gids kunnen zijn
Heeftie nog geen brevet voorquote:Op woensdag 14 december 2005 21:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Of May zijn nieuwe kist ?![]()
oooohhhquote:Op zondag 18 december 2005 12:46 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Of course the Veyron that Clarkson raced across France, against his fellow presenters in a plane, was for real.
doe mij zo;n dummie voor de deurquote:Op zondag 18 december 2005 12:46 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
van The Times:
Bugatti that ran on empty
Viewers of Top Gear last weekend may have wondered why the Stig did not put the Bugatti Veyron through its paces. With a top speed of 252mph, it could have set a new record for the Top Gear track. Unfortunately the model featured on the show wasn’t quite so nippy. The £800,000 supercars are so hard to come by, the producers had to make do with a dummy model. Underneath its much-admired exterior was nothing but, er, hot air.
“We couldn’t get a real one for the show,” admitted Jeremy Clarkson. “But we hope to get the Stig to test one on the Top Gear track in the spring”.
Of course the Veyron that Clarkson raced across France, against his fellow presenters in a plane, was for real.
HAHAHAquote:Op zondag 18 december 2005 14:20 schreef Steve-O het volgende:
Komt er 1 of andere junk langs om de plastic velgen te jatten en mijn dummie op kratjes achter te laten
Zal wel evenveel kosten als een echte F430, ben ik bang. Wat kostte een Veyron horloge ook al weer?quote:Op zondag 18 december 2005 14:57 schreef ASSpirine het volgende:
Fantastische dummy dat wel
Had het niet eens opgemerkt
$200.000. Zie http://www.canadiandriver.com/articles/ly/watches.htmquote:Op zondag 18 december 2005 18:57 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Zal wel evenveel kosten als een echte F430, ben ik bang. Wat kostte een Veyron horloge ook al weer?
Dinsdag a.s. wel de Veyron herhaling, volgens de Veronica-gids (en de BBC site). Kunnen we de dummy nog eens goed bekijkenquote:Op zondag 18 december 2005 21:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Godver. Moeten we toch al een week overslaan, en dan ook nog eens drie dagen extra wachten.
Dat zou je nu onderhand wel moeten weten, want dat is elk jaar zoquote:Op zondag 18 december 2005 12:47 schreef Mikkie het volgende:
Owhja, fuck, vanavond geen Top Gear toch?
Klotesnooker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |