Wie weet, Met de McMerc SLR hebben ze dat toch ook gedaan?quote:Op zondag 11 december 2005 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hebben ze in de jaren dat ik kijk volgens mij nog niet eerder gedaan, gaan ze ook niet doen want dat zou betekenen dat ze de auto nog een keer naar Engeland moet halen, ze kregen van VW waarschijnlijk gewoon geen toestemming om hem het circuit op te sturen.
Een korte uitleg over hoe TG werkt:
1) ze maken een zooi reportage's en leggen deze op de plank (sommigen zijn al wel 2 maanden oud).
2) Ze bedenken welke auto's er in een bepaalde show komen
3) Regelen van de gesteste auto's nog een keer een exemplaar, allemaal op dezelfde dag.
4) De stig test op de dag van de uitzending of de dag ervoor alle auto's van die uitzending.
5) De stig doet op diezelfde dag de rij-uitleg in de Suzuki
6) 4 en 5 worden gemonteerd.
7) Opnames met de auto's die over het circuit gereden hebben in de studio (hoeven niet perse de auto's te zijn waar de reportage mee gedaan is)
8) Alles wordt gemonteerd en uitgezonden.
Eerst op het circuit, toen in het buitenland.quote:Op zondag 11 december 2005 23:02 schreef rockstah het volgende:
[..]
Wie weet, Met de McMerc SLR hebben ze dat toch ook gedaan?
Eerst een feature in het buitenland, en later op het circuit.
Ik zeg:quote:Op zondag 11 december 2005 22:03 schreef -Mzraki- het volgende:
Oooooooh, beste aflevering ooit?
Uhu, legendarisch.
<edit>, weet het weer. Eerst werd hij getest door Hammond in het buitenland, toen ging hij naar het circuit, en daarna werdt hij nog gebruikt in die race waar Jer van een boot moest winnen ofzo.quote:Op zondag 11 december 2005 23:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Eerst op het circuit, toen in het buitenland.
hehe net stond er nog W18quote:Op zondag 11 december 2005 22:58 schreef Setambre het volgende:
10 radiators
1001 pk
W16
4 wheeldrive
400+ KPH
Adaptive shape
Ik ben verliefd
"Is it a Rover?"
Beetje matig dat de Veyron hem niet een rondje laten rijden door de Stig...
kan ook hoor, dacht gehoord te hebben dat Mark Webber 0,2 sec onder die van McArthur zat ofzo?quote:Op zondag 11 december 2005 23:14 schreef kikoooooo het volgende:
1.41 nogiets
Leuk om te zien dat een coureur in een normale auto toch ook een stukje sneller dan een 'normaal' iemand.quote:
Bedoel je misschien deze : http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=4294 ?quote:Op zondag 11 december 2005 23:53 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen wat de naam was van die ene auto die alweer 1046 pk had? Was geloof ik niet van een erg groot autobedrijf.
http://www.gumball-3000.com/rally/?s=1046&submit=Goquote:Op zondag 11 december 2005 23:53 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen wat de naam was van die ene auto die alweer 1046 pk had? Was geloof ik niet van een erg groot autobedrijf.
Je moet bepaalde dingen natuurlijk met een korreltje zout nemen he...quote:Op maandag 12 december 2005 11:35 schreef stefimke het volgende:
Leuk bedoeld allemaal die "races" maar moeten we nou echt geloven dat het spannend was ofzo? Het is toch helemaal geen race. Er moet tig keer gestopt worden om vanuit alle hoeken de betreffende auto te filmen als ie voorbijrijdt. Enne.. die cameraploeg heeft zeker ook een Veyron om 'm bij te blijven?
Netzoals de vorige keer met de Clio vs. fiets. Ohoh wat toevallig dat de fiets net de jump maakt als de Clio eronderdoor rijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |