Gaat om een vergelijking tussen Gran Turismo 4 en real life. En ze gaan weer proberen Hamster dood te maken, dit maal dmv vrieskou...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:21 schreef Rory78 het volgende:
Tuesday Dec. 27th 8.00pm GMT @ BBC2:
Is Jeremy faster driving in real life or on a computer game? What will break first at sub zero temperatures, a car or Richard Hammond?
welke zenderquote:Op woensdag 21 december 2005 14:14 schreef Repeat het volgende:
elke avond om 19.00 trouwens (nieuwe) uitzendingen van the fifth gear. Zeker een aanrader, daar wordt tenminste echt gegast
Ja, en zo snel was hij niet:quote:Op woensdag 21 december 2005 19:05 schreef versteegrob het volgende:
Heeft de Enzo dan al een keertje gereden op het circout? Volgens mij is de Enzo op het circuit sneller dan de Bugatti.
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:05 schreef versteegrob het volgende:
Heeft de Enzo dan al een keertje gereden op het circout? Volgens mij is de Enzo op het circuit sneller dan de Bugatti.
Ja die heeft gereden. Die staat op 2 of op 3 geloof ik. Kijk maar op topgear site daar staat de lijst.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:05 schreef versteegrob het volgende:
Lijkt me raar.. Season 8 is net afgelopenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:14 schreef Repeat het volgende:
elke avond om 19.00 trouwens (nieuwe) uitzendingen van the fifth gear. Zeker een aanrader, daar wordt tenminste echt gegast
Ben me nu al aan het verheugen over opmerkingen over Hamster's "Icy white(ned) teeth"...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:32 schreef Rio het volgende:
[..]
Gaat om een vergelijking tussen Gran Turismo 4 en real life. En ze gaan weer proberen Hamster dood te maken, dit maal dmv vrieskou...
ik bedoel gewoon met recente auto's, en dus niet wat je wel es op rtl ziet met uitzendingen van 5 jaar oud ofzo...quote:Op woensdag 21 december 2005 19:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Lijkt me raar.. Season 8 is net afgelopen
De BBC zwijgt daarover in het Engelsquote:Op donderdag 22 december 2005 12:46 schreef CybPraetorian het volgende:
iemand gister avond het nieuwe programma van James May Top Toy's gezien??
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=4799154
ging over speelgoed van weleer, maar dan wel met zijn commentaar, best grappig om naar te kijken...
weet iemand of dit een eenmalige actie was of dat het een doorlopende show is...
Pleonasmequote:Op donderdag 22 december 2005 13:50 schreef Chillmeister het volgende:
Goede aanrader!!
waar kun je dat downloaden?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:50 schreef Chillmeister het volgende:
Ben nu 'The world according to Clarkson' aan het lezen. Een boek met zijn weekellijkse columns uit The Sunday Times van Januari 2001 tot December 2003. Goede aanrader!!
Ik last bijv gisteren een stuk over NL'ers en Duitsers (over fietsen terug geven natuurlijk) en het woord 'kut'
quote:
Yup een M6 tegen nog twee auto's die een berg op moeten crossen. Gewoon een torrentje zoekenquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:50 schreef 2609 het volgende:
is er ook een filmpje dat ze de M6 gaan testen?
Moet je er wel even bijzeggen in welke aflevering dat isquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:28 schreef Setambre het volgende:
[..]
Yup een M6 tegen nog twee auto's die een berg op moeten crossen. Gewoon een torrentje zoeken
Ik weet wel van een M6 tegen Porsche 911 en Jaguar XJK ofzo, en dat ze dan op het strand gaan driften, die was wel vet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:28 schreef Setambre het volgende:
[..]
Yup een M6 tegen nog twee auto's die een berg op moeten crossen. Gewoon een torrentje zoeken
Dat was gewoon een 645i volgens mij hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik weet wel van een M6 tegen Porsche 911 en Jaguar XJK ofzo, en dat ze dan op het strand gaan driften, die was wel vet.
Maar over een berg kan ik me niets voor de geest halen?
Die sprint sloeg ook werkelijk nergens opquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:18 schreef rockstah het volgende:
[..]
Dat was gewoon een 645i volgens mij hoor.
Toffe aflevering ja, die beemer kon ze echt voor geen meter bijhouden
Top Gear - [07x01] - 2005.11.13quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
Moet je er wel even bijzeggen in welke aflevering dat is
Een videorecorder is u onbekend?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:12 schreef Klonk het volgende:
Ik ben zielig![]()
Morgenavond zit ik in de auto, dus mis ik TopGear
Dinsdagavond heb ik een verjaardag, dus mis ik TopGear
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
Een videodvdrecorder is u onbekend?
niet? Als ie gewonnnen had was het zeker ineens een supertest geweest ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:34 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Die sprint sloeg ook werkelijk nergens op![]()
Nee ook niet. Trouwens van de genoemde auto's zou ik de Porsche nemen, daarna de BMW en dan de Jaguar. Maar die sprint moeten ze gewoon op asfalt houden. Als ze dat geintje nou zouden doen met een Evo of STi kan ik het nog begrijpen, maar met een Porsche 911 strand rijdenquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:49 schreef Repeat het volgende:
[..]
niet? Als ie gewonnnen had was het zeker ineens een supertest geweest ofzo
dat is saai. top gear is niet saai dus, op het strandquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:05 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Nee ook niet. Trouwens van de genoemde auto's zou ik de Porsche nemen, daarna de BMW en dan de Jaguar. Maar die sprint moeten ze gewoon op asfalt houden. Als ze dat geintje nou zouden doen met een Evo of STi kan ik het nog begrijpen, maar met een Porsche 911 strand rijden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |