Hmm...ik heb 'm ook horen zeggen dat 'ie juist NIET alles bekend zou maken.quote:Op zondag 11 december 2005 19:07 schreef tong80 het volgende:
Hoezo is dat strafbaar ? Hij verkondigde de afgelopen week in de media dat ie alles zal zeggen wat ie weet.
Was hij wel zo rechts?quote:Op zondag 11 december 2005 20:46 schreef DrDentz het volgende:
hij deed het met mocro's? waarom was ie dan zo rechts..
Ja, toch luister ik maar met een half oor.quote:
Je een t ipv D het woord weet ik niet merquote:Op zondag 11 december 2005 20:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Stond die in die zin die ze lieten zien en ben ik scheel?.
Het is net De Wedstrijdenquote:Op zondag 11 december 2005 20:50 schreef Mike het volgende:
Ze weten het altijd wel erg te rekken...maar ja, er moet natuurlijk anderhalf uur gevuld worden.
Inderdaad laat Pim zich nu maar eens verantwoorden, ben benieuwd wat ie te zeggen heeft.quote:Op zondag 11 december 2005 20:53 schreef dJ-Zcore het volgende:
Dat Pim met minderjarige marokkanen naar bed zou zijn geweest heb ik al veel eerder gehoord, dus zo nieuw is dat niet. Ben benieuwd wat hij nog meer zegt.
Het rare is dat ie toen nog geen nationale politieke ambities had laten zien.quote:Op zondag 11 december 2005 20:55 schreef DrDentz het volgende:
ze probeerden destijds natuurlijk alles om zn populariteit onderuit te halen.. de 'demonisering' he![]()
Nou ja, hij riep al 10 jaar dat ie minister-president wilde worden, alleen nam niemand dat toen nog serieus.quote:Op zondag 11 december 2005 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het rare is dat ie toen nog geen nationale politieke ambities had laten zien.
Hij kreeg de OV-jaarkaart voor studenten niet eens van de grond, vind je het gekquote:Op zondag 11 december 2005 20:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, hij riep al 10 jaar dat ie minister-president wilde worden, alleen nam niemand dat toen nog serieus.
Ik geniet nog wekelijks van Pim op die manier.quote:Op zondag 11 december 2005 21:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij kreeg de OV-jaarkaart voor studenten niet eens van de grond, vind je het gek![]()
Heb je gelijk in.quote:Op zondag 11 december 2005 20:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, hij riep al 10 jaar dat ie minister-president wilde worden, alleen nam niemand dat toen nog serieus.
"EN TOEN GING PETER GRASDUINEN OP DE DISKETTES EN ONTDEKTE DE VOLGENDE MERKWAARDIGE FEITEN"quote:Op zondag 11 december 2005 21:06 schreef shmoopy het volgende:
Post eens wat duidelijker wat er gezegd wordt, ik kan niet kijken nl.
*lief kijkt*
quote:Op zondag 11 december 2005 21:07 schreef SCH het volgende:
[..]
"EN TOEN GING PETER GRASDUINEN OP DE DISKETTES EN ONTDEKTE DE VOLGENDE MERKWAARDIGE FEITEN"
quote:Op zondag 11 december 2005 21:09 schreef Arcee het volgende:
Blijft eeuwig zonde dat die man dood is.
Je valt vast niet van je stoel, gok ik maar zo.quote:
Zeker, ik had John Lennon nog wel een keer live willen zien.quote:Op zondag 11 december 2005 21:09 schreef Arcee het volgende:
Blijft eeuwig zonde dat die man dood is.
Niet iedereen hoor.quote:Op zondag 11 december 2005 21:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat leven we eigenlijk in een eng landje, wordt iedereen afgeluisterd ofzo...
Het is echt wel makkelijk om af te luisteren hoor...Via sateliet, zelfs aardig eenvoudig.quote:Op zondag 11 december 2005 21:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat leven we eigenlijk in een eng landje, wordt iedereen afgeluisterd ofzo...
Oh, jij had niet willen weten hoe het anders verder was gegaan?quote:
Nee zeg., de rotzooi was zo al groot genoeg.quote:Op zondag 11 december 2005 21:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, jij had niet willen weten hoe het anders verder was gegaan?
Nou, die rotzooi heeft Volkert dan mooi voor je opgeruimd.quote:Op zondag 11 december 2005 21:21 schreef SCH het volgende:
Nee zeg., de rotzooi was zo al groot genoeg.
Partij ? Hoogendijk was een VVD kopstuk hoorquote:Op zondag 11 december 2005 21:24 schreef DrDentz het volgende:
die 'politici' hebben nog meer op hun kerfstok dan de tokkies.. wat een partij
Door dat jonge marokkaantjes-gedoe?quote:Op zondag 11 december 2005 21:23 schreef Croupouque het volgende:
Ik zit echt te genieten.
Ach, die is toch uitgerangeerd.quote:Op zondag 11 december 2005 21:23 schreef Mike het volgende:
Peter wil geen mensen schaden, maar daar valt Hoogendijk blijkbaar niet onder.
Nee hoor, van de erfenis van Fortuyn ondervinden we nog steeds problemen.quote:Op zondag 11 december 2005 21:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, die rotzooi heeft Volkert dan mooi voor je opgeruimd.
En daarnaast een erg onsymphatiek persoon. Maar goed, er was voor de zoveelste keer geen bron beschikbaar.quote:Op zondag 11 december 2005 21:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, die is toch uitgerangeerd.
Zo las Arend het ook.quote:Op zondag 11 december 2005 21:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik las 'sporen van ontlasting'
Hij had best een leuk leven dus.quote:Op zondag 11 december 2005 21:29 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft met minderjarige Marokanenen aan drugsverslaafen sex gehad
Wie?quote:Op zondag 11 december 2005 21:31 schreef Xenomaniac het volgende:
Holy cow, ze hebben allemaal een strafblad.
Misschien was het wel minder geweest als-ie een eerlijke kans had gehad zich te bewijzen.quote:Op zondag 11 december 2005 21:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, van de erfenis van Fortuyn ondervinden we nog steeds problemen.
quote:Op zondag 11 december 2005 21:31 schreef Nielsch het volgende:
Goed, Pim Fortuyn heeft dus eigenlijk gewoon gekregen waar veel mensen van de rechtse kerruk om zeuren als het aankomt op pedofilie: de kogel
Ach, met Cor Eberhart en zo verrast me dat absoluut niet. En die partijvoorzitters waren ook allesbehalve kosjer.quote:Op zondag 11 december 2005 21:31 schreef Xenomaniac het volgende:
Het is natuurlijk niet niks wat er gezegd wordt.
Holy cow, ze hebben allemaal een strafblad.
quote:Op zondag 11 december 2005 21:34 schreef sampoo het volgende:
Daar wordt aan de deur geklopt, hard geklopt, zacht geklopt.
Daar wordt aan de deur geklopt, wie zal dat zijn?
Zie 'ie niet dat het een ex-voorzitter was?quote:Op zondag 11 december 2005 21:35 schreef Nielsch het volgende:
Wie zou die ex-PvdA'er zijn die de sexmocros van Pim in drugs betaalde?
Tuurlijk niet, maar wel genieten TVquote:Op zondag 11 december 2005 21:35 schreef Mike het volgende:
Zou de Vries nou echt verwachten dat iemand die zo overvallen wordt meteen in staat is om alles uit de doeken te doen?
jawel, maar wel een regionaal voorzitter geloof ikquote:Op zondag 11 december 2005 21:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Zie 'ie niet dat het een ex-voorzitter was?
Ex-vz. Rotterdam of landelijk?quote:Op zondag 11 december 2005 21:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Zie 'ie niet dat het een ex-voorzitter was?
Regionaal dus.quote:
Wat moet ie dan zeggen? Mannen? Kutmarokkaantjes? Als die personen gewoon de leeftijd van jongetjes hebben, dan mogen ze gewoon jongetjes genoemd worden.quote:Op zondag 11 december 2005 21:39 schreef cultheld het volgende:
Triest van De Vries om over "jongetjes" te praten.
Met "jongetjes" suggereert hij bepaalde dingen.. Deze gasten waren waarschijnlijk 17 en dan is het een heel ander verhaal.quote:Op zondag 11 december 2005 21:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat moet ie dan zeggen? Mannen? Kutmarokkaantjes? Als die personen gewoon de leeftijd van jongetjes hebben, dan mogen ze gewoon jongetjes genoemd worden.
Jij speculeert meer met het getal 17quote:Op zondag 11 december 2005 21:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met "jongetjes" suggereert hij bepaalde dingen.. Deze gasten waren waarschijnlijk 17 en dan is het een heel ander verhaal.
Dat vind ik zo'n enorm bullshit verhaal. Als adje Melkert zijn wormpje in een 17-jarig hoogblond meisje uit neerlandse klei had geperst dan had je nu een heel ander verhaal opgehouden.quote:Op zondag 11 december 2005 21:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met "jongetjes" suggereert hij bepaalde dingen.. Deze gasten waren waarschijnlijk 17 en dan is het een heel ander verhaal.
Hoe oud waren ze dan. 8?quote:Op zondag 11 december 2005 21:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Jij speculeert meer met het getal 17
Het is nog een lelijk getal ook.quote:Op zondag 11 december 2005 21:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Jij speculeert meer met het getal 17
quote:
Goede uitspraak!quote:Op zondag 11 december 2005 21:26 schreef tong80 het volgende:
Fortuijn geniet ervan want ze strelen en aaien hem.
Fortuijn :
'Je moet die Marokaanse jongetjes eerst neuken en dan het land uit sodemieteren.'
Mar nu wordt voor het eerst de betrouwbaarheid van de bron in tywijfel getrokken.
Ik zeg toch net dat een getal meer speculatie is dan de gebruikte term?quote:
Haha zo ziet hij er altijd uit!quote:Op zondag 11 december 2005 21:56 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat heeft die lasbril een achterlijke das om.
Feit is dat veel van die minderjarige schandknaapjes 16/17 zijn. Zie ook de slachtoffers van Fons Spooren destijds. Daarom vind ik het triest om over "jongetjes" te praten, want 17-jarigen zijn geen jongetjes meer.quote:Op zondag 11 december 2005 21:56 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat een getal meer speculatie is dan de gebruikte term?
Is het thema nummer van "Cool" Film van Van Gogh. Denk dat daarmee beetje gedoeld wordt op 0605 en die hele complottheorie kliek..quote:Op zondag 11 december 2005 22:02 schreef DrDentz het volgende:
is dat lied op het eind serieus? wat lachwekkend slecht![]()
Werd gesuggereerdquote:Op zondag 11 december 2005 22:03 schreef Stretto het volgende:
'Je moet die Marokaanse jongetjes eerst neuken en dan het land uit sodemieteren.'
Pim Fortuyn
![]()
![]()
![]()
Nee, geciteerdquote:
Noem die planken eens, terwijl ie er zelf prat op ging kleine Marokaanse poepertjes te prakken.quote:Op zondag 11 december 2005 22:44 schreef Strolie75 het volgende:
Dat hij sex heeft gehad met jongetjes (als je 17 jarigen aan drugs verslaafde marokkaanse schandknappen jongetjes kunt noemen) lijkt me erg sterk.
Het is de verklaring van 1 informant die bij andere beschuldigingen de plank behoorlijk heeft misgeslagen.
Heeft íe al een tijdje. Volgens mij een eerbetoon aan Van Gogh.quote:Op zondag 11 december 2005 22:02 schreef DrDentz het volgende:
is dat lied op het eind serieus? wat lachwekkend slecht![]()
Ik vond die pedofiel van de PvdA toch wel een stuk zieker.quote:Op zondag 11 december 2005 22:50 schreef SCH het volgende:
Maar goed: het is toch wel zorgelijk dat iemand die wellicht dit soort schandalige praktijken er op nahield bij onze premier was geworden.
Ik vond ze beiden niet zo koosjer. Maar die PvdA-er was toch iets minder aan de weg aan het timmeren en niet van plan om met Blair aan tafel te gaan zitten.quote:Op zondag 11 december 2005 22:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vond die pedofiel van de PvdA toch wel een stuk zieker.
Pedofilie is ziek. Punt. Ongeacht de politieke kleur van de dader, idioot.quote:Op zondag 11 december 2005 22:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vond die pedofiel van de PvdA toch wel een stuk zieker.
Ach, Adje Melkert had ook een bizar seksleven volgens de roddelbladen, dus een situatie van Nederland met Melkert aan het hoofd zou ook zorgelijk zijn.quote:Op zondag 11 december 2005 22:50 schreef SCH het volgende:
Maar goed: het is toch wel zorgelijk dat iemand die wellicht dit soort schandalige praktijken er op nahield bij onze premier was geworden.
Hij kreeg de OV-jaarkaart voor studenten niet eens van de grond, laat staan dat-ie premier was geworden.quote:Op zondag 11 december 2005 22:50 schreef SCH het volgende:
Fortuyn deed 't met lichamelijk zo goed als volwassen tieners. Die PvdA-viespeuk geilde op kleine kinderen. Dat vind ik pas echt ziek.quote:Op zondag 11 december 2005 22:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond ze beiden niet zo koosjer. Maar die PvdA-er was toch iets minder aan de weg aan het timmeren en niet van plan om met Blair aan tafel te gaan zitten.
Overtrad Melkert ook de wet, waren het strafbare feiten?quote:Op zondag 11 december 2005 22:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, Adje Melkert had ook een bizar seksleven volgens de roddelbladen, dus een situatie van Nederland met Melkert aan het hoofd zou ook zorgelijk zijn.
Ach, het is beide zo strafbaar als wat. Maar jijk eurt pedofilie dus goed?quote:Op zondag 11 december 2005 22:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Fortuyn deed 't met lichamelijk zo goed als volwassen tieners. Die PvdA-viespeuk geilde op kleine kinderen. Dat vind ik pas echt ziek.
quote:Op zondag 11 december 2005 22:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij kreeg de OV-jaarkaart voor studenten niet eens van de grond, laat staan dat-ie premier was geworden.
quote:Op zondag 11 december 2005 22:49 schreef SCH het volgende:
* SCH maakt inmiddelsch een schetsje voor een feestkamer waarin maroc-jongetjes aan het plafond kunnen worden opgehangen
Jij vindt seks hebben met een 17-jarige een geval van pedofilie?quote:Op zondag 11 december 2005 22:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, het is beide zo strafbaar als wat. Maar jijk eurt pedofilie dus goed?
Ik vind het ongelooflijk hoe dit nog goed gepraat kan worden. Ongelooflijk hoe die man mensen zo heeft kunnen misleiden.quote:Op zondag 11 december 2005 22:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, het is beide zo strafbaar als wat. Maar jijk eurt pedofilie dus goed?
Ik praat 't niet goed en vind 't smerig, maar een pedofiel kun je Fortuyn toch echt niet noemen.quote:Op zondag 11 december 2005 22:59 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik vind het ongelooflijk hoe dit nog goed gepraat kan worden. Ongelooflijk hoe die man mensen zo heeft kunnen misleiden.
Maakt voor de wet niks uit hoor.quote:Op zondag 11 december 2005 23:01 schreef DrDentz het volgende:
pedofielen vallen op kinderen voor de pubertijd, 8 of 9 jaar zeg maar, niet op adolescenten..
Je vindt het onterecht dat Fons Spooren straf heeft gekregen?quote:Op zondag 11 december 2005 23:01 schreef Strolie75 het volgende:
Pedofilie suggereert sowiezo misbruik.
De schandknaapjes van Allah gingen maar al de graag met de billen weid voor wat drugs of wat geld voor een scooter.
Het gaat niet om mij maar om de wet - was jij erbij trouwens?quote:Op zondag 11 december 2005 22:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij vindt seks hebben met een 17-jarige een geval van pedofilie?
Die goorlap heeft bewust met een H.I.V. lichaam lopen rond neuken. Dat is indirect een poging tot moord. Dat is strafbaarquote:Op zondag 11 december 2005 23:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Je vindt het onterecht dat Fons Spooren straf heeft gekregen?
Wat een selectieve verontwaardigingquote:Op zondag 11 december 2005 23:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die goorlap heeft bewust met een H.I.V. lichaam lopen rond neuken. Dat is indirect een poging tot moord. Dat is strafbaar
En daar kwam Pim met z'n toeter.quote:Op zondag 11 december 2005 23:01 schreef Strolie75 het volgende:
De schandknaapjes van Allah gingen maar al de graag met de billen weid voor wat drugs of wat geld voor een scooter.
Ik was er niet bij, maar weet wel dat veel schandknapen rond de 17 zijn omdat de media in de tijd van de zaak Spooren daar uitvoerig over bericht hebben.quote:Op zondag 11 december 2005 23:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij maar om de wet - was jij erbij trouwens?
quote:Op zondag 11 december 2005 23:04 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe verschilt dit eigenlijk van het gedrag van Rob Oudkerk dat door iedereen in links Nederland werd goedgepraat?
Kom liever eens met goede argumenten in plaats van je doorzichtige manier van posten. Continu mensen in de verdediging dwingen door ze woorden in de mond leggen met vragende/suggestieve zinnen. Begint saai te worden.quote:Op zondag 11 december 2005 23:03 schreef SCH het volgende:
Je vindt het onterecht dat Fons Spooren straf heeft gekregen?
Walgelijk dat je het goedpraat dat iemand seks met minderjarigen heeftquote:Op zondag 11 december 2005 23:04 schreef Strolie75 het volgende:
De haat tegen Fortuyn zit bij sommige mensen toch nog diep.
Jij verdedigt Fortuyn duh....quote:Op zondag 11 december 2005 23:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kom liever eens met goede argumenten in plaats van je doorzichtige manier van posten. Continu mensen in de verdediging dwingen door ze woorden in de mond leggen met vragende/suggestieve zinnen. Begint saai te worden.
Noem ze eens die het goedpraatten ?quote:Op zondag 11 december 2005 23:04 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe verschilt dit eigenlijk van het gedrag van Rob Oudkerk dat door iedereen in links Nederland werd goedgepraat?
quote:Op zondag 11 december 2005 23:04 schreef Strolie75 het volgende:
... het gedrag van Rob Oudkerk dat door iedereen in links Nederland werd goedgepraat?
Is niet goedpraten, ik vind gewoon dat hetgeen hij aan de kaak heeft gesteld en politiek had kunnen bereiken niks met zijn prive-leven te maken heeft. Net al bij Rob Oudkerk overigens. En de beschuldigingen van pedofilie moet nog bewezen worden.quote:Op zondag 11 december 2005 23:06 schreef SCH het volgende:
Wat een krampachtige poging om de overtredingen van je grote held goed te praten![]()
Hallo, het gaat hier om mogelijk zeer ernstige overtredingen van de wet.quote:Op zondag 11 december 2005 23:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is niet goedpraten, ik vind gewoon dat hetgeen hij aan de kaak heeft gesteld en politiek had kunnen bereiken niks met zijn prive-leven te maken heeft.
Ja, van die zielige minderjarigen allochtone jongetjes die door enge blanken mannen ontvoerd worden naar obscure gay-bars en vervolgens nooit aangifte doen.quote:Op zondag 11 december 2005 23:06 schreef SCH het volgende:
Walgelijk dat je het goedpraat dat iemand seks met minderjarigen heeft![]()
Ho hij wilde het eerste amendement in de wet veranderen hoor.quote:Op zondag 11 december 2005 23:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Hallo, het gaat hier om mogelijk zeer ernstige overtredingen van de wet.
quote:Op zondag 11 december 2005 23:09 schreef SCH het volgende:
Maar wie is nou heel links Nederland, die de daden van Oudkerk goedkeurden?
Als ze allochtoon zijn is het ineens niet meer zo erg?quote:Op zondag 11 december 2005 23:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, van die zielige minderjarigen allochtone jongetjes die door enge blanken mannen ontvoerd worden naar obscure gay-bars en vervolgens nooit aangifte doen.
Rot toch op met je geinsinueer. Het waren hoogstens 16 of 17-jarige schandknappen. Zoals je ze waarschijnlijk in elke grote stad vindt. Maar daar weet jij meer vanaf als ik...
Uhmm, volgens mij moest Oudkerk aftreden, en is hij inmiddels praktisch door zijn partij uitgekotst.quote:Op zondag 11 december 2005 23:04 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe verschilt dit eigenlijk van het gedrag van Rob Oudkerk dat door iedereen in links Nederland werd goedgepraat? Cocaine gebruiken, hoeren bezoeken waarvan iedereen weet dat deze drugsverslaafd zijn of naar Nederland zijn gelokt en gedwongen in de prostitutie werken.
Je valt nu echt door de mand.quote:Op zondag 11 december 2005 23:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Meen je dit serieus? Ik heb hem zo'n beetje in elk actualiteitenprogramma voorbij zien komen waar hij zijn gedrag, zonder kritische vragen, kon komen goedpraten.
wat een slap gelul. Ik ken genoeg homo's die hun eerste seksuele ervaring al op hun 12e hadden met kerels van rond de 30-40. Hadden ze helemaal geen probleem mee.quote:Op zondag 11 december 2005 23:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Walgelijk dat je het goedpraat dat iemand seks met minderjarigen heeft![]()
Ik vind het walgelijk. Maar blijkbaar was hetgeen er in die dossiers stond niet genoeg om een strafrechtelijk onderzoek tegen Fortuyn te beginnen.quote:Op zondag 11 december 2005 23:14 schreef tong80 het volgende:
Maar Strolie laten we het op 16 jaar houden die schandknapen, nog beter een Marokantje die net 16 is. Die ontmoet je in het park, geeft hem een bolletje, maakt nioet uit van welke drug, enm dan mag het ?
Ja die viezigheid zit er bij dat soort mensren al vroeg inquote:Op zondag 11 december 2005 23:15 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
wat een slap gelul. Ik ken genoeg homo's die hun eerste seksuele ervaring al op hun 12e hadden met kerels van rond de 30-40. Hadden ze helemaal geen probleem mee.
Ja, ik heb Nawijn ook de nodige bagger op tv zien uitstorten in Nova, zonder een kritische wedervraag. What's your pointquote:Op zondag 11 december 2005 23:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Meen je dit serieus? Ik heb hem zo'n beetje in elk actualiteitenprogramma voorbij zien komen waar hij zijn gedrag, zonder kritische vragen, kon komen goedpraten.
Ach, nu mag het ineensquote:Op zondag 11 december 2005 23:15 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
wat een slap gelul. Ik ken genoeg homo's die hun eerste seksuele ervaring al op hun 12e hadden met kerels van rond de 30-40. Hadden ze helemaal geen probleem mee.
Of een oud-klasgenootje van me dat op haar 15e een relatie kreeg met een man van 26 en daar nu, op 21-jarige leeftijd nog een relatie mee heeft. Tevens heeft ze een kind van hem. Echt een pedofiel, die manquote:Op zondag 11 december 2005 23:15 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Oh, dus nu is pedofilie ineens wèl goed?quote:Op zondag 11 december 2005 23:15 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ok, dus de AIVD keurt het goed, best wel triest eigenlijk. Vind je niet ?quote:Op zondag 11 december 2005 23:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk. Maar blijkbaar was hetgeen er in die dossiers stonden niet genoeg om een strafrechtelijk onderzoek tegen Fortuyn te beginnen.
Geweldig. Ineens mag seks met minderjarigen van de rechtse kliek hierquote:Op zondag 11 december 2005 23:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of een oud-klasgenootje van me dat op haar 15e een relatie kreeg met een man van 26 en daar nu, op 21-jarige leeftijd nog een relatie mee heeft. Tevens heeft ze een kind van hem. Echt een pedofiel, die man
Als jij zo weinig verschil ziet tussen beide gevallen, waarom reageer jij dan wel verschillend op beide gevallen?quote:Op zondag 11 december 2005 23:04 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer heb ik jou een pedofiel genoemd?quote:Op zondag 11 december 2005 23:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Geweldig. Ineens mag seks met minderjarigen van de rechtse kliek hier
Dezelfde mensen die mij steeds van pedofilie betichten![]()
Inderdaad, echt een pedofiel, die manquote:Op zondag 11 december 2005 23:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of een oud-klasgenootje van me dat op haar 15e een relatie kreeg met een man van 26 en daar nu, op 21-jarige leeftijd nog een relatie mee heeft. Tevens heeft ze een kind van hem. Echt een pedofiel, die man
Iemand op mijn werk had op zn 12e al de 40 jarige melkboer gepijpt. De melkboer in kwestie deed zijn broek naar beneden en diegene zei "Ik wist wat me te doen stond". Hij vond het heerlijk en had er later nooit spijt van. Kortom, die Maro's hebben het vast echt niet tegen hun zin gedaan.quote:
Ik denk dat je niet helemaal goed bij je hoofd bent. Die gozer was nog best tof ook en is nog steeds bij haar. Kom eens vaker buiten of zo.quote:Op zondag 11 december 2005 23:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Inderdaad, echt een pedofiel, die man
Fijn dat jij het wel lollig vindt. Nou ja, fijn, ik krijg de rillingen van dit bijzonder selectief goedkeuren van het misbruik van minderjarigen. Walgelijke types zijn jullie
V.
Ik heb nooit wat tegen pedofilie gehad Verbal. Als beide partijen er zin in hebben, why not?quote:Op zondag 11 december 2005 23:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
Oh, dus nu is pedofilie ineens wèl goed?
V.
Wat zou ik jou nou graag op dit moment effe heel hard willen slaan. Met een knuppel met prikkeldraad of zoquote:Op zondag 11 december 2005 23:20 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Iemand op mijn werk had op zn 12e al de 40 jarige melkboer gepijpt. De melkboer in kwestie deed zijn broek naar benenden en diegene zei "Ik wist wat me te doen stond". Kortom, die Maro's hebben het vast echt niet tegen hun zin gedaan.
Heel links Nederland? Dat is onzin.quote:Op zondag 11 december 2005 23:04 schreef Strolie75 het volgende:
Er waren een heleboel mensen verontwaardigd over hoor ... Ik weet niet onder welke steen jij hebt gelegen.quote:Cocaine gebruiken, hoeren bezoeken waarvan iedereen weet dat deze drugsverslaafd zijn of naar Nederland zijn gelokt en gedwongen in de prostitutie werken.
Weer een duidelijk geval van selectieve verontwaardiging.
Volgens mij ligt de persoonsverheerlijking van Fortuyn nogal diep bij jou. Het was gewoon een mens hoor, geen god.quote:Des te smeriger omdat de persoon in kwestie zich niet eens meer kan verdedigen. De haat tegen Fortuyn zit bij sommige mensen toch nog diep.
GATVERDAMMEquote:Op zondag 11 december 2005 23:21 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat tegen pedofilie gehad Verbal. Als beide partijen er zin in hebben, why not?
Nee, JIJ bent niet goed bij je hoofd. Flikker een eind op en verzuip of zo. Het liefst in een riool, waar je thuishoort.quote:Op zondag 11 december 2005 23:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet helemaal goed bij je hoofd bent. Die gozer was nog best tof ook en is nog steeds bij haar. Kom eens vaker buiten of zo.
Verschil is dat Oudkerk het zelf heeft toegegeven, en dat het in dit geval gaat om een vaag rapportje vol met andere zaken die gewoon niet kloppen of overdreven zijn. Of zoals Peter R. het zei. Ze hebben de klok horen luiden. Daarom reageer ik verschillend. Als er keiharde bewijzen zijn dat Fortuyn 12-jarige jongetjes tot sex dwong dan zal ik mijn mening en beeld van hem zeker herzien. Ook al staat dit los van de politieke omslag die hij teweeg probeerde te brengen.quote:Op zondag 11 december 2005 23:19 schreef Sidekick het volgende:
Als jij zo weinig verschil ziet tussen beide gevallen, waarom reageer jij dan wel verschillend op beide gevallen?
Je kan wel weer makkelijk wijzen naar een ander (heel links Nederland zelfs), maar is het niet heel erg dom om anderen van selectieve verontwaardiging te beschuldigen terwijl je het duidelijk zelf ook doet?
OMFG... Ik hoop werkelijk dat je dit niet serieus meent... en zo ja, dan mag je je wat mij betreft melden bij de dichtstbijzijnde crematie-oven voor onverwijlde opruiming. Zelf brandstof meenemen alsjeblieft. Hufter.quote:Op zondag 11 december 2005 23:21 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat tegen pedofilie gehad Verbal. Als beide partijen er zin in hebben, why not?
Waarom haal je de affaire Oudkerk er dan sowieso bij!? Als je het toch niet kan vergelijken!?quote:Op zondag 11 december 2005 23:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Verschil is dat Oudkerk het zelf heeft toegegeven, en dat het in dit geval gaat om een vaag rapportje vol met andere zaken die gewoon niet kloppen of overdreven zijn. Of zoals Peter R. het zei. Ze hebben de klok horen luiden. Daarom reageer ik verschillend. Als er keiharde bewijzen zijn dat Fortuyn 12-jarige jongetjes tot sex dwong dan zal ik mijn mening en beeld van hem zeker herzien. Ook al staat dit los van de politieke omslag die hij teweeg probeerde te brengen.
En selectieve verontwaardiging? Van mij had Oudkerk mogen aanblijven. Zoals ik in die post aangeef die jij quote, ik vond het verstandig dat hij is afgetreden. Maar het had van mij niet gehoeven.
Kom op man, bij de wet is het natuurlijk verboden, dat snap ik ook wel. Maar als een 24 jarige gozer een 15 jarig meisje tegenkomt en zij zin heeft hem te pijpen, zal ik daar niets tegen hebben.quote:
Best ontopicquote:Op zondag 11 december 2005 23:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, JIJ bent niet goed bij je hoofd. Flikker een eind op en verzuip of zo. Het liefst in een riool, waar je thuishoort.
V.
Ja hoor, eindelijk weer eens toptelevisie, moet hij het weer bagatelliseren. Dit is morgen het gesprek van de dag bij de koffieautomaat, man. Dat telt. Wat mij betreft had ie er zo een marathonuitzending tot ver na middernacht van mogen maken. Heerlijk toch? Er is niemand die zo vermakelijk een beerput kan lichten als Peter R. de Vries. Stel dat deze diskettes bij de redactie van Netwerk of Zembla terecht waren gekomen. Benieuwd wat we dan uiteindelijk te zien hadden gekregen. Of liever wat we niet te zien hadden gekregen. Dan liever duizend keer de geënsceneerde tussenshots van Peter en het gedramatiseerde commentaar van die voice-over van hem.quote:Op zondag 11 december 2005 22:53 schreef SCH het volgende:
Wat een ontzettende matige uitzending trouwens. Zoveel herhalingen en vertragingen en op de eigenborst-klopperij en bij vlagen was er geen touw aan vast te knopen.
Je maakt er nu 12 jaar van. Wat vind je van het feit dat 16jarigen het vrijwilig deden met Pim. Dat ie hun poepert voor een gram coke mocht bewerken ?quote:Op zondag 11 december 2005 23:24 schreef Strolie75 het volgende:
Als er keiharde bewijzen zijn dat Fortuyn 12-jarige jongetjes tot sex dwong dan zal ik mijn mening en beeld van hem zeker herzien.
Stel je niet zo aan man!quote:Op zondag 11 december 2005 23:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
OMFG... Ik hoop werkelijk dat je dit niet serieus meent... en zo ja, dan mag je je wat mij betreft melden bij de dichtstbijzijnde crematie-oven voor onverwijlde opruiming. Zelf brandstof meenemen alsjeblieft. Hufter.
V.
Als iemand van 50 het met iemand van 11-15 doet en dat tienertje vond het op dat moment goed, draait die man van 50 de bak in, mijns insziens.quote:Op zondag 11 december 2005 23:27 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Kom op man, bij de wet is het natuurlijk verboden, dat snap ik ook wel. Maar als een 24 jarige gozer een 15 jarig meisje tegenkomt en zij zin heeft hem te pijpen, zal ik daar niets tegen hebben.
't wordt wat anders als er dwang of afkeer bij komt kijken en echt jonge kinderen erbij betrokken zijn. Je kan niet oordelen of iemand tussen zeg de 11-18 er nog niet klaar voor is. Sommigen mensen die ik ken hadden op hun 12e al vele malen seksueel contact met 18+ ers.
16-18 ook wel trouwens.quote:Op zondag 11 december 2005 23:30 schreef WAT het volgende:
[..]
Als iemand van 50 het met iemand van 11-15 doet en dat tienertje vond het op dat moment goed, draait die man van 50 de bak in, mijns insziens.![]()
Zo is hij naar tevredenheid, en kun je er nog alle kanten mee opquote:Op zondag 11 december 2005 22:38 schreef Beluga het volgende:
[..]
Er werd een suggestie geciteerd...
Zo dan
Geniaal.quote:Op zondag 11 december 2005 21:31 schreef Nielsch het volgende:
Goed, Pim Fortuyn heeft dus eigenlijk gewoon gekregen waar veel mensen van de rechtse kerruk om zeuren als het aankomt op pedofilie: de kogel
Z'n haar zat mooi.quote:Op zondag 11 december 2005 23:29 schreef Mike het volgende:
Heren, dit topic gaat niet over 'pedofilie' maar over de uitzending van Peter R de Vries. Het zou fijn zijn als jullie dus ontopic blijven.
Idd!quote:Op maandag 12 december 2005 00:06 schreef Nielsch het volgende:
Ontopic: Pim Fortuyn was een pedofiel.
Het is pure hypocrisie van die achterlijke rechtse kliek om de wanstaltige daden hun gevallen held goed te praten onder het mom van 'die jongetjes waren al bijna volwassen'. Als Job Cohen of Wouter Bos of Wim Kok of wie dan ook dit had gedaan dan zouden de Michiel Smit en Geert Wilders wannabees moord en brand hebben geschreeuwd.
Wat jou opviel was waar trouwens. Hij zat de hele tijd in die tussenfilmpjes interessant te doen met een pen in z'n mond en door allerlei mappen aan het bladeren.quote:
gelukkig deed de ex pvda-er volgens de stukken er niet aan mee he? mocht het waar wezen (wat ik niet uitsluit) dan hebben we nog een volkert nodig die eens in zn eigen kerk gaat schietenquote:Op maandag 12 december 2005 00:06 schreef Nielsch het volgende:
Ontopic: Pim Fortuyn was een pedofiel.
Het is pure hypocrisie van die achterlijke rechtse kliek om de wanstaltige daden hun gevallen held goed te praten onder het mom van 'die jongetjes waren al bijna volwassen'. Als Job Cohen of Wouter Bos of Wim Kok of wie dan ook dit had gedaan dan zouden de Michiel Smit en Geert Wilders wannabees moord en brand hebben geschreeuwd.
Er was wel meer waar dat me opviel.quote:Op maandag 12 december 2005 00:08 schreef WAT het volgende:
[..]
Wat jou opviel was waar trouwens. Hij zat de hele tijd in die tussenfilmpjes interessant te doen met een pen in z'n mond en door allerlei mappen aan het bladeren.
Hmmm, jammer dat jij (waarschijnlijk) nooit tegen je zin in door een kale relnicht keihard in je reet geneukt bent toen je 8 was...quote:Op zondag 11 december 2005 23:21 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ja z'n haar zat ook goed inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2005 00:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er was wel meer waar dat me opviel.
waarschijnlijk niet nee maar wie weet wel wat coke gekregen van een pvda-er?quote:Op maandag 12 december 2005 00:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hmmm, jammer dat jij (waarschijnlijk) nooit tegen je zin in door een kale relnicht keihard in je reet geneukt bent toen je 8 was...
ik moet er niet aan denken.. hehe en dat op de zolder van een pvda-er.. was dus toch een mooie combi geweest LPF + PVDA?quote:Op maandag 12 december 2005 00:17 schreef DrDentz het volgende:
poepspetters aan de muur he, vergeet dat niet! ging er hard aan toe bij onze Pimmetje
De volgende keer dat ik in Italië ben zal ik eens lekker op z'n graf gaan schijten. Dat vond hij blijkbaar lekkerquote:Op maandag 12 december 2005 00:17 schreef DrDentz het volgende:
poepspetters aan de muur he, vergeet dat niet! ging er hard aan toe bij onze Pimmetje
Daarom heeft hij ook zo'n grote graftombe. Nu kan hij aan het plafond van z'n graf hangen.quote:Op maandag 12 december 2005 00:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik in Italië ben zal ik eens lekker op z'n graf gaan schijten. Dat vond hij blijkbaar lekker...
quote:Op maandag 12 december 2005 00:25 schreef DrDentz het volgende:
en dan als je je broek optrekt zeggen: "zó zou Pim het gewild hebben!"
quote:Op maandag 12 december 2005 00:25 schreef DrDentz het volgende:
en dan als je je broek optrekt zeggen: "zó zou Pim het gewild hebben!"
Hoe stelligquote:Op maandag 12 december 2005 10:33 schreef WAT het volgende:
Ik vind het belachelijk dat Peter R. de Vries de gegevens van die floppy zo stellig neer zet in zijn programma.
Mja dat is ook weer zo.quote:Op maandag 12 december 2005 11:17 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hoe stelligHij zegt er toch bij dat informatie aantoonbaar niet klopt en dat je dus je vraagtekens kunt zetten bij de rest?
V.
Ooooooooooooh GUT, spreek ik soms met Tom de Graaf? Ga Anne Frank er anders ook even bij halen, het is typisch voor peseudo intellectueel nederland om fortuynisten voor dom uit te maken. Vandaar ook dat de hele gevestigde orde de erfenis van Pim in haar programma opnam. Get a life ofzo.quote:Op maandag 12 december 2005 21:33 schreef Ixnay het volgende:
Ik wist al sinds de eerste dag dat ik van Fortuyn hoorde zeker dat deze man niet te vertrouwen was. En dat het ook slecht was afgelopen, en al zeker in die tijd.
Juist de manier hoe hij zich populair heeft gemaakt bij het domme volk onderstreept nogmaals wat voor gevaarlijke fascist hij was. En hoe hij daarbij gebruik maakte van de slechte economische situatie was zo 1940-1945.
Helaas hebben alle Fortuynisten het niet kunnen zien, gelukkig ook maar dat het niet zo ver gekomen is.
Die moord was ooit wel gekomen, ook al was het na de verkiezingen van 2002 gebeurd. Iemand heeft op tijd naar de noodrem gegrepen. Wel erg dat het nodig was, maar voor het land is het alleen maar goed geweest.
Die feiten zijn geen bewijzen maar ik zie hem er wel voor aan.
Dom kereltje.quote:Op maandag 12 december 2005 21:33 schreef Ixnay het volgende:
Ik wist al sinds de eerste dag dat ik van Fortuyn hoorde zeker dat deze man niet te vertrouwen was. En dat het ook slecht was afgelopen, en al zeker in die tijd.
Juist de manier hoe hij zich populair heeft gemaakt bij het domme volk onderstreept nogmaals wat voor gevaarlijke fascist hij was. En hoe hij daarbij gebruik maakte van de slechte economische situatie was zo 1940-1945.
Helaas hebben alle Fortuynisten het niet kunnen zien, gelukkig ook maar dat het niet zo ver gekomen is.
Die moord was ooit wel gekomen, ook al was het na de verkiezingen van 2002 gebeurd. Iemand heeft op tijd naar de noodrem gegrepen. Wel erg dat het nodig was, maar voor het land is het alleen maar goed geweest.
Die feiten zijn geen bewijzen maar ik zie hem er wel voor aan.
Ixnay is helemaal een dom ventje.quote:Op maandag 12 december 2005 23:26 schreef raptorix het volgende:
Jep Fortuyn was een domme kerel, wie herinderd zich niet het debat waarin de Heer Melkert de boel compleet met argumenten overtuigde
Dat zou Fortuyn wel nog beter gespeld hebben.quote:Op maandag 12 december 2005 23:26 schreef raptorix het volgende:
Jep Fortuyn was een domme kerel, wie herinderd zich niet het debat waarin de Heer Melkert de boel compleet met argumenten overtuigde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |