Je valt vast niet van je stoel, gok ik maar zo.quote:
Zeker, ik had John Lennon nog wel een keer live willen zien.quote:Op zondag 11 december 2005 21:09 schreef Arcee het volgende:
Blijft eeuwig zonde dat die man dood is.
Niet iedereen hoor.quote:Op zondag 11 december 2005 21:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat leven we eigenlijk in een eng landje, wordt iedereen afgeluisterd ofzo...
Het is echt wel makkelijk om af te luisteren hoor...Via sateliet, zelfs aardig eenvoudig.quote:Op zondag 11 december 2005 21:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat leven we eigenlijk in een eng landje, wordt iedereen afgeluisterd ofzo...
Oh, jij had niet willen weten hoe het anders verder was gegaan?quote:
Nee zeg., de rotzooi was zo al groot genoeg.quote:Op zondag 11 december 2005 21:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, jij had niet willen weten hoe het anders verder was gegaan?
Nou, die rotzooi heeft Volkert dan mooi voor je opgeruimd.quote:Op zondag 11 december 2005 21:21 schreef SCH het volgende:
Nee zeg., de rotzooi was zo al groot genoeg.
Partij ? Hoogendijk was een VVD kopstuk hoorquote:Op zondag 11 december 2005 21:24 schreef DrDentz het volgende:
die 'politici' hebben nog meer op hun kerfstok dan de tokkies.. wat een partij
Door dat jonge marokkaantjes-gedoe?quote:Op zondag 11 december 2005 21:23 schreef Croupouque het volgende:
Ik zit echt te genieten.
Ach, die is toch uitgerangeerd.quote:Op zondag 11 december 2005 21:23 schreef Mike het volgende:
Peter wil geen mensen schaden, maar daar valt Hoogendijk blijkbaar niet onder.
Nee hoor, van de erfenis van Fortuyn ondervinden we nog steeds problemen.quote:Op zondag 11 december 2005 21:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, die rotzooi heeft Volkert dan mooi voor je opgeruimd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |