Of een oud-klasgenootje van me dat op haar 15e een relatie kreeg met een man van 26 en daar nu, op 21-jarige leeftijd nog een relatie mee heeft. Tevens heeft ze een kind van hem. Echt een pedofiel, die manquote:Op zondag 11 december 2005 23:15 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
wat een slap gelul. Ik ken genoeg homo's die hun eerste seksuele ervaring al op hun 12e hadden met kerels van rond de 30-40. Hadden ze helemaal geen probleem mee.
Oh, dus nu is pedofilie ineens wèl goed?quote:Op zondag 11 december 2005 23:15 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
wat een slap gelul. Ik ken genoeg homo's die hun eerste seksuele ervaring al op hun 12e hadden met kerels van rond de 30-40. Hadden ze helemaal geen probleem mee.
Ok, dus de AIVD keurt het goed, best wel triest eigenlijk. Vind je niet ?quote:Op zondag 11 december 2005 23:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk. Maar blijkbaar was hetgeen er in die dossiers stonden niet genoeg om een strafrechtelijk onderzoek tegen Fortuyn te beginnen.
Geweldig. Ineens mag seks met minderjarigen van de rechtse kliek hierquote:Op zondag 11 december 2005 23:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of een oud-klasgenootje van me dat op haar 15e een relatie kreeg met een man van 26 en daar nu, op 21-jarige leeftijd nog een relatie mee heeft. Tevens heeft ze een kind van hem. Echt een pedofiel, die man
Als jij zo weinig verschil ziet tussen beide gevallen, waarom reageer jij dan wel verschillend op beide gevallen?quote:Op zondag 11 december 2005 23:04 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe verschilt dit eigenlijk van het gedrag van Rob Oudkerk dat door iedereen in links Nederland werd goedgepraat?
Wanneer heb ik jou een pedofiel genoemd?quote:Op zondag 11 december 2005 23:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Geweldig. Ineens mag seks met minderjarigen van de rechtse kliek hier
Dezelfde mensen die mij steeds van pedofilie betichten![]()
Inderdaad, echt een pedofiel, die manquote:Op zondag 11 december 2005 23:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of een oud-klasgenootje van me dat op haar 15e een relatie kreeg met een man van 26 en daar nu, op 21-jarige leeftijd nog een relatie mee heeft. Tevens heeft ze een kind van hem. Echt een pedofiel, die man
Iemand op mijn werk had op zn 12e al de 40 jarige melkboer gepijpt. De melkboer in kwestie deed zijn broek naar beneden en diegene zei "Ik wist wat me te doen stond". Hij vond het heerlijk en had er later nooit spijt van. Kortom, die Maro's hebben het vast echt niet tegen hun zin gedaan.quote:
Ik denk dat je niet helemaal goed bij je hoofd bent. Die gozer was nog best tof ook en is nog steeds bij haar. Kom eens vaker buiten of zo.quote:Op zondag 11 december 2005 23:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Inderdaad, echt een pedofiel, die man
Fijn dat jij het wel lollig vindt. Nou ja, fijn, ik krijg de rillingen van dit bijzonder selectief goedkeuren van het misbruik van minderjarigen. Walgelijke types zijn jullie
V.
Ik heb nooit wat tegen pedofilie gehad Verbal. Als beide partijen er zin in hebben, why not?quote:Op zondag 11 december 2005 23:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
Oh, dus nu is pedofilie ineens wèl goed?
V.
Wat zou ik jou nou graag op dit moment effe heel hard willen slaan. Met een knuppel met prikkeldraad of zoquote:Op zondag 11 december 2005 23:20 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Iemand op mijn werk had op zn 12e al de 40 jarige melkboer gepijpt. De melkboer in kwestie deed zijn broek naar benenden en diegene zei "Ik wist wat me te doen stond". Kortom, die Maro's hebben het vast echt niet tegen hun zin gedaan.
Heel links Nederland? Dat is onzin.quote:Op zondag 11 december 2005 23:04 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe verschilt dit eigenlijk van het gedrag van Rob Oudkerk dat door iedereen in links Nederland werd goedgepraat?
Er waren een heleboel mensen verontwaardigd over hoor ... Ik weet niet onder welke steen jij hebt gelegen.quote:Cocaine gebruiken, hoeren bezoeken waarvan iedereen weet dat deze drugsverslaafd zijn of naar Nederland zijn gelokt en gedwongen in de prostitutie werken.
Weer een duidelijk geval van selectieve verontwaardiging.
Volgens mij ligt de persoonsverheerlijking van Fortuyn nogal diep bij jou. Het was gewoon een mens hoor, geen god.quote:Des te smeriger omdat de persoon in kwestie zich niet eens meer kan verdedigen. De haat tegen Fortuyn zit bij sommige mensen toch nog diep.
GATVERDAMMEquote:Op zondag 11 december 2005 23:21 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat tegen pedofilie gehad Verbal. Als beide partijen er zin in hebben, why not?
Nee, JIJ bent niet goed bij je hoofd. Flikker een eind op en verzuip of zo. Het liefst in een riool, waar je thuishoort.quote:Op zondag 11 december 2005 23:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet helemaal goed bij je hoofd bent. Die gozer was nog best tof ook en is nog steeds bij haar. Kom eens vaker buiten of zo.
Verschil is dat Oudkerk het zelf heeft toegegeven, en dat het in dit geval gaat om een vaag rapportje vol met andere zaken die gewoon niet kloppen of overdreven zijn. Of zoals Peter R. het zei. Ze hebben de klok horen luiden. Daarom reageer ik verschillend. Als er keiharde bewijzen zijn dat Fortuyn 12-jarige jongetjes tot sex dwong dan zal ik mijn mening en beeld van hem zeker herzien. Ook al staat dit los van de politieke omslag die hij teweeg probeerde te brengen.quote:Op zondag 11 december 2005 23:19 schreef Sidekick het volgende:
Als jij zo weinig verschil ziet tussen beide gevallen, waarom reageer jij dan wel verschillend op beide gevallen?
Je kan wel weer makkelijk wijzen naar een ander (heel links Nederland zelfs), maar is het niet heel erg dom om anderen van selectieve verontwaardiging te beschuldigen terwijl je het duidelijk zelf ook doet?
OMFG... Ik hoop werkelijk dat je dit niet serieus meent... en zo ja, dan mag je je wat mij betreft melden bij de dichtstbijzijnde crematie-oven voor onverwijlde opruiming. Zelf brandstof meenemen alsjeblieft. Hufter.quote:Op zondag 11 december 2005 23:21 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat tegen pedofilie gehad Verbal. Als beide partijen er zin in hebben, why not?
Waarom haal je de affaire Oudkerk er dan sowieso bij!? Als je het toch niet kan vergelijken!?quote:Op zondag 11 december 2005 23:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Verschil is dat Oudkerk het zelf heeft toegegeven, en dat het in dit geval gaat om een vaag rapportje vol met andere zaken die gewoon niet kloppen of overdreven zijn. Of zoals Peter R. het zei. Ze hebben de klok horen luiden. Daarom reageer ik verschillend. Als er keiharde bewijzen zijn dat Fortuyn 12-jarige jongetjes tot sex dwong dan zal ik mijn mening en beeld van hem zeker herzien. Ook al staat dit los van de politieke omslag die hij teweeg probeerde te brengen.
En selectieve verontwaardiging? Van mij had Oudkerk mogen aanblijven. Zoals ik in die post aangeef die jij quote, ik vond het verstandig dat hij is afgetreden. Maar het had van mij niet gehoeven.
Kom op man, bij de wet is het natuurlijk verboden, dat snap ik ook wel. Maar als een 24 jarige gozer een 15 jarig meisje tegenkomt en zij zin heeft hem te pijpen, zal ik daar niets tegen hebben.quote:
Best ontopicquote:Op zondag 11 december 2005 23:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, JIJ bent niet goed bij je hoofd. Flikker een eind op en verzuip of zo. Het liefst in een riool, waar je thuishoort.
V.
Ja hoor, eindelijk weer eens toptelevisie, moet hij het weer bagatelliseren. Dit is morgen het gesprek van de dag bij de koffieautomaat, man. Dat telt. Wat mij betreft had ie er zo een marathonuitzending tot ver na middernacht van mogen maken. Heerlijk toch? Er is niemand die zo vermakelijk een beerput kan lichten als Peter R. de Vries. Stel dat deze diskettes bij de redactie van Netwerk of Zembla terecht waren gekomen. Benieuwd wat we dan uiteindelijk te zien hadden gekregen. Of liever wat we niet te zien hadden gekregen. Dan liever duizend keer de geënsceneerde tussenshots van Peter en het gedramatiseerde commentaar van die voice-over van hem.quote:Op zondag 11 december 2005 22:53 schreef SCH het volgende:
Wat een ontzettende matige uitzending trouwens. Zoveel herhalingen en vertragingen en op de eigenborst-klopperij en bij vlagen was er geen touw aan vast te knopen.
Je maakt er nu 12 jaar van. Wat vind je van het feit dat 16jarigen het vrijwilig deden met Pim. Dat ie hun poepert voor een gram coke mocht bewerken ?quote:Op zondag 11 december 2005 23:24 schreef Strolie75 het volgende:
Als er keiharde bewijzen zijn dat Fortuyn 12-jarige jongetjes tot sex dwong dan zal ik mijn mening en beeld van hem zeker herzien.
Stel je niet zo aan man!quote:Op zondag 11 december 2005 23:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
OMFG... Ik hoop werkelijk dat je dit niet serieus meent... en zo ja, dan mag je je wat mij betreft melden bij de dichtstbijzijnde crematie-oven voor onverwijlde opruiming. Zelf brandstof meenemen alsjeblieft. Hufter.
V.
Als iemand van 50 het met iemand van 11-15 doet en dat tienertje vond het op dat moment goed, draait die man van 50 de bak in, mijns insziens.quote:Op zondag 11 december 2005 23:27 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Kom op man, bij de wet is het natuurlijk verboden, dat snap ik ook wel. Maar als een 24 jarige gozer een 15 jarig meisje tegenkomt en zij zin heeft hem te pijpen, zal ik daar niets tegen hebben.
't wordt wat anders als er dwang of afkeer bij komt kijken en echt jonge kinderen erbij betrokken zijn. Je kan niet oordelen of iemand tussen zeg de 11-18 er nog niet klaar voor is. Sommigen mensen die ik ken hadden op hun 12e al vele malen seksueel contact met 18+ ers.
16-18 ook wel trouwens.quote:Op zondag 11 december 2005 23:30 schreef WAT het volgende:
[..]
Als iemand van 50 het met iemand van 11-15 doet en dat tienertje vond het op dat moment goed, draait die man van 50 de bak in, mijns insziens.![]()
Zo is hij naar tevredenheid, en kun je er nog alle kanten mee opquote:Op zondag 11 december 2005 22:38 schreef Beluga het volgende:
[..]
Er werd een suggestie geciteerd...
Zo dan
Geniaal.quote:Op zondag 11 december 2005 21:31 schreef Nielsch het volgende:
Goed, Pim Fortuyn heeft dus eigenlijk gewoon gekregen waar veel mensen van de rechtse kerruk om zeuren als het aankomt op pedofilie: de kogel
Z'n haar zat mooi.quote:Op zondag 11 december 2005 23:29 schreef Mike het volgende:
Heren, dit topic gaat niet over 'pedofilie' maar over de uitzending van Peter R de Vries. Het zou fijn zijn als jullie dus ontopic blijven.
Idd!quote:Op maandag 12 december 2005 00:06 schreef Nielsch het volgende:
Ontopic: Pim Fortuyn was een pedofiel.
Het is pure hypocrisie van die achterlijke rechtse kliek om de wanstaltige daden hun gevallen held goed te praten onder het mom van 'die jongetjes waren al bijna volwassen'. Als Job Cohen of Wouter Bos of Wim Kok of wie dan ook dit had gedaan dan zouden de Michiel Smit en Geert Wilders wannabees moord en brand hebben geschreeuwd.
Wat jou opviel was waar trouwens. Hij zat de hele tijd in die tussenfilmpjes interessant te doen met een pen in z'n mond en door allerlei mappen aan het bladeren.quote:
gelukkig deed de ex pvda-er volgens de stukken er niet aan mee he? mocht het waar wezen (wat ik niet uitsluit) dan hebben we nog een volkert nodig die eens in zn eigen kerk gaat schietenquote:Op maandag 12 december 2005 00:06 schreef Nielsch het volgende:
Ontopic: Pim Fortuyn was een pedofiel.
Het is pure hypocrisie van die achterlijke rechtse kliek om de wanstaltige daden hun gevallen held goed te praten onder het mom van 'die jongetjes waren al bijna volwassen'. Als Job Cohen of Wouter Bos of Wim Kok of wie dan ook dit had gedaan dan zouden de Michiel Smit en Geert Wilders wannabees moord en brand hebben geschreeuwd.
Er was wel meer waar dat me opviel.quote:Op maandag 12 december 2005 00:08 schreef WAT het volgende:
[..]
Wat jou opviel was waar trouwens. Hij zat de hele tijd in die tussenfilmpjes interessant te doen met een pen in z'n mond en door allerlei mappen aan het bladeren.
Hmmm, jammer dat jij (waarschijnlijk) nooit tegen je zin in door een kale relnicht keihard in je reet geneukt bent toen je 8 was...quote:Op zondag 11 december 2005 23:21 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ja z'n haar zat ook goed inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2005 00:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er was wel meer waar dat me opviel.
waarschijnlijk niet nee maar wie weet wel wat coke gekregen van een pvda-er?quote:Op maandag 12 december 2005 00:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hmmm, jammer dat jij (waarschijnlijk) nooit tegen je zin in door een kale relnicht keihard in je reet geneukt bent toen je 8 was...
ik moet er niet aan denken.. hehe en dat op de zolder van een pvda-er.. was dus toch een mooie combi geweest LPF + PVDA?quote:Op maandag 12 december 2005 00:17 schreef DrDentz het volgende:
poepspetters aan de muur he, vergeet dat niet! ging er hard aan toe bij onze Pimmetje
De volgende keer dat ik in Italië ben zal ik eens lekker op z'n graf gaan schijten. Dat vond hij blijkbaar lekkerquote:Op maandag 12 december 2005 00:17 schreef DrDentz het volgende:
poepspetters aan de muur he, vergeet dat niet! ging er hard aan toe bij onze Pimmetje
Daarom heeft hij ook zo'n grote graftombe. Nu kan hij aan het plafond van z'n graf hangen.quote:Op maandag 12 december 2005 00:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik in Italië ben zal ik eens lekker op z'n graf gaan schijten. Dat vond hij blijkbaar lekker...
quote:Op maandag 12 december 2005 00:25 schreef DrDentz het volgende:
en dan als je je broek optrekt zeggen: "zó zou Pim het gewild hebben!"
quote:Op maandag 12 december 2005 00:25 schreef DrDentz het volgende:
en dan als je je broek optrekt zeggen: "zó zou Pim het gewild hebben!"
Hoe stelligquote:Op maandag 12 december 2005 10:33 schreef WAT het volgende:
Ik vind het belachelijk dat Peter R. de Vries de gegevens van die floppy zo stellig neer zet in zijn programma.
Mja dat is ook weer zo.quote:Op maandag 12 december 2005 11:17 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hoe stelligHij zegt er toch bij dat informatie aantoonbaar niet klopt en dat je dus je vraagtekens kunt zetten bij de rest?
V.
Ooooooooooooh GUT, spreek ik soms met Tom de Graaf? Ga Anne Frank er anders ook even bij halen, het is typisch voor peseudo intellectueel nederland om fortuynisten voor dom uit te maken. Vandaar ook dat de hele gevestigde orde de erfenis van Pim in haar programma opnam. Get a life ofzo.quote:Op maandag 12 december 2005 21:33 schreef Ixnay het volgende:
Ik wist al sinds de eerste dag dat ik van Fortuyn hoorde zeker dat deze man niet te vertrouwen was. En dat het ook slecht was afgelopen, en al zeker in die tijd.
Juist de manier hoe hij zich populair heeft gemaakt bij het domme volk onderstreept nogmaals wat voor gevaarlijke fascist hij was. En hoe hij daarbij gebruik maakte van de slechte economische situatie was zo 1940-1945.
Helaas hebben alle Fortuynisten het niet kunnen zien, gelukkig ook maar dat het niet zo ver gekomen is.
Die moord was ooit wel gekomen, ook al was het na de verkiezingen van 2002 gebeurd. Iemand heeft op tijd naar de noodrem gegrepen. Wel erg dat het nodig was, maar voor het land is het alleen maar goed geweest.
Die feiten zijn geen bewijzen maar ik zie hem er wel voor aan.
Dom kereltje.quote:Op maandag 12 december 2005 21:33 schreef Ixnay het volgende:
Ik wist al sinds de eerste dag dat ik van Fortuyn hoorde zeker dat deze man niet te vertrouwen was. En dat het ook slecht was afgelopen, en al zeker in die tijd.
Juist de manier hoe hij zich populair heeft gemaakt bij het domme volk onderstreept nogmaals wat voor gevaarlijke fascist hij was. En hoe hij daarbij gebruik maakte van de slechte economische situatie was zo 1940-1945.
Helaas hebben alle Fortuynisten het niet kunnen zien, gelukkig ook maar dat het niet zo ver gekomen is.
Die moord was ooit wel gekomen, ook al was het na de verkiezingen van 2002 gebeurd. Iemand heeft op tijd naar de noodrem gegrepen. Wel erg dat het nodig was, maar voor het land is het alleen maar goed geweest.
Die feiten zijn geen bewijzen maar ik zie hem er wel voor aan.
Ixnay is helemaal een dom ventje.quote:Op maandag 12 december 2005 23:26 schreef raptorix het volgende:
Jep Fortuyn was een domme kerel, wie herinderd zich niet het debat waarin de Heer Melkert de boel compleet met argumenten overtuigde
Dat zou Fortuyn wel nog beter gespeld hebben.quote:Op maandag 12 december 2005 23:26 schreef raptorix het volgende:
Jep Fortuyn was een domme kerel, wie herinderd zich niet het debat waarin de Heer Melkert de boel compleet met argumenten overtuigde
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |