Ik vond die pedofiel van de PvdA toch wel een stuk zieker.quote:Op zondag 11 december 2005 22:50 schreef SCH het volgende:
Maar goed: het is toch wel zorgelijk dat iemand die wellicht dit soort schandalige praktijken er op nahield bij onze premier was geworden.
Ik vond ze beiden niet zo koosjer. Maar die PvdA-er was toch iets minder aan de weg aan het timmeren en niet van plan om met Blair aan tafel te gaan zitten.quote:Op zondag 11 december 2005 22:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vond die pedofiel van de PvdA toch wel een stuk zieker.
Pedofilie is ziek. Punt. Ongeacht de politieke kleur van de dader, idioot.quote:Op zondag 11 december 2005 22:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vond die pedofiel van de PvdA toch wel een stuk zieker.
Ach, Adje Melkert had ook een bizar seksleven volgens de roddelbladen, dus een situatie van Nederland met Melkert aan het hoofd zou ook zorgelijk zijn.quote:Op zondag 11 december 2005 22:50 schreef SCH het volgende:
Maar goed: het is toch wel zorgelijk dat iemand die wellicht dit soort schandalige praktijken er op nahield bij onze premier was geworden.
Hij kreeg de OV-jaarkaart voor studenten niet eens van de grond, laat staan dat-ie premier was geworden.quote:Op zondag 11 december 2005 22:50 schreef SCH het volgende:
Fortuyn deed 't met lichamelijk zo goed als volwassen tieners. Die PvdA-viespeuk geilde op kleine kinderen. Dat vind ik pas echt ziek.quote:Op zondag 11 december 2005 22:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond ze beiden niet zo koosjer. Maar die PvdA-er was toch iets minder aan de weg aan het timmeren en niet van plan om met Blair aan tafel te gaan zitten.
Overtrad Melkert ook de wet, waren het strafbare feiten?quote:Op zondag 11 december 2005 22:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, Adje Melkert had ook een bizar seksleven volgens de roddelbladen, dus een situatie van Nederland met Melkert aan het hoofd zou ook zorgelijk zijn.
Ach, het is beide zo strafbaar als wat. Maar jijk eurt pedofilie dus goed?quote:Op zondag 11 december 2005 22:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Fortuyn deed 't met lichamelijk zo goed als volwassen tieners. Die PvdA-viespeuk geilde op kleine kinderen. Dat vind ik pas echt ziek.
quote:Op zondag 11 december 2005 22:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij kreeg de OV-jaarkaart voor studenten niet eens van de grond, laat staan dat-ie premier was geworden.
quote:Op zondag 11 december 2005 22:49 schreef SCH het volgende:
* SCH maakt inmiddelsch een schetsje voor een feestkamer waarin maroc-jongetjes aan het plafond kunnen worden opgehangen
Jij vindt seks hebben met een 17-jarige een geval van pedofilie?quote:Op zondag 11 december 2005 22:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, het is beide zo strafbaar als wat. Maar jijk eurt pedofilie dus goed?
Ik vind het ongelooflijk hoe dit nog goed gepraat kan worden. Ongelooflijk hoe die man mensen zo heeft kunnen misleiden.quote:Op zondag 11 december 2005 22:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, het is beide zo strafbaar als wat. Maar jijk eurt pedofilie dus goed?
Ik praat 't niet goed en vind 't smerig, maar een pedofiel kun je Fortuyn toch echt niet noemen.quote:Op zondag 11 december 2005 22:59 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik vind het ongelooflijk hoe dit nog goed gepraat kan worden. Ongelooflijk hoe die man mensen zo heeft kunnen misleiden.
Maakt voor de wet niks uit hoor.quote:Op zondag 11 december 2005 23:01 schreef DrDentz het volgende:
pedofielen vallen op kinderen voor de pubertijd, 8 of 9 jaar zeg maar, niet op adolescenten..
Je vindt het onterecht dat Fons Spooren straf heeft gekregen?quote:Op zondag 11 december 2005 23:01 schreef Strolie75 het volgende:
Pedofilie suggereert sowiezo misbruik.
De schandknaapjes van Allah gingen maar al de graag met de billen weid voor wat drugs of wat geld voor een scooter.
Het gaat niet om mij maar om de wet - was jij erbij trouwens?quote:Op zondag 11 december 2005 22:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij vindt seks hebben met een 17-jarige een geval van pedofilie?
Die goorlap heeft bewust met een H.I.V. lichaam lopen rond neuken. Dat is indirect een poging tot moord. Dat is strafbaarquote:Op zondag 11 december 2005 23:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Je vindt het onterecht dat Fons Spooren straf heeft gekregen?
Wat een selectieve verontwaardigingquote:Op zondag 11 december 2005 23:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die goorlap heeft bewust met een H.I.V. lichaam lopen rond neuken. Dat is indirect een poging tot moord. Dat is strafbaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |