abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33001716
zal morgen ook eens een mooi stukje gaan verzinnen en uitwerken, en dan op diskettes zetten en bij de vries afleveren. kan misschien wel wat mooie stukjes verzinnen over kok, rosemuller, halsema, de graaf, brinkhorst en die andere van die v$#ZE linkse kliek.

oja, en het komt nog wel uit hoor dat kok opdracht gaf voor dat onderzoek en moord op fortuijn!
pi_33001722
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:50 schreef SCH het volgende:
Maar goed: het is toch wel zorgelijk dat iemand die wellicht dit soort schandalige praktijken er op nahield bij onze premier was geworden.
Ik vond die pedofiel van de PvdA toch wel een stuk zieker.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33001748
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:52 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik vond ze beiden niet zo koosjer. Maar die PvdA-er was toch iets minder aan de weg aan het timmeren en niet van plan om met Blair aan tafel te gaan zitten.
pi_33001750
ik weet ook wel dat ie het al een tijdje heeft, maar de vraag was of het een serieus nummer was, omdat het zo pauper slecht is.. maar laat maar
het is trouwens geen eerbetoon aan theo van gogh of iets met conspiracies
  zondag 11 december 2005 @ 22:53:07 #155
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_33001758
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:52 schreef cultheld het volgende:

[..]

Pedofilie is ziek. Punt. Ongeacht de politieke kleur van de dader, idioot.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 11 december 2005 @ 22:53:08 #156
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_33001765
quote:
Maar goed: het is toch wel zorgelijk dat iemand die wellicht dit soort schandalige praktijken er op nahield bij onze premier was geworden.
Ach, Adje Melkert had ook een bizar seksleven volgens de roddelbladen, dus een situatie van Nederland met Melkert aan het hoofd zou ook zorgelijk zijn.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_33001787
Wat een ontzettende matige uitzending trouwens. Zoveel herhalingen en vertragingen en op de eigenborst-klopperij en bij vlagen was er geen touw aan vast te knopen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 december 2005 @ 22:54:21 #158
862 Arcee
Look closer
pi_33001808
quote:
Hij kreeg de OV-jaarkaart voor studenten niet eens van de grond, laat staan dat-ie premier was geworden.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_33001812
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vond ze beiden niet zo koosjer. Maar die PvdA-er was toch iets minder aan de weg aan het timmeren en niet van plan om met Blair aan tafel te gaan zitten.
Fortuyn deed 't met lichamelijk zo goed als volwassen tieners. Die PvdA-viespeuk geilde op kleine kinderen. Dat vind ik pas echt ziek.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33001816
Gaat hij nu eigenlijk nog door met z'n PVDR?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_33001821
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:53 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ach, Adje Melkert had ook een bizar seksleven volgens de roddelbladen, dus een situatie van Nederland met Melkert aan het hoofd zou ook zorgelijk zijn.
Overtrad Melkert ook de wet, waren het strafbare feiten?

Wat was er gebeurd als Melkert beschuldigd was van sex met 15-jarige meisjes?
pi_33001859
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:54 schreef cultheld het volgende:

[..]

Fortuyn deed 't met lichamelijk zo goed als volwassen tieners. Die PvdA-viespeuk geilde op kleine kinderen. Dat vind ik pas echt ziek.
Ach, het is beide zo strafbaar als wat. Maar jijk eurt pedofilie dus goed?
pi_33001863
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:54 schreef Arcee het volgende:

[..]

Hij kreeg de OV-jaarkaart voor studenten niet eens van de grond, laat staan dat-ie premier was geworden.
  zondag 11 december 2005 @ 22:57:55 #164
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_33001923
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:49 schreef SCH het volgende:
* SCH maakt inmiddelsch een schetsje voor een feestkamer waarin maroc-jongetjes aan het plafond kunnen worden opgehangen

en een nadenkertje voor iedereen die dit verhaal gelooft...gebruik je zelf nog floppy's? nou dan.....
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_33001983
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij vindt seks hebben met een 17-jarige een geval van pedofilie?
  zondag 11 december 2005 @ 22:59:51 #166
83951 rashudo
project 2501
pi_33001984
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind het ongelooflijk hoe dit nog goed gepraat kan worden. Ongelooflijk hoe die man mensen zo heeft kunnen misleiden.
Their eyes opaque.
pi_33002028
pedofielen vallen op kinderen voor de pubertijd, 8 of 9 jaar zeg maar, niet op adolescenten..
pi_33002029
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:59 schreef rashudo het volgende:

[..]

Ik vind het ongelooflijk hoe dit nog goed gepraat kan worden. Ongelooflijk hoe die man mensen zo heeft kunnen misleiden.
Ik praat 't niet goed en vind 't smerig, maar een pedofiel kun je Fortuyn toch echt niet noemen.
pi_33002043
Pedofilie suggereert sowiezo misbruik.

De schandknaapjes van Allah gingen maar al de graag met de billen weid voor wat drugs of wat geld voor een scooter.
pi_33002065
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:01 schreef DrDentz het volgende:
pedofielen vallen op kinderen voor de pubertijd, 8 of 9 jaar zeg maar, niet op adolescenten..
Maakt voor de wet niks uit hoor.
pi_33002087
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:01 schreef Strolie75 het volgende:
Pedofilie suggereert sowiezo misbruik.

De schandknaapjes van Allah gingen maar al de graag met de billen weid voor wat drugs of wat geld voor een scooter.
Je vindt het onterecht dat Fons Spooren straf heeft gekregen?
pi_33002103
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:59 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jij vindt seks hebben met een 17-jarige een geval van pedofilie?
Het gaat niet om mij maar om de wet - was jij erbij trouwens?
pi_33002125
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Je vindt het onterecht dat Fons Spooren straf heeft gekregen?
Die goorlap heeft bewust met een H.I.V. lichaam lopen rond neuken. Dat is indirect een poging tot moord. Dat is strafbaar
pi_33002128
Hoe verschilt dit eigenlijk van het gedrag van Rob Oudkerk dat door iedereen in links Nederland werd goedgepraat? Cocaine gebruiken, hoeren bezoeken waarvan iedereen weet dat deze drugsverslaafd zijn of naar Nederland zijn gelokt en gedwongen in de prostitutie werken.

Weer een duidelijk geval van selectieve verontwaardiging. Des te smeriger omdat de persoon in kwestie zich niet eens meer kan verdedigen. De haat tegen Fortuyn zit bij sommige mensen toch nog diep.
pi_33002159
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die goorlap heeft bewust met een H.I.V. lichaam lopen rond neuken. Dat is indirect een poging tot moord. Dat is strafbaar
Wat een selectieve verontwaardiging

Dat Pim zielige minderjarige aan drugs verslaafde kereltjes neukte, is natuurlijk helemaal niet erg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')