Dat vind ik zo'n enorm bullshit verhaal. Als adje Melkert zijn wormpje in een 17-jarig hoogblond meisje uit neerlandse klei had geperst dan had je nu een heel ander verhaal opgehouden.quote:Op zondag 11 december 2005 21:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met "jongetjes" suggereert hij bepaalde dingen.. Deze gasten waren waarschijnlijk 17 en dan is het een heel ander verhaal.
Hoe oud waren ze dan. 8?quote:Op zondag 11 december 2005 21:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Jij speculeert meer met het getal 17
Het is nog een lelijk getal ook.quote:Op zondag 11 december 2005 21:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Jij speculeert meer met het getal 17
quote:
Goede uitspraak!quote:Op zondag 11 december 2005 21:26 schreef tong80 het volgende:
Fortuijn geniet ervan want ze strelen en aaien hem.
Fortuijn :
'Je moet die Marokaanse jongetjes eerst neuken en dan het land uit sodemieteren.'
Mar nu wordt voor het eerst de betrouwbaarheid van de bron in tywijfel getrokken.
Ik zeg toch net dat een getal meer speculatie is dan de gebruikte term?quote:
Haha zo ziet hij er altijd uit!quote:Op zondag 11 december 2005 21:56 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat heeft die lasbril een achterlijke das om.
Feit is dat veel van die minderjarige schandknaapjes 16/17 zijn. Zie ook de slachtoffers van Fons Spooren destijds. Daarom vind ik het triest om over "jongetjes" te praten, want 17-jarigen zijn geen jongetjes meer.quote:Op zondag 11 december 2005 21:56 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat een getal meer speculatie is dan de gebruikte term?
Is het thema nummer van "Cool" Film van Van Gogh. Denk dat daarmee beetje gedoeld wordt op 0605 en die hele complottheorie kliek..quote:Op zondag 11 december 2005 22:02 schreef DrDentz het volgende:
is dat lied op het eind serieus? wat lachwekkend slecht![]()
Werd gesuggereerdquote:Op zondag 11 december 2005 22:03 schreef Stretto het volgende:
'Je moet die Marokaanse jongetjes eerst neuken en dan het land uit sodemieteren.'
Pim Fortuyn
![]()
![]()
![]()
Nee, geciteerdquote:
Noem die planken eens, terwijl ie er zelf prat op ging kleine Marokaanse poepertjes te prakken.quote:Op zondag 11 december 2005 22:44 schreef Strolie75 het volgende:
Dat hij sex heeft gehad met jongetjes (als je 17 jarigen aan drugs verslaafde marokkaanse schandknappen jongetjes kunt noemen) lijkt me erg sterk.
Het is de verklaring van 1 informant die bij andere beschuldigingen de plank behoorlijk heeft misgeslagen.
Heeft íe al een tijdje. Volgens mij een eerbetoon aan Van Gogh.quote:Op zondag 11 december 2005 22:02 schreef DrDentz het volgende:
is dat lied op het eind serieus? wat lachwekkend slecht![]()
Ik vond die pedofiel van de PvdA toch wel een stuk zieker.quote:Op zondag 11 december 2005 22:50 schreef SCH het volgende:
Maar goed: het is toch wel zorgelijk dat iemand die wellicht dit soort schandalige praktijken er op nahield bij onze premier was geworden.
Ik vond ze beiden niet zo koosjer. Maar die PvdA-er was toch iets minder aan de weg aan het timmeren en niet van plan om met Blair aan tafel te gaan zitten.quote:Op zondag 11 december 2005 22:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vond die pedofiel van de PvdA toch wel een stuk zieker.
Pedofilie is ziek. Punt. Ongeacht de politieke kleur van de dader, idioot.quote:Op zondag 11 december 2005 22:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vond die pedofiel van de PvdA toch wel een stuk zieker.
Ach, Adje Melkert had ook een bizar seksleven volgens de roddelbladen, dus een situatie van Nederland met Melkert aan het hoofd zou ook zorgelijk zijn.quote:Op zondag 11 december 2005 22:50 schreef SCH het volgende:
Maar goed: het is toch wel zorgelijk dat iemand die wellicht dit soort schandalige praktijken er op nahield bij onze premier was geworden.
Hij kreeg de OV-jaarkaart voor studenten niet eens van de grond, laat staan dat-ie premier was geworden.quote:Op zondag 11 december 2005 22:50 schreef SCH het volgende:
Fortuyn deed 't met lichamelijk zo goed als volwassen tieners. Die PvdA-viespeuk geilde op kleine kinderen. Dat vind ik pas echt ziek.quote:Op zondag 11 december 2005 22:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond ze beiden niet zo koosjer. Maar die PvdA-er was toch iets minder aan de weg aan het timmeren en niet van plan om met Blair aan tafel te gaan zitten.
Overtrad Melkert ook de wet, waren het strafbare feiten?quote:Op zondag 11 december 2005 22:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, Adje Melkert had ook een bizar seksleven volgens de roddelbladen, dus een situatie van Nederland met Melkert aan het hoofd zou ook zorgelijk zijn.
Ach, het is beide zo strafbaar als wat. Maar jijk eurt pedofilie dus goed?quote:Op zondag 11 december 2005 22:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Fortuyn deed 't met lichamelijk zo goed als volwassen tieners. Die PvdA-viespeuk geilde op kleine kinderen. Dat vind ik pas echt ziek.
quote:Op zondag 11 december 2005 22:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij kreeg de OV-jaarkaart voor studenten niet eens van de grond, laat staan dat-ie premier was geworden.
quote:Op zondag 11 december 2005 22:49 schreef SCH het volgende:
* SCH maakt inmiddelsch een schetsje voor een feestkamer waarin maroc-jongetjes aan het plafond kunnen worden opgehangen
Jij vindt seks hebben met een 17-jarige een geval van pedofilie?quote:Op zondag 11 december 2005 22:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, het is beide zo strafbaar als wat. Maar jijk eurt pedofilie dus goed?
Ik vind het ongelooflijk hoe dit nog goed gepraat kan worden. Ongelooflijk hoe die man mensen zo heeft kunnen misleiden.quote:Op zondag 11 december 2005 22:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, het is beide zo strafbaar als wat. Maar jijk eurt pedofilie dus goed?
Ik praat 't niet goed en vind 't smerig, maar een pedofiel kun je Fortuyn toch echt niet noemen.quote:Op zondag 11 december 2005 22:59 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik vind het ongelooflijk hoe dit nog goed gepraat kan worden. Ongelooflijk hoe die man mensen zo heeft kunnen misleiden.
Maakt voor de wet niks uit hoor.quote:Op zondag 11 december 2005 23:01 schreef DrDentz het volgende:
pedofielen vallen op kinderen voor de pubertijd, 8 of 9 jaar zeg maar, niet op adolescenten..
Je vindt het onterecht dat Fons Spooren straf heeft gekregen?quote:Op zondag 11 december 2005 23:01 schreef Strolie75 het volgende:
Pedofilie suggereert sowiezo misbruik.
De schandknaapjes van Allah gingen maar al de graag met de billen weid voor wat drugs of wat geld voor een scooter.
Het gaat niet om mij maar om de wet - was jij erbij trouwens?quote:Op zondag 11 december 2005 22:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij vindt seks hebben met een 17-jarige een geval van pedofilie?
Die goorlap heeft bewust met een H.I.V. lichaam lopen rond neuken. Dat is indirect een poging tot moord. Dat is strafbaarquote:Op zondag 11 december 2005 23:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Je vindt het onterecht dat Fons Spooren straf heeft gekregen?
Wat een selectieve verontwaardigingquote:Op zondag 11 december 2005 23:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die goorlap heeft bewust met een H.I.V. lichaam lopen rond neuken. Dat is indirect een poging tot moord. Dat is strafbaar
En daar kwam Pim met z'n toeter.quote:Op zondag 11 december 2005 23:01 schreef Strolie75 het volgende:
De schandknaapjes van Allah gingen maar al de graag met de billen weid voor wat drugs of wat geld voor een scooter.
Ik was er niet bij, maar weet wel dat veel schandknapen rond de 17 zijn omdat de media in de tijd van de zaak Spooren daar uitvoerig over bericht hebben.quote:Op zondag 11 december 2005 23:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij maar om de wet - was jij erbij trouwens?
quote:Op zondag 11 december 2005 23:04 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe verschilt dit eigenlijk van het gedrag van Rob Oudkerk dat door iedereen in links Nederland werd goedgepraat?
Kom liever eens met goede argumenten in plaats van je doorzichtige manier van posten. Continu mensen in de verdediging dwingen door ze woorden in de mond leggen met vragende/suggestieve zinnen. Begint saai te worden.quote:Op zondag 11 december 2005 23:03 schreef SCH het volgende:
Je vindt het onterecht dat Fons Spooren straf heeft gekregen?
Walgelijk dat je het goedpraat dat iemand seks met minderjarigen heeftquote:Op zondag 11 december 2005 23:04 schreef Strolie75 het volgende:
De haat tegen Fortuyn zit bij sommige mensen toch nog diep.
Jij verdedigt Fortuyn duh....quote:Op zondag 11 december 2005 23:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kom liever eens met goede argumenten in plaats van je doorzichtige manier van posten. Continu mensen in de verdediging dwingen door ze woorden in de mond leggen met vragende/suggestieve zinnen. Begint saai te worden.
Noem ze eens die het goedpraatten ?quote:Op zondag 11 december 2005 23:04 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe verschilt dit eigenlijk van het gedrag van Rob Oudkerk dat door iedereen in links Nederland werd goedgepraat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |