Hmm...ik heb 'm ook horen zeggen dat 'ie juist NIET alles bekend zou maken.quote:Op zondag 11 december 2005 19:07 schreef tong80 het volgende:
Hoezo is dat strafbaar ? Hij verkondigde de afgelopen week in de media dat ie alles zal zeggen wat ie weet.
Was hij wel zo rechts?quote:Op zondag 11 december 2005 20:46 schreef DrDentz het volgende:
hij deed het met mocro's? waarom was ie dan zo rechts..
Ja, toch luister ik maar met een half oor.quote:
Je een t ipv D het woord weet ik niet merquote:Op zondag 11 december 2005 20:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Stond die in die zin die ze lieten zien en ben ik scheel?.
Het is net De Wedstrijdenquote:Op zondag 11 december 2005 20:50 schreef Mike het volgende:
Ze weten het altijd wel erg te rekken...maar ja, er moet natuurlijk anderhalf uur gevuld worden.
Inderdaad laat Pim zich nu maar eens verantwoorden, ben benieuwd wat ie te zeggen heeft.quote:Op zondag 11 december 2005 20:53 schreef dJ-Zcore het volgende:
Dat Pim met minderjarige marokkanen naar bed zou zijn geweest heb ik al veel eerder gehoord, dus zo nieuw is dat niet. Ben benieuwd wat hij nog meer zegt.
Het rare is dat ie toen nog geen nationale politieke ambities had laten zien.quote:Op zondag 11 december 2005 20:55 schreef DrDentz het volgende:
ze probeerden destijds natuurlijk alles om zn populariteit onderuit te halen.. de 'demonisering' he![]()
Nou ja, hij riep al 10 jaar dat ie minister-president wilde worden, alleen nam niemand dat toen nog serieus.quote:Op zondag 11 december 2005 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het rare is dat ie toen nog geen nationale politieke ambities had laten zien.
Hij kreeg de OV-jaarkaart voor studenten niet eens van de grond, vind je het gekquote:Op zondag 11 december 2005 20:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, hij riep al 10 jaar dat ie minister-president wilde worden, alleen nam niemand dat toen nog serieus.
Ik geniet nog wekelijks van Pim op die manier.quote:Op zondag 11 december 2005 21:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij kreeg de OV-jaarkaart voor studenten niet eens van de grond, vind je het gek![]()
Heb je gelijk in.quote:Op zondag 11 december 2005 20:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, hij riep al 10 jaar dat ie minister-president wilde worden, alleen nam niemand dat toen nog serieus.
"EN TOEN GING PETER GRASDUINEN OP DE DISKETTES EN ONTDEKTE DE VOLGENDE MERKWAARDIGE FEITEN"quote:Op zondag 11 december 2005 21:06 schreef shmoopy het volgende:
Post eens wat duidelijker wat er gezegd wordt, ik kan niet kijken nl.
*lief kijkt*
quote:Op zondag 11 december 2005 21:07 schreef SCH het volgende:
[..]
"EN TOEN GING PETER GRASDUINEN OP DE DISKETTES EN ONTDEKTE DE VOLGENDE MERKWAARDIGE FEITEN"
quote:Op zondag 11 december 2005 21:09 schreef Arcee het volgende:
Blijft eeuwig zonde dat die man dood is.
Je valt vast niet van je stoel, gok ik maar zo.quote:
Zeker, ik had John Lennon nog wel een keer live willen zien.quote:Op zondag 11 december 2005 21:09 schreef Arcee het volgende:
Blijft eeuwig zonde dat die man dood is.
Niet iedereen hoor.quote:Op zondag 11 december 2005 21:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat leven we eigenlijk in een eng landje, wordt iedereen afgeluisterd ofzo...
Het is echt wel makkelijk om af te luisteren hoor...Via sateliet, zelfs aardig eenvoudig.quote:Op zondag 11 december 2005 21:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat leven we eigenlijk in een eng landje, wordt iedereen afgeluisterd ofzo...
Oh, jij had niet willen weten hoe het anders verder was gegaan?quote:
Nee zeg., de rotzooi was zo al groot genoeg.quote:Op zondag 11 december 2005 21:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, jij had niet willen weten hoe het anders verder was gegaan?
Nou, die rotzooi heeft Volkert dan mooi voor je opgeruimd.quote:Op zondag 11 december 2005 21:21 schreef SCH het volgende:
Nee zeg., de rotzooi was zo al groot genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |