Ligt eraan hoe je het bekijkt: voor iemand die al vijftien betaald krijgt om dingen te presenteren en te rapporteren, is het niet heel erg leerzaam. Gaat wel allemaal lekker makkelijk danquote:Op zondag 11 december 2005 17:54 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
moeten ze overal invoeren, leer je zoveel meer van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, vooral een beetje afwisseling in de toetsing is wel belangrijk. Grote papers, kleine opdrachten, presentaties, schriftelijke tentamens, mondelingen tentamens. Het is allemaal wel nuttig als de mix een beetje goed is.quote:Op zondag 11 december 2005 18:07 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt: voor iemand die al vijftien betaald krijgt om dingen te presenteren en te rapporteren, is het niet heel erg leerzaam. Gaat wel allemaal lekker makkelijk dan
Hmm wat vind jij, zullen we onze actiefoto openbaar maken? Ik twijfel nog...quote:
Als de FOK-ers goed kunnen zoeken, kunnen ze die foto ook zelf vinden!quote:Op zondag 11 december 2005 19:03 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Hmm wat vind jij, zullen we onze actiefoto openbaar maken? Ik twijfel nog...
Jaja, ook ik wil dit topic natuurlijk in MyAT hebben
Encyclopedie haalde ik met een 8,5 zonder naar de hoorcolleges te zijn geweest. Hij begon bij 't eerste college al meteen over hoe slecht Rusland wel niet was, en ik kom daar vandaan, ik ben toen dus ook weggelopen en niet meer teruggekomen.De hele dag (of 2) tevoren dat boek lezen (zodat je de meerkeuzevragen goed doet) , en ook om post-it briefjes te plakken (niks op schrijven) in je wettenbundels op belangrijke pagina's - al plak je er een half notitieblokje in. Markeer ook alle artikelen en hoofdstukken en zo die je hebt gehad. Als je alle meerkeuzevragen goed hebt, heb je een 5,5. Het streven is dus om er daar veel van goed te hebben zodat je op je gemak je uit de open vragen kunt lullen.quote:Op zondag 11 december 2005 17:28 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Strafrecht A, Privaatrecht A (juridisch advies), Staatsrecht en Inleiding Europees Recht. Verder heb ik nog Europese rechtsgeschiedenis en herkansing Encyclopedie......![]()
Voor zaakwaarneming moet je iemands zaken waarnemen zonder dat dat iets te maken heeft met enig contract dat je met iemand hebt afgesloten. Als je afspreekt dat iemand iets voor je doet is het automatisch geen zaakwaarneming meer. Toch?quote:Op zondag 11 december 2005 15:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Volgens het antwoordenmodel is het toerekenbare tekortkoming dus wanprestatie
Maar ik denk toch echt aan zaakwaarneming, waarom is het wanprestatie?
Zie ook [SC] WO Rechten #8quote:Op zondag 11 december 2005 22:33 schreef Sessy het volgende:
[..]
Voor zaakwaarneming moet je iemands zaken waarnemen zonder dat dat iets te maken heeft met enig contract dat je met iemand hebt afgesloten. Als je afspreekt dat iemand iets voor je doet is het automatisch geen zaakwaarneming meer. Toch?
Eenschquote:Op zondag 11 december 2005 22:33 schreef Sessy het volgende:
[..]
Voor zaakwaarneming moet je iemands zaken waarnemen zonder dat dat iets te maken heeft met enig contract dat je met iemand hebt afgesloten. Als je afspreekt dat iemand iets voor je doet is het automatisch geen zaakwaarneming meer. Toch?
Hey bedankt voor de moeite, nu weet ik tenminste wat ik kan verwachtenquote:Op zondag 11 december 2005 21:55 schreef Sessy het volgende:
[...]
Bij strafrecht zijn het kommaneukers. Dus mocht je na twee uur al klaar zijn, blijf dan toch dat derde uur zitten en lees je stuk een paar keer door. Elke keer als je '32 Sr' of 'art. 32' schrijft in plaats van 'art. 32 Sr', krijg je opnieuw puntaftrek.quote:Op maandag 12 december 2005 09:52 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Hey bedankt voor de moeite, nu weet ik tenminste wat ik kan verwachten![]()
Kut is wel dat ik woensdag dat Privaat-take home heb en die avond een belangrijke vergadering waar ik naar toe moet.... dat wordt dus flink doorwerken
Maar ik ben weer leren...ik heb alles van Strafrecht nu wel 3 keer gelezen, ik kan alle stof dus wel dromen en ik snap alles helemaal, wie weet is een 8,8 toch nog wel mogelijkNog maar ff snel alles een keer herhalen
Say what ? Daar zou ik het niet lang uitgehouden hebben.quote:Op maandag 12 december 2005 10:11 schreef Pool het volgende:
[..]
Bij strafrecht zijn het kommaneukers. Dus mocht je na twee uur al klaar zijn, blijf dan toch dat derde uur zitten en lees je stuk een paar keer door. Elke keer als je '32 Sr' of 'art. 32' schrijft in plaats van 'art. 32 Sr', krijg je opnieuw puntaftrek.
quote:Op zondag 11 december 2005 19:24 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Als de FOK-ers goed kunnen zoeken, kunnen ze die foto ook zelf vinden!![]()
Ja, ze willen die eerstejaartjes goed op nauwkeurigheid trainen. Dus schieten ze in zulke dingetjes een beetje door. Hetzelfde geldt voor de voetnoten in de werkstukken en adviezen die je moet schrijven.quote:Op maandag 12 december 2005 10:21 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Say what ? Daar zou ik het niet lang uitgehouden hebben.
hóe fucked up is dat!quote:Op maandag 12 december 2005 10:33 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, ze willen die eerstejaartjes goed op nauwkeurigheid trainen. Dus schieten ze in zulke dingetjes een beetje door. Hetzelfde geldt voor de voetnoten in de werkstukken en adviezen die je moet schrijven.
Punt vergeten aan het einde van de voetnoot? --> aftrek.
Naam van het tijdschrift niet schuingedrukt? --> aftrek.
Mjah, het went. In het eerste jaar was het wel minder, maar je leert er wel snel van. Je zult me nu nog maar zelden op een fout in de voetnoot of artikelvermelding kunnen betrappen, dus wat dat betreft heeft het wel gewerkt.quote:
Maar daar bestaat dan ook een mooie leidraad voor.quote:Op maandag 12 december 2005 10:33 schreef Pool het volgende:
Punt vergeten aan het einde van de voetnoot? --> aftrek.
Naam van het tijdschrift niet schuingedrukt? --> aftrek.
Het is volgens mij ook een naald in een hooiberg als je de voornaam van MarkzMan niet weetquote:Op maandag 12 december 2005 10:35 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet vinden, en aan mijn intellectuele capaciteiten kan dat toch niet liggen![]()
Ik heb hem net vast, nu ik dit lees.quote:Op maandag 12 december 2005 10:57 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Maar daar bestaat dan ook een mooie leidraad voor.
Geef nog eens een hintquote:Op maandag 12 december 2005 11:02 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook een naald in een hooiberg als je de voornaam van MarkzMan niet weet.
Maar goed, lang leve de Kluwer leidraad voor juridische auteurs! Ik ga zo ook weer gauw de bieb in en lezen voor mn bachelorscriptie (wat een nep-term is dat) want ik moet 1 van mn boeken vandaag alweer inleveren.
Ik heb nu al een paar keer geprobeerd, maar ik krijg geen enkele reactie op vragen over de mogelijkheid om over te stappen naar Utrecht, dus ondanks dat het dichtbij is, zal 't er wel niet van komenquote:Op maandag 12 december 2005 17:05 schreef MarkzMan_X het volgende:
Leuk gespoken. Volgende keer met bier zeg ik zo. (en mét de andere Utrechtse WO Rechten FOK-ers, als die zich durven te vertonen!).
Jaaaa bier! En Merel en Rogier winnen sowieso het blok.. Maarre, durf je niet alleen met mij biertjes te drinkenquote:Op maandag 12 december 2005 17:05 schreef MarkzMan_X het volgende:
Zo, de eerste mini-FOK meeting is een feit.
Toen ik vroeg "ben jij Leonoor", kreeg ik een verbaasd en tevens bevestigend antwoord!
Leuk gespoken. Volgende keer met bier zeg ik zo. (en mét de andere Utrechtse WO Rechten FOK-ers, als die zich durven te vertonen!).
Maar.....maar.....jullie hadden toch al gezoend?quote:Op maandag 12 december 2005 17:05 schreef MarkzMan_X het volgende:
Zo, de eerste mini-FOK meeting is een feit.
Toen ik vroeg "ben jij Leonoor", kreeg ik een verbaasd en tevens bevestigend antwoord!
Ha oh lijkt me prima hoor. Maar ik dacht, laat ik The_Duce eens uit zijn tent lokkenquote:Op maandag 12 december 2005 17:11 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Jaaaa bier! En Merel en Rogier winnen sowieso het blok.. Maarre, durf je niet alleen met mij biertjes te drinken![]()
Ik wist gewoon dat jij eerder dan ik dit ging posten
quote:Op maandag 12 december 2005 17:14 schreef Pool het volgende:
[..]
Maar.....maar.....jullie hadden toch al gezoend?![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 17:29 schreef Leonoor het volgende:
[..]
En indeed, waar bij The_Duce, kom ook eens naar onze gezellige locker-meets (in de JB kennen we elkaar officieel dus NIET van Fok!, hoe leuk het ook is om dat 15x heel hard te zeggen.. Genant!).
Je zit echt alleen maar te fokken in de JB of niet? Tony al gespot?quote:
Ik dacht dat ik Tony hoorde, maar het bleken 2 mensen te zijn die banjerend door de JB liepen.quote:Op maandag 12 december 2005 17:34 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Je zit echt alleen maar te fokken in de JB of niet? Tony al gespot?
En om maar even enigszins OT te blijven (voor je het weet is Renesite hier en zegt 'ie dat we niet aan de criteria voldoen): Ik heb weer 4 boeken geleend bij de JB, ik ga gewoon echt echt echt beginnen aan mn Bachelorscriptie nu! Iemand nog tips voor boeken over letselschade, in het algemeen en in de sport?
Heb bij gr. van het recht minimaal 2x meegemaakt dat alle 4 de MC antwoorden goed waren gekeurd, puur omdat de antwoorden of vragen niet deugden.quote:Op maandag 12 december 2005 17:40 schreef smvs het volgende:
*verslag*
Das lachuh dat jullie elkaar hebben gevondenquote:Op maandag 12 december 2005 17:29 schreef Leonoor het volgende:
[..]Dat klopt.. Maar dat was al in 2003, en ik zoen zooooveel mensen, dat onthoud ik toch allemaal niet
.
En indeed, waar bij The_Duce, kom ook eens naar onze gezellige locker-meets (in de JB kennen we elkaar officieel dus NIET van Fok!, hoe leuk het ook is om dat 15x heel hard te zeggen.. Genant!).
Wij hebben jou gemist (zojuist nog besproken in de JB)!quote:Op maandag 12 december 2005 18:14 schreef Thisbe het volgende:
Hoi snoeperds! Heb ik iets gemist? Een ontluikende liefde?
Ik heb vandaag DonStefano weer gespot, met dat eeuwige mutsje van hem![]()
En ik zeg lekker niks, hij moet zelf maar uitvogelen wie ik ben![]()
Jij neemt de lockers bij de ingang meteen rechts hequote:Op maandag 12 december 2005 18:26 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Wij hebben jou gemist (zojuist nog besproken in de JB)!
En The_Duce: Ik ben er woensdag all day, welk lockernr neem jij
Nee ik neem altijd rond 133, verkeerd gespot...quote:Op maandag 12 december 2005 18:28 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Jij neemt de lockers bij de ingang meteen rechts he
Uhm, das lache. Ik ook in die beurtquote:Op maandag 12 december 2005 18:31 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Nee ik neem altijd rond 133, verkeerd gespot...
Msn eens anders? Gewoon mn naam @hotmail...quote:Op maandag 12 december 2005 18:32 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Uhm, das lache. Ik ook in die beurt
Ik word gemist!quote:Op maandag 12 december 2005 18:26 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Wij hebben jou gemist (zojuist nog besproken in de JB)!
En The_Duce: Ik ben er woensdag all day, welk lockernr neem jij
Ik denk dat ik wel wat voor je heb. Add me op msn:quote:Op maandag 12 december 2005 20:57 schreef Sessy het volgende:
Goederenrecht
Heeft iemand van de oudejaarsstudenten wellicht nog een uitwerking van enig tentamen goederenrecht of daarmee vergelijkbare vakken? Wij krijgen wel zo veel oude tentamens als we willen op blackboard, maar geen enkele uitwerking van een oud tentamen en nou zit ik te denken, wat is de bedoeling, wat voor soort vragen kun je gaan verwachten over de stof? Gewoon zoals in de werkcolleges, of gaan de werkcolleges van de toets net zo veel verschillen als de werkcolleges van het proefadvies vorig jaar bij privaatrecht?
Dus als iemand nog een uitwerking van een oud tentamen goederenrecht heeft, zou ik dat erg vriendelijk vinden. Heel erg bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2005 22:26:17 ]
Je kan me er ook 's nachts voor wakker maken, ik kan ze dan zo opdreunenquote:Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef Sessy het volgende:
Bij Privaatrecht neuken ze komma's erger dan bij Strafrecht. Bij mij schoot 1 lettertje uit het schuin in de voetnoot en dat was meteen een kwart punt eraf (en dan had ik nog blijkbaar geluk, want ze mocht er ook een half punt voor aftrekken). Maar je moet de stof niet alleen kunnen dromen, ik moet je 's nachts kunnen wakkermaken en dan moet je me de vereisten voor elke schulduitsluitingsgrond kunnen geven, dan wordt het >8.
Het zal dan indd wel subjectieve beleving zijn, want die vond ik toch echt wel een stuk makkelijker om te makenquote:Op maandag 12 december 2005 22:49 schreef Sessy het volgende:
Vorig jaar hadden ze ook een echte casus, en was de her precies zoals het normale tentamen, maar dan iets minder duidelijk qua vraagstelling.
Ik kan me niet voorstellen dat het tentamen moeilijker is gemaakt dan vorig jaar, naar ik het me herinner was er heel veel uit blok 1 aan de orde in deeltoets 2 (in de her niet) inderdaad ook, ik denk dat 't subjectieve beleving is eerlijk gezegd. Vorig jaar zakte ook 70% dacht ik.
Je bent toch een beetje onze mama hier he... Maar ik was op zoek naar je mailadres en heb heel blij alle <insert voornaam> in Nijmegen op hyves gezocht.. Bleek achteraf een vrij omslachtige methode toen ik je eenmaal gevonden had, dat had sneller gekund,,quote:Op maandag 12 december 2005 20:00 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik word gemist!![]()
![]()
Maar over welke galafoto had je het nou las ik ergens
Er zwerven nogal wat foto's van me rond bij bepaalde studentenverenigingen![]()
Heb nog niets binnen heur!quote:Op maandag 12 december 2005 23:14 schreef Sessy het volgende:
De her is qua vereiste voorbereidingstijd ongeveer zoals die twee tentamens tezamen. Niet extreem moeilijk of zo. Het gaat ook in heel veel detail op allebei blok 1 en 2 in, al lag vorig jaar de nadruk op blok 2. Het is gewoon het tentamen over de hele stof, punt.
Hey MarkzMan ik heb je toegevoegd op msn als het goed is![]()
Hoe, wat, welke vereisten?quote:Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef Sessy het volgende:
Bij Privaatrecht neuken ze komma's erger dan bij Strafrecht. Bij mij schoot 1 lettertje uit het schuin in de voetnoot en dat was meteen een kwart punt eraf (en dan had ik nog blijkbaar geluk, want ze mocht er ook een half punt voor aftrekken). Maar je moet de stof niet alleen kunnen dromen, ik moet je 's nachts kunnen wakkermaken en dan moet je me de vereisten voor elke schulduitsluitingsgrond kunnen geven, dan wordt het >8.
Cool! Wij hadden als afsluiter een soort van 'vragenuurtje' met Mulder. Wat eigenlijk meer uitdraaide op een verhaal over zijn loopbaan en zo.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:46 schreef flubub het volgende:
[..]
Hoe, wat, welke vereisten?![]()
Vandaag hadden we overigens les van een docent europees strafrecht van de faculteit van Tilburg.
Jij had die docent ook hoor, het was bij het hoorcollegequote:Op dinsdag 13 december 2005 14:19 schreef Andoire het volgende:
[..]
Cool! Wij hadden als afsluiter een soort van 'vragenuurtje' met Mulder. Wat eigenlijk meer uitdraaide op een verhaal over zijn loopbaan en zo.![]()
Nog 6 nachtjes slapen en dan strafrecht ip tentamen![]()
. Wat een saai kutvak!
Die je uit de jurisprudentie haalt... Ik zit even niet meer in de stof, maar ik denk dan bijv. meteen aan m'n zelfgemaakte rijmpjes typequote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:49 schreef Sessy het volgende:
"HR Bijlmer Noodweer" werd noodweerexces, want mevrouw schoot 'n keer of zes --> proportionaliteit en subsidiariteit bij noodweer.
"HR Opticien" was adequaat, want zo niet dan was de bril te laat --> je mag bij noodtoestand soms wetten overtreden, maar je handelen moet wel zin hebben, of in elk geval zinnig zijn.
Wel handig. Ik weet nog wel dat ik bij strafrechtelijke aansprakelijkheid wist dat ik een arrest moest hebben dat "Huppelepupse" Brandstichting heette. En het was niet de Eindhovense Brandstichting. Toen had ik ook wel een rijmpje willen hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:02 schreef Sessy het volgende:
Dat is de enige manier voor mij om de arresten te onthouden, Pool. Ik verzin allemaal van dat soort rijmpjes bij elk niet-openboek en niet-takehome tentamen waarvoor je arresten moet kennen![]()
Dadelijk wordt POR ook weer leuk.
Die was het he?quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:23 schreef Pool het volgende:
Veenendaalse brandstichting
Lutjebroekse brandstichting
Dongense brandstichting
Sexbierumse brandstichting
Haaksbergense brandstichting
Wormerveerse brandstichting
Udense brandstichting
Westkapellese brandstichting
Ik heb mn arrestenreader strafrecht er even bijgepakt..quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:22 schreef Sessy het volgende:
Volgens mij wel, alleen hoefden wij hem niet te kennen.
Wat was de rechtsregel en casus?
LJN 1934, 1673quote:dat toch ook in verband met de gemaakte afspraak om zamen den brand te stichten de samenwerking tuschen beoide personen zoo volledig en zoo nauw is geweest dat het ten slotte min of meer toevallig was dat L de brandende lucifer bij het hooi heeft gebracht; dat dan ook de handeling van requirant, zooals deze hiervoren zijn omschreven, niet het karakter van hulpverleening dragen, maar van een te zamen en in vereeniging voltooide brandstichting;
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:12 schreef Sessy het volgende:
In Wormerveer was er eens brand,
De een hield lucifers in den hand
de ander hield de ladder recht
tezamen zijn ze toen berecht.
Alstu, Pool!
quote:
He ongezellig, ik zit in de UB!quote:
Een wijze les: het schrijven van stukken kost altijd meer tijd dan je gedacht had.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:37 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Groeten terug... ik zat gvd nog steeds eraan te werken. Heb ondertussen mss een half uurtje pauze gehad, en ik ben nog niet klaar
![]()
Je meent het? Ik ben godverdegodver al weken bezig met de opzet van mijn scriptiequote:Op woensdag 14 december 2005 17:02 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Een wijze les: het schrijven van stukken kost altijd meer tijd dan je gedacht had.
En je hebt minimaal 3 uur nodig om alle vereisten uit de Leidraad voor de Juridische Auteur en Oefening Baart Kunst toe te passen.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:37 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Groeten terug... ik zat gvd nog steeds eraan te werken. Heb ondertussen mss een half uurtje pauze gehad, en ik ben nog niet klaar
![]()
Is dat niet wat veel, je hoeft toch alleen maar rekening te houden met die marges ed en met hoe je de bronvermeldingen doet?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:12 schreef Sessy het volgende:
[..]
En je hebt minimaal 3 uur nodig om alle vereisten uit de Leidraad voor de Juridische Auteur en Oefening Baart Kunst toe te passen.
quote:Op maandag 12 december 2005 21:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel wat voor je heb. Add me op msn:Markzman, die email doet het zelfs niet ik probeerde je te mailen, laat staan dat ik je op msn kan toevoegen! Heb je 't goed getyped?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waaraan? Privaat?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:37 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
![]()
Excusez-moi, mademoiselle. Achter student moet je een "s" plakken. Students dus.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:11 schreef Sessy het volgende:
[..]
Markzman, die email doet het zelfs niet ik probeerde je te mailen, laat staan dat ik je op msn kan toevoegen! Heb je 't goed getyped?
Foutjequote:Op donderdag 15 december 2005 04:34 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Waaraan? Privaat?
Mén, maak je niet druk. 1/5e bestaat uit Romeinsch recht (even in dem kopf stampen). 1/5e bestaat uit dat boekje van Grosheide(ook hier geldt: in de kop stampen). Dan hebben we nog een mini casus (w.s. verbintenissenrecht, denk o.a. aan Kelderluik etc..) Dan hebben we nog 1/5e nonsens uit Gr. van het recht (vorige tentamen had vragen als: hoeveel rechtbanken kent NL. Op dat niveau moet je denken. Quizvraagjes dus). En de rest bestaat uit goederenrecht.
Maw: prima te doen. En ik heb dan ook zonder schuldgevoel nog even met olijke popjes in de Grijpschuur mogen dansen.
Hoei! En morgen om 10 uur weer paraat in de JB. Wie is erbij?
Ja, jij wel! Ik heb zo tentamen Rechtsgeschiedenis, ik mag het over mijn nieuwe favoriete mantra gaan hebben (zie sig) en alle actio's die ik ken gaan spuien, dus ALWEER geen biertjes voor mij gisteravond, echt, mijn leven, wat doe ikquote:Op donderdag 15 december 2005 04:34 schreef MarkzMan_X het volgende:
Maw: prima te doen. En ik heb dan ook zonder schuldgevoel nog even met olijke popjes in de Grijpschuur mogen dansen.
Hoei! En morgen om 10 uur weer paraat in de JB. Wie is erbij?
Het wordt een grensverleggende publicatie die de hele juridische wereld op zijn kop zal zetten begrijp ik?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:05 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je meent het? Ik ben godverdegodver al weken bezig met de opzet van mijn scriptie![]()
Noem de belangrijkste middeleeuwse stromingen binnen de rechtsgeleerdheid, en geef aan wie hun belangrijkste vertegenwoordigers zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:53 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ja, jij wel! Ik heb zo tentamen Rechtsgeschiedenis, ik mag het over mijn nieuwe favoriete mantra gaan hebben (zie sig) en alle actio's die ik ken gaan spuien, dus ALWEER geen biertjes voor mij gisteravond, echt, mijn leven, wat doe ik.
Oh, die les heb ik gelukkig nog niet gevolgdquote:Op woensdag 14 december 2005 17:02 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Een wijze les: het schrijven van stukken kost altijd meer tijd dan je gedacht had.
Gelukkig heb ik alleen Romeins Recht, maar bedankt voor de oefenvraagquote:Op donderdag 15 december 2005 11:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Noem de belangrijkste middeleeuwse stromingen binnen de rechtsgeleerdheid, en geef aan wie hun belangrijkste vertegenwoordigers zijn.
Who cares ?quote:Op donderdag 15 december 2005 11:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Noem de belangrijkste middeleeuwse stromingen binnen de rechtsgeleerdheid, en geef aan wie hun belangrijkste vertegenwoordigers zijn.
Graag gedaanquote:Op donderdag 15 december 2005 11:55 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik alleen Romeins Recht, maar bedankt voor de oefenvraag
Voor je ontwikkeling tot volwaardig jurist is het van groot belang dergelijke zaken te weten!quote:
Dan zal ik nooit een volwaardig jurist zijn. Heb net rechtssociologie afgesloten met een 9 en dat was voorlopig toch wel het laatste wat ik in mijn studie met sociomeuk te maken ga hebben, hoewel het goed mogelijk is dat mijn scriptie straks nog wel een sociologisch aspect gaat hebben.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:07 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Voor je ontwikkeling tot volwaardig jurist is het van groot belang dergelijke zaken te weten!
HBO-erquote:Op donderdag 15 december 2005 12:09 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Dan zal ik nooit een volwaardig jurist zijn. Heb net rechtssociologie afgesloten met een 9 en dat was voorlopig toch wel het laatste wat ik in mijn studie met sociomeuk te maken ga hebben, hoewel het goed mogelijk is dat mijn scriptie straks nog wel een sociologisch aspect gaat hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |