abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33075122
quote:
Op woensdag 14 december 2005 16:14 schreef MarkzMan_X het volgende:
groeten vanuit de JB.
Groeten terug... ik zat gvd nog steeds eraan te werken. Heb ondertussen mss een half uurtje pauze gehad, en ik ben nog niet klaar
  woensdag 14 december 2005 @ 16:53:11 #77
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_33075505
quote:
Op woensdag 14 december 2005 16:14 schreef MarkzMan_X het volgende:
groeten vanuit de JB.
He ongezellig, ik zit in de UB!
Ik ben hard op zoek naar een artikel van Schoordijk over letselschade, want ik wil hoe dan ook ergens de mening van mijn anti-held in mn scriptie gooien (om het er daarna uiteraard volkomen mee oneens te zijn ).
Nulla verba sed acta
pi_33075722
quote:
Op woensdag 14 december 2005 16:37 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Groeten terug... ik zat gvd nog steeds eraan te werken. Heb ondertussen mss een half uurtje pauze gehad, en ik ben nog niet klaar
Een wijze les: het schrijven van stukken kost altijd meer tijd dan je gedacht had.
pi_33075786
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:02 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Een wijze les: het schrijven van stukken kost altijd meer tijd dan je gedacht had.
Je meent het? Ik ben godverdegodver al weken bezig met de opzet van mijn scriptie
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_33075939
quote:

[..]

En je hebt minimaal 3 uur nodig om alle vereisten uit de Leidraad voor de Juridische Auteur en Oefening Baart Kunst toe te passen.
pi_33076630
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:12 schreef Sessy het volgende:

[..]

En je hebt minimaal 3 uur nodig om alle vereisten uit de Leidraad voor de Juridische Auteur en Oefening Baart Kunst toe te passen.
Is dat niet wat veel, je hoeft toch alleen maar rekening te houden met die marges ed en met hoe je de bronvermeldingen doet?
Nog steeds bezig trouwens...wel bijna klaar met de ruwe versie, alleen nog een conclusie Ik moet het morgenmiddag 17 uur pas inleveren dus ik ga het morgenochtend definitief afmaken...
pi_33078308
Nee, ook bijv. de inhoudsopgave moet heel precies. P of pagina of blz., of mag je dat ueberhaupt niet aangeven ?
Met of zonder punt op het einde van de regel?
De literatuur en jurisprudentielijsten: chronologisch, hierarchisch of alfabetisch?
Inspringen of niet?
Etc

Iedere punt die je vergeet is een kwart tot een half punt eraf, ook als je een punt verkeerd neerzet (bijvoorbeeld voor de voetnootnummer in de tekst in plaats van erna), ook als dat een punt in de tekst is.

Et cetera.
pi_33092752
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:42 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Ik denk dat ik wel wat voor je heb. Add me op msn:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Markzman, die email doet het zelfs niet ik probeerde je te mailen, laat staan dat ik je op msn kan toevoegen! Heb je 't goed getyped?
pi_33093897
quote:

[..]

Waaraan? Privaat?
Mén, maak je niet druk. 1/5e bestaat uit Romeinsch recht (even in dem kopf stampen). 1/5e bestaat uit dat boekje van Grosheide (ook hier geldt: in de kop stampen). Dan hebben we nog een mini casus (w.s. verbintenissenrecht, denk o.a. aan Kelderluik etc..) Dan hebben we nog 1/5e nonsens uit Gr. van het recht (vorige tentamen had vragen als: hoeveel rechtbanken kent NL. Op dat niveau moet je denken. Quizvraagjes dus). En de rest bestaat uit goederenrecht.

Maw: prima te doen . En ik heb dan ook zonder schuldgevoel nog even met olijke popjes in de Grijpschuur mogen dansen.

Hoei! En morgen om 10 uur weer paraat in de JB. Wie is erbij?
pi_33093901
quote:
Op donderdag 15 december 2005 02:11 schreef Sessy het volgende:

[..]

Markzman, die email doet het zelfs niet ik probeerde je te mailen, laat staan dat ik je op msn kan toevoegen! Heb je 't goed getyped?
Excusez-moi, mademoiselle. Achter student moet je een "s" plakken. Students dus.

* MarkzMan_X schaamt zich diep.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2005 04:35:13 ]
pi_33094461
quote:
Op donderdag 15 december 2005 04:34 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Waaraan? Privaat?
Mén, maak je niet druk. 1/5e bestaat uit Romeinsch recht (even in dem kopf stampen). 1/5e bestaat uit dat boekje van Grosheide (ook hier geldt: in de kop stampen). Dan hebben we nog een mini casus (w.s. verbintenissenrecht, denk o.a. aan Kelderluik etc..) Dan hebben we nog 1/5e nonsens uit Gr. van het recht (vorige tentamen had vragen als: hoeveel rechtbanken kent NL. Op dat niveau moet je denken. Quizvraagjes dus). En de rest bestaat uit goederenrecht.

Maw: prima te doen . En ik heb dan ook zonder schuldgevoel nog even met olijke popjes in de Grijpschuur mogen dansen.

Foutje

[ Bericht 13% gewijzigd door 1-1-1-1-1 op 15-12-2005 09:41:41 ]
  donderdag 15 december 2005 @ 10:53:45 #87
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_33096853
quote:
Op donderdag 15 december 2005 04:34 schreef MarkzMan_X het volgende:

Ja, jij wel! Ik heb zo tentamen Rechtsgeschiedenis, ik mag het over mijn nieuwe favoriete mantra gaan hebben (zie sig) en alle actio's die ik ken gaan spuien, dus ALWEER geen biertjes voor mij gisteravond, echt, mijn leven, wat doe ik .
Nulla verba sed acta
pi_33097918
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:05 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Je meent het? Ik ben godverdegodver al weken bezig met de opzet van mijn scriptie
Het wordt een grensverleggende publicatie die de hele juridische wereld op zijn kop zal zetten begrijp ik?
pi_33097960
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:53 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Ja, jij wel! Ik heb zo tentamen Rechtsgeschiedenis, ik mag het over mijn nieuwe favoriete mantra gaan hebben (zie sig) en alle actio's die ik ken gaan spuien, dus ALWEER geen biertjes voor mij gisteravond, echt, mijn leven, wat doe ik .
Noem de belangrijkste middeleeuwse stromingen binnen de rechtsgeleerdheid, en geef aan wie hun belangrijkste vertegenwoordigers zijn.
pi_33098158
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:02 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Oh, die les heb ik gelukkig nog niet gevolgd
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  donderdag 15 december 2005 @ 11:55:31 #91
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_33098293
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:41 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Noem de belangrijkste middeleeuwse stromingen binnen de rechtsgeleerdheid, en geef aan wie hun belangrijkste vertegenwoordigers zijn.
Gelukkig heb ik alleen Romeins Recht, maar bedankt voor de oefenvraag
Nulla verba sed acta
pi_33098307
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:41 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Who cares ?
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_33098531
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:55 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik alleen Romeins Recht, maar bedankt voor de oefenvraag
Graag gedaan .
pi_33098580
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:56 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Who cares ?
Voor je ontwikkeling tot volwaardig jurist is het van groot belang dergelijke zaken te weten!
pi_33098584
Weet iemand hier toevallig wie er namens een onderneming bevoegd zijn om een convenant aan te gaan ? Het probleem is dat ik op dit moment geen boeken tot mijn beschikking heb waarin ik dit op kan zoeken
pi_33098618
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:07 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Voor je ontwikkeling tot volwaardig jurist is het van groot belang dergelijke zaken te weten!
Dan zal ik nooit een volwaardig jurist zijn. Heb net rechtssociologie afgesloten met een 9 en dat was voorlopig toch wel het laatste wat ik in mijn studie met sociomeuk te maken ga hebben, hoewel het goed mogelijk is dat mijn scriptie straks nog wel een sociologisch aspect gaat hebben.
pi_33099263
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:09 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Dan zal ik nooit een volwaardig jurist zijn. Heb net rechtssociologie afgesloten met een 9 en dat was voorlopig toch wel het laatste wat ik in mijn studie met sociomeuk te maken ga hebben, hoewel het goed mogelijk is dat mijn scriptie straks nog wel een sociologisch aspect gaat hebben.
HBO-er
pi_33099362
Morgen tentamen Privaatrecht met 1/4 Romeins Recht

Romeins Recht is vreselijk
pi_33100343
Vanuit de JB een hartelijke groet aan u allen
pi_33100400
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:41 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

HBO-er
Iemand hier voor HBO-er uitmaken lijkt me toch grond voor een permban voor dit topic

Overigens: zijn hier eigenlijk mensen van plan een promotieonderzoek te gaan doen ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')