En hierrrrrr issie dan: Learnquote:Op zondag 11 december 2005 05:11 schreef Arliator het volgende:
Is goed
Daar is die dan!!quote:Op zondag 11 december 2005 05:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En hierrrrrr issie dan: Learn
(omdat je nooit te oud bent om te leren)
Mooi, misschien dat dit nummer nog meer wijsheden mag brengenquote:Op zondag 11 december 2005 05:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Daar is die dan!!![]()
![]()
Maar ik ben wel heel oud hoor (geestelijk dan)
Ik heb hem gehoord, was weer helemaal goed. Alleen jammer dat het 2 minuten duurde voordat ik dit kon posten. Daarom, ik heb er geen zin meer in, ik ben moe, en nog wat andersquote:
Gebreide nog wel?quote:Op zondag 11 december 2005 05:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb hem gehoord, was weer helemaal goed. Alleen jammer dat het 2 minuten duurde voordat ik dit kon posten. Daarom, ik heb er geen zin meer in, ik ben moe, en nog wat anders, ik kruip tegen de gebreide onderbroek aan
![]()
Nou een beetje stil en mijn bier is zo op dus dan is hetquote:Op zondag 11 december 2005 05:54 schreef Tha_wrecka het volgende:
bong4002!! wat gezellig! gisteravond ook al lekker zitten chatten... hoe is het ermee?
Ja he! Nou niet weggaan en mij alleen laten hier!quote:Op zondag 11 december 2005 07:14 schreef Sjet het volgende:
Ja..... Zou net naar bed, en ging nog heel even hier checken......
Ik heb mijn bibelebonse best gedaan, maar het mocht niet batenquote:Op zondag 11 december 2005 07:16 schreef Sjet het volgende:
Nou toe..... niet huilen hoor.... daar kan ik niet tegen![]()
Heb jij al geslapen dan?
Ben jij ook een nachtbeest?quote:Op zondag 11 december 2005 07:19 schreef Sjet het volgende:
Ik heb nog niet eens mijn best gedaan........Ga het zo proberen.
Heb je nog wat van het 'hoerenfeest' meegekregen?
Ze zijn allemaal een beetje (erg) saai. Van mij mag Lieske wel winnenquote:Op zondag 11 december 2005 07:26 schreef Sjet het volgende:
Ja te erg![]()
Die stem leek op die van Hummie, maar volgens mij dan ook nog eens met een stemvervormerKlionk heel idioot.
Heb jij nou nog een favoriet persoon in het huis?
't is al weah ovâh!!quote:
Goedemorgen!quote:Op zondag 11 december 2005 08:32 schreef ReneMid het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Ik heb een paar dagen gemist maar weet iemand wie er genomineerd is![]()
Welterusten iedereen behalve joostquote:Op zondag 11 december 2005 08:32 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Iedereen behalve Joost.
Ja, die blijven nog wel even liggen inclusief Joost.quote:Op zondag 11 december 2005 08:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Welterusten iedereen behalve joost![]()
Eeh ik weet niet of je hebt meegekregen dat Roel boos uit het badje wegliep...quote:Op zondag 11 december 2005 13:46 schreef Bartoli het volgende:
nog wat gemist vannacht met roel en de andere na 4u?
al denk ik weer naar de bekende weg te vragen "er is niks gebeurd"![]()
ja ik ben gaan maffen nadat ing/joost zijn gaan maffen en roel op de bank in slaap gevallen wasquote:Op zondag 11 december 2005 13:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eeh ik weet niet of je hebt meegekregen dat Roel boos uit het badje wegliep...
Voor de rest volgens mij niks gebeurd...quote:Op zondag 11 december 2005 13:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja ik ben gaan maffen nadat ing/joost zijn gaan maffen en roel op de bank in slaap gevallen was![]()
Daar sta ik nou echt van te kijkenquote:Op zondag 11 december 2005 13:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Voor de rest volgens mij niks gebeurd...
Heb ik al gezegdquote:Op zondag 11 december 2005 13:53 schreef Manu82 het volgende:
Laat ze ook even op de blog zetten dat we er al weer zijn!!
Ha Regenworm... ook weer hierquote:Op zondag 11 december 2005 13:54 schreef regenworm het volgende:
Lieske DBK
quote:Op zondag 11 december 2005 14:00 schreef Bartoli het volgende:
Roel is goe bezig
Ik heb het geluid uit... ik luister Feyenoord-PSV. Dat is een stuk spannender dan de streams op dit momentquote:Op zondag 11 december 2005 14:01 schreef Bartoli het volgende:
wat zegt Lies egl allemaal? en waarom krijgt Roel dat ding in zijn handen gestopt waar die zo blij mee is neem ik aan
ow ja dat is ook. Tussenstand?quote:Op zondag 11 december 2005 14:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb het geluid uit... ik luister Feyenoord-PSV. Dat is een stuk spannender dan de streams op dit moment
Me 2 als radio 1 nou weer eens begint. Kutreclamesquote:Op zondag 11 december 2005 14:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb het geluid uit... ik luister Feyenoord-PSV. Dat is een stuk spannender dan de streams op dit moment
Ik luister Radio Rijnmond... veel leuker.quote:Op zondag 11 december 2005 14:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Me 2 als radio 1 nou weer eens begint. Kutreclames
die is vandaag heel slecht hierquote:Op zondag 11 december 2005 14:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik luister Radio Rijnmond... veel leuker.
Hoe dan?quote:Op zondag 11 december 2005 14:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
gemist krijg weer een zwarte screenshot.
Ben er nu achter hoe het precies komt.
Hardwareversnelling van je videokaart iets terugzetten.quote:
Waarschijnlijk van het zaklopen... toen viel ze.quote:Op zondag 11 december 2005 14:20 schreef Muerte het volgende:
Ik zag dat Nathalie wat schaafwondjes op haar arm heeft, iemand een idee hoe dat gekomen is?
[afbeelding]
Waar zoek ik dat?Configuratiescherm?quote:Op zondag 11 december 2005 14:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hardwareversnelling van je videokaart iets terugzetten.
Bedankt voor de info, heb gisteren een hoop gemist, elke keer als het mis ging met FOK! en ik moest herstarten was ik ook even mijn streams kwijt.quote:Op zondag 11 december 2005 14:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van het zaklopen... toen viel ze.
Ja, maar als je met met twee monitoren werkt moet je het wel bij beide doenquote:Op zondag 11 december 2005 14:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hardwareversnelling van je videokaart iets terugzetten.
Hij lurkt nog wel dus.quote:Op 11-12-2005 @ 01:06 schreef scanman01 het volgende:
In het BB SC forum van fok dachten ze dat het Apollonia Six was, dus zo eigenaardig zijn ze in het huis nou ook weer niet
Ik had ook grote problemen ja... de streams begonnen enorm te hakkelen als Fok open was. Heel vreemd.quote:Op zondag 11 december 2005 14:25 schreef Muerte het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, heb gisteren een hoop gemist, elke keer als het mis ging met FOK! en ik moest herstarten was ik ook even mijn streams kwijt.![]()
eigenschappen voor beeldschermquote:
Heb ik geen last van... op mijn videokaart staan 2 monitoren als dual screen. En 1 slider voor de hardwareversnelling.quote:Op zondag 11 december 2005 14:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja, maar als je met met twee monitoren werkt moet je het wel bij beide doen![]()
Fok begint weer vreemd te doen nu maar bidden dat we de avond halen.quote:Op zondag 11 december 2005 14:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik had ook grote problemen ja... de streams begonnen enorm te hakkelen als Fok open was. Heel vreemd.
Had er gisterenavond erge last van maar had geen zin om er na te kijken.quote:Op zondag 11 december 2005 14:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb ik geen last van... op mijn videokaart staan 2 monitoren als dual screen. En 1 slider voor de hardwareversnelling.
Inderdaad, maar ik heb me wel voorgenomen om vandaag niet zo te gaan tobben als gisteren.quote:Op zondag 11 december 2005 14:30 schreef Foreverblue het volgende:
Ik krijg trouwens weer de befaamde 'pagina niet gevonden' error![]()
Jep... dat vind ik ook. Ik ben gisteravond ook Battlestar Galactica gaan kijken, die ik had opgenomen. Schitterende serie btw.quote:Op zondag 11 december 2005 14:34 schreef Muerte het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik heb me wel voorgenomen om vandaag niet zo te gaan tobben als gisteren.
Ik zie het nog even aan en als het weer donderen wordt, ga ik toch de rest van mijn zondag anders besteden, beetje zonde van mijn vrije tijd op deze manier.
Vreend net zoals gisteren na de badkamer caps.quote:Op zondag 11 december 2005 14:30 schreef Foreverblue het volgende:
Ik krijg trouwens weer de befaamde 'pagina niet gevonden' error![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 14:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jep... dat vind ik ook. Ik ben gisteravond ook Battlestar Galactica gaan kijken, die ik had opgenomen. Schitterende serie btw.
Dan zit daar de linkquote:Op zondag 11 december 2005 14:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vreend net zoals gisteren na de badkamer caps.![]()
Ook dat... maar dit is een remake van de serie... en ziet er zeer goed uit.quote:
Nathalie laat geen plek onbenut om ieniemienie aan te rakenquote:
Oei! Dat wist ik dus niet, anders had ik zeker gekeken, dacht dat het de zoveelste herhaalde herhaling was.quote:Op zondag 11 december 2005 14:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ook dat... maar dit is een remake van de serie... en ziet er zeer goed uit.
Nee, is een 4-delige serie op Veronica... en gisteren was deel 3 ervan. Dit schijnt de pilot geweest te zijn en in Amerika zijn ze al bij seizoen 2. Hopen dat Veronica die ook gaat uitzenden. Anders moet je hem zien te downloaden kopen.quote:Op zondag 11 december 2005 14:40 schreef Muerte het volgende:
[..]
Oei! Dat wist ik dus niet, anders had ik zeker gekeken, dacht dat het de zoveelste herhaalde herhaling was.
Al lang... maar wees welkomquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 14:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, is een 4-delige serie op Veronica... en gisteren was deel 3 ervan. Dit schijnt de pilot geweest te zijn en in Amerika zijn ze al bij seizoen 2. Hopen dat Veronica die ook gaat uitzenden. Anders moet je hem zien te downloaden kopen.
Naja het is niet fijn wakker worden met een flinke kater en het eerste wat je ziet is zo'n cap van Naat...quote:
reparerenquote:Op zondag 11 december 2005 14:47 schreef Peter6000 het volgende:
Bewoners moeten zich verzamelen in de rode slaapkamer
Gaan ze iets repareren, of een weekopdracht
quote:Op zondag 11 december 2005 14:46 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Naja het is niet fijn wakker worden met een flinke kater en het eerste wat je ziet is zo'n cap van Naat...![]()
Dat wordt weer erg saaiquote:Op zondag 11 december 2005 14:47 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ze moeten dus erg lang de slaapkamer in, BB geeft aan dat ze eerst allemaal moeten plassen....
Ja thanks, mijn dag kan niet meer stukquote:
Heel goed... succes ermee... je zal niet telleurgesteld worden denk ikquote:Op zondag 11 december 2005 14:46 schreef Muerte het volgende:
[..]
Start binnenkort mijn internet "winkelwagentje" wel even op en ga dan wel even shoppen.
![]()
Mee-eters uitknijpenquote:Op zondag 11 december 2005 14:52 schreef Kinga het volgende:
Zijn ze bij Ingrid aant doen?
Geweldige capsquote:Op zondag 11 december 2005 14:53 schreef Muerte het volgende:
Er waren vanochtend ook al problemen en toen heeft Roel een handje geholpen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat camerageile mens stond er ook weer bij??? Ik herstel mijn mening over Lieske, ze doet gewoon dom omdat ze weet dat er camera's hangenquote:Op zondag 11 december 2005 14:53 schreef Muerte het volgende:
Er waren vanochtend ook al problemen en toen heeft Roel een handje geholpen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
van tijd tot tijdquote:Op zondag 11 december 2005 15:09 schreef flugeltje het volgende:
Iemand hier nog problemen met de 'witte pagina'?
Echt wel.quote:Op zondag 11 december 2005 15:19 schreef flugeltje het volgende:
Hier nog problemen?
quote:(iteejer is aan het knutselen)
Ook na ctrl F5?quote:
Niks nopes meerquote:Op zondag 11 december 2005 15:19 schreef flugeltje het volgende:
Hier nog problemen?
(iteejer is aan het knutselen)
alles werkt weer...quote:Op zondag 11 december 2005 15:19 schreef flugeltje het volgende:
Hier nog problemen?
(iteejer is aan het knutselen)
Dat is het dido-exit effectquote:Op zondag 11 december 2005 15:49 schreef michelc85 het volgende:
Ze mochten toch geen reclame maken , ze noemen nu 10x camel
Roel is trouwens ineens veel populairder weer geworden
[afbeelding]
Oy!quote:Op zondag 11 december 2005 15:57 schreef Foreverblue het volgende:
Onderzoek heeft uitgewezen dat als je lang met mensen samenleeft, je elkaars trekjes overneemt
[afbeelding]
deze poll zegt helemaal niks over de nominatie rondes.quote:Op zondag 11 december 2005 15:49 schreef michelc85 het volgende:
Ze mochten toch geen reclame maken , ze noemen nu 10x camel
Roel is trouwens ineens veel populairder weer geworden
[afbeelding]
Whehehe...!quote:
quote:Op zondag 11 december 2005 15:58 schreef Muerte het volgende:
Dekentje, duimpje, Roel Ingrid heeft het helemaal naar zijn haar zin.
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 december 2005 16:05 schreef Bartoli het volgende:
en de alcohol vloeit weer
quote:
quote:Op zondag 11 december 2005 17:08 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb ff helemaal gemist waarom ze in de slaapkamers zitten...
Weekopdracht?
eerste keer vanwege reperaties aan de camera's. Nu de 2e keer kan ivm een kerstboom of evt weekopdracht zijn. Is niet verteld. Hummie laat ons in spanning afwachtenquote:Op zondag 11 december 2005 17:08 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb ff helemaal gemist waarom ze in de slaapkamers zitten...
Weekopdracht?
quote:Op zondag 11 december 2005 17:11 schreef Foreverblue het volgende:
BEW
Is Fok ondertussen weer down geweest, begrijp ik?
Altijd weer die autofok... ze hebben ze veelste lekker gemaaktquote:
Ik zit hier gvd nog steeds op max 400 terwijl ik minimaal 1400 moet hebbenquote:Op zondag 11 december 2005 17:20 schreef Foreverblue het volgende:
Yessss... mijn snelheidsverdubbeling van Chello is er ook door zie ik. 936 kb/sec... niet slecht. 4 streams soepel en ondertussen ook nog downloaden.
Classic?quote:Op zondag 11 december 2005 17:20 schreef Foreverblue het volgende:
Yessss... mijn snelheidsverdubbeling van Chello is er ook door zie ik. 936 kb/sec... niet slecht. 4 streams soepel en ondertussen ook nog downloaden.
Ja... niet slecht voor dezelfde prijs vind ik.quote:
Dat is minder dan jaquote:Op zondag 11 december 2005 17:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zit hier gvd nog steeds op max 400 terwijl ik minimaal 1400 moet hebben![]()
Zit ik nog met 620kb/s.quote:Op zondag 11 december 2005 17:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... niet slecht voor dezelfde prijs vind ik.
Het schijnt bij ons aan een softwareprobleem te liggen bij het verdeelstation, maar een beetje onzinnig dat dat dan 4 maanden moet duren nadat we het na een week al hebben gemeld en beloofd is dat het binnen een week gefixed zou worden.quote:Op zondag 11 december 2005 17:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is minder dan jaBij ADSL ligt het aan de afstand van het verdeelstation naar je huis. Bij kabel weet ik niet waar het aan kan liggen.
Ja, daar heb je wat aanquote:Op zondag 11 december 2005 17:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
@home zal zeker volgend jaar ook wel volgen
Ik ga niet weer overstappen hoorquote:
of was het nu aftuigenquote:Op zondag 11 december 2005 17:49 schreef yellowfirst het volgende:
Roel:"|Eerst nadenken, een pilsje erbij en dan optuigen die handel."![]()
Er zit waarschijnlijk wel een 'kerstboom' in het huis die hij wil aftuigenquote:
Roel is aardig op dreef vandaag maar mist nog steeds zijn Didoquote:Op zondag 11 december 2005 18:17 schreef Dropkick het volgende:
En hoe is het met Roel?
nee, maar dat leer je ook niet op het VWO of de universiteit. En de algemene kennis ontbreekt....quote:Op zondag 11 december 2005 18:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Liesje weet niet eens wat outdoorlights zijn![]()
Omgquote:Op zondag 11 december 2005 18:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, maar dat leer je ook niet op het VWO of de universiteit. En de algemene kennis ontbreekt....
Doe nou niet zo negatief over Mini-Me. Een kind van 10 zou je ook niet pestenquote:Op zondag 11 december 2005 18:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Omgsorry maar zelfs een klein kind van 10 weet het nog
![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 18:38 schreef bunnyma het volgende:
Roel commandeert Ingrid dat zij olie in de fondu-pan ( volgens Roel frituurpannetje) moet doen.
Roel : "Tot het streepje max. Dat betekent maximum".
Ingrid( heel droog): "Oh, ik dacht dat die pan Max heette".
![]()
![]()
![]()
Roel doet normaal bij andere voorwerpen (bijv. vrouwen, sloten van gebouwen) dingen uit en dan moet je er wel respect voor hebben dat hij nu even wat luier isquote:Op zondag 11 december 2005 18:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke sorry lieskehou van jou
![]()
Maar dan die roel he, die doet geen fuck!
Het is inderdaad niet te geloven, die Roel.quote:Op zondag 11 december 2005 18:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
![]()
Sterker nog, ik hoop dat hij de volgende is die eruit gaat!quote:Op zondag 11 december 2005 18:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet te geloven, die Roel.
Hij bepaalt dat er niet aan tafel wordt gegeten maar dat er een lopend buffet komt.
En iedereen doet gewoon Roel's zin.
Ook hoe hij de slingers in de boom deed: Recht vanaf de top naar beneden.
Hij loopt echt te zuigen. Ik hoop dat iemand er eens tegenin gaat.
We zijn wel aan het dubbelcappen zegquote:
Idd, eerst dacht ik dat Nathalie er uit moest, maar als ik zo af en toe de laatste dagen naar de streams luister, zou ik het grandioos vinden als hij moet vertrekken..quote:Op zondag 11 december 2005 18:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sterker nog, ik hoop dat hij de volgende is die eruit gaat!
Hey ik zei dat je wat begrip moest hebben voor Lieske niet dat je pro Lieske moest worden en anti roelquote:Op zondag 11 december 2005 18:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie gauw oprotquote:Op zondag 11 december 2005 18:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
![]()
Roel is een oprechte kerel. Lieske wordt hier onterecht aanbeden, ik zou het echt vreselijk vinden als die drammerige, arrogante tiener die alles beter weet nog langer in het huis blijft.quote:Op zondag 11 december 2005 18:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Goeie ongeschreven regel. De latere dubbelcapper wisselt of verwijdert. Doe ik ook meestal. Oogt beter.quote:Op zondag 11 december 2005 18:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
We zijn wel aan het dubbelcappen zeg
Aan jou de eer dan...
quote:Op zondag 11 december 2005 19:01 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Roel is een oprechte kerel. Lieske wordt hier onterecht aanbeden, ik zou het echt vreselijk vinden als die drammerige, arrogante tiener die alles beter weet nog langer in het huis blijft.
Als je hem vergelijkt met de andere bewoners doet hij inderdaad geen fluit. Als hij af en toe wat doet krijgt hij complimentjes omdat hij bijvoorbeeld ontbijt maakt of iets dergelijks. Dat zegt al genoegquote:Op zondag 11 december 2005 19:00 schreef Bartoli het volgende:
jullie denken dat Roel niks doet. Hmm vandaag was die toch aardig opdreef met het bakken van eieren vanmorgen voor iedereen en het helpen van het versieren van die keet daar
Roel oprecht? Ga toch weg zeg! Je had hem de afgelopen week eens moeten horen roddelen over Lieske en Ingrid. Nu is hij opeens weer beste vriendjes. Erg oprecht ja... Lieske is een geval apart ja, maar arrogant kun je haar niet noemen. Je bent dan denk ik in de war met een (ex) bewoner.quote:Op zondag 11 december 2005 19:01 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Roel is een oprechte kerel. Lieske wordt hier onterecht aanbeden, ik zou het echt vreselijk vinden als die drammerige, arrogante tiener die alles beter weet nog langer in het huis blijft.
Topschot, als ze nou ook nog eens in de camera keekquote:
Nee dat kan, maar ga andere bewoners dan ook niet verheerlijken. Ze hebben allemaal hun goede en slechte puntenquote:Op zondag 11 december 2005 19:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Persoonlijke voorkeur. Ik heb niks met Lies vindt het maar een zeikwijf
daar heb je ook weer gelijk inquote:Op zondag 11 december 2005 19:09 schreef melke het volgende:
[..]
Nee dat kan, maar ga andere bewoners dan ook niet verheerlijken. Ze hebben allemaal hun goede en slechte punten
Joost noemde haar vanacht geirriteerd "teringstudentje"quote:Op zondag 11 december 2005 19:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Persoonlijke voorkeur. Ik heb niks met Lies vindt het maar een zeikwijf
quote:Op zondag 11 december 2005 19:12 schreef bunnyma het volgende:
[..]
De cameraman van gate 3 is leuk bezig.![]()
Ik zoek me te pletter naar de goede kanten van Roel!quote:Op zondag 11 december 2005 19:09 schreef melke het volgende:
[..]
Nee dat kan, maar ga andere bewoners dan ook niet verheerlijken. Ze hebben allemaal hun goede en slechte punten
Hij kan ontzettend goed voor hondje spelenquote:Op zondag 11 december 2005 19:13 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik zoek me te pletter naar de goede kanten van Roel!
Kan er niet zo heel veel vinden.![]()
Ingrid en Roelquote:Op zondag 11 december 2005 19:17 schreef rooie3 het volgende:
Gezellig fonduen op het aanrecht,heeft Roel dat bedacht.
[..]
Het was op voorstel van Roel en niemand had zin tegen hem in te gaan.quote:Op zondag 11 december 2005 19:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Oh valt me tegen van Ingrid,van Roel verwacht ik zoiets wel.
Doe Nathalie ook eens, aub.quote:Op zondag 11 december 2005 19:31 schreef ART het volgende:
Lieske is zo'n naar betwetertje, dat het liefste witte voetjes bij de juf (lees: BB) haalt. Oh zo voorbeeldig, maar ondertussen toch vol venijn.
quote:Op zondag 11 december 2005 19:31 schreef ART het volgende:
Lieske is zo'n naar betwetertje, dat het liefste witte voetjes bij de juf (lees: BB) haalt. Oh zo voorbeeldig, maar ondertussen toch vol venijn.
\quote:
Nee de fondue is nu een frituurpanquote:Op zondag 11 december 2005 19:17 schreef rooie3 het volgende:
Gezellig fonduen op het aanrecht,heeft Roel dat bedacht.
[..]
dat is nagenoeg iedereen verwend al zijn ze idd wel minder agressief dan Roel. Maar zo agressief is Roel ook niet. Of zijn jullie niks gewend aan agressiviteitquote:Op zondag 11 december 2005 19:44 schreef redhair het volgende:
[..]
[naam] is een agressieve zeurderige verwende kleuter.![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |