En hierrrrrr issie dan: Learnquote:Op zondag 11 december 2005 05:11 schreef Arliator het volgende:
Is goed
Daar is die dan!!quote:Op zondag 11 december 2005 05:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En hierrrrrr issie dan: Learn
(omdat je nooit te oud bent om te leren)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb hem gepost hoorquote:Op zondag 11 december 2005 05:15 schreef Arliator het volgende:
Ik wachtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooi, misschien dat dit nummer nog meer wijsheden mag brengenquote:Op zondag 11 december 2005 05:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Daar is die dan!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik ben wel heel oud hoor (geestelijk danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb hem gehoord, was weer helemaal goed. Alleen jammer dat het 2 minuten duurde voordat ik dit kon posten. Daarom, ik heb er geen zin meer in, ik ben moe, en nog wat andersquote:Op zondag 11 december 2005 05:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb hem gepost hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gebreide nog wel?quote:Op zondag 11 december 2005 05:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb hem gehoord, was weer helemaal goed. Alleen jammer dat het 2 minuten duurde voordat ik dit kon posten. Daarom, ik heb er geen zin meer in, ik ben moe, en nog wat andersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., ik kruip tegen de gebreide onderbroek aanJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou een beetje stil en mijn bier is zo op dus dan is hetquote:Op zondag 11 december 2005 05:54 schreef Tha_wrecka het volgende:
bong4002!! wat gezellig! gisteravond ook al lekker zitten chatten... hoe is het ermee?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop