En hierrrrrr issie dan: Learnquote:Op zondag 11 december 2005 05:11 schreef Arliator het volgende:
Is goed
Daar is die dan!!quote:Op zondag 11 december 2005 05:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En hierrrrrr issie dan: Learn
(omdat je nooit te oud bent om te leren)
Mooi, misschien dat dit nummer nog meer wijsheden mag brengenquote:Op zondag 11 december 2005 05:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Daar is die dan!!![]()
![]()
Maar ik ben wel heel oud hoor (geestelijk dan)
Ik heb hem gehoord, was weer helemaal goed. Alleen jammer dat het 2 minuten duurde voordat ik dit kon posten. Daarom, ik heb er geen zin meer in, ik ben moe, en nog wat andersquote:
Gebreide nog wel?quote:Op zondag 11 december 2005 05:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb hem gehoord, was weer helemaal goed. Alleen jammer dat het 2 minuten duurde voordat ik dit kon posten. Daarom, ik heb er geen zin meer in, ik ben moe, en nog wat anders, ik kruip tegen de gebreide onderbroek aan
![]()
Nou een beetje stil en mijn bier is zo op dus dan is hetquote:Op zondag 11 december 2005 05:54 schreef Tha_wrecka het volgende:
bong4002!! wat gezellig! gisteravond ook al lekker zitten chatten... hoe is het ermee?
Ja he! Nou niet weggaan en mij alleen laten hier!quote:Op zondag 11 december 2005 07:14 schreef Sjet het volgende:
Ja..... Zou net naar bed, en ging nog heel even hier checken......
Ik heb mijn bibelebonse best gedaan, maar het mocht niet batenquote:Op zondag 11 december 2005 07:16 schreef Sjet het volgende:
Nou toe..... niet huilen hoor.... daar kan ik niet tegen![]()
Heb jij al geslapen dan?
Ben jij ook een nachtbeest?quote:Op zondag 11 december 2005 07:19 schreef Sjet het volgende:
Ik heb nog niet eens mijn best gedaan........Ga het zo proberen.
Heb je nog wat van het 'hoerenfeest' meegekregen?
Ze zijn allemaal een beetje (erg) saai. Van mij mag Lieske wel winnenquote:Op zondag 11 december 2005 07:26 schreef Sjet het volgende:
Ja te erg![]()
Die stem leek op die van Hummie, maar volgens mij dan ook nog eens met een stemvervormerKlionk heel idioot.
Heb jij nou nog een favoriet persoon in het huis?
't is al weah ovâh!!quote:
Goedemorgen!quote:Op zondag 11 december 2005 08:32 schreef ReneMid het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Ik heb een paar dagen gemist maar weet iemand wie er genomineerd is![]()
Welterusten iedereen behalve joostquote:Op zondag 11 december 2005 08:32 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Iedereen behalve Joost.
Ja, die blijven nog wel even liggen inclusief Joost.quote:Op zondag 11 december 2005 08:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Welterusten iedereen behalve joost![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |