Fok begint weer vreemd te doen nu maar bidden dat we de avond halen.quote:Op zondag 11 december 2005 14:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik had ook grote problemen ja... de streams begonnen enorm te hakkelen als Fok open was. Heel vreemd.
Had er gisterenavond erge last van maar had geen zin om er na te kijken.quote:Op zondag 11 december 2005 14:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb ik geen last van... op mijn videokaart staan 2 monitoren als dual screen. En 1 slider voor de hardwareversnelling.
Inderdaad, maar ik heb me wel voorgenomen om vandaag niet zo te gaan tobben als gisteren.quote:Op zondag 11 december 2005 14:30 schreef Foreverblue het volgende:
Ik krijg trouwens weer de befaamde 'pagina niet gevonden' error![]()
Jep... dat vind ik ook. Ik ben gisteravond ook Battlestar Galactica gaan kijken, die ik had opgenomen. Schitterende serie btw.quote:Op zondag 11 december 2005 14:34 schreef Muerte het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik heb me wel voorgenomen om vandaag niet zo te gaan tobben als gisteren.
Ik zie het nog even aan en als het weer donderen wordt, ga ik toch de rest van mijn zondag anders besteden, beetje zonde van mijn vrije tijd op deze manier.
Vreend net zoals gisteren na de badkamer caps.quote:Op zondag 11 december 2005 14:30 schreef Foreverblue het volgende:
Ik krijg trouwens weer de befaamde 'pagina niet gevonden' error![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 14:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jep... dat vind ik ook. Ik ben gisteravond ook Battlestar Galactica gaan kijken, die ik had opgenomen. Schitterende serie btw.
Dan zit daar de linkquote:Op zondag 11 december 2005 14:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vreend net zoals gisteren na de badkamer caps.![]()
Ook dat... maar dit is een remake van de serie... en ziet er zeer goed uit.quote:
Nathalie laat geen plek onbenut om ieniemienie aan te rakenquote:
Oei! Dat wist ik dus niet, anders had ik zeker gekeken, dacht dat het de zoveelste herhaalde herhaling was.quote:Op zondag 11 december 2005 14:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ook dat... maar dit is een remake van de serie... en ziet er zeer goed uit.
Nee, is een 4-delige serie op Veronica... en gisteren was deel 3 ervan. Dit schijnt de pilot geweest te zijn en in Amerika zijn ze al bij seizoen 2. Hopen dat Veronica die ook gaat uitzenden. Anders moet je hem zien te downloaden kopen.quote:Op zondag 11 december 2005 14:40 schreef Muerte het volgende:
[..]
Oei! Dat wist ik dus niet, anders had ik zeker gekeken, dacht dat het de zoveelste herhaalde herhaling was.
Al lang... maar wees welkomquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 14:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, is een 4-delige serie op Veronica... en gisteren was deel 3 ervan. Dit schijnt de pilot geweest te zijn en in Amerika zijn ze al bij seizoen 2. Hopen dat Veronica die ook gaat uitzenden. Anders moet je hem zien te downloaden kopen.
Naja het is niet fijn wakker worden met een flinke kater en het eerste wat je ziet is zo'n cap van Naat...quote:
reparerenquote:Op zondag 11 december 2005 14:47 schreef Peter6000 het volgende:
Bewoners moeten zich verzamelen in de rode slaapkamer
Gaan ze iets repareren, of een weekopdracht
quote:Op zondag 11 december 2005 14:46 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Naja het is niet fijn wakker worden met een flinke kater en het eerste wat je ziet is zo'n cap van Naat...![]()
Dat wordt weer erg saaiquote:Op zondag 11 december 2005 14:47 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ze moeten dus erg lang de slaapkamer in, BB geeft aan dat ze eerst allemaal moeten plassen....
Ja thanks, mijn dag kan niet meer stukquote:
Heel goed... succes ermee... je zal niet telleurgesteld worden denk ikquote:Op zondag 11 december 2005 14:46 schreef Muerte het volgende:
[..]
Start binnenkort mijn internet "winkelwagentje" wel even op en ga dan wel even shoppen.
![]()
Mee-eters uitknijpenquote:Op zondag 11 december 2005 14:52 schreef Kinga het volgende:
Zijn ze bij Ingrid aant doen?
Geweldige capsquote:Op zondag 11 december 2005 14:53 schreef Muerte het volgende:
Er waren vanochtend ook al problemen en toen heeft Roel een handje geholpen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat camerageile mens stond er ook weer bij??? Ik herstel mijn mening over Lieske, ze doet gewoon dom omdat ze weet dat er camera's hangenquote:Op zondag 11 december 2005 14:53 schreef Muerte het volgende:
Er waren vanochtend ook al problemen en toen heeft Roel een handje geholpen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |