Eeh ik weet niet of je hebt meegekregen dat Roel boos uit het badje wegliep...quote:Op zondag 11 december 2005 13:46 schreef Bartoli het volgende:
nog wat gemist vannacht met roel en de andere na 4u?
al denk ik weer naar de bekende weg te vragen "er is niks gebeurd"![]()
ja ik ben gaan maffen nadat ing/joost zijn gaan maffen en roel op de bank in slaap gevallen wasquote:Op zondag 11 december 2005 13:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eeh ik weet niet of je hebt meegekregen dat Roel boos uit het badje wegliep...
Voor de rest volgens mij niks gebeurd...quote:Op zondag 11 december 2005 13:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja ik ben gaan maffen nadat ing/joost zijn gaan maffen en roel op de bank in slaap gevallen was![]()
Daar sta ik nou echt van te kijkenquote:Op zondag 11 december 2005 13:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Voor de rest volgens mij niks gebeurd...
Heb ik al gezegdquote:Op zondag 11 december 2005 13:53 schreef Manu82 het volgende:
Laat ze ook even op de blog zetten dat we er al weer zijn!!
Ha Regenworm... ook weer hierquote:Op zondag 11 december 2005 13:54 schreef regenworm het volgende:
Lieske DBK
quote:Op zondag 11 december 2005 14:00 schreef Bartoli het volgende:
Roel is goe bezig
Ik heb het geluid uit... ik luister Feyenoord-PSV. Dat is een stuk spannender dan de streams op dit momentquote:Op zondag 11 december 2005 14:01 schreef Bartoli het volgende:
wat zegt Lies egl allemaal? en waarom krijgt Roel dat ding in zijn handen gestopt waar die zo blij mee is neem ik aan
ow ja dat is ook. Tussenstand?quote:Op zondag 11 december 2005 14:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb het geluid uit... ik luister Feyenoord-PSV. Dat is een stuk spannender dan de streams op dit moment
Me 2 als radio 1 nou weer eens begint. Kutreclamesquote:Op zondag 11 december 2005 14:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb het geluid uit... ik luister Feyenoord-PSV. Dat is een stuk spannender dan de streams op dit moment
Ik luister Radio Rijnmond... veel leuker.quote:Op zondag 11 december 2005 14:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Me 2 als radio 1 nou weer eens begint. Kutreclames
die is vandaag heel slecht hierquote:Op zondag 11 december 2005 14:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik luister Radio Rijnmond... veel leuker.
Hoe dan?quote:Op zondag 11 december 2005 14:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
gemist krijg weer een zwarte screenshot.
Ben er nu achter hoe het precies komt.
Hardwareversnelling van je videokaart iets terugzetten.quote:
Waarschijnlijk van het zaklopen... toen viel ze.quote:Op zondag 11 december 2005 14:20 schreef Muerte het volgende:
Ik zag dat Nathalie wat schaafwondjes op haar arm heeft, iemand een idee hoe dat gekomen is?
[afbeelding]
Waar zoek ik dat?Configuratiescherm?quote:Op zondag 11 december 2005 14:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hardwareversnelling van je videokaart iets terugzetten.
Bedankt voor de info, heb gisteren een hoop gemist, elke keer als het mis ging met FOK! en ik moest herstarten was ik ook even mijn streams kwijt.quote:Op zondag 11 december 2005 14:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van het zaklopen... toen viel ze.
Ja, maar als je met met twee monitoren werkt moet je het wel bij beide doenquote:Op zondag 11 december 2005 14:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hardwareversnelling van je videokaart iets terugzetten.
Hij lurkt nog wel dus.quote:Op 11-12-2005 @ 01:06 schreef scanman01 het volgende:
In het BB SC forum van fok dachten ze dat het Apollonia Six was, dus zo eigenaardig zijn ze in het huis nou ook weer niet
Ik had ook grote problemen ja... de streams begonnen enorm te hakkelen als Fok open was. Heel vreemd.quote:Op zondag 11 december 2005 14:25 schreef Muerte het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, heb gisteren een hoop gemist, elke keer als het mis ging met FOK! en ik moest herstarten was ik ook even mijn streams kwijt.![]()
eigenschappen voor beeldschermquote:
Heb ik geen last van... op mijn videokaart staan 2 monitoren als dual screen. En 1 slider voor de hardwareversnelling.quote:Op zondag 11 december 2005 14:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja, maar als je met met twee monitoren werkt moet je het wel bij beide doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |