Altijd weer die autofok... ze hebben ze veelste lekker gemaaktquote:
Ik zit hier gvd nog steeds op max 400 terwijl ik minimaal 1400 moet hebbenquote:Op zondag 11 december 2005 17:20 schreef Foreverblue het volgende:
Yessss... mijn snelheidsverdubbeling van Chello is er ook door zie ik. 936 kb/sec... niet slecht. 4 streams soepel en ondertussen ook nog downloaden.
Classic?quote:Op zondag 11 december 2005 17:20 schreef Foreverblue het volgende:
Yessss... mijn snelheidsverdubbeling van Chello is er ook door zie ik. 936 kb/sec... niet slecht. 4 streams soepel en ondertussen ook nog downloaden.
Ja... niet slecht voor dezelfde prijs vind ik.quote:
Dat is minder dan jaquote:Op zondag 11 december 2005 17:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zit hier gvd nog steeds op max 400 terwijl ik minimaal 1400 moet hebben![]()
Zit ik nog met 620kb/s.quote:Op zondag 11 december 2005 17:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... niet slecht voor dezelfde prijs vind ik.
Het schijnt bij ons aan een softwareprobleem te liggen bij het verdeelstation, maar een beetje onzinnig dat dat dan 4 maanden moet duren nadat we het na een week al hebben gemeld en beloofd is dat het binnen een week gefixed zou worden.quote:Op zondag 11 december 2005 17:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is minder dan jaBij ADSL ligt het aan de afstand van het verdeelstation naar je huis. Bij kabel weet ik niet waar het aan kan liggen.
Ja, daar heb je wat aanquote:Op zondag 11 december 2005 17:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
@home zal zeker volgend jaar ook wel volgen
Ik ga niet weer overstappen hoorquote:
of was het nu aftuigenquote:Op zondag 11 december 2005 17:49 schreef yellowfirst het volgende:
Roel:"|Eerst nadenken, een pilsje erbij en dan optuigen die handel."![]()
Er zit waarschijnlijk wel een 'kerstboom' in het huis die hij wil aftuigenquote:
Roel is aardig op dreef vandaag maar mist nog steeds zijn Didoquote:Op zondag 11 december 2005 18:17 schreef Dropkick het volgende:
En hoe is het met Roel?
nee, maar dat leer je ook niet op het VWO of de universiteit. En de algemene kennis ontbreekt....quote:Op zondag 11 december 2005 18:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Liesje weet niet eens wat outdoorlights zijn![]()
Omgquote:Op zondag 11 december 2005 18:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, maar dat leer je ook niet op het VWO of de universiteit. En de algemene kennis ontbreekt....
Doe nou niet zo negatief over Mini-Me. Een kind van 10 zou je ook niet pestenquote:Op zondag 11 december 2005 18:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Omgsorry maar zelfs een klein kind van 10 weet het nog
![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 18:38 schreef bunnyma het volgende:
Roel commandeert Ingrid dat zij olie in de fondu-pan ( volgens Roel frituurpannetje) moet doen.
Roel : "Tot het streepje max. Dat betekent maximum".
Ingrid( heel droog): "Oh, ik dacht dat die pan Max heette".
![]()
![]()
![]()
Roel doet normaal bij andere voorwerpen (bijv. vrouwen, sloten van gebouwen) dingen uit en dan moet je er wel respect voor hebben dat hij nu even wat luier isquote:Op zondag 11 december 2005 18:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke sorry lieskehou van jou
![]()
Maar dan die roel he, die doet geen fuck!
Het is inderdaad niet te geloven, die Roel.quote:Op zondag 11 december 2005 18:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke sorry lieskehou van jou
![]()
Maar dan die roel he, die doet geen fuck!
Sterker nog, ik hoop dat hij de volgende is die eruit gaat!quote:Op zondag 11 december 2005 18:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet te geloven, die Roel.
Hij bepaalt dat er niet aan tafel wordt gegeten maar dat er een lopend buffet komt.
En iedereen doet gewoon Roel's zin.
Ook hoe hij de slingers in de boom deed: Recht vanaf de top naar beneden.
Hij loopt echt te zuigen. Ik hoop dat iemand er eens tegenin gaat.
We zijn wel aan het dubbelcappen zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |