Altijd weer die autofok... ze hebben ze veelste lekker gemaaktquote:
Ik zit hier gvd nog steeds op max 400 terwijl ik minimaal 1400 moet hebbenquote:Op zondag 11 december 2005 17:20 schreef Foreverblue het volgende:
Yessss... mijn snelheidsverdubbeling van Chello is er ook door zie ik. 936 kb/sec... niet slecht. 4 streams soepel en ondertussen ook nog downloaden.
Classic?quote:Op zondag 11 december 2005 17:20 schreef Foreverblue het volgende:
Yessss... mijn snelheidsverdubbeling van Chello is er ook door zie ik. 936 kb/sec... niet slecht. 4 streams soepel en ondertussen ook nog downloaden.
Ja... niet slecht voor dezelfde prijs vind ik.quote:
Dat is minder dan jaquote:Op zondag 11 december 2005 17:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zit hier gvd nog steeds op max 400 terwijl ik minimaal 1400 moet hebben![]()
Zit ik nog met 620kb/s.quote:Op zondag 11 december 2005 17:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... niet slecht voor dezelfde prijs vind ik.
Het schijnt bij ons aan een softwareprobleem te liggen bij het verdeelstation, maar een beetje onzinnig dat dat dan 4 maanden moet duren nadat we het na een week al hebben gemeld en beloofd is dat het binnen een week gefixed zou worden.quote:Op zondag 11 december 2005 17:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is minder dan jaBij ADSL ligt het aan de afstand van het verdeelstation naar je huis. Bij kabel weet ik niet waar het aan kan liggen.
Ja, daar heb je wat aanquote:Op zondag 11 december 2005 17:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
@home zal zeker volgend jaar ook wel volgen
Ik ga niet weer overstappen hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |