abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 december 2005 @ 12:44:07 #201
24188 Belana
kloon van belana
pi_33099310
tja, das moeilijk dan. beetje streng zijn helpt niet? want je moet echt daarmee op gaan passen hoor
stormy waters...
sailin'
  donderdag 15 december 2005 @ 13:18:11 #202
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33100145
Belana, zullen we onze koters even naar het dreumestopic slepen? We gaan een beetje offtopic.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_33100198
Nee ik heb geen nieuws van evenstar, die ligt denk ik nog lekker te slapen

Dutchie rottig dat Leon wil dat jij hem draagt, maar wat niet gaat gaat niet. Je moet echt aan jezelf denken want die pijn die je hebt is niet fijn!
pi_33100342
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:36 schreef Belana het volgende:
Ik heb Liam intussen geleerd zelf de trap af te gaan (achterstevoren en dan hoef ik alleen zijn billen tegen te houden ) en ik heb nu een stoel naast zijn bed en de klep omlaag zodat hij er zelf uit kan, dat scheelt me allemaal getil. aankleden en schone luier e.d. doe ik beneden met hem. Verder is ie zelf bezig. In de auto krijgen, dat vind ik wel rottig.
met zo'n caravankrukje/wc opstapje kon alicia zelf de auto inkomen..
  donderdag 15 december 2005 @ 13:37:01 #205
24188 Belana
kloon van belana
pi_33100616
is misschien een idee knor, zal het eens proberen idd. ik zie dat straks met een dikke buik namelijk helemaal niet voor me
stormy waters...
sailin'
  donderdag 15 december 2005 @ 13:46:54 #206
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33100892
Hier is alles nog steeds binnen hoor
same old same old.. alleen dat slapen wordt er minder op maar dat hoort erbij
vannacht nog uur gedouched en de douche liep over dus maar ff de badkamer gelijk helemaal schoongemaakt om half 2 snachts wortd van elke zucht wakker maar is opzich wel goed.. eerst kon je nl een fanfare naast me neerzetten en ik sliep er nog doorheen.. weet ik nu dat ik ons ukkie wel hoor huilen e.d.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_33114734
Miss_take van harte met de zwangerschap van nr 2

leuke mooie buikfoto
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_33127111
Pfff, eindelijk wakker. De hele nacht met een zeurende onderbuik geslapen. Tja de pijntjes en krampjes worden steeds erger. Nu voelt mijn buik best wel gespannen aan de buitenkant. Ik ga dadelijk maar weer eens lang in bad liggen.

Maar hier nog steeds niks, ben benieuwd hoe ik me vanavond voel of ik nog meega naar het kerstfeest van Magneets werk. Het eten enzo is daar altijd zo lekker, als ik mij goed voel ga ik.
  vrijdag 16 december 2005 @ 11:28:12 #209
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33128409
gewoon gaan randa ff lekker ontspannen en volgens mij is het veel lekkerder bevallen op een goed gevulde maag
pi_33128517
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:28 schreef _evenstar_ het volgende:
gewoon gaan randa ff lekker ontspannen en volgens mij is het veel lekkerder bevallen op een goed gevulde maag
Op het moment weet ik even niet waar ik moet blijven. En eten komt strak wel een keer.
  vrijdag 16 december 2005 @ 11:34:19 #211
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33128592
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:31 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Op het moment weet ik even niet waar ik moet blijven. En eten komt strak wel een keer.
zenuwpeesje ff lekker in badg gaan.. kaarsjes aansteken muziekje erbij op.. of gewoon ff heeeeeuuul hard gillen
Ons ukje heb zich aan de afspraak gehouden kon nara me afspraak dus.. nu mag het wel komen

zachtjes fluistert.. lief ......... kom maar buiten spelen, je mooie kamertje bekijken en je mooie warme kleertjes dragen

Jompeltjes voor Randa en mijzelf
pi_33128733
hier brandt nou een sandelhout wierrookstokje en ik lig in bed, in bad gaan had ik geen zin in toen alles klaar lag.

Ik roep al een paar dagen dat beebje buiten moet komen spelen.
  vrijdag 16 december 2005 @ 11:42:26 #213
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33128832
je moet niet roepen maar met beleid toespreken.. bijna smeken

ik ben een beetje melig aan het worden
pi_33129110
Ik fluister hoor. Alleen de as pappa wil nog wel eens te hard praten. We noemen beebje dan maar ook vast bij de naam die hij/zij krijgt. Maar het lijkt erop dat hij/zij die niet echt mooi vindt anders was hij/zij er al uit geweest.
pi_33131034
Morgen evenstar, morgen komt de kleine buiten spelen
En Randa is sociaal die kan vanavond naar het kerstdiner en doet morgen gezellig met jou mee puffen
pi_33131292
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:28 schreef _evenstar_ het volgende:
Neeeee!!! Dan kan je naast het puffen ook lopen overgeven. Ik zou het bij veel lichte snacks houden.

Ik heb 's avonds om 5 uur de dag voor mijn bevalling chili con carne met friet gegeten, en om 9 uur ging ik naar't ziekenhuis omdat de bevalling op gang kwam. Heb toen aan een stuk door lopen kotsen, tot 8 uur de volgende ochtend toen mijn zoontje er was
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:16:04 #217
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33131776
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:51 schreef Anitra het volgende:
Morgen evenstar, morgen komt de kleine buiten spelen
En Randa is sociaal die kan vanavond naar het kerstdiner en doet morgen gezellig met jou mee puffen
kan nou toch alvats beginnen
en dan mooi uitkiezen dat het om 12 uur geboren wordt
pi_33132163
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:16 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

kan nou toch alvats beginnen
en dan mooi uitkiezen dat het om 12 uur geboren wordt
Ja dat kan ook! Als het maar de 17e is
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:00:33 #219
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_33133009
enige nadeel is is dat het kerstdiner een uur van huis is maar goed oiok daar komen we wel weer overheen.
pi_33133353
hmm, dat zou ik toch ook wat ver vinden magneet/randa, zeker als 't al zo'n tijd aan 't rommelen is. maar als je toch gaat: veel plezier en eet smakelijk!
  vrijdag 16 december 2005 @ 15:07:43 #221
56471 pinquit
oh my lama!
pi_33135188
nogsteeds geen echt beginnetje bij evenstar? aangezien de pijntjes regelmatig zijn en heviger worden???

vandaag kwam de mevrouw van de kraamzorg 'controleren' of ik alles had enz.
alles was goed en ze kwam nog even uitleggen hoe alles in zn werk ging.
het was gezellig
en het wordt toch steeds spannender... ben nu 32 weken, volgende week weer naar de vlos.
ik ben alleen bang dat ik straks een springplank nodig heb om mijn bed in te komen, 80 cm is best hoog, aangezien ik zelf maar 1.55m ben..
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 16 december 2005 @ 15:21:27 #222
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33135580
nou vanaf vanochtend blijft het constant zere doen echt niet leuk meer en druk op de borst.. net de verlos maar even gebeld en zo ff ter controle

en pinguit bij sommige kraamzorg bureaus hoeft je bed niet op klossen maar mag je op moment surpreme een een persoonsmatras boven op je bed leggen.
  vrijdag 16 december 2005 @ 17:19:48 #223
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33139206
We krijgen een eigenwijs kind lijkt dus op mama en papa
Ondanks het vele gerommel en het pijnlijke gerommel.. hoeven we voorlopig nergsn op te rekenen..
ukje is nog steeds niet evrder ingedaald.. en daardoor heb ik zoveel pijn omdat kindje wat tegenstribbelt en dus extra druk zet op de buik en daardoor de vele krampen en harde buiken..
Voor de zekerheid toch even inwendig gevoeld.. daar wara het theoretisch al wat verweekt had moeten zijn.. is het allemaal nog pot dicht aldus mijn lichaam is net zo eigenwijs al dan niet eigenwijzer als ukkie .
Mag wel aan de naproxen om toch de nachten te kunnen slapen zodat mijn lichaam niet op raakt..
en warme kruik tegen me buik.
Vlos had zelf het idee dat het een januari kindje gaat worden en dan nie 1 of 2 maar op ze minst 6 januari
kortom duidelijkheid al om.. alleen ben stiekem wel beetje teleurgesteld

Dus even alle jompeltjes voor Randa kom maar op met dat kindeke van jullie
pi_33139289
Dan zal ik mijn telefoon voorlopig maar weer gewoon beneden neer leggen snachts toch?
pi_33139615
_Evenstar_? Zo zat ik de maandag ook bij de gynecoloog, hetzelfde verhaal, zelfs de datum voor de inleiding stond vast... De vrijdagochtend had ik mijn kleintje
pi_33139628
Helemaal vanzelf trouwens
  vrijdag 16 december 2005 @ 17:35:56 #227
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33139674
het wil niets zeggen maar toch.. drom ook beetje dubbel gevoel
pi_33139817
Ik denk dat ik zelf onbewust toch te gespannen was, toen ik wist dat het nog wel even ging duren of misschien zelfs helemaal neit vanzelf zou komen kon ik eindelijk echt ontspannen denk ik.
pi_33140750
Ik ga toch maar niet mee vanavond, maar heb net bij de friettent een feestelijke schotel van varkenshaasreepjes gehaald. Heerlijke en ik zit ook echt heel erg vol, iets te veel doorgegeten, doe ik de laatste tijd wel vaker, overeten.

Magneet is nu alleen onderweg en zal ook weer heel vroeg terugrijden. Dus ik hoop dat hij rond 22 uur weer thuis is.

Bovenkant van mijn buik blijft toch ietwat teveel pijn doen en hard, met wandelen net naar de friettent had ik bijna het idee dat er iets beneden uitviel. Jeeh.
  vrijdag 16 december 2005 @ 19:07:59 #230
593 sjak
Juffie Bloem
pi_33141805
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:07 schreef pinquit het volgende:

ik ben alleen bang dat ik straks een springplank nodig heb om mijn bed in te komen, 80 cm is best hoog, aangezien ik zelf maar 1.55m ben..
Wat een ukkie ben jij Misschien kan je zo'n caravankrukje gebruiken. Ik hoorde van de week hier dat dat erg handig kan zijn.

Jammer Evenstar, nou ja, dan kun je in ieder geval rustig de kerstdagen in. Het was ook wel TE romantisch als het de 17e geboren zou worden.

Randa, ik begrijp wel dat je niet gegaan bent. Een uur rijden is inderdaad wel erg ver. Wel jammer van het heerlijke eten dat je je neus voorbij moet laten gaan.

Hier gaat het zo, zo. Ik merk dat hoe verder de week vordert, hoe beroerder ik word. Het heeft dus alles te maken met rust. Nu mag ik al vrij nemen van mijn werk als ik dat wil, als ik er maar voor zorg dat mijn werk gedaan wordt... Tja, dus teveel uren vrij nemen gaat ook niet. Gelukkig heb ik over een week verplichte kerstvakantie, rot voor me he!

[ Bericht 0% gewijzigd door sjak op 16-12-2005 20:31:41 ]
Lekker douchen!
  vrijdag 16 december 2005 @ 21:48:34 #231
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33146106
4 januari evenstar is een mooie datum
  vrijdag 16 december 2005 @ 22:09:46 #232
56471 pinquit
oh my lama!
pi_33146619
jammer evenstar, inderdaad wel een beetje een teleurstelling, ik kan me voorstellen dat je al helemaal in de leuke spanning zat

ik heb net ook echt te veel gegeten, verveleeend, rekt beeb zich uit moet ik echt even gaan staan

ik vind het zo raar dat mijn buik nog zo laag zit, komt ie dan helemaal niet meer omhoog?
  vrijdag 16 december 2005 @ 23:45:50 #233
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_33149531
Jullie houden het wel spannend Evenstar en Randa! Zet hem nog even op, die laatste loodjes!

Mijn collega is vandaag van haar eerste bevallen, in 3 kwartier!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_33155017
*meldt*

Beebje is heel bewegelijk vandaag, ben erg misselijk op het moment en heb de hele nacht rare dromen gehad. Verder is alles rustig.
  zaterdag 17 december 2005 @ 12:46:24 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33158334
Joehoe! Renegate! Kom je nog meekletsen?
Er zijn inmiddels genoeg mensen die je kennen hoor! En zoals FoN zegt, dat komt vanzelf allemaal als je meekletst.
Ach, je bent natuurlijk niks verplicht, maar wij zijn eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar alle ins en outs.
pi_33158934
Haha hoezo met kont voor het blok ..
Nee geintje.. ja wil best meekleppen maar ga nog wel meelezen in eerste instantie..
Kom wel harop randa en evenstar aanmoedigen natuurlijk ;-)
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
  zaterdag 17 december 2005 @ 13:15:18 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33158966
Leuk!
pi_33159193
*8* ja heb hem nu ook door

Maar heb de hele nacht voor evenstar geduimt dat ze vandaag mama word, dus ben stiekum wel benieuwd.

(niet dat ik het voor randa niet hoop maar heb evenstar op me msn lol)
pi_33159200
zucht
pi_33160503
Weer even een update van hier! Morgen zitten we op de helft van de zwangerschap! Ineens gaat het toch best snel, ik weet dat het begin zo langzaam leek te gaan... Ik wou erg graag in de "veilige" zone zitten zegmaar... En nu dan dus al 20 weken! Afgelopen woensdag hebben wij een pretecho gehad in 3-4D Haast geen woorden voor hoe mooooooi en speciaal dat was! Onvoorstelbaar hoe goed wij ons wondertje konden bewonderen.... Ik heb een aantal van de foto's op onderstaande website geplaatst dus wie wil kijken...... Ondanks dat 1 foto niet echt op z'n plaats wil blijven heb ik het toch maar online gezet, dus tis even een stukje naar beneden scrollen Ons wondertje was wederom weer bijzonder actief tijdens de echo! We weten nu ook het geslacht..... maar voordat hij/zij ons dat liet zien waren we even verder! Wat een wiebel zeg! We hebben nu een geweldig kado voor hem/haar, een dvd en echt hele gave foto's... kan hij/zij later zien hoe hij/zij zich heeft vermaakt in mijn buik! In de 17e week heb ik ons kindje voor het eerst gevoeld, vriendje heeft het inmiddels ook al gevoeld De bewegingen die ik voel worden ook steeds duidelijker. Vind het zo speciaal om dat 'gewoel' in mij te voelen....! Nou dat was dan weer even een update van hier

Randa_V en Evenstar heeeel veel succes met de laatse loodjes!
  zaterdag 17 december 2005 @ 14:36:42 #241
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33160876
Mijze wat een poepie zeg erg mooie foto leuke site ook
pi_33160914
Bleh ik vind zwanger zijn helemaal nix aan
Als ik nix eet word ik misselijk, als ik wel iets eet word ik misselijk en komt het er net zo hard weer uit en als ik iets eet wat ik wel ff binnen kan houden komt het er een uurtje later wel uit via een andere weg

Jeah wat is zwanger zijn toch leuk
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zaterdag 17 december 2005 @ 14:43:29 #243
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33161036
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 14:37 schreef MeNicole het volgende:
Bleh ik vind zwanger zijn helemaal nix aan
Als ik nix eet word ik misselijk, als ik wel iets eet word ik misselijk en komt het er net zo hard weer uit en als ik iets eet wat ik wel ff binnen kan houden komt het er een uurtje later wel uit via een andere weg

Jeah wat is zwanger zijn toch leuk
het gaat over meisje het gaat over

En renegate niet hard genoegd geduimd ( hihihi )

Ga me vandaag lekker vermaken met leuke dingetjes doen met mannetje en een warm kruikje tegen me buik!
heb me dipje wel gehad nu weer vrolijk verder

Randa ik wil wel een leuk kadootje hoor een mooi vriendje/vriendinnetje voor ons ukje
  zaterdag 17 december 2005 @ 14:44:40 #244
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33161074
mijze lekker ding hoor
pi_33161130
Thnx! Kan m'n ogen er maar moeilijk af houden.... De foto's staan alleen niet echt meer op volgorde Wordt aan gewerkt! is het wat overzichtelijker....
pi_33167870
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 14:43 schreef _evenstar_ het volgende:
Randa ik wil wel een leuk kadootje hoor een mooi vriendje/vriendinnetje voor ons ukje

De middag ben ik slapends doorgekomen met de nodige pijntjes. Maar niets wat ook maar een beetje op een wee lijkt ofzo. Wel heb ik bijvoorbeeld ontzettend veel last van weer die bandenpijn in mijn lies. Verder merk ik toch wel dat er vanalles veranderd in mijn lijf, maar ja het zegt allemaal niks. Na ja ben benieuwd wat er in het ziekenhuis morgen weer uitkomt. En dan maandag direct bellen voor een afspraak met de vlos aangezien ik die nog geen nieuwe heb. Dan ga ik nu weer slaapje doen.
  † In Memoriam † zaterdag 17 december 2005 @ 19:36:01 #247
81992 Githa
pi_33168352
veel slapen is goed Randa spannend zeg !

Renegate
Jij nog pijntje gehad ? straks een triple bevalling
pi_33168707
Nee.. ja beetje vervelend gevoel onderin de rug.. maar niets dramatisch..
Maar heb wel een mega drang om kleertjes te wassen.. lakentjes worden nu voor de 3de keer gewassen.. geboortekaartje is af haha.. dus wie weet zijn het voortekenen..

Evenstar het is nog de 17de hoor het kan nog.. ik duim me suf
  † In Memoriam † zaterdag 17 december 2005 @ 20:18:05 #249
81992 Githa
pi_33169778
3de keer dat zal een schoon kindje worden
voortekenen of niet, 90% gaat pas bevallen als alles er klaar voor is, je lichaam en omgeving
Dus wat jou nu nog rest is lekker slapen.

Spannend he die laatste loodjes....en met die buik van jou kan ik me voorstellen dat je het eruit zit te kijken, nog eventjes
  zaterdag 17 december 2005 @ 21:41:24 #250
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33172749
Randa/Renegate show me some baby's
pi_33173651
Ik slaap gedurende de nacht goed. Ik kan dan misschien niet altijd de 8 uur volmaken maar als ik er 6 pak ben ik uitgerust. Meestal ga dan 's ochtend rond een uur of 7.00 even de krant lezen en een spelletje doen en een uurtje later neem ik gewoon weer een uurtje. Zo doe ik het 's middags ook. Vanmiddag heb ik 2 keer ruim een uur gehad, net ook weer ruim een uur. Ben dan ook ontzettend uitgerust en ook gedurende de dag niet echt moe. De pijntjes die ik heb slaap ik dan ook lekker weg.

Kortom, ik ben er helemaal klaar voor. In huis is ook alles klaar. Ik weet niet waar beebje nog op wacht.
We proberen beebje ook door te praten naar buiten te krijgen, maar dat heeft geen succes.
Misschien had ik beter niet kunnen zeggen dat beebje misschien wel van zijn/haar pappa zou kunnen schrikken als het naar buiten komt.
  zaterdag 17 december 2005 @ 22:09:51 #252
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33173851
foei kindje beetje bang maken
Ennuh Hie ris ook alles klaar.. behalve mijn lichaam.. en aangezien die kleine toch door mijn lichaam eruit geperst zal moeten wordne.. moeten we maar even geduld hebben..
Moet zeggen met een warm kruikje en een naproxennetje is de dag goed door te komen
pi_33173915
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:09 schreef _evenstar_ het volgende:
foei kindje beetje bang maken
Ennuh Hie ris ook alles klaar.. behalve mijn lichaam.. en aangezien die kleine toch door mijn lichaam eruit geperst zal moeten wordne.. moeten we maar even geduld hebben..
Moet zeggen met een warm kruikje en een naproxennetje is de dag goed door te komen
Gelukkig, want met die voorweeën waar jij last van hebt, lijkt het me echt moeilijk volhouden.
pi_33183775
*meldt*

Ondanks verschillende pijntje en krampjes toch weer de nacht heel erg goed doorgekomen. Ik heb eigenlijk heerlijk geslapen. Iets te weinig maar dat halen we vanmiddag weer weer in, of dadelijk aan de CTG en bloeddrukmeter. Moet om 10.00 in het ziekehuis zijn.
  zondag 18 december 2005 @ 11:54:23 #255
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_33185709
Ben benieuwd hoe het was in het ziekenhuis Randa
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_33186869
Net terug en alles was gelukkig goed. Ik hoef niet meer terug naar het ziekenhuis, wel moet ik 2x per week naar de verloskundige.

De CTG registreerde wel heel mooi harde buiken, ook hebben we de uitdraai van de CTG meegekregen voor in het fotoalbum van ons beebje.

Dus nu afwachten of zich er iets gaat voortzetten.
  zondag 18 december 2005 @ 13:24:20 #257
108648 cattie
lieve moeder
pi_33187865
Mijze, wat leuk die echo! En wat fijn dat je zo blij/enthousiast bent!
MeNicole: heel herkenbaar... Ik ben dan gelukkig niet misselijk (en daar ben ik echt heeeeeel blij mee) maar ik heb heel veel emotionele buien . Ik word dan zo moe van mezelf, echt niet leuk meer. En daarnaast ben ik zo verschrikkelijk moe.... Gelukkig had ik gisteren eindelijk weer eens een goede dag en vandaag gaat het tot nu toe ook nog prima! En dan ben ik gewoon hartstikke blij. Ik hoop voor jou en mij dat we binnenkort van die kwaaltjes afzijn en echt voluit kunnen gaan genieten.

Randa en Evenstar: Ik wil verse baby's zien, kom, ga eens bevallen! Succes met de laatste loodjes!
  zondag 18 december 2005 @ 14:08:59 #258
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33189260
Cattie ik las ergens in zo;n cliche ouder s van nu boekje : roze wolken bestaan niet tijdens je zwangerschap, het zijn roze momenten.. vind dat wel een kloppend gezegde.

En hier same old same old slaap slecht/veel wakker maar een lekker kruikje en kopje thee, een aai en een kus van mannetje en op zijn tijd een naproxennetje komen we de dag door..

39 weken alweer tis afzien nu maar het resultaat mag er straks wezen en daarom alleen al beginnen we elke dag met fripse moed

Randa fijn dat je nie meer naar het zkh hoeft maaruh aankomende nacht om 5 over drie ga je bevallen he

renegate hoe gaat het daar ?

En alle andere zwangere dames en heren hoe gaat het bij jullie?
  zondag 18 december 2005 @ 15:24:18 #259
108648 cattie
lieve moeder
pi_33191597
quote:
Op zondag 18 december 2005 14:08 schreef _evenstar_ het volgende:
Cattie ik las ergens in zo;n cliche ouder s van nu boekje : roze wolken bestaan niet tijdens je zwangerschap, het zijn roze momenten.. vind dat wel een kloppend gezegde.

En hier same old same old slaap slecht/veel wakker maar een lekker kruikje en kopje thee, een aai en een kus van mannetje en op zijn tijd een naproxennetje komen we de dag door..

39 weken alweer tis afzien nu maar het resultaat mag er straks wezen en daarom alleen al beginnen we elke dag met fripse moed
(..)
Dat gezegde is inderdaad wel kloppend! Ik voel me soms schuldig dat ik niet constant blij rondloop. Mijn grote wens komt eindelijk uit (ik wilde al heel lang kinderen, maar hubbie was er nog niet aan toe) en nu loop ik rond als een huilende, vermoeide vaatdoek. Ik ben nog steeds heel erg blij dat we een kind krijgen, maar dat zwanger zijn hoeft op sommige momenten even niet zo. Al was de echo geweldig en wacht ik vol smart op het moment dat ik mijn beebje zal voelen!

De dagen worden voor jou ook zwaar he? Laat je maar lekker verwennen door je mannetje! Veel sterkte met wachten!
  zondag 18 december 2005 @ 15:59:10 #260
24188 Belana
kloon van belana
pi_33192558
cattie, daar hebben we allemaal wel eens last van hoor, dat hoort er gewoon bij. Men vergeet meestal te vertellen dat zwanger zijn nogal een aanslag op je lijf kan zijn. Dat neemt helemaal niks weg van je blijdschap dat je een kindje krijgt, maar zwanger zijn is soms gewoon helemaal niet leuk.
stormy waters...
sailin'
pi_33192925
Heb vandaag gelukkig een "goeie" dag! Maar zal echt blij zijn als dat misselijke gedoe voorbij is. Heb al wel gezegd als het nu weer mis gaat ik wel weer aan de pil ga want ik wil dit niet nog eens mee maken. Ik kan gewoon helemaal nix meer. En dat is niet leuk voor mezelf maar ook niet voor Kevin.
Ik voel me eigenlijk alleen 's avonds goed.
Liefde
  zondag 18 december 2005 @ 16:14:21 #262
24188 Belana
kloon van belana
pi_33192992
vervelend he die misselijkheid, ik heb van die vlagen en moet de hele dag zorgen dat er wat in mijn maag zit. Maar menicole, meestal is het na 12 weken ongeveer over, dus houdt moed.
stormy waters...
sailin'
pi_33193111
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:14 schreef Belana het volgende:
vervelend he die misselijkheid, ik heb van die vlagen en moet de hele dag zorgen dat er wat in mijn maag zit. Maar menicole, meestal is het na 12 weken ongeveer over, dus houdt moed.
Ik weet dat het wel weer over gaat! En de vorige keer was ik helemaal niet misselijk enzo en heb gehoord dat hoe misselijke je bent hoe minder de kans op een miskraam, dus als ik weer in innige omhelzing ben met de plee denk ik daar maar aan
Liefde
  zondag 18 december 2005 @ 16:21:44 #264
24188 Belana
kloon van belana
pi_33193188
lijkt me wel erg als je echt moet overgeven, daar heb ik nog geen last van gehad. (alleen toen ik een buikgriep had, maar dat lag echt daaraan) sterkte!
stormy waters...
sailin'
pi_33195019
Ik voel me ook zo nu en dan een vaatdoek (vanmorgen nog ) Gelukkig zijn het vlagen en voel ik me niet contant zo.

Dinsdag krijg ik weer een echo Dan ben ik precies 12 weken ik hoop dat er dan al wat te zien is (herkenbaar bedoel ik dus De echo die al van deze boon heb leek niet meer dan op een boon )
  zondag 18 december 2005 @ 22:03:38 #266
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33203229
oeh laat je hem dan wel zien LadyS?
vraagje aan belana en LadyS.. uit nieuwschierigheid.. weten amber en liam het al dat ze ene broertje of zusje krijgen? en zo ja hoe reageren ze daarop ? hebben ze wel ook echt het ebsef al enzo ?
pi_33210606
*meldt*

Alles rustig, ik gok toch echt volgende week pas hoor. Maar ondertussen slaap ik nog steeds heerlijk.
  maandag 19 december 2005 @ 09:55:47 #268
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33211881
hey da was nie de afspraak

Zich ook maar ff meldt.. krap 3 uurtjes geslapen straks maar ff bankhangen enzo
pi_33212980
Op het moment overheersen hier de harde buiken. Althans, kan ook een hard kindje zijn. Volgens de verloskundige gisteren lag beebje met de rug tegen mijn buik. En draait nog regelmatig naar links en rechts waardoor ik ook veel harde buiken krijg of zelfs aan één kant een vrijwel lege buik omdat het beebje dan echt aan één kant ligt. Raar ja, dat mijn buik dan zo hard aanvoelt . De kleine begint mij toch steeds meer in de weg te zitten. Mijn buik, zal vanavond weer foto's posten, lijkt dan ook gigantisch te zijn af en toe. Vandaag 39 weken, maar wanneer beebje zich aankondigt is nog steeds een raadsel.
  maandag 19 december 2005 @ 14:37:09 #270
593 sjak
Juffie Bloem
pi_33216946
Wat spannend hoor die laatste loodjes zo! Gek lijkt me dat als je buik aan 1 kant "leeg" is

Met mij gaat het vandaag lekker. Ik heb een beetje strak shirt aan en nu kan ik het dus echt niet meer verborgen houden. Het lijkt of mijn buikje ineens gegroeid is in een week tijd. (En nee, ik wacht nog 3 weken voor ik een nieuwe buikfoto plaats!). Ik merk dat ik erg uitkijk naar de echo, die krijgen we een dag na kerst. En ik heb eigenlijk ook gewoon zin in kerst. Zou dat komen omdat ik dan lekker 2 weken vrij ben???
Lekker douchen!
  maandag 19 december 2005 @ 15:18:51 #271
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_33217764
hallooo.. nog geen beebies hier he? duurt lang hoor
ik voel me weer helemaal normaal als ik weer in het topic lees, ik ben niet de enige met 'moontjes'gelukkig. Eergisteren naar een feestje geweest, en allemaal rokers.. en het maakt niet uit dat je zegt dat je het erg vies vind ruiken, en dat je groen en geel ziet.. ze roken allemaal stug door .. nou ja,, sommige denken er wel om dat ze de rook niet in mijn gezicht blazen , dat is dan wel weer sociaal

nou ja, gelukkig is het hier in huis rookvrij ( eindelijk)
de grootste misselijkheid lijkt nu verdwenen te zijn, ik kan er nu steeds meer van genieten
pi_33218081
Toch wel relaxt om veel hulp te hebben met het bijhouden van het huis. Vandaag kwamen mijn schoonmoeder en schoonzusje mij weer even uithelpen en donderdag komt mijn moeder weer.
pi_33218701
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:18 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ik weet dat het wel weer over gaat! En de vorige keer was ik helemaal niet misselijk enzo en heb gehoord dat hoe misselijke je bent hoe minder de kans op een miskraam, dus als ik weer in innige omhelzing ben met de plee denk ik daar maar aan
ja, aan die gedachte moet je je echt vasthouden!! Hoe misselijker, hoe meer hormoon etc...
Maar ik leef echt met je mee; heb het zelf ook lang genoeg gehad. Als het nou echt te erg wordt (meerdere keren per dag lief de wc omhelzen ); kaart het dan alsjeblieft aan bij de verloskundige... Ik werd met zo'n 12 weken ook door Evenstar 'wakker geschud'; en het was dat ik genoeg drinken binnen kreeg, anders was het ziekenhuisopname geworden... en als ik lees dat je 1 liter per dag drinkt..
Maar echt; hoe onwaarschijnlijk het nu ook zal klinken, het gaat inderdaad over ( kan me voorstellen dat je dat nu ergens niet kan geloven; deed ik ook niet...)

Roze momenten... ja da's inderdaad waar... het is absoluut geen roze wolk, hoewel je dat niet mag zeggen eigenlijk. Gelukkig krijg ik met de dag meer roze momentjes , beeb beweegt continu!

Mijze wat een prachtige echo!!! Wauw, je ziet alles echt al zo goed!! (en dat terwijl ze van het echobureau mij 'bang' aan het maken waren dat je met ruim 22 weken nog niet zo goed iets in 3D kan zien )
Kan nu helemaal niet meer wachten tot het vrijdag is, dan mogen wij ook

Zo, ga nu even verder voor Randa, Evenstar en Renegate

pi_33218898
Dank je Jis! En heeel veel plezier komende vrijdag!! Met 22 weken is het denk ik juist nog duidelijker te zien dan wat wij al zagen!! Het is echt heel speciaal en apart om je kindje te kunnen zien bewegen in je buik....
pi_33220303
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:03 schreef _evenstar_ het volgende:
vraagje aan belana en LadyS.. uit nieuwschierigheid.. weten amber en liam het al dat ze ene broertje of zusje krijgen? en zo ja hoe reageren ze daarop ? hebben ze wel ook echt het ebsef al enzo ?
Amber is er nog te klein voor. Ik geloof nooit dat ze het nu al snapt. Tegen de tijd dat ik uitgerekend ben zal ze er wel meer benul van hebben, denk ik. Nu nog niet iig. Wel vind ze babietjes lief, gelukkig, want op het Sinterklaasfeest was er ook een baby van ongeveer een half jaar en die zat ze steeds kusjes te geven en te aaien en de speen te geven. Dus dat was al wel een kleine geruststelling
  maandag 19 december 2005 @ 17:52:08 #277
593 sjak
Juffie Bloem
pi_33221088
Leuk! Ben benieuwd!
Lekker douchen!
  maandag 19 december 2005 @ 18:52:02 #278
24188 Belana
kloon van belana
pi_33222372
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:03 schreef _evenstar_ het volgende:
Liam herhal netjes dat er een baby in mama's buik zit, maar snappen doet ie het niet hoor. Hij weet wel wat een baby is, dat is hij niet namelijk, hij is een peuter zegt ie
stormy waters...
sailin'
  maandag 19 december 2005 @ 20:45:17 #279
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_33225319
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 21:20 schreef Belana het volgende:
01 januari 2006: X-Ray (papa) en Mevr. X-Ray
Ik heb elders (achter de schermen) vernomen dat X-Ray ondertussen papa is geworden van een mooie dochter. Verdere details weet ik ook niet, wie weet dat hij zelf nog eens langskomt om wat te vertellen

Bij deze X-Ray: van harte!! (en word je nou ook een watje? )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 19 december 2005 @ 21:43:19 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33227611
X-Ray! Gefeliciteerd!
Ah toe... kom eens vertellen! En een foto'tje spammen!
pi_33229161
Ik kom ff heerlijk stressen.... als dat mag..

Ik heb iedere keer als uk beweegt steken vanbinnen.. en ook vanbuiten/binnen rond me schaambeen :S:S.. dus ik ben maar een heeeel klein beetje ana het stressen.. of jullie moeten me vertellen dat dit erbij hoort en totaal niets zegt.. tot die tijd heb ik zoiets van bibber en zo.. niet dat ik zenuwachtig ben of zo.. echt niet :P
pi_33229297
reageer nou!!
pi_33229372
haha ik heb wekenlang steken in m'n schaambeen gehad. Vooral 's avonds als ik in bed lag.
Kwam bij mij door het indalen.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_33229454
Nou heb het niet in me schaambeen...
Tis net (rare vergelijking) alsof iemand met een breinaald erin zit te porren... en nu begint het aan de buiten kant net boven me schaambeen ook... kindje is al ingedaalt..
Maar nogmaals ik stress niet hoor.. neeeeeeee (hihihi)
pi_33229645
Oh ok, omdat je zei buiten/binnen rond je schaambeen...dat herkende ik wel.
Die breinaald niet
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_33229727
hmmm... zwanger breinaald intypen op google word je ook niet wijzer van lol
pi_33230804
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef Renegate het volgende:
Nou heb het niet in me schaambeen...
Tis net (rare vergelijking) alsof iemand met een breinaald erin zit te porren... en nu begint het aan de buiten kant net boven me schaambeen ook... kindje is al ingedaalt..
Maar nogmaals ik stress niet hoor.. neeeeeeee (hihihi)
* vamperotica herkent het!!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_33231426
je herkent het?? waarvan?? hoe?? begon de bevaling toen?? of duurde het nog lang??? vertellllllllllllllllllll
pi_33232169
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:10 schreef Renegate het volgende:
je herkent het?? waarvan?? hoe?? begon de bevaling toen?? of duurde het nog lang??? vertellllllllllllllllllll
uhm... het had geloof ik wel iets met indalen te maken...
Maar volgens mij duurde het nog wel een tijdje...
pi_33233363
gerustgesteld?
In slaap gevallen?
Of......... Aan het bevallen?
pi_33236578
*meldt*

Alles veels te rustig hier.

Als je door je man echt aangekeken wordt van, wat ben ben jij aan het doen? Ben je dan verkeerd bezig? Ik was alleen maar om 7.00 de bovenste keukenkastjes aan het reorganiseren.

[ Bericht 53% gewijzigd door Randa_v op 20-12-2005 08:01:13 ]
  dinsdag 20 december 2005 @ 08:44:20 #292
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33237115
Pffff... gaan jullie nou nog eens bevallen of hoe zit dat?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_33239002
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:45 schreef E.T. het volgende:

[..]

Ik heb elders (achter de schermen) vernomen dat X-Ray ondertussen papa is geworden van een mooie dochter. Verdere details weet ik ook niet, wie weet dat hij zelf nog eens langskomt om wat te vertellen

Bij deze X-Ray: van harte!! (en word je nou ook een watje? )
Rosalie

Echt een mooi kindje!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_33240399
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:52 schreef Tally het volgende:

[..]

Rosalie

Echt een mooi kindje!
Linkje!!

Nou moe, ik zeg heel gemakkelijk ik ga even boodschappen doen. Ik heb er echt geen puf voor. Het besef komt alleen veel te laat, was al bijna de deur uit.
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:48:33 #295
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_33240418
Randa wanneer komt het beepje nou! We wachten vol spanning af hoor
pi_33240443
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:48 schreef Silmarwen het volgende:
Randa wanneer komt het beepje nou! We wachten vol spanning af hoor
Beebje heeft nog de tijd om te komen, binnen nu en 3 weken zou het er toch moeten zijn.
  dinsdag 20 december 2005 @ 12:09:00 #297
56471 pinquit
oh my lama!
pi_33241019
ik had van t weekend menstruatiepijn.... wat betekent dat?
pi_33241050
Misschien dat de kleine in gaat dalen, hoeveel weken ben je nu?
pi_33241661
jeetje rustig hier zeg ik wil mooie beebs zien hoor

ladyS- succes bij de echo heh, ben benieuwd hoe de kleine eruit ziet

Menicole- klote zeg dat je je zo verrot voelt, ik hoop dat het snel over gaat

jah renegate, je ben toch niet aan het bevallen heh MELDUH
  dinsdag 20 december 2005 @ 12:52:42 #300
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33242070
ff linkje naar mijn verhaal van vanmorgen bij de gyn

bevallen na een keizersnede , weer een keizersnede of normaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo