met zo'n caravankrukje/wc opstapje kon alicia zelf de auto inkomen..quote:Op donderdag 15 december 2005 11:36 schreef Belana het volgende:
Ik heb Liam intussen geleerd zelf de trap af te gaan (achterstevoren en dan hoef ik alleen zijn billen tegen te houden) en ik heb nu een stoel naast zijn bed en de klep omlaag zodat hij er zelf uit kan, dat scheelt me allemaal getil. aankleden en schone luier e.d. doe ik beneden met hem. Verder is ie zelf bezig. In de auto krijgen, dat vind ik wel rottig.
Op het moment weet ik even niet waar ik moet blijven. En eten komt strak wel een keer.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:28 schreef _evenstar_ het volgende:gewoon gaan randa ff lekker ontspannen en volgens mij is het veel lekkerder bevallen op een goed gevulde maag
![]()
zenuwpeesjequote:Op vrijdag 16 december 2005 11:31 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Op het moment weet ik even niet waar ik moet blijven. En eten komt strak wel een keer.
Neeeee!!! Dan kan je naast het puffen ook lopen overgeven. Ik zou het bij veel lichte snacks houden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:28 schreef _evenstar_ het volgende:gewoon gaan randa ff lekker ontspannen en volgens mij is het veel lekkerder bevallen op een goed gevulde maag
![]()
kan nou toch alvats beginnenquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:51 schreef Anitra het volgende:
Morgen evenstar, morgen komt de kleine buiten spelen
En Randa is sociaal die kan vanavond naar het kerstdiner en doet morgen gezellig met jou mee puffen![]()
Ja dat kan ook! Als het maar de 17e isquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:16 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
kan nou toch alvats beginnen
en dan mooi uitkiezen dat het om 12 uur geboren wordt
Wat een ukkie ben jijquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:07 schreef pinquit het volgende:
ik ben alleen bang dat ik straks een springplank nodig heb om mijn bed in te komen, 80 cm is best hoog, aangezien ik zelf maar 1.55m ben..
quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:37 schreef MeNicole het volgende:
Bleh ik vind zwanger zijn helemaal nix aan![]()
Als ik nix eet word ik misselijk, als ik wel iets eet word ik misselijk en komt het er net zo hard weer uiten als ik iets eet wat ik wel ff binnen kan houden komt het er een uurtje later wel uit via een andere weg
![]()
Jeah wat is zwanger zijn toch leuk![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:43 schreef _evenstar_ het volgende:
Randa ik wil wel een leuk kadootje hoor een mooi vriendje/vriendinnetje voor ons ukje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |