Gelukkig, want met die voorweeën waar jij last van hebt, lijkt het me echt moeilijk volhouden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:09 schreef _evenstar_ het volgende:foei kindje beetje bang maken
![]()
Ennuh Hie ris ook alles klaar.. behalve mijn lichaam.. en aangezien die kleine toch door mijn lichaam eruit geperst zal moeten wordne.. moeten we maar even geduld hebben..
Moet zeggen met een warm kruikje en een naproxennetje is de dag goed door te komen![]()
Dat gezegde is inderdaad wel kloppend! Ik voel me soms schuldig dat ik niet constant blij rondloop. Mijn grote wens komt eindelijk uit (ik wilde al heel lang kinderen, maar hubbie was er nog niet aan toe) en nu loop ik rond als een huilende, vermoeide vaatdoek. Ik ben nog steeds heel erg blij dat we een kind krijgen, maar dat zwanger zijn hoeft op sommige momenten even niet zo. Al was de echo geweldig en wacht ik vol smart op het moment dat ik mijn beebje zal voelen!quote:Op zondag 18 december 2005 14:08 schreef _evenstar_ het volgende:
Cattie ik las ergens in zo;n cliche ouder s van nu boekje: roze wolken bestaan niet tijdens je zwangerschap, het zijn roze momenten.. vind dat wel een kloppend gezegde.
En hier same old same old slaap slecht/veel wakker maar een lekker kruikje en kopje thee, een aai en een kus van mannetje en op zijn tijd een naproxennetje komen we de dag door..
39 weken alweertis afzien nu maar het resultaat mag er straks wezen en daarom alleen al beginnen we elke dag met fripse moed
![]()
(..)
Ik weet dat het wel weer over gaat! En de vorige keer was ik helemaal niet misselijk enzo en heb gehoord dat hoe misselijke je bent hoe minder de kans op een miskraam, dus als ik weer in innige omhelzing ben met de plee denk ik daar maar aanquote:Op zondag 18 december 2005 16:14 schreef Belana het volgende:
vervelend he die misselijkheid, ik heb van die vlagen en moet de hele dag zorgen dat er wat in mijn maag zit. Maar menicole, meestal is het na 12 weken ongeveer over, dus houdt moed.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:18 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik weet dat het wel weer over gaat! En de vorige keer was ik helemaal niet misselijk enzo en heb gehoord dat hoe misselijke je bent hoe minder de kans op een miskraam, dus als ik weer in innige omhelzing ben met de plee denk ik daar maar aan![]()
Amber is er nog te klein voor. Ik geloof nooit dat ze het nu al snapt. Tegen de tijd dat ik uitgerekend ben zal ze er wel meer benul van hebben, denk ik. Nu nog niet iig. Wel vind ze babietjes lief, gelukkig, want op het Sinterklaasfeest was er ook een baby van ongeveer een half jaar en die zat ze steeds kusjes te geven en te aaien en de speen te geven. Dus dat was al wel een kleine geruststellingquote:Op zondag 18 december 2005 22:03 schreef _evenstar_ het volgende:
oeh laat je hem dan wel zien LadyS?
vraagje aan belana en LadyS.. uit nieuwschierigheid.. weten amber en liam het al dat ze ene broertje of zusje krijgen? en zo ja hoe reageren ze daarop? hebben ze wel ook echt het ebsef al enzo
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |