abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33173651
Ik slaap gedurende de nacht goed. Ik kan dan misschien niet altijd de 8 uur volmaken maar als ik er 6 pak ben ik uitgerust. Meestal ga dan 's ochtend rond een uur of 7.00 even de krant lezen en een spelletje doen en een uurtje later neem ik gewoon weer een uurtje. Zo doe ik het 's middags ook. Vanmiddag heb ik 2 keer ruim een uur gehad, net ook weer ruim een uur. Ben dan ook ontzettend uitgerust en ook gedurende de dag niet echt moe. De pijntjes die ik heb slaap ik dan ook lekker weg.

Kortom, ik ben er helemaal klaar voor. In huis is ook alles klaar. Ik weet niet waar beebje nog op wacht.
We proberen beebje ook door te praten naar buiten te krijgen, maar dat heeft geen succes.
Misschien had ik beter niet kunnen zeggen dat beebje misschien wel van zijn/haar pappa zou kunnen schrikken als het naar buiten komt.
  zaterdag 17 december 2005 @ 22:09:51 #252
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33173851
foei kindje beetje bang maken
Ennuh Hie ris ook alles klaar.. behalve mijn lichaam.. en aangezien die kleine toch door mijn lichaam eruit geperst zal moeten wordne.. moeten we maar even geduld hebben..
Moet zeggen met een warm kruikje en een naproxennetje is de dag goed door te komen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_33173915
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:09 schreef _evenstar_ het volgende:
foei kindje beetje bang maken
Ennuh Hie ris ook alles klaar.. behalve mijn lichaam.. en aangezien die kleine toch door mijn lichaam eruit geperst zal moeten wordne.. moeten we maar even geduld hebben..
Moet zeggen met een warm kruikje en een naproxennetje is de dag goed door te komen
Gelukkig, want met die voorweeën waar jij last van hebt, lijkt het me echt moeilijk volhouden.
pi_33183775
*meldt*

Ondanks verschillende pijntje en krampjes toch weer de nacht heel erg goed doorgekomen. Ik heb eigenlijk heerlijk geslapen. Iets te weinig maar dat halen we vanmiddag weer weer in, of dadelijk aan de CTG en bloeddrukmeter. Moet om 10.00 in het ziekehuis zijn.
  zondag 18 december 2005 @ 11:54:23 #255
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_33185709
Ben benieuwd hoe het was in het ziekenhuis Randa
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_33186869
Net terug en alles was gelukkig goed. Ik hoef niet meer terug naar het ziekenhuis, wel moet ik 2x per week naar de verloskundige.

De CTG registreerde wel heel mooi harde buiken, ook hebben we de uitdraai van de CTG meegekregen voor in het fotoalbum van ons beebje.

Dus nu afwachten of zich er iets gaat voortzetten.
  zondag 18 december 2005 @ 13:24:20 #257
108648 cattie
lieve moeder
pi_33187865
Mijze, wat leuk die echo! En wat fijn dat je zo blij/enthousiast bent!
MeNicole: heel herkenbaar... Ik ben dan gelukkig niet misselijk (en daar ben ik echt heeeeeel blij mee) maar ik heb heel veel emotionele buien . Ik word dan zo moe van mezelf, echt niet leuk meer. En daarnaast ben ik zo verschrikkelijk moe.... Gelukkig had ik gisteren eindelijk weer eens een goede dag en vandaag gaat het tot nu toe ook nog prima! En dan ben ik gewoon hartstikke blij. Ik hoop voor jou en mij dat we binnenkort van die kwaaltjes afzijn en echt voluit kunnen gaan genieten.

Randa en Evenstar: Ik wil verse baby's zien, kom, ga eens bevallen! Succes met de laatste loodjes!
  zondag 18 december 2005 @ 14:08:59 #258
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33189260
Cattie ik las ergens in zo;n cliche ouder s van nu boekje : roze wolken bestaan niet tijdens je zwangerschap, het zijn roze momenten.. vind dat wel een kloppend gezegde.

En hier same old same old slaap slecht/veel wakker maar een lekker kruikje en kopje thee, een aai en een kus van mannetje en op zijn tijd een naproxennetje komen we de dag door..

39 weken alweer tis afzien nu maar het resultaat mag er straks wezen en daarom alleen al beginnen we elke dag met fripse moed

Randa fijn dat je nie meer naar het zkh hoeft maaruh aankomende nacht om 5 over drie ga je bevallen he

renegate hoe gaat het daar ?

En alle andere zwangere dames en heren hoe gaat het bij jullie?
  zondag 18 december 2005 @ 15:24:18 #259
108648 cattie
lieve moeder
pi_33191597
quote:
Op zondag 18 december 2005 14:08 schreef _evenstar_ het volgende:
Cattie ik las ergens in zo;n cliche ouder s van nu boekje : roze wolken bestaan niet tijdens je zwangerschap, het zijn roze momenten.. vind dat wel een kloppend gezegde.

En hier same old same old slaap slecht/veel wakker maar een lekker kruikje en kopje thee, een aai en een kus van mannetje en op zijn tijd een naproxennetje komen we de dag door..

39 weken alweer tis afzien nu maar het resultaat mag er straks wezen en daarom alleen al beginnen we elke dag met fripse moed
(..)
Dat gezegde is inderdaad wel kloppend! Ik voel me soms schuldig dat ik niet constant blij rondloop. Mijn grote wens komt eindelijk uit (ik wilde al heel lang kinderen, maar hubbie was er nog niet aan toe) en nu loop ik rond als een huilende, vermoeide vaatdoek. Ik ben nog steeds heel erg blij dat we een kind krijgen, maar dat zwanger zijn hoeft op sommige momenten even niet zo. Al was de echo geweldig en wacht ik vol smart op het moment dat ik mijn beebje zal voelen!

De dagen worden voor jou ook zwaar he? Laat je maar lekker verwennen door je mannetje! Veel sterkte met wachten!
  zondag 18 december 2005 @ 15:59:10 #260
24188 Belana
kloon van belana
pi_33192558
cattie, daar hebben we allemaal wel eens last van hoor, dat hoort er gewoon bij. Men vergeet meestal te vertellen dat zwanger zijn nogal een aanslag op je lijf kan zijn. Dat neemt helemaal niks weg van je blijdschap dat je een kindje krijgt, maar zwanger zijn is soms gewoon helemaal niet leuk.
stormy waters...
sailin'
pi_33192925
Heb vandaag gelukkig een "goeie" dag! Maar zal echt blij zijn als dat misselijke gedoe voorbij is. Heb al wel gezegd als het nu weer mis gaat ik wel weer aan de pil ga want ik wil dit niet nog eens mee maken. Ik kan gewoon helemaal nix meer. En dat is niet leuk voor mezelf maar ook niet voor Kevin.
Ik voel me eigenlijk alleen 's avonds goed.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zondag 18 december 2005 @ 16:14:21 #262
24188 Belana
kloon van belana
pi_33192992
vervelend he die misselijkheid, ik heb van die vlagen en moet de hele dag zorgen dat er wat in mijn maag zit. Maar menicole, meestal is het na 12 weken ongeveer over, dus houdt moed.
stormy waters...
sailin'
pi_33193111
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:14 schreef Belana het volgende:
vervelend he die misselijkheid, ik heb van die vlagen en moet de hele dag zorgen dat er wat in mijn maag zit. Maar menicole, meestal is het na 12 weken ongeveer over, dus houdt moed.
Ik weet dat het wel weer over gaat! En de vorige keer was ik helemaal niet misselijk enzo en heb gehoord dat hoe misselijke je bent hoe minder de kans op een miskraam, dus als ik weer in innige omhelzing ben met de plee denk ik daar maar aan
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zondag 18 december 2005 @ 16:21:44 #264
24188 Belana
kloon van belana
pi_33193188
lijkt me wel erg als je echt moet overgeven, daar heb ik nog geen last van gehad. (alleen toen ik een buikgriep had, maar dat lag echt daaraan) sterkte!
stormy waters...
sailin'
pi_33195019
Ik voel me ook zo nu en dan een vaatdoek (vanmorgen nog ) Gelukkig zijn het vlagen en voel ik me niet contant zo.

Dinsdag krijg ik weer een echo Dan ben ik precies 12 weken ik hoop dat er dan al wat te zien is (herkenbaar bedoel ik dus De echo die al van deze boon heb leek niet meer dan op een boon )
  zondag 18 december 2005 @ 22:03:38 #266
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33203229
oeh laat je hem dan wel zien LadyS?
vraagje aan belana en LadyS.. uit nieuwschierigheid.. weten amber en liam het al dat ze ene broertje of zusje krijgen? en zo ja hoe reageren ze daarop ? hebben ze wel ook echt het ebsef al enzo ?
pi_33210606
*meldt*

Alles rustig, ik gok toch echt volgende week pas hoor. Maar ondertussen slaap ik nog steeds heerlijk.
  maandag 19 december 2005 @ 09:55:47 #268
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33211881
hey da was nie de afspraak

Zich ook maar ff meldt.. krap 3 uurtjes geslapen straks maar ff bankhangen enzo
pi_33212980
Op het moment overheersen hier de harde buiken. Althans, kan ook een hard kindje zijn. Volgens de verloskundige gisteren lag beebje met de rug tegen mijn buik. En draait nog regelmatig naar links en rechts waardoor ik ook veel harde buiken krijg of zelfs aan één kant een vrijwel lege buik omdat het beebje dan echt aan één kant ligt. Raar ja, dat mijn buik dan zo hard aanvoelt . De kleine begint mij toch steeds meer in de weg te zitten. Mijn buik, zal vanavond weer foto's posten, lijkt dan ook gigantisch te zijn af en toe. Vandaag 39 weken, maar wanneer beebje zich aankondigt is nog steeds een raadsel.
  maandag 19 december 2005 @ 14:37:09 #270
593 sjak
Juffie Bloem
pi_33216946
Wat spannend hoor die laatste loodjes zo! Gek lijkt me dat als je buik aan 1 kant "leeg" is

Met mij gaat het vandaag lekker. Ik heb een beetje strak shirt aan en nu kan ik het dus echt niet meer verborgen houden. Het lijkt of mijn buikje ineens gegroeid is in een week tijd. (En nee, ik wacht nog 3 weken voor ik een nieuwe buikfoto plaats!). Ik merk dat ik erg uitkijk naar de echo, die krijgen we een dag na kerst. En ik heb eigenlijk ook gewoon zin in kerst. Zou dat komen omdat ik dan lekker 2 weken vrij ben???
Lekker douchen!
  maandag 19 december 2005 @ 15:18:51 #271
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_33217764
hallooo.. nog geen beebies hier he? duurt lang hoor
ik voel me weer helemaal normaal als ik weer in het topic lees, ik ben niet de enige met 'moontjes'gelukkig. Eergisteren naar een feestje geweest, en allemaal rokers.. en het maakt niet uit dat je zegt dat je het erg vies vind ruiken, en dat je groen en geel ziet.. ze roken allemaal stug door .. nou ja,, sommige denken er wel om dat ze de rook niet in mijn gezicht blazen , dat is dan wel weer sociaal

nou ja, gelukkig is het hier in huis rookvrij ( eindelijk)
de grootste misselijkheid lijkt nu verdwenen te zijn, ik kan er nu steeds meer van genieten
pi_33218081
Toch wel relaxt om veel hulp te hebben met het bijhouden van het huis. Vandaag kwamen mijn schoonmoeder en schoonzusje mij weer even uithelpen en donderdag komt mijn moeder weer.
pi_33218701
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:18 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ik weet dat het wel weer over gaat! En de vorige keer was ik helemaal niet misselijk enzo en heb gehoord dat hoe misselijke je bent hoe minder de kans op een miskraam, dus als ik weer in innige omhelzing ben met de plee denk ik daar maar aan
ja, aan die gedachte moet je je echt vasthouden!! Hoe misselijker, hoe meer hormoon etc...
Maar ik leef echt met je mee; heb het zelf ook lang genoeg gehad. Als het nou echt te erg wordt (meerdere keren per dag lief de wc omhelzen ); kaart het dan alsjeblieft aan bij de verloskundige... Ik werd met zo'n 12 weken ook door Evenstar 'wakker geschud'; en het was dat ik genoeg drinken binnen kreeg, anders was het ziekenhuisopname geworden... en als ik lees dat je 1 liter per dag drinkt..
Maar echt; hoe onwaarschijnlijk het nu ook zal klinken, het gaat inderdaad over ( kan me voorstellen dat je dat nu ergens niet kan geloven; deed ik ook niet...)

Roze momenten... ja da's inderdaad waar... het is absoluut geen roze wolk, hoewel je dat niet mag zeggen eigenlijk. Gelukkig krijg ik met de dag meer roze momentjes , beeb beweegt continu!

Mijze wat een prachtige echo!!! Wauw, je ziet alles echt al zo goed!! (en dat terwijl ze van het echobureau mij 'bang' aan het maken waren dat je met ruim 22 weken nog niet zo goed iets in 3D kan zien )
Kan nu helemaal niet meer wachten tot het vrijdag is, dan mogen wij ook

Zo, ga nu even verder voor Randa, Evenstar en Renegate

pi_33218898
Dank je Jis! En heeel veel plezier komende vrijdag!! Met 22 weken is het denk ik juist nog duidelijker te zien dan wat wij al zagen!! Het is echt heel speciaal en apart om je kindje te kunnen zien bewegen in je buik....
pi_33220303
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:03 schreef _evenstar_ het volgende:
oeh laat je hem dan wel zien LadyS?
vraagje aan belana en LadyS.. uit nieuwschierigheid.. weten amber en liam het al dat ze ene broertje of zusje krijgen? en zo ja hoe reageren ze daarop ? hebben ze wel ook echt het ebsef al enzo ?
Amber is er nog te klein voor. Ik geloof nooit dat ze het nu al snapt. Tegen de tijd dat ik uitgerekend ben zal ze er wel meer benul van hebben, denk ik. Nu nog niet iig. Wel vind ze babietjes lief, gelukkig, want op het Sinterklaasfeest was er ook een baby van ongeveer een half jaar en die zat ze steeds kusjes te geven en te aaien en de speen te geven. Dus dat was al wel een kleine geruststelling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')