Ow ok.:)quote:Op maandag 12 december 2005 13:33 schreef sigme het volgende:
Tsja, een reactie in mijn fotoboek zou ik waarschijnlijk niet opmerken. Ik hou me maar zoveel mogelijk aan fok=POL, dat houdt het voor mij wat overzichtelijker![]()
Ik zal het eens bezien; m'n fotoboek staat open. Ik zou kunnen proberen iets bij te leren tenslotte.
Wat een leuk spreekwoord, die kende ik nog helemaal niet. ^o^quote:Op maandag 12 december 2005 14:13 schreef MrX1982 het volgende:
Bezit van de zaak is het einde van het vermaak.
Wat ik al in het desbetreffende topic gezegd heb, dat hele omroepverhaal is toch een achterhoedegevecht, straks krijgen we on-demand tv en kunnen vrager en aanbieder elkaar veel beter vinden. De publieke omroep was een instituut wat z'n nut heeft gehad, maar nu op een natuurlijke wijze z'n einde nadert en hopelijk een zachte dood sterft.:)quote:Op maandag 12 december 2005 14:10 schreef MrX1982 het volgende:
Goed bezig bij de PO. Het wordt tijd dat de arrogantie van de PO de nek wordt omgedraaid.
Altijd maar huilen en zeiken omdat hun machtsbolwerk wordt aangepakt.
Als ze programma's willen maken waarom betalen ze dat niet uit eigen zak.
Ik zal in jouw stijl en dus kort blijven; weet u gewaardeerd!;)quote:Op maandag 12 december 2005 14:17 schreef Johan_de_With het volgende:
En ja, ik zou inderdaad wegblijven, dus alle begrip dat jullie mij negeren.
Ik denk dat je me iets te letterlijk nam, ik post vaak hier wat schilderijen voor het slapengaan.quote:Op maandag 12 december 2005 14:43 schreef RM-rf het volgende:
Hopper schilderde nooit slapende mensen, alhoewel hij veel nachtscene's schilderde, zijn de personen veelal 's nachts aan het doorwaken, kunnen de slaap niet vatten of dromen hooguit met open ogen ..
Dat is erg mooi.quote:Ik heb het idee dat Hopper erg van zijn vrouw hield, oprecht.
Nee in de huiskamer daar mag ik sowieso niet roken.quote:Op maandag 12 december 2005 15:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Niet op het balkon, he? Dan kun je niet roken.
En het spreekwoord is oh zo waar.quote:Op maandag 12 december 2005 15:51 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Wat een leuk spreekwoord, die kende ik nog helemaal niet. ^o^
Precies. We zien nu de laatste stuiptrekkingen voor de ondergang van de publieke omroepen.quote:Wat ik al in het desbetreffende topic gezegd heb, dat hele omroepverhaal is toch een achterhoedegevecht, straks krijgen we on-demand tv en kunnen vrager en aanbieder elkaar veel beter vinden. De publieke omroep was een instituut wat z'n nut heeft gehad, maar nu op een natuurlijke wijze z'n einde nadert en hopelijk een zachte dood sterft.:)
Brr, niet mijn favoriete plaats. Ik neem het terug, ik wil niet daarquote:Op maandag 12 december 2005 15:48 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Universiteitsgebouw op het Zernike complex.
Een wijde blik verruimt het denken. Ik kom uit een dorpje tussen Middelstum en Usquert. Daar waar je de post van morgen kan zien aankomenquote:Ik keek uit over het niets dat het Groningse platteland heet.
Als het zó prettig is dat het Zerniketerrein er aangenaam door lijkt moet het wel een heel prettige relatie zijn.quote:En was omringt door vrouwelijke groepsgenoten met wie ik een prettige relatie heb.
Ghe, nou volgens mij plaats je meer, langere posts en inhoudelijker dan ik. Ik vind je erg goed, eigenlijk. Floripas en ik hadden het er laatst nog over, in een SC die je misschien over 't hoofd gezien hebt.quote:Op maandag 12 december 2005 15:51 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ow ok.:)
Mijn probleem is dat ik ontzettend slecht ben in typen, ik typ met twee vingers, meestal één eigenlijk en ik ben ook nog eens niet zo geweldig in het formuleren van een reactie (Zelfs voor m'n boodschappenlijstje heb ik nog een ghostwriter nodig :x) vandaar dat ik wat zuinig ben met het plaatsen van reacties.
Ik ben een zeer groot liefhebber van Edward Hopper, eerlijk gezegd werd ik wel een beetje getroffen door je benaming van 'Conservatieve Avantgarde' ... een benaming die eigenlijk bijna een hele gedachtewereld zelf opent, over de vooruitstrevendheid van een conservatieve visie....quote:Op maandag 12 december 2005 15:51 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Ik denk dat je me iets te letterlijk nam, ik post vaak hier wat schilderijen voor het slapengaan.![]()
Dat is erg mooi.![]()
sterker nog, in een reactie op een vraag van Silmarwen heb ik eentje geschreven voor de BB log, eigenlijk voornamelijk omdat ze me (terecht) liet merken dat enkel van een afstandje kritiek hebben op anderen niet net is, als je zelf niet het lef hebt dan zelf ook je kop op het hakblok te leggen ....quote:Had je er nog over nagedacht om een column o.i.d. op de frontpage te doen? Ze zitten vast te springen om bijdrages van mensen zoals jij en zoniet dan zouden ze dat eigenlijk wel moeten.![]()
quote:Toch vrouwen op lijst van SGP en ChristenUnie
Uitgegeven: 12 december 2005 15:53
DEN HAAG - Er mogen toch vrouwen staan op gecombineerde kandidatenlijsten van de SGP en de christenunie bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart volgend jaar.
Dat heeft het SGP-hoofdbestuur maandag besloten. Vorige week keurde het nog vier lijsten af omdat er namens de ChristenUnie vrouwen kandidaat waren gesteld. Die beslissing leverde veel protest op en leidde tot het aftreden van twee leden van het SGP-hoofdbestuur.
Nu stelt het hoofdbestuur dat de plaatselijke afdelingen zelf mogen bepalen of ze de gecombineerde lijsten met de ChristenUnie willen behouden. SGP-leider Van der Vlies maakte afgelopen weekeinde al duidelijk dat volgens hem de partij "ernstig" moest overwegen lokale kiesverenigingen meer ruimte te geven.
Lekker pberends straks is POL de volgende als Dagonet je bericht leest en zijn forum-shift-delete functie uit de kast haalt.quote:Op maandag 12 december 2005 17:12 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/60389#2401170.
Dus hij was wél gezienquote:
Die Kroes laat de laatste tijd veel van zich horen.quote:Kroes voorkomt 'octrooi-hinderlaag'
Uitgegeven: 12 december 2005 17:00
BRUSSEL - Door druk van Europees Commissaris Kroes (Concurrentie) is het gevaar van een 'octrooi-hinderlaag' vrijwel voorkomen. Een octrooi-hinderlaag ontstaat als bedrijven verwijgen dat ze octrooi hebben op een vinding die door een overkoepelende instantie tot standaard wordt uitgeroepen. De betrokken bedrijven zouden dan fikse rekeningen kunnen sturen, tot ieders verrassing.
De Europese Telecommunicatie Standaardisatie Instituut (ETSI) heeft zulke bedrijven nu verplicht om hun octrooi al tevoren bekend te maken. Kroes is blij met dit besluit. "Standaarden zijn van toenemend belang, vooral in de hightech sectoren van de economie".
Ja, da's een van de beste van Gummbah. Uit: Hoe Eddy in balbezit kwam, meen ikquote:
Ik weet niet meer uit welke hij komt, maar ik moest er plots aan denken bij jouw vraag aan JdW.quote:Op maandag 12 december 2005 17:38 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja, da's een van de beste van Gummbah. Uit: Hoe Eddy in balbezit kwam, meen ik![]()
quote:
wat had je in gedachten?quote:Op maandag 12 december 2005 18:25 schreef Mutant01 het volgende:
Wanneer krijgen wij hier riots?
Als alle Turkse shoarmaboeren sluiten om terug te gaan naar Turkije.quote:Op maandag 12 december 2005 18:25 schreef Mutant01 het volgende:
Wanneer krijgen wij hier riots?
Ik wil me ook gewoon een keertje kunnen uitlevenquote:
Kyoto kunnen we ook anders gaan voldoen, vuile boomknuffelaar.quote:Op maandag 12 december 2005 18:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wil me ook gewoon een keertje kunnen uitlevenBerends zn auto in de fik steken ofzo.
terecht, daar heb je ook weinig motivatie voor nodig enzo..quote:Op maandag 12 december 2005 18:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wil me ook gewoon een keertje kunnen uitlevenBerends zn auto in de fik steken ofzo.
Huiliequote:Op maandag 12 december 2005 18:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Kyoto kunnen we ook anders gaan voldoen, vuile boomknuffelaar.
Had een westelijke staat van de VS moeten zijn.quote:Op maandag 12 december 2005 18:48 schreef Mutant01 het volgende:
Spanje is een vreemd aanhangsel.
[ bron ]quote:De VN-commissie die de moord op de Libanese oud-premier Rafik Hariri onderzoekt heeft meer bewijs gevonden voor betrokkenheid van de Syrische inlichtingendiensten. Bovendien, zo staat in een maandag vrijgegeven rapport van de commissie, heeft Syrië opnieuw gepoogd het onderzoek te belemmeren.
De beschuldiging kan ernstige gevolgen hebben, want ook in het eerste rapport beschuldigde de commissie onder leiding van de Duitse aanklager Detlev Mehlis Syrië ervan het onderzoek te saboteren. Daarop dreigde de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties Syrië met sancties als het niet volledig meewerkte.
[ bron ]quote:U.S. President George W. Bush has compared the struggle for democracy in Iraq to the troubled birth of the United States, but acknowledged Iraqis have paid a heavy price. "I would say 30,000, more or less, have died as a result of the initial incursion and the ongoing violence against Iraqis," Bush told the World Affairs Council of Philadelphia.
http://www.refdag.nl/arti(...)l+in+Washington.htmlquote:Slaven bouwden Capitool in Washington
NEW YORK - Er waren ongeveer 400 slaven betrokken bij de bouw van het Capitool in Washington, waar het Amerikaanse Congres is ondergebracht.
Woensdag werd een werkgroep geïnstalleerd die moet bezien hoe men deze duistere bladzijde van Amerika’s geschiedenis belicht en herdenkt.
Vijf jaar geleden werd er al een wetje aangenomen voor dit project. „Het duurde even voordat wij nu eindelijk een werkgroep hebben die met aanbevelingen zal komen over de wijze waarop men dit aspect van onze geschiedenis aan het publiek bekendmaakt. Het Capitool is een van de symbolen van onze vrijheid. Dat er bij de bouw slavenarbeid gebruikt werd is een smet op onze geschiedenis”, aldus John Lewis, een van de twee voorzitters van de werkgroep.
Historici wijzen erop dat de inzet van slaven in 1790, toen tot de bouw van het Capitool besloten werd, normaal was. Ook het Witte Huis werd met slavenarbeid gebouwd. De stad Washington ligt tussen de staten Maryland en Virginia, waar het houden van slaven was toegestaan. Volgens historische documenten van het ministerie van Financiën verhuurden boeren in de omgeving hun slaven aan de overheid voor 55 dollar per jaar voor de bouwprojecten in Washington.
Ins'allah.quote:Op maandag 12 december 2005 20:31 schreef George-Butters het volgende:
ISLAMABAD Een 40-jarige vrouw is twee
maanden na de aardbeving in Pakistan
levend onder het puin vandaan gehaald.
Ze hield zich in leven met rottende
voedselresten en regenwater.Ze ligt in
het ziekenhuis en is bewusteloos.
Het Gadgets, Video en Hi-Fi-forum.quote:Op maandag 12 december 2005 21:30 schreef George-Butters het volgende:
Waat staat de afkorting GVH voor? Welk subforum was dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |