De slijters die ik ken worden meestal gerund door zowel mannen als vrouwen. Wat eigenaren betreft weet ik er weinig van. Als een zaak door een vrouw wordt geleid ben ik best bereid me daar overheen te zetten.quote:Op zondag 11 december 2005 22:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn favoriete slijter wordt om mij raadselachtige redenen gerund door vrouwen. Volgens mij is dat uitzonderlijk, wat jou?
[..]
Als ik dronken ben / wordt moet het niet licht zijn! Niks zo slecht als overdag (of als het er op lijkt) teveel drank in je mik hebben. Jij bent trouwens wel op veel plaatsen dronken geweest is het niet?quote:Fles is leeg (en weg), kan spelling niet nazien. Het was Fins, dunkt me. Grappig, borrelen in het noorden van Scandinavië, in juli. Midden in de nacht en de zon schijnt volop. Zo raar![]()
[..]
Ja zeg, 33 was het toch? Echt oud. Ik heb al een team met archeologen op je afgestuurd om te kijken of we nog wat kunnen leren over het verleden.quote:He, ik ben oud en al jaren uit training. Je krijgt mij wel onder tafel [afbeelding]
[..]
Ik ben nog veel goeier. Wat zeg ik, ik ben de goeiste!quote:Ik ben Zeer Goed![]()
Je bent te goed..quote:Op zondag 11 december 2005 22:30 schreef Sickie het volgende:
[..]
De slijters die ik ken worden meestal gerund door zowel mannen als vrouwen. Wat eigenaren betreft weet ik er weinig van. Als een zaak door een vrouw wordt geleid ben ik best bereid me daar overheen te zetten.![]()
Met licht heb je minder drank nodig om licht aangeschoten te zijn. Ik ben voornamelijk op één plaats jarenlang vaak dronken geweest. Vaak. Dronken.quote:[..]
Als ik dronken ben / wordt moet het niet licht zijn! Niks zo slecht als overdag (of als het er op lijkt) teveel drank in je mik hebben. Jij bent trouwens wel op veel plaatsen dronken geweest is het niet?![]()
![]()
Hangt ervan af..quote:[..]
Ja zeg, 33 was het toch? Echt oud. Ik heb al een team met archeologen op je afgestuurd om te kijken of we nog wat kunnen leren over het verleden.Ik ben trouwens bang dat het juist met bier niet meer gaat lukken. Wat tik jij zoal weg op een avond?
quote:[..]
Ik ben nog veel goeier. Wat zeg ik, ik ben de goeiste!![]()
Mhaw... ik moet mijn gelijke nog ontmoeten.quote:Op zondag 11 december 2005 22:30 schreef Sickie het volgende:
Ik ben nog veel goeier. Wat zeg ik, ik ben de goeiste!![]()
quote:Zoepen als een kerel en tekeer gaan als een beest.
Ik wil mijn goeiheid best wel een keer downscalen om je gelijke te zijn.quote:Op zondag 11 december 2005 22:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mhaw... ik moet mijn gelijke nog ontmoeten.
- Mvg : De barbaar uit het zuiden -
[..]
Nou die tekst is dan weer uit mijn regio afkomstig.quote:Op zondag 11 december 2005 22:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mhaw... ik moet mijn gelijke nog ontmoeten.
- Mvg : De barbaar uit het zuiden -
[..]
Tjah, je bent de goeiste of je bent het niet.quote:
Ik doe dat ook, maar dan op verschillende plekken in Enschede. Echt wereldmens ben ik.quote:Met licht heb je minder drank nodig om licht aangeschoten te zijn. Ik ben voornamelijk op één plaats jarenlang vaak dronken geweest. Vaak. Dronken.
De laatste 12 jaar wil ik op verschillende plekken op de wereld wel eens wat lokaals nuttigen, maar vaak niet zoveel dat ik dronken word.
[..]
Waar vanaf? En wat is je tax?quote:Hangt ervan af..
[..]
Truste.quote:
Ik ga naar bed
Alleen voor iets tijdelijks. Hoop ik binnenkort uitsluitsel over te krijgen.quote:
'mamma!'quote:Op maandag 12 december 2005 00:14 schreef sizzler het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/1254.html![]()
![]()
Uitverkocht?quote:Op maandag 12 december 2005 00:04 schreef Monidique het volgende:
Ja, maar hier dus niet.
Goeiemorgen LodewijkNapoleonquote:Op maandag 12 december 2005 00:21 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
@Sigme, als je dit morgenochtend vind, misschien een idee om een fotoboek te openen? Daar hoef je niet eens een foto neer te zetten maar is wel ideaal voor slowchat.![]()
Goedemorgen!quote:Op maandag 12 december 2005 07:31 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen LodewijkNapoleon
Waarom zou ik dat doen? Ik vind de slowchat hier ideaal voor slowchat
Goeiemorgenquote:
En jij wil alle slowchat graag lezen omdat... Drugshond er computertips in heeft staan, M anti-amerika-propaganda, Ryan iets over sjun, pberend iets over een dame die zich heeft laten fotograferen..? Mijn bijdrage aan de POLSC is vaak weinig politiek, dat geef ik direct toe (hoewel; het adagium het persoonlijke is politiek kan ik wel aanvoeren als ik wil), maar niet stelselmatig minder inhoudelijk dan die van veel anderen.quote:Omdat zo'n slowchat na een paar pagina's automatisch weer op slot gaat, das best lastig als je niet elke dag aanwezig bent, het kan natuurlijk ook 'en en' i.p.v. 'of of'
Als je mijn opmerking als belediging had gelezen, dat spijt me dat bij voorbaat, het was een neutrale opmerking die overigens dichter bij een compliment zat.quote:Op maandag 12 december 2005 09:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Goeiemorgen
[..]
En jij wil alle slowchat graag lezen omdat... Drugshond er computertips in heeft staan, M anti-amerika-propaganda, Ryan iets over sjun, pberend iets over een dame die zich heeft laten fotograferen..? Mijn bijdrage aan de POLSC is vaak weinig politiek, dat geef ik direct toe (hoewel; het adagium het persoonlijke is politiek kan ik wel aanvoeren als ik wil), maar niet stelselmatig minder inhoudelijk dan die van veel anderen.
Niet alleen van jou hoor, maar ik zie soms hele interessante dingen voorbijkomen, maar dan reageer ik meestal niet omdat ik dan weet dat er teveel tijd zit tussen mijn reactie, de reactie die daar op volgt, en daar weer het antwoord op, daar kan soms wel 2 of 3 SC topics tussenzitten.quote:Waarom valt mijn slowchat je in het bijzonder op?
We hebben nog wel een fotografisch geheugen hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 10:11 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Niet alleen van jou hoor, maar ik zie soms hele interessante dingen voorbijkomen, maar dan reageer ik meestal niet omdat ik dan weet dat er teveel tijd zit tussen mijn reactie, de reactie die daar op volgt, en daar weer het antwoord op, daar kan soms wel 2 of 3 SC topics tussenzitten.
quote:Op maandag 12 december 2005 10:11 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Als je mijn opmerking als belediging had gelezen, dat spijt me dat bij voorbaat, het was een neutrale opmerking die overigens dichter bij een compliment zat.![]()
Ik weet niet hoe het met anderen zit, maar ik vind het prima te doen wanneer er een heel aantal topics zit tussen een opmerking en een reactie. Net als in de serieuze topics, er kunnen dágen zitten tussen reacties.quote:[..]
Niet alleen van jou hoor, maar ik zie soms hele interessante dingen voorbijkomen, maar dan reageer ik meestal niet omdat ik dan weet dat er teveel tijd zit tussen mijn reactie, de reactie die daar op volgt, en daar weer het antwoord op, daar kan soms wel 2 of 3 SC topics tussenzitten.
En omdat ik veel interessante artikelen post! En heel gezellig ben.quote:Op maandag 12 december 2005 09:58 schreef sigme het volgende:
En jij wil alle slowchat graag lezen omdat... Drugshond er computertips in heeft staan, M anti-amerika-propaganda, Ryan iets over sjun, pberend iets over een dame die zich heeft laten fotograferen..? Mijn bijdrage aan de POLSC is vaak weinig politiek, dat geef ik direct toe (hoewel; het adagium het persoonlijke is politiek kan ik wel aanvoeren als ik wil), maar niet stelselmatig minder inhoudelijk dan die van veel anderen.
Hoi.quote:Op maandag 12 december 2005 09:58 schreef sigme het volgende:
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.quote:Op maandag 12 december 2005 10:12 schreef Drugshond het volgende:
We hebben nog wel een fotografisch geheugen hoor.![]()
2xquote:Op maandag 12 december 2005 11:50 schreef George-Butters het volgende:
En omdat ik veel interessante artikelen post! En heel gezellig ben.
Fijn!quote:Op maandag 12 december 2005 10:19 schreef sigme het volgende:Ohoh. Nee joh, ik ben onbeledigbaar, en in dit geval zelfs niet licht gepikeerd. Wel oprecht geïnteresseerd in je mening, zoals gewoonlijk. Ik probeer niet-sturend uit te vragen wat er precies ten grondslag ligt aan je opmerking.
k heb juist altijd zo'n moeite om de juiste SC weer op te zoeken, zeker als er meer dan een dag tussen zit, maar inderdaad, het is wel te doen. Ik gebruik zelf het fotoboek om b.v. complimenten te maken waarvan ik zeker wil zijn dat het niet aan de aandacht van de ontvanger ontsnapt, zoals laatst bij JdeW.quote:Ik weet niet hoe het met anderen zit, maar ik vind het prima te doen wanneer er een heel aantal topics zit tussen een opmerking en een reactie. Net als in de serieuze topics, er kunnen dágen zitten tussen reacties.
Ik vond dat juist het verrassende van fok!, toen ik oppervlakkig keek meende ik dat ik nooit snél genoeg zou zijn om mee te kunnen discussiëren. Bij nadere bestudering blijken de interessantere topics en vooral de meer inhoudelijk postende users helemaal niet zo'n haast te hebben.
Omdat ik vaak dronken en digitaal-manisch ben.... telt dat ook mee ?!quote:Op maandag 12 december 2005 11:50 schreef George-Butters het volgende:
En omdat ik veel interessante artikelen post! En heel gezellig ben.
In de slowchat mag alles.quote:Op maandag 12 december 2005 12:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Omdat ik vaak dronken en digitaal-manisch ben.... telt dat ook mee ?!
Tsja, een reactie in mijn fotoboek zou ik waarschijnlijk niet opmerken. Ik hou me maar zoveel mogelijk aan fok=POL, dat houdt het voor mij wat overzichtelijkerquote:Op maandag 12 december 2005 12:38 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
k heb juist altijd zo'n moeite om de juiste SC weer op te zoeken, zeker als er meer dan een dag tussen zit, maar inderdaad, het is wel te doen. Ik gebruik zelf het fotoboek om b.v. complimenten te maken waarvan ik zeker wil zijn dat het niet aan de aandacht van de ontvanger ontsnapt, zoals laatst bij JdeW.![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 13:35 schreef George-Butters het volgende:
De zonschijnt hier, mooie vergezichten en veel liefde. Wat wil je nog meer?
Krijg nou wat. Een excuus-hetero!quote:"Toen ik bij Fortuyn ging solliciteren, vroeg hij twee dingen: 'Heb je een strafblad? Ben je homo?' Toen ik dat allebei ontkennend beantwoordde, zei hij: 'Dan willen we je nummer twee op de lijst zetten'."
Goed bezig bij de PO. Het wordt tijd dat de arrogantie van de PO de nek wordt omgedraaid.quote:Publieke omroep moet terugbetalen
BRUSSEL De Nederlandse publieke omroep heeft 187 miljoen euro te veel aan staatssteun gekregen. Eurocommissaris Kroes van Mededinging wil dat het geld wordt terugbetaald aan de Nederlandse overheid.
Kroes' besluit is nog vertrouwelijk. De Europese Commissie stemt er naar verwachting over een paar weken mee in.
De omroepen hebben de besteding van het geld niet goed verantwoord, zegt Kroes. Ze mogen het niet gebruiken voor commerciële activiteitenn. De zaak kwam aan het rollen na klachten van onder andere SBS, RTL en de Nederlandse dagbladpers.
Bezit van de zaak is het einde van het vermaak.quote:Op maandag 12 december 2005 14:11 schreef Monidique het volgende:
Nu ik mijn nieuwe weblog heb, is de lol er ook een beetje vanaf,. Zoals MrX1982 al zei, het kopen van boeken is leuker dan het lezen, zowat...
En er is ook zoveel anti-amerikaanse propaganda te melden, zo vermoeiend,.
quote:Een mysql fout opgetreden:Table 'punt.Spamsessie' doesn't exist Select Id from Spamsessie where Sessie='87d916fada0da2529b79fb3b1ef8638f'
Een mysql fout opgetreden:Table 'punt.Spamsessie' doesn't exist insert into Spamsessie (Uniek1,Uniek2,Sessie,Datum) values ('8d5c11b6','88683a5f','87d916fada0da2529b79fb3b1ef8638f',NOW())
Een mysql fout opgetreden:Table 'punt.Blacklist' doesn't exist Select Woord from Blacklist
Een mysql fout opgetreden:Table 'punt.Blacklist' doesn't exist
Een mysql fout opgetreden:Table 'punt.Users' doesn't exist Select Pakket,`Db_connectie`,`Foto_beveiligd`,`Id`,`Nick` , `Password` , `Email` , `Postcode` , `Woonplaats` , `Datum` , `Actief` , `Content` , `Opgevraagt` , `Email_stats` , `Email_postings` , `Posting_woord` , `Email_reactie` , `Remind` , `Gold` , `Pay` , `Pay_date` , `Pakket` , `Domein` , `Free_top` , `Layout` , `Dyn` , `Kill` , `Webmail` , `Burgelijk` , `Provincie` , `Opleiding` , `Beroep` , `Sport` , `Concert` , `Theater` , `Bios` , `Tv` , `Cafe` , `Disco` , `Favo_Eten` , `Favo_Muziek` , `Favo_Sport` , `Favo_Boek` , `Favo_Film` , `Favo_Tv` , `Naam` , `Leeftijd` , `Profiel` , `Internet` , `Website` , `Wie` , `Foto` , `Toon_max` , `Tekst_max` , `Who` , `R` , `Scheiding` , `BUser` , `BWachtwoord` , `Dating` , `Zacht` , `Logs` , `Fotoos` , `Layout_keuze` , `Partners` , `Gold_free` , `Backup` , `No_home` , `Pasfoto` , `Foto_r` , `Show_r_foto` , `Bericht_ontvang` , `Prive_notificatie` , `Admin` , `Club_controleer` from Users where Nick='antiamerikaansepropaganda'
Een mysql fout opgetreden:Table 'punt.lookup' doesn't exist SELECT server FROM lookup WHERE 'antiamerikaansepropaganda.punt.nl' REGEXP regex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |