abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 december 2005 @ 22:30:18 #151
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_33001028
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Mijn favoriete slijter wordt om mij raadselachtige redenen gerund door vrouwen. Volgens mij is dat uitzonderlijk, wat jou?
[..]
De slijters die ik ken worden meestal gerund door zowel mannen als vrouwen. Wat eigenaren betreft weet ik er weinig van. Als een zaak door een vrouw wordt geleid ben ik best bereid me daar overheen te zetten.
quote:
Fles is leeg (en weg), kan spelling niet nazien. Het was Fins, dunkt me. Grappig, borrelen in het noorden van Scandinavië, in juli. Midden in de nacht en de zon schijnt volop. Zo raar
[..]
Als ik dronken ben / wordt moet het niet licht zijn! Niks zo slecht als overdag (of als het er op lijkt) teveel drank in je mik hebben. Jij bent trouwens wel op veel plaatsen dronken geweest is het niet?
quote:
He, ik ben oud en al jaren uit training. Je krijgt mij wel onder tafel [afbeelding]
[..]
Ja zeg, 33 was het toch? Echt oud. Ik heb al een team met archeologen op je afgestuurd om te kijken of we nog wat kunnen leren over het verleden. Ik ben trouwens bang dat het juist met bier niet meer gaat lukken. Wat tik jij zoal weg op een avond?
quote:
Ik ben Zeer Goed
Ik ben nog veel goeier. Wat zeg ik, ik ben de goeiste!
Say your prayers
pi_33001221
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:30 schreef Sickie het volgende:

[..]

De slijters die ik ken worden meestal gerund door zowel mannen als vrouwen. Wat eigenaren betreft weet ik er weinig van. Als een zaak door een vrouw wordt geleid ben ik best bereid me daar overheen te zetten.
Je bent te goed..
quote:
[..]

Als ik dronken ben / wordt moet het niet licht zijn! Niks zo slecht als overdag (of als het er op lijkt) teveel drank in je mik hebben. Jij bent trouwens wel op veel plaatsen dronken geweest is het niet?
Met licht heb je minder drank nodig om licht aangeschoten te zijn. Ik ben voornamelijk op één plaats jarenlang vaak dronken geweest. Vaak. Dronken.
De laatste 12 jaar wil ik op verschillende plekken op de wereld wel eens wat lokaals nuttigen, maar vaak niet zoveel dat ik dronken word.
quote:
[..]

Ja zeg, 33 was het toch? Echt oud. Ik heb al een team met archeologen op je afgestuurd om te kijken of we nog wat kunnen leren over het verleden. Ik ben trouwens bang dat het juist met bier niet meer gaat lukken. Wat tik jij zoal weg op een avond?
Hangt ervan af..
quote:
[..]

Ik ga naar bed
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 11 december 2005 @ 22:38:44 #153
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_33001280
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:30 schreef Sickie het volgende:
Mhaw... ik moet mijn gelijke nog ontmoeten.
- Mvg : De barbaar uit het zuiden -
quote:
Zoepen als een kerel en tekeer gaan als een beest.
pi_33001396
Zoepen als een grote, drugshond

truste
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 11 december 2005 @ 22:41:46 #155
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_33001399
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:38 schreef Drugshond het volgende:

[..]

[..]
Ik wil mijn goeiheid best wel een keer downscalen om je gelijke te zijn.
Say your prayers
pi_33001427
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:38 schreef Drugshond het volgende:

[..]

[..]
Nou die tekst is dan weer uit mijn regio afkomstig.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 11 december 2005 @ 22:44:47 #157
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_33001501
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Je bent te goed..
[..]
Tjah, je bent de goeiste of je bent het niet.
quote:
Met licht heb je minder drank nodig om licht aangeschoten te zijn. Ik ben voornamelijk op één plaats jarenlang vaak dronken geweest. Vaak. Dronken.
De laatste 12 jaar wil ik op verschillende plekken op de wereld wel eens wat lokaals nuttigen, maar vaak niet zoveel dat ik dronken word.
[..]
Ik doe dat ook, maar dan op verschillende plekken in Enschede. Echt wereldmens ben ik.
quote:
Hangt ervan af..
[..]
Waar vanaf? En wat is je tax?
quote:

Ik ga naar bed
Truste.

Say your prayers
pi_33002157
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:18 schreef Sickie het volgende:

[..]

Al sollicitaties lopen?
Alleen voor iets tijdelijks. Hoop ik binnenkort uitsluitsel over te krijgen.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  zondag 11 december 2005 @ 23:33:20 #159
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33003018

edit: hoe kom ik op dit vage tijdstip aan roetzwarte oliehanden
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_33003592
Bij Proxis staat soms een (U) achter de titel van een DVD, wat betekent dit?
  zondag 11 december 2005 @ 23:58:18 #161
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33003721
in MSN betekend dat een gebroken hart
pi_33003885
Ja, maar hier dus niet.
pi_33004140
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  maandag 12 december 2005 @ 00:16:48 #164
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33004195
quote:
'mamma!'

Ben pitten

K ga morgen mijn website (huisje) maar eens in http://www.echr.coe.int/echr veranderen.
pi_33004301
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:04 schreef Monidique het volgende:
Ja, maar hier dus niet.
Uitverkocht?

@Sigme, als je dit morgenochtend vind, misschien een idee om een fotoboek te openen? Daar hoef je niet eens een foto neer te zetten maar is wel ideaal voor slowchat.

Static kloontje:
"Die fahne hoch"

En verder wens ik u een goedenacht met wat conservatieve avangarde (raar woord trouwens )werken van Edward Hopper:

Welterusten!
pi_33006541
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:21 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

@Sigme, als je dit morgenochtend vind, misschien een idee om een fotoboek te openen? Daar hoef je niet eens een foto neer te zetten maar is wel ideaal voor slowchat.
Goeiemorgen LodewijkNapoleon

Waarom zou ik dat doen? Ik vind de slowchat hier ideaal voor slowchat
  maandag 12 december 2005 @ 09:00:28 #167
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_33007057
Keep the politics in mind.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_33007079
Erica Terpstra?
pi_33007710
quote:
Op maandag 12 december 2005 07:31 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen LodewijkNapoleon

Waarom zou ik dat doen? Ik vind de slowchat hier ideaal voor slowchat
Goedemorgen!
Omdat zo'n slowchat na een paar pagina's automatisch weer op slot gaat, das best lastig als je niet elke dag aanwezig bent, het kan natuurlijk ook 'en en' i.p.v. 'of of'
pi_33007904
quote:
Op maandag 12 december 2005 09:47 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

Goedemorgen!
Goeiemorgen
quote:
Omdat zo'n slowchat na een paar pagina's automatisch weer op slot gaat, das best lastig als je niet elke dag aanwezig bent, het kan natuurlijk ook 'en en' i.p.v. 'of of'
En jij wil alle slowchat graag lezen omdat... Drugshond er computertips in heeft staan, M anti-amerika-propaganda, Ryan iets over sjun, pberend iets over een dame die zich heeft laten fotograferen..? Mijn bijdrage aan de POLSC is vaak weinig politiek, dat geef ik direct toe (hoewel; het adagium het persoonlijke is politiek kan ik wel aanvoeren als ik wil), maar niet stelselmatig minder inhoudelijk dan die van veel anderen.

Waarom valt mijn slowchat je in het bijzonder op?
pi_33008145
quote:
Op maandag 12 december 2005 09:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Goeiemorgen
[..]

En jij wil alle slowchat graag lezen omdat... Drugshond er computertips in heeft staan, M anti-amerika-propaganda, Ryan iets over sjun, pberend iets over een dame die zich heeft laten fotograferen..? Mijn bijdrage aan de POLSC is vaak weinig politiek, dat geef ik direct toe (hoewel; het adagium het persoonlijke is politiek kan ik wel aanvoeren als ik wil), maar niet stelselmatig minder inhoudelijk dan die van veel anderen.
Als je mijn opmerking als belediging had gelezen, dat spijt me dat bij voorbaat, het was een neutrale opmerking die overigens dichter bij een compliment zat.
quote:
Waarom valt mijn slowchat je in het bijzonder op?
Niet alleen van jou hoor, maar ik zie soms hele interessante dingen voorbijkomen, maar dan reageer ik meestal niet omdat ik dan weet dat er teveel tijd zit tussen mijn reactie, de reactie die daar op volgt, en daar weer het antwoord op, daar kan soms wel 2 of 3 SC topics tussenzitten.
  maandag 12 december 2005 @ 10:12:39 #172
89730 Drugshond
pi_33008173
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:11 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Niet alleen van jou hoor, maar ik zie soms hele interessante dingen voorbijkomen, maar dan reageer ik meestal niet omdat ik dan weet dat er teveel tijd zit tussen mijn reactie, de reactie die daar op volgt, en daar weer het antwoord op, daar kan soms wel 2 of 3 SC topics tussenzitten.
We hebben nog wel een fotografisch geheugen hoor.
  maandag 12 december 2005 @ 10:14:06 #173
89730 Drugshond
pi_33008332
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:11 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Als je mijn opmerking als belediging had gelezen, dat spijt me dat bij voorbaat, het was een neutrale opmerking die overigens dichter bij een compliment zat.
Ohoh. Nee joh, ik ben onbeledigbaar, en in dit geval zelfs niet licht gepikeerd. Wel oprecht geïnteresseerd in je mening, zoals gewoonlijk. Ik probeer niet-sturend uit te vragen wat er precies ten grondslag ligt aan je opmerking.
quote:
[..]

Ik weet niet hoe het met anderen zit, maar ik vind het prima te doen wanneer er een heel aantal topics zit tussen een opmerking en een reactie. Net als in de serieuze topics, er kunnen dágen zitten tussen reacties.

Ik vond dat juist het verrassende van fok!, toen ik oppervlakkig keek meende ik dat ik nooit snél genoeg zou zijn om mee te kunnen discussiëren. Bij nadere bestudering blijken de interessantere topics en vooral de meer inhoudelijk postende users helemaal niet zo'n haast te hebben.
pi_33008717
Moge.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 12 december 2005 @ 11:50:52 #176
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_33010284
quote:

En omdat ik veel interessante artikelen post! En heel gezellig ben.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  maandag 12 december 2005 @ 12:23:18 #177
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_33011136
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:38 schreef du_ke het volgende:
Moge.
Goedemiddag heer.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_33011405
quote:

Hoi.
pi_33011584
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:12 schreef Drugshond het volgende:
We hebben nog wel een fotografisch geheugen hoor.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:50 schreef George-Butters het volgende:
2x
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:19 schreef sigme het volgende:
Ohoh. Nee joh, ik ben onbeledigbaar, en in dit geval zelfs niet licht gepikeerd. Wel oprecht geïnteresseerd in je mening, zoals gewoonlijk. Ik probeer niet-sturend uit te vragen wat er precies ten grondslag ligt aan je opmerking.
Fijn!
quote:
Ik weet niet hoe het met anderen zit, maar ik vind het prima te doen wanneer er een heel aantal topics zit tussen een opmerking en een reactie. Net als in de serieuze topics, er kunnen dágen zitten tussen reacties.
Ik vond dat juist het verrassende van fok!, toen ik oppervlakkig keek meende ik dat ik nooit snél genoeg zou zijn om mee te kunnen discussiëren. Bij nadere bestudering blijken de interessantere topics en vooral de meer inhoudelijk postende users helemaal niet zo'n haast te hebben.
k heb juist altijd zo'n moeite om de juiste SC weer op te zoeken, zeker als er meer dan een dag tussen zit, maar inderdaad, het is wel te doen. Ik gebruik zelf het fotoboek om b.v. complimenten te maken waarvan ik zeker wil zijn dat het niet aan de aandacht van de ontvanger ontsnapt, zoals laatst bij JdeW.
  maandag 12 december 2005 @ 12:39:01 #180
89730 Drugshond
pi_33011594
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:50 schreef George-Butters het volgende:
Omdat ik vaak dronken en digitaal-manisch ben.... telt dat ook mee ?!
pi_33011745
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:39 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Omdat ik vaak dronken en digitaal-manisch ben.... telt dat ook mee ?!
In de slowchat mag alles.
  maandag 12 december 2005 @ 13:00:29 #182
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33012085
Middag
  maandag 12 december 2005 @ 13:02:32 #183
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_33012152
Digitaal-manisch klinkt erg gaaf.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  maandag 12 december 2005 @ 13:09:22 #184
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_33012343
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:00 schreef Yildiz het volgende:
Middag
Donner 1
Donner 2
Streng!
  maandag 12 december 2005 @ 13:22:32 #185
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_33012705
ha, de verwijten. Hier blijf ik even voor zitten.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_33012734
Verwijten, verschmijten!
pi_33012799
GGAAG!
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 12 december 2005 @ 13:26:48 #188
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_33012823
het belooft een mooie dag te worden, wat jij, M ?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_33012990
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:38 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

k heb juist altijd zo'n moeite om de juiste SC weer op te zoeken, zeker als er meer dan een dag tussen zit, maar inderdaad, het is wel te doen. Ik gebruik zelf het fotoboek om b.v. complimenten te maken waarvan ik zeker wil zijn dat het niet aan de aandacht van de ontvanger ontsnapt, zoals laatst bij JdeW.
Tsja, een reactie in mijn fotoboek zou ik waarschijnlijk niet opmerken. Ik hou me maar zoveel mogelijk aan fok=POL, dat houdt het voor mij wat overzichtelijker

Ik zal het eens bezien; m'n fotoboek staat open. Ik zou kunnen proberen iets bij te leren tenslotte.
  maandag 12 december 2005 @ 13:35:35 #190
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_33013046
De zonschijnt hier, mooie vergezichten en veel liefde. Wat wil je nog meer?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_33013148
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:35 schreef George-Butters het volgende:
De zonschijnt hier, mooie vergezichten en veel liefde. Wat wil je nog meer?

Ik wil ook daar! Waar?
pi_33013398
AIVD.
pi_33013650
Overigens monidique mag je best ook op mijn weblog nieuws posten hoor als je dat wil. Dan maak ik een post account voor je aan
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 12 december 2005 @ 14:05:13 #194
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_33013780
quote:
"Toen ik bij Fortuyn ging solliciteren, vroeg hij twee dingen: 'Heb je een strafblad? Ben je homo?' Toen ik dat allebei ontkennend beantwoordde, zei hij: 'Dan willen we je nummer twee op de lijst zetten'."
Krijg nou wat. Een excuus-hetero!
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_33013921
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/12/art00009006058C.html
quote:
Publieke omroep moet terugbetalen

BRUSSEL De Nederlandse publieke omroep heeft 187 miljoen euro te veel aan staatssteun gekregen. Eurocommissaris Kroes van Mededinging wil dat het geld wordt terugbetaald aan de Nederlandse overheid.

Kroes' besluit is nog vertrouwelijk. De Europese Commissie stemt er naar verwachting over een paar weken mee in.

De omroepen hebben de besteding van het geld niet goed verantwoord, zegt Kroes. Ze mogen het niet gebruiken voor commerciële activiteitenn. De zaak kwam aan het rollen na klachten van onder andere SBS, RTL en de Nederlandse dagbladpers.
Goed bezig bij de PO. Het wordt tijd dat de arrogantie van de PO de nek wordt omgedraaid.

Altijd maar huilen en zeiken omdat hun machtsbolwerk wordt aangepakt.
Als ze programma's willen maken waarom betalen ze dat niet uit eigen zak.
pi_33013943
Nu ik mijn nieuwe weblog heb, is de lol er ook een beetje vanaf, . Zoals MrX1982 al zei, het kopen van boeken is leuker dan het lezen, zowat...

En er is ook zoveel anti-amerikaanse propaganda te melden, zo vermoeiend, .
pi_33013944
Ja, die Palestijnse Otoriteit heeft zijn langste tijd gehad.
pi_33013975
quote:
Op maandag 12 december 2005 14:11 schreef Monidique het volgende:
Nu ik mijn nieuwe weblog heb, is de lol er ook een beetje vanaf, . Zoals MrX1982 al zei, het kopen van boeken is leuker dan het lezen, zowat...

En er is ook zoveel anti-amerikaanse propaganda te melden, zo vermoeiend, .
Bezit van de zaak is het einde van het vermaak.
pi_33014001
M gehackt door de CIA?
quote:
Een mysql fout opgetreden:Table 'punt.Spamsessie' doesn't exist Select Id from Spamsessie where Sessie='87d916fada0da2529b79fb3b1ef8638f'
Een mysql fout opgetreden:Table 'punt.Spamsessie' doesn't exist insert into Spamsessie (Uniek1,Uniek2,Sessie,Datum) values ('8d5c11b6','88683a5f','87d916fada0da2529b79fb3b1ef8638f',NOW())
Een mysql fout opgetreden:Table 'punt.Blacklist' doesn't exist Select Woord from Blacklist
Een mysql fout opgetreden:Table 'punt.Blacklist' doesn't exist
Een mysql fout opgetreden:Table 'punt.Users' doesn't exist Select Pakket,`Db_connectie`,`Foto_beveiligd`,`Id`,`Nick` , `Password` , `Email` , `Postcode` , `Woonplaats` , `Datum` , `Actief` , `Content` , `Opgevraagt` , `Email_stats` , `Email_postings` , `Posting_woord` , `Email_reactie` , `Remind` , `Gold` , `Pay` , `Pay_date` , `Pakket` , `Domein` , `Free_top` , `Layout` , `Dyn` , `Kill` , `Webmail` , `Burgelijk` , `Provincie` , `Opleiding` , `Beroep` , `Sport` , `Concert` , `Theater` , `Bios` , `Tv` , `Cafe` , `Disco` , `Favo_Eten` , `Favo_Muziek` , `Favo_Sport` , `Favo_Boek` , `Favo_Film` , `Favo_Tv` , `Naam` , `Leeftijd` , `Profiel` , `Internet` , `Website` , `Wie` , `Foto` , `Toon_max` , `Tekst_max` , `Who` , `R` , `Scheiding` , `BUser` , `BWachtwoord` , `Dating` , `Zacht` , `Logs` , `Fotoos` , `Layout_keuze` , `Partners` , `Gold_free` , `Backup` , `No_home` , `Pasfoto` , `Foto_r` , `Show_r_foto` , `Bericht_ontvang` , `Prive_notificatie` , `Admin` , `Club_controleer` from Users where Nick='antiamerikaansepropaganda'
Een mysql fout opgetreden:Table 'punt.lookup' doesn't exist SELECT server FROM lookup WHERE 'antiamerikaansepropaganda.punt.nl' REGEXP regex
pi_33014007
Sizzler heeft twee verschillende reacties op een matige grap;

Fotoboek van Monidique
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')