quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
een dikke neut ookquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:40 schreef Janetje het volgende:
Een uur en een kwartier onder de douche staan doet een mens goed...
Very, very true my dear...quote:
que?quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:12 schreef rompompom het volgende:
Het eerste wat me te binnen schiet is:
Bvlergh.
RPP!quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:12 schreef rompompom het volgende:
Het eerste wat me te binnen schiet is:
Bvlergh.
You heard me!quote:
quote:
Hmm.. als ik me dat kon indenken.. kon ik mij dat indenken..quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
You heard me!
[..]
!
Tsja, goede vraag. Misschien dat het volledig niks uitvoeren me toch enigszins tegenstaat
Waarheid, koe.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. als ik me dat kon indenken.. kon ik mij dat indenken..
Sterveskoud..quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Waarheid, koe.
Hoe is het in dat stervenskoude pokkenland?
kutquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Waarheid, koe.
Hoe is het in dat stervenskoude pokkenland?
Je moet toch wat midden in de nacht,quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:39 schreef Talietje het volgende:
tering PC freak wat heb jij je heerlijk laten opnaaien door die kansloze weetikveel
bedankt, nou heb ik buikpijn
Doe je het wel veilig?quote:
oke jij hebt wel trieste humorquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Doe je het wel veilig?.
Licht aan, daar kun je mee thuis komen.
Triest, thats me.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:17 schreef Talietje het volgende:
[..]
oke jij hebt wel trieste humorthough soms ben je wel ok
!
quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:49 schreef rompompom het volgende:
Zeg, effe tussen neus en lippen door, hoe staat het met het meet-verhaal? Kan ik een samenvatting krijgen?
Whehehe, ik snap dat het een no-go verhaal is geworden?quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:57 schreef pc-fr34k het volgende:
Klaar.
hurrayquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehehe, ik snap dat het een no-go verhaal is geworden?
Nou ja, dan maar bij nummer 500
Ik wil nog wel maar het is een beetje erg stil gevallen, de laastte plannen waren voor zwolle ergens een weekend in december. Of een donderdag op vrijdag.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehehe, ik snap dat het een no-go verhaal is geworden?
Nou ja, dan maar bij nummer 500
Ik ga in januari een meet organiseren in Arnhem of omstreken, en dan zorgen jullie maar dat je komt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wil nog wel maar het is een beetje erg stil gevallen, de laastte plannen waren voor zwolle ergens een weekend in december. Of een donderdag op vrijdag.
BeF meet of een algemene meet?quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:41 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik ga in januari een meet organiseren in Arnhem of omstreken, en dan zorgen jullie maar dat je komt.
BeFquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
BeF meet of een algemene meet?
Arnhem is puikend.!quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:41 schreef the900 het volgende:
Ik ga in januari een meet organiseren in Arnhem of omstreken, en dan zorgen jullie maar dat je komt.
Dan open je toch alvast nog een biertje? Ben je wasted voor ze er is de NS kennende.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:20 schreef cerror het volgende:
Janet heeft een uur vertraging.
Moet ik nog langer wachten.
arme zieelquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:20 schreef cerror het volgende:
Janet heeft een uur vertraging.
Moet ik nog langer wachten.
tering nu alquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:35 schreef Misstique het volgende:
Zooowww kerstboodschappen weer binnen voor dit jaar![]()
KSSST!quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:53 schreef Talietje het volgende:
[..]
arme zieel![]()
wat doe je toch schattig verliefd
Vrouwen hé.quote:[..]
tering nu al! nog 15 dagen tot kert mensch
!
Ik heb net 2 broodjes frikandel achter de kiezen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:32 schreef Talietje het volgende:
nou godverdomme waar is iedereen toch!
ik ga NU frietjes eten...
Dat praat zeker wel moeilijk?quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb net 2 broodjes frikandel achter de kiezen..
Maakt niet uit, ik type ik praat niet.quote:
Ja fuck, ík wilde hem kicken!quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik type ik praat niet.
hoi.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:35 schreef moomphs het volgende:
Even een subtiele teringharde schop en een kleine hint dat ik er ook weer ben.
Moet je sneller zijn.quote:
Dat zeg ik, moet je sneller zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:46 schreef moomphs het volgende:
[..]
HOI!.
[[afbeelding]]
[..]
Het scheelde maar een tiende van een seconde.
[[afbeelding]]
Band lek?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:56 schreef the900 het volgende:
Hoi.
Ik moet een uur wandelen met de fiets aan de hand.
Je hebt geen buren?quote:
Ik verdenk de ene buurman ervan dat ie hem lek heeft gestoken, en de rest is niet thuis. En ik ken ze sowieso niet.quote:
Ruzie met de buren?quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:07 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik verdenk de ene buurman ervan dat ie hem lek heeft gestoken, en de rest is niet thuis. En ik ken ze sowieso niet.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat ze hem niet mogen hoor
quote:
was ook wel een inkoppertje he, om ff in het voetbal jargon te blijvenquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Voorzet en afmaken. Uit het boekje
Het ontroert me dat van jou te mogen meemaken!quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
was ook wel een inkoppertje he, om ff in het voetbal jargon te blijven
hoop niet dat dat je versiertruck isquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:36 schreef DeLeider het volgende:
Alle dames in de huis zeg: "YOOHOOO!"
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
hoop niet dat dat je versiertruck is
Zo van Yohooo en dan staat die mond natuurlijk al open.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Op een feest bij vrienden is het me wel gelukt om zo een chick te krijgen
Nee ik was al redelijk bezopen en ik kwam daar binnen met een open fles in m'n hand dus ik steek die fles in de lucht en riep dus "alle dames in de huis zeg yooohooo" en iedereen deed datquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zo van Yohooo en dan staat die mond natuurlijk al open.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:05 schreef cerror het volgende:
Janet et Roel speakin..
Hoezo hadden we deze reactie aan zien komen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:11 schreef DeLeider het volgende:
[..]
na de seks op fok gaan is echt heel erg slecht!
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoezo hadden we deze reactie aan zien komen?s
Iedereen, je zegt dames en de gozers deden ook mee?quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:03 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee ik was al redelijk bezopen en ik kwam daar binnen met een open fles in m'n hand dus ik steek die fles in de lucht en riep dus "alle dames in de huis zeg yooohooo" en iedereen deed dat!
Ach wat is gezellig he? Is daar een label op te plakken?quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]
maar is het gezellig met z'n tweetjes?
Jup, mijn populariteit is niet te houden!quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Iedereen, je zegt dames en de gozers deden ook mee?.
Hebben jullie het leuk met z'n 2-en?quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach wat is gezellig he? Is daar een label op te plakken?
Tuurlijk wel. .14.cif.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:30 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hebben jullie het leuk met z'n 2-en?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:33 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. .14.cif.
J. zegt: Tuurlijk, ik ga morgen weer weg
De realist.
Oh mên, dat deed ik ook ooit.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:11 schreef DeLeider het volgende:
[..]
na de seks op fok gaan is echt heel erg slecht!
gezellig als je vriendin er is om te gaan fokkenquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:39 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
Wat een lul is het ook.
Je hoort het DL.
Biertje trouwens?
Lekker lekker!quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:39 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
Wat een lul is het ook.
Je hoort het DL.
Biertje trouwens?
TV is saai, en het is nog iets te vroeg voor bed.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:43 schreef Talietje het volgende:
[..]
gezellig als je vriendin er is om te gaan fokken
Van lassie.... er... hollandia.quote:
14.gifquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:50 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
TV is saai, en het is nog iets te vroeg voor bed. [afbeelding]
[..]
Van lassie.... er... hollandia.
Amélie gekeken.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
14.gif
Hebben jullie nog iets leuks gedaan (film gekeken, romantisch gegeten bij de burger king, zulcks een dingen)
Zo dicht tegen elkaar aan gekropen op de bank, met een zak chips en 2 blikjes hollandiaquote:
Ik leef zeker weer ja!quote:Op zondag 11 december 2005 04:34 schreef ma_jojo het volgende:
Haaaa, het leeft.
quote:Op zondag 11 december 2005 15:09 schreef rompompom het volgende:
Teringhippies! Jullie! Allemaal!!
Hihi. Dat ik dat ooit nog van jou mocht horen.quote:Op zondag 11 december 2005 15:09 schreef rompompom het volgende:
Teringhippies! Jullie! Allemaal!!
5.00 tot 13.30 vandaag... beschaafde tijden lijkt me zo.quote:Op zondag 11 december 2005 16:59 schreef pc-fr34k het volgende:
Ok, ben er ook weer een half uurtje uit..
De waarheid mag gezegd worden.quote:Op zondag 11 december 2005 16:56 schreef moomphs het volgende:
[..]
Hihi. Dat ik dat ooit nog van jou mocht horen.![]()
.
Dan weer een lege pagina, dan weer not found.quote:Op zondag 11 december 2005 17:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
De waarheid mag gezegd worden.
En wat loopt FOK! te fokken vandaag zeg
Wat een aanwinst voor de reeksch ben je tochquote:Op zondag 11 december 2005 17:13 schreef ma_jojo het volgende:
Achja.
Ik dacht wel dat je dat zou vinden.quote:Op zondag 11 december 2005 17:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat een aanwinst voor de reeksch ben je toch
Het doet zijn naam eer aan.quote:Op zondag 11 december 2005 17:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
De waarheid mag gezegd worden.
En wat loopt FOK! te fokken vandaag zeg
Kunnen we er niet de naam upandworking van maken?quote:
Dat gaat vast geld kosten.quote:Op zondag 11 december 2005 17:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kunnen we er niet de naam upandworking van maken?
Het domein dat is niet duur, en voor de werking en het up houden gijzelen we gewoon wat tweakers.quote:
Goed punt. Jij begint.quote:Op zondag 11 december 2005 17:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het domein dat is niet duur, en voor de werking en het up houden gijzelen we gewoon wat tweakers.
Jij bent meer van de bondage toch?quote:
Aaaargh, jullie onthouden ook alles.quote:Op zondag 11 december 2005 17:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij bent meer van de bondage toch?
Het is nog net niet zo dat we alles in een database gooien, dat als je op cerror zoekt je dingen over bliepjes, hollandia en J. krijgt enzo.quote:Op zondag 11 december 2005 17:33 schreef moomphs het volgende:
[..]
Aaaargh, jullie onthouden ook alles..
Nóg niet, nee.quote:Op zondag 11 december 2005 17:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het is nog net niet zo dat we alles in een database gooien, dat als je op cerror zoekt je dingen over bliepjes, hollandia en J. krijgt enzo.
Ook niet eens zo'n slecht idee.quote:
Mwoah, ik heb er een hekel aan als ik nooit iets kan zeggen zonder het later terug te vinden.quote:
Dát onthoud ik effequote:Op zondag 11 december 2005 18:38 schreef moomphs het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb er een hekel aan als ik nooit iets kan zeggen zonder het later terug te vinden.
Dat krijg je als je op fok post.quote:Op zondag 11 december 2005 18:38 schreef moomphs het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb er een hekel aan als ik nooit iets kan zeggen zonder het later terug te vinden.
Kloontje aanmaken dat niemand kent.quote:
Ja, dat was deze kloon ooit. Mên, hoeveel moet ik er dan nog aanmaken?quote:Op zondag 11 december 2005 20:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Kloontje aanmaken dat niemand kent.
Doe net zoals ik, een stuk of 12.quote:Op zondag 11 december 2005 20:07 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ja, dat was deze kloon ooit. Mên, hoeveel moet ik er dan nog aanmaken?.
+3 scherp!quote:
Maar bij jou zijn ze meestal ook redelijk snel herkenbaar.quote:
Ja, ik maak daarom wel een breezeraccount aan. "Br3ezaH--ChiiCkiie".quote:Op zondag 11 december 2005 20:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar bij jou zijn ze meestal ook redelijk snel herkenbaar.!
Dat lijkt iig niet gothic. Niet herkenbaar dus.quote:Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ja, ik maak daarom wel een breezeraccount aan. "Br3ezaH--ChiiCkiie".
Neuh maar Moomphs klinkt toch ook niet gothic.quote:Op zondag 11 december 2005 20:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat lijkt iig niet gothic. Niet herkenbaar dus..
Maar van die weten we al gelijk dat jij het bent.quote:Op zondag 11 december 2005 20:20 schreef moomphs het volgende:
[..]
Neuh maar Moomphs klinkt toch ook niet gothic.
Ja, alleen de BeFfers weten dat en dat is oké.quote:Op zondag 11 december 2005 20:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar van die weten we al gelijk dat jij het bent.
En er zijn geen mensen die lurken in BeF?quote:Op zondag 11 december 2005 20:36 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ja, alleen de BeFfers weten dat en dat is oké.
Tuurlijk niet, BeF is zo meeslepend, dat je gelijk móét posten, als je erin kijkt.quote:Op zondag 11 december 2005 20:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En er zijn geen mensen die lurken in BeF?
Dus weinig mensen kijken erin of je stelling klopt niet.quote:Op zondag 11 december 2005 20:43 schreef moomphs het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, BeF is zo meeslepend, dat je gelijk móét posten, als je erin kijkt.
Eeh... já!quote:Op zondag 11 december 2005 20:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus weinig mensen kijken erin of je stelling klopt niet.
Vast wel. Je valt zo door de mand, ik zeg het je. IK ZEG HET JE.quote:Op zondag 11 december 2005 20:56 schreef cerror het volgende:
Als ik een nieuwe kloon heb post ik gewoon niet hier.
Niemand zal me herkennen.
Er zijn ook BeFers die buiten BeF posten.quote:Op zondag 11 december 2005 20:56 schreef cerror het volgende:
Als ik een nieuwe kloon heb post ik gewoon niet hier.
Niemand zal me herkennen.
Ja maar als een newbie hier post valt het gelijk op.quote:Op zondag 11 december 2005 21:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Er zijn ook BeFers die buiten BeF posten..
Hee, pssst! Dat zei je hardop!quote:Op zondag 11 december 2005 21:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Er zijn ook BeFers die buiten BeF posten..
Inderdaad, ik moest het ook even 2 keer lezen voordat ik het begreep.quote:
Zulke posts mochten toch niet?quote:Op zondag 11 december 2005 21:33 schreef JDude het volgende:
Hoi!
Hier! Typisch zo'n figuur die buiten BeF niet eens op FOK! komt! Ik durf te wedden dat-ie niet eens weet wat een slotje is, aangezien reeksen niet op slot gaan!quote:Op zondag 11 december 2005 21:33 schreef JDude het volgende:
Hoi!
Slotjes zijn overrated. Sticky is toffer.quote:Op zondag 11 december 2005 21:38 schreef rompompom het volgende:
Hier! Typisch zo'n figuur die buiten BeF niet eens op FOK! komt! Ik durf te wedden dat-ie niet eens weet wat een slotje is, aangezien reeksen niet op slot gaan!
Och, af en toe moet ik even uitzonderen om de regel te bevestigen.quote:
ongetwijfeldquote:Op zondag 11 december 2005 21:40 schreef cerror het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Janet nog vertraging heeft.
Je bent zo'n shopsnolletje?quote:Op zondag 11 december 2005 21:43 schreef ma_jojo het volgende:
Morrrrrrrrrgen geen school.![]()
.
Maandag winkeldag..
Vast een dief, ze gaat om met negers enzo.quote:
Ze kan vast hard rennen.quote:Op zondag 11 december 2005 22:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vast een dief, ze gaat om met negers enzo.
Zeg, ik ben m'n horloge kwijt!quote:
moet je nagaan hoe snel ze is, je hebt het niet eens gemerktquote:Op zondag 11 december 2005 22:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, ik ben m'n horloge kwijt!.
Dat had ik ook vrijdag.quote:Op zondag 11 december 2005 22:14 schreef killswitch het volgende:
was net ff bij de snackbar om peuken te halen dus ik dacht, neem ik ook ff een frikandelletje speciaal mee
vroeg ik zo of er een tasje omheen kon. dus ik kom thuis en haal het zakje met de frikandel uit het plastic tasje heeft die ass het zakje er op de kop ingedaan
hele frikandel speciaal verneukt
Dat heeft ze over genomen van die negers.quote:Op zondag 11 december 2005 22:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet je nagaan hoe snel ze is, je hebt het niet eens gemerkt
Heb gister voor het eerst sinds tijden niet gesnackt na uitgaanquote:Op zondag 11 december 2005 22:19 schreef cerror het volgende:
Dat had ik ook vrijdag.
Hoerige kutkankersnackbarhoer!
Wat een kuthoer!quote:Op zondag 11 december 2005 22:14 schreef killswitch het volgende:
was net ff bij de snackbar om peuken te halen dus ik dacht, neem ik ook ff een frikandelletje speciaal mee
vroeg ik zo of er een tasje omheen kon. dus ik kom thuis en haal het zakje met de frikandel uit het plastic tasje heeft die ass het zakje er op de kop ingedaan
hele frikandel speciaal verneukt
je had je mond al vol zeg maarquote:Op zondag 11 december 2005 22:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Heb gister voor het eerst sinds tijden niet gesnackt na uitgaan
Maar dat kan er aan gelegen hebben dat ik het al ergens druk mee had...
Héhé, met zangzaad.quote:Op zondag 11 december 2005 22:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
je had je mond al vol zeg maar
quote:Op zondag 11 december 2005 21:40 schreef cerror het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Janet nog vertraging heeft.
Zo kun je het ook zeggen jaquote:
poop, Mr Trebek..quote:
eeuuhh hoe bedoel je?quote:Op zondag 11 december 2005 22:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zeggen ja
Wel jammer dat Enschede zo verneukt ver weg is
Z'n mond zat vol en hij was bij jou?quote:
Er wonen meer mensen in die stad, waarvan ongetwijfeld de helft vrouwquote:
Wat schiet je gelijk in de verdediging.quote:Op zondag 11 december 2005 22:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Er wonen meer mensen in die stad, waarvan ongetwijfeld de helft vrouw.
Ja ik had iets te laat door dat het gesprek een ietwat ongelukkig verloop kreegquote:Op zondag 11 december 2005 22:54 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat schiet je gelijk in de verdediging..
quote:Op zondag 11 december 2005 22:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja ik had iets te laat door dat het gesprek een ietwat ongelukkig verloop kreeg
That comes out of the hole I took your mother in Trebek!quote:
maargoed je hebt dus een enschedese gedatequote:Op zondag 11 december 2005 22:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja ik had iets te laat door dat het gesprek een ietwat ongelukkig verloop kreeg
Now write down one thing you love, anything, pleasequote:Op zondag 11 december 2005 23:01 schreef cerror het volgende:
[..]
That comes out of the hole I took your mother in Trebek!
and its still a number, number 2quote:Op zondag 11 december 2005 23:01 schreef cerror het volgende:
[..]
That comes out of the hole I took your mother in Trebek!
Very funny Sean, that's me screwing a donkey...No we don't want to see the restquote:Op zondag 11 december 2005 23:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Now write down one thing you love, anything, please
Alex Trebek
.....
sucks..
Wat voor soort pr0n bekijken jullie samen?quote:Op zondag 11 december 2005 23:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Very funny Sean, that's me screwing a donkey...No we don't want to see the rest
No please not take him in that shot..quote:Op zondag 11 december 2005 23:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Very funny Sean, that's me taking a donkey...No we don't want to see the rest
geloof me dit heeft niets met porno te makenquote:Op zondag 11 december 2005 23:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat voor soort pr0n bekijken jullie samen?.
ben janet er dankbaar voorquote:Op zondag 11 december 2005 23:06 schreef cerror het volgende:
Jap anus relations!
Fantastisch die filmpjes.![]()
Now I have to ask you about the-rapists Alex..quote:Op zondag 11 december 2005 23:06 schreef cerror het volgende:
Jap anus relations!
Fantastisch die filmpjes.![]()
http://www.smithappens.com/video_celebrityjeopardy.phpquote:Op zondag 11 december 2005 23:06 schreef JDude het volgende:
Welke film hebben jullie nou weer zitten kijken?
quote:Op zondag 11 december 2005 23:09 schreef cerror het volgende:
[..]
http://www.smithappens.com/video_celebrityjeopardy.php
Dat dus... J. en ik lagen in een deuk vanmiddag.
Moeilijk te geloven als je enkelt die teksten leest.quote:Op zondag 11 december 2005 23:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
geloof me dit heeft niets met porno te maken
Jij moest bijna huile mén!quote:Op zondag 11 december 2005 23:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het was niet eens grappig meer.. het was gewoon te erg..
quote:Op zondag 11 december 2005 23:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij moest bijna huile mén!
HEEEEEY OZZY!
Anal Bum Cover.quote:Op zondag 11 december 2005 23:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad bijna te janken...
Dat heb ik nochthans niet vaak....
An album cover...
en ik nuquote:Op zondag 11 december 2005 23:09 schreef cerror het volgende:
[..]
http://www.smithappens.com/video_celebrityjeopardy.php
Dat dus... J. en ik lagen in een deuk vanmiddag.
Na een bier of 10 is het ongetwijfeld dikke pretquote:Op zondag 11 december 2005 23:15 schreef cerror het volgende:
Because it's hilarious...
vergeet "ill have a chardoney" nietquote:Op zondag 11 december 2005 23:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Anal Bum Cover.
[afbeelding]
Because it's hilarious...
ben nu nuchter en het is geniaalquote:Op zondag 11 december 2005 23:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Na een bier of 10 is het ongetwijfeld dikke pret
quote:Op zondag 11 december 2005 23:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij moest bijna huile mén!
HEEEEEY OZZY!
Sean Connery.quote:Op zondag 11 december 2005 23:28 schreef Janetje het volgende:
Make a math problem, children can solve...
[afbeelding]
Very good!
-Don't you wanna know what I bet?
Do you promise it's still a number?
[afbeelding]
Neun! Blijf nog gezellig even.. ben er ook denk ik niet zo heul lang meer...quote:
Hoeren!! Hoi trouwensquote:Op zondag 11 december 2005 23:40 schreef cerror het volgende:
Kutzooi, ik moet Flash opnieuw installen.
Ha DL. Nog wat gevonden in Rotterdam?quote:
Ghe... hehe...quote:Op zondag 11 december 2005 23:40 schreef cerror het volgende:
Kutzooi, ik moet Flash opnieuw installen.
Hoi.. Geen hoer trouwens..quote:
C. got a free ride?quote:
Nee wat huilies wouden vroeg weg dus dat is wel ff jammer, maar kga volgende week zaterdag terugquote:Op zondag 11 december 2005 23:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Ha DL. Nog wat gevonden in Rotterdam?
Bek houwequote:
Ik snap niet eens wat hij er mee bedoelt, zo triest is zijn gevoel voor humor.quote:
Tjah en humor is 1 van de meest zeggende eigenschappen over iemands karakterquote:Op zondag 11 december 2005 23:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik snap niet eens wat hij er mee bedoelt, zo triest is zijn gevoel voor humor.
... kutquote:Op zondag 11 december 2005 23:51 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Tjah en humor is 1 van de meest zeggende eigenschappen over iemands karakter
Neuh.. ach.. peet zei het he...quote:
For now...quote:Op zondag 11 december 2005 23:56 schreef JDude het volgende:
Ah, het flauwe plaatjes spam-uurtje is weer over
Zie icon.quote:Op zondag 11 december 2005 23:56 schreef JDude het volgende:
Ah, het flauwe plaatjes spam-uurtje is weer over
Jij en c. waren er niet echt veel, ik had weer eens een sociaal leven, DL was chickies scoren, tja dan blijven er al niet veel meer overquote:Op zondag 11 december 2005 23:57 schreef Janetje het volgende:
Zeg.. jullie hebben wel érrug slecht je best gedaan in mijn afwezigheid zeg.. téring...
Het gaat over 'mother?'quote:
We waren er wel... alleen bij elkaar en niet op fok.quote:Op maandag 12 december 2005 00:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Jij en c. waren er niet echt veel, ik had weer eens een sociaal leven, DL was chickies scoren, tja dan blijven er al niet veel meer over![]()
Uhuh.quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 00:02 schreef cerror het volgende:
[..]
We waren er wel... alleen bij elkaar en niet op fok.
Whehehe...quote:
Same here.quote:Op maandag 12 december 2005 00:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Whehehe...I can tell...
Nou kan dat ook komen doordat ik hem dat zovaak heb zien zeggen...
Niks voor mij dusquote:Op maandag 12 december 2005 00:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Same here.
Ik ben nu SNL Nick Burns - Your Company's Computer Guy aan het kijken.
Zeer droog, zeker als je wat van computers afweet.
Same here.... kutzondagen.quote:Op maandag 12 december 2005 00:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niks voor mij dus
Ik zit momenteel zeer weinig te doen..
quote:Op maandag 12 december 2005 00:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Same here.... kutzondagen.
En maar 2 bier.
Morgen wel ff shoppen.
Oh, het eerste deel was wel leuk ja.quote:Op maandag 12 december 2005 00:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. vond vandaag wel een leuke dag eigenlijk..
Msn?
Vandaag was een uitermate toffe dag.. vooral de eerste paar uurquote:Op maandag 12 december 2005 00:17 schreef Janetje het volgende:Naja.. vond vandaag wel een leuke dag eigenlijk..
Msn?
quote:Op maandag 12 december 2005 00:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Vandaag was een uitermate toffe dag.. vooral de eerste paar uur![]()
mja ik was de eerste 8 uur van vandaag gewoon straal bezopenquote:Op maandag 12 december 2005 00:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar was ik het mee eensch JD
Theoretisch gezien was het natuurlijk gisteren...
succesquote:Op maandag 12 december 2005 11:41 schreef Talietje het volgende:
zo goeie morgen!
ik moet alweer bijna weg voor mijn eerste werkdagzo ziek als een hond that is
Hoe krijgen we dat voor elkaar?quote:Op maandag 12 december 2005 13:12 schreef DeLeider het volgende:
[..]
succes![]()
tevens goedemorgen, en dit topic loopt al vanaf zaterdag 13.gif
En dat er mensne zijn die meer op MSN zitten dan op BeF.quote:
Walgelijk idd! Optiefen met dat geMSN!!quote:Op maandag 12 december 2005 16:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En dat er mensne zijn die meer op MSN zitten dan op BeF..
Idd! Ik zit vaak dagen zonder MSN, als het aan staat vaak op offline en soms laat ik hem dagen op online zonder er ook maar naar op of om te kijken!quote:Op maandag 12 december 2005 16:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Walgelijk idd! Optiefen met dat geMSN!!
Spoken as a true BeFfer!quote:Op maandag 12 december 2005 16:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Idd! Ik zit vaak dagen zonder MSN, als het aan staat vaak op offline en soms laat ik hem dagen op online zonder er ook maar naar op of om te kijken!
Bovendien heb je op Fok geen popups en andere dingen die me aan msn kunnen irriteren.quote:
Wacht maar, dat komt nog wel.quote:Op maandag 12 december 2005 16:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bovendien heb je op Fok geen popups en andere dingen die me aan msn kunnen irriteren.
Op het moment dat er popups, winks, buzzers ed op Fok komen ga ik echt wel fok!tools gebruiken die dat dan blokked.quote:
Op msn zijn er dan weer geen irritante fokkers die me irriteren 14.gifquote:Op maandag 12 december 2005 16:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bovendien heb je op Fok geen popups en andere dingen die me aan msn kunnen irriteren.
Het is SC !!quote:Op maandag 12 december 2005 18:19 schreef moomphs het volgende:
Is deze nou nog niet vol?
Ja maar als het te snel is kan die slome het niet aan.....quote:Op maandag 12 december 2005 18:44 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ja, maar als het té slow is, haak ik af.
Iedereen schijnt plots het fenomeen MSN ontdekt te hebben. Of gaan trouwen, of nuecken.quote:Op maandag 12 december 2005 18:44 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ja, maar als het té slow is, haak ik af.
[paranoia]quote:Op maandag 12 december 2005 18:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja maar als het te snel is kan die slome het niet aan.....
Ach, ik MSN en neuck ook, maar vind tóch altijd tijd om te Fok!ken. Ik ben een echte die-hard.quote:Op maandag 12 december 2005 18:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Iedereen schijnt plots het fenomeen MSN ontdekt te hebben. Of gaan trouwen, of nuecken.![]()
Ofzo.![]()
Joh echt!?quote:Op maandag 12 december 2005 18:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Iedereen schijnt plots het fenomeen MSN ontdekt te hebben. Of gaan trouwen, of nuecken.![]()
Ofzo.![]()
Je moet jezelf niet zo onderschatten hè!quote:Op maandag 12 december 2005 18:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja maar als het te snel is kan die slome het niet aan.....
De tijd van 4 topics op een avond kon ik makkelijk aan!quote:Op maandag 12 december 2005 18:50 schreef moomphs het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet zo onderschatten hè!
Ik ook!! Nouja, dat MSN dan en eh, een full time job.quote:Op maandag 12 december 2005 18:49 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ach, ik MSN en neuck ook, maar vind tóch altijd tijd om te Fok!ken. Ik ben een echte die-hard..
Neucken is er niet meer bij voor jou?quote:Op maandag 12 december 2005 18:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ook!! Nouja, dat MSN dan en eh, een full time job.![]()
Hij heeft inwonend personeel voor dat.quote:Op maandag 12 december 2005 18:53 schreef moomphs het volgende:
[..]
Neucken is er niet meer bij voor jou?
Hij woont bij z'n moeder?quote:Op maandag 12 december 2005 18:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij heeft inwonend personeel voor dat.
Soms.quote:Op maandag 12 december 2005 18:53 schreef moomphs het volgende:
[..]
Neucken is er niet meer bij voor jou?
Waarom had ik kunnen voorzien dat deze opmerking zou komen?quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 18:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarom had ik kunnen voorzien dat deze opmerking zou komen?
Drukke dagen voor cerror.quote:Op maandag 12 december 2005 19:02 schreef DeLeider het volgende:
[..]laten we het op "goed op elkaar in gespeeld" houden
Hmmmm, laten we het dan maar houden op de zelfde humor (of het gebrek eraan)quote:
nou bij mij wel hoorquote:Op maandag 12 december 2005 17:25 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Op msn zijn er dan weer geen irritante fokkers die me irriteren 14.gif
zij woont ook bij jouw moeder?quote:
KS, néé, heb je me wat te vertellen soms?quote:Op maandag 12 december 2005 19:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja we hebben dezelfde moeder...
pff wist je al langquote:Op maandag 12 december 2005 19:14 schreef moomphs het volgende:
[..]
KS, néé, heb je me wat te vertellen soms?
ik geloof er geen ruk vanquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 19:15 schreef Talietje het volgende:
[..]
ik geloof er geen ruk vanmaarja
Wat doe ik toch mis bij de dames?quote:
Je woont in de Roffa, hon, je woont in de Roffa.quote:Op maandag 12 december 2005 19:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
[..]
Wat doe ik toch mis bij de dames?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |