En dat er mensne zijn die meer op MSN zitten dan op BeF.quote:
Walgelijk idd! Optiefen met dat geMSN!!quote:Op maandag 12 december 2005 16:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En dat er mensne zijn die meer op MSN zitten dan op BeF..
Idd! Ik zit vaak dagen zonder MSN, als het aan staat vaak op offline en soms laat ik hem dagen op online zonder er ook maar naar op of om te kijken!quote:Op maandag 12 december 2005 16:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Walgelijk idd! Optiefen met dat geMSN!!
Spoken as a true BeFfer!quote:Op maandag 12 december 2005 16:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Idd! Ik zit vaak dagen zonder MSN, als het aan staat vaak op offline en soms laat ik hem dagen op online zonder er ook maar naar op of om te kijken!
Bovendien heb je op Fok geen popups en andere dingen die me aan msn kunnen irriteren.quote:
Wacht maar, dat komt nog wel.quote:Op maandag 12 december 2005 16:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bovendien heb je op Fok geen popups en andere dingen die me aan msn kunnen irriteren.
Op het moment dat er popups, winks, buzzers ed op Fok komen ga ik echt wel fok!tools gebruiken die dat dan blokked.quote:
Op msn zijn er dan weer geen irritante fokkers die me irriteren 14.gifquote:Op maandag 12 december 2005 16:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bovendien heb je op Fok geen popups en andere dingen die me aan msn kunnen irriteren.
Het is SC !!quote:Op maandag 12 december 2005 18:19 schreef moomphs het volgende:
Is deze nou nog niet vol?
Ja maar als het te snel is kan die slome het niet aan.....quote:Op maandag 12 december 2005 18:44 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ja, maar als het té slow is, haak ik af.
Iedereen schijnt plots het fenomeen MSN ontdekt te hebben. Of gaan trouwen, of nuecken.quote:Op maandag 12 december 2005 18:44 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ja, maar als het té slow is, haak ik af.
[paranoia]quote:Op maandag 12 december 2005 18:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja maar als het te snel is kan die slome het niet aan.....
Ach, ik MSN en neuck ook, maar vind tóch altijd tijd om te Fok!ken. Ik ben een echte die-hard.quote:Op maandag 12 december 2005 18:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Iedereen schijnt plots het fenomeen MSN ontdekt te hebben. Of gaan trouwen, of nuecken.![]()
Ofzo.![]()
Joh echt!?quote:Op maandag 12 december 2005 18:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Iedereen schijnt plots het fenomeen MSN ontdekt te hebben. Of gaan trouwen, of nuecken.![]()
Ofzo.![]()
Je moet jezelf niet zo onderschatten hè!quote:Op maandag 12 december 2005 18:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja maar als het te snel is kan die slome het niet aan.....
De tijd van 4 topics op een avond kon ik makkelijk aan!quote:Op maandag 12 december 2005 18:50 schreef moomphs het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet zo onderschatten hè!
Ik ook!! Nouja, dat MSN dan en eh, een full time job.quote:Op maandag 12 december 2005 18:49 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ach, ik MSN en neuck ook, maar vind tóch altijd tijd om te Fok!ken. Ik ben een echte die-hard..
Neucken is er niet meer bij voor jou?quote:Op maandag 12 december 2005 18:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ook!! Nouja, dat MSN dan en eh, een full time job.![]()
Hij heeft inwonend personeel voor dat.quote:Op maandag 12 december 2005 18:53 schreef moomphs het volgende:
[..]
Neucken is er niet meer bij voor jou?
Hij woont bij z'n moeder?quote:Op maandag 12 december 2005 18:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij heeft inwonend personeel voor dat.
Soms.quote:Op maandag 12 december 2005 18:53 schreef moomphs het volgende:
[..]
Neucken is er niet meer bij voor jou?
Waarom had ik kunnen voorzien dat deze opmerking zou komen?quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 18:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarom had ik kunnen voorzien dat deze opmerking zou komen?
Drukke dagen voor cerror.quote:Op maandag 12 december 2005 19:02 schreef DeLeider het volgende:
[..]laten we het op "goed op elkaar in gespeeld" houden
Hmmmm, laten we het dan maar houden op de zelfde humor (of het gebrek eraan)quote:
nou bij mij wel hoorquote:Op maandag 12 december 2005 17:25 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Op msn zijn er dan weer geen irritante fokkers die me irriteren 14.gif
zij woont ook bij jouw moeder?quote:
KS, néé, heb je me wat te vertellen soms?quote:Op maandag 12 december 2005 19:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja we hebben dezelfde moeder...
pff wist je al langquote:Op maandag 12 december 2005 19:14 schreef moomphs het volgende:
[..]
KS, néé, heb je me wat te vertellen soms?
ik geloof er geen ruk vanquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 19:15 schreef Talietje het volgende:
[..]
ik geloof er geen ruk vanmaarja
Wat doe ik toch mis bij de dames?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |