quote:Op zondag 11 december 2005 15:09 schreef rompompom het volgende:
Teringhippies! Jullie! Allemaal!!
Hihi. Dat ik dat ooit nog van jou mocht horen.quote:Op zondag 11 december 2005 15:09 schreef rompompom het volgende:
Teringhippies! Jullie! Allemaal!!
5.00 tot 13.30 vandaag... beschaafde tijden lijkt me zo.quote:Op zondag 11 december 2005 16:59 schreef pc-fr34k het volgende:
Ok, ben er ook weer een half uurtje uit..
De waarheid mag gezegd worden.quote:Op zondag 11 december 2005 16:56 schreef moomphs het volgende:
[..]
Hihi. Dat ik dat ooit nog van jou mocht horen.![]()
.
Dan weer een lege pagina, dan weer not found.quote:Op zondag 11 december 2005 17:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
De waarheid mag gezegd worden.
En wat loopt FOK! te fokken vandaag zeg
Wat een aanwinst voor de reeksch ben je tochquote:Op zondag 11 december 2005 17:13 schreef ma_jojo het volgende:
Achja.
Ik dacht wel dat je dat zou vinden.quote:Op zondag 11 december 2005 17:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat een aanwinst voor de reeksch ben je toch
Het doet zijn naam eer aan.quote:Op zondag 11 december 2005 17:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
De waarheid mag gezegd worden.
En wat loopt FOK! te fokken vandaag zeg
Kunnen we er niet de naam upandworking van maken?quote:
Dat gaat vast geld kosten.quote:Op zondag 11 december 2005 17:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kunnen we er niet de naam upandworking van maken?
Het domein dat is niet duur, en voor de werking en het up houden gijzelen we gewoon wat tweakers.quote:
Goed punt. Jij begint.quote:Op zondag 11 december 2005 17:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het domein dat is niet duur, en voor de werking en het up houden gijzelen we gewoon wat tweakers.
Jij bent meer van de bondage toch?quote:
Aaaargh, jullie onthouden ook alles.quote:Op zondag 11 december 2005 17:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij bent meer van de bondage toch?
Het is nog net niet zo dat we alles in een database gooien, dat als je op cerror zoekt je dingen over bliepjes, hollandia en J. krijgt enzo.quote:Op zondag 11 december 2005 17:33 schreef moomphs het volgende:
[..]
Aaaargh, jullie onthouden ook alles..
Nóg niet, nee.quote:Op zondag 11 december 2005 17:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het is nog net niet zo dat we alles in een database gooien, dat als je op cerror zoekt je dingen over bliepjes, hollandia en J. krijgt enzo.
Ook niet eens zo'n slecht idee.quote:
Mwoah, ik heb er een hekel aan als ik nooit iets kan zeggen zonder het later terug te vinden.quote:
Dát onthoud ik effequote:Op zondag 11 december 2005 18:38 schreef moomphs het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb er een hekel aan als ik nooit iets kan zeggen zonder het later terug te vinden.
Dat krijg je als je op fok post.quote:Op zondag 11 december 2005 18:38 schreef moomphs het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb er een hekel aan als ik nooit iets kan zeggen zonder het later terug te vinden.
Kloontje aanmaken dat niemand kent.quote:
Ja, dat was deze kloon ooit. Mên, hoeveel moet ik er dan nog aanmaken?quote:Op zondag 11 december 2005 20:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Kloontje aanmaken dat niemand kent.
Doe net zoals ik, een stuk of 12.quote:Op zondag 11 december 2005 20:07 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ja, dat was deze kloon ooit. Mên, hoeveel moet ik er dan nog aanmaken?.
+3 scherp!quote:
Maar bij jou zijn ze meestal ook redelijk snel herkenbaar.quote:
Ja, ik maak daarom wel een breezeraccount aan. "Br3ezaH--ChiiCkiie".quote:Op zondag 11 december 2005 20:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar bij jou zijn ze meestal ook redelijk snel herkenbaar.!
Dat lijkt iig niet gothic. Niet herkenbaar dus.quote:Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ja, ik maak daarom wel een breezeraccount aan. "Br3ezaH--ChiiCkiie".
Neuh maar Moomphs klinkt toch ook niet gothic.quote:Op zondag 11 december 2005 20:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat lijkt iig niet gothic. Niet herkenbaar dus..
Maar van die weten we al gelijk dat jij het bent.quote:Op zondag 11 december 2005 20:20 schreef moomphs het volgende:
[..]
Neuh maar Moomphs klinkt toch ook niet gothic.
Ja, alleen de BeFfers weten dat en dat is oké.quote:Op zondag 11 december 2005 20:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar van die weten we al gelijk dat jij het bent.
En er zijn geen mensen die lurken in BeF?quote:Op zondag 11 december 2005 20:36 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ja, alleen de BeFfers weten dat en dat is oké.
Tuurlijk niet, BeF is zo meeslepend, dat je gelijk móét posten, als je erin kijkt.quote:Op zondag 11 december 2005 20:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En er zijn geen mensen die lurken in BeF?
Dus weinig mensen kijken erin of je stelling klopt niet.quote:Op zondag 11 december 2005 20:43 schreef moomphs het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, BeF is zo meeslepend, dat je gelijk móét posten, als je erin kijkt.
Eeh... já!quote:Op zondag 11 december 2005 20:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus weinig mensen kijken erin of je stelling klopt niet.
Vast wel. Je valt zo door de mand, ik zeg het je. IK ZEG HET JE.quote:Op zondag 11 december 2005 20:56 schreef cerror het volgende:
Als ik een nieuwe kloon heb post ik gewoon niet hier.
Niemand zal me herkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |