Dat zeg ik, moet je sneller zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:46 schreef moomphs het volgende:
[..]
HOI!.
[[afbeelding]]
[..]
Het scheelde maar een tiende van een seconde.
[[afbeelding]]
Band lek?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:56 schreef the900 het volgende:
Hoi.
Ik moet een uur wandelen met de fiets aan de hand.
Je hebt geen buren?quote:
Ik verdenk de ene buurman ervan dat ie hem lek heeft gestoken, en de rest is niet thuis. En ik ken ze sowieso niet.quote:
Ruzie met de buren?quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:07 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik verdenk de ene buurman ervan dat ie hem lek heeft gestoken, en de rest is niet thuis. En ik ken ze sowieso niet.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat ze hem niet mogen hoor
quote:
was ook wel een inkoppertje he, om ff in het voetbal jargon te blijvenquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Voorzet en afmaken. Uit het boekje
Het ontroert me dat van jou te mogen meemaken!quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
was ook wel een inkoppertje he, om ff in het voetbal jargon te blijven
hoop niet dat dat je versiertruck isquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:36 schreef DeLeider het volgende:
Alle dames in de huis zeg: "YOOHOOO!"
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
hoop niet dat dat je versiertruck is
Zo van Yohooo en dan staat die mond natuurlijk al open.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Op een feest bij vrienden is het me wel gelukt om zo een chick te krijgen
Nee ik was al redelijk bezopen en ik kwam daar binnen met een open fles in m'n hand dus ik steek die fles in de lucht en riep dus "alle dames in de huis zeg yooohooo" en iedereen deed datquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zo van Yohooo en dan staat die mond natuurlijk al open.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:05 schreef cerror het volgende:
Janet et Roel speakin..
Hoezo hadden we deze reactie aan zien komen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:11 schreef DeLeider het volgende:
[..]
na de seks op fok gaan is echt heel erg slecht!
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoezo hadden we deze reactie aan zien komen?s
Iedereen, je zegt dames en de gozers deden ook mee?quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:03 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee ik was al redelijk bezopen en ik kwam daar binnen met een open fles in m'n hand dus ik steek die fles in de lucht en riep dus "alle dames in de huis zeg yooohooo" en iedereen deed dat!
Ach wat is gezellig he? Is daar een label op te plakken?quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]
maar is het gezellig met z'n tweetjes?
Jup, mijn populariteit is niet te houden!quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Iedereen, je zegt dames en de gozers deden ook mee?.
Hebben jullie het leuk met z'n 2-en?quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach wat is gezellig he? Is daar een label op te plakken?
Tuurlijk wel. .14.cif.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:30 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hebben jullie het leuk met z'n 2-en?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:33 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. .14.cif.
J. zegt: Tuurlijk, ik ga morgen weer weg
De realist.
Oh mên, dat deed ik ook ooit.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:11 schreef DeLeider het volgende:
[..]
na de seks op fok gaan is echt heel erg slecht!
gezellig als je vriendin er is om te gaan fokkenquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:39 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
Wat een lul is het ook.
Je hoort het DL.
Biertje trouwens?
Lekker lekker!quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:39 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
Wat een lul is het ook.
Je hoort het DL.
Biertje trouwens?
TV is saai, en het is nog iets te vroeg voor bed.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:43 schreef Talietje het volgende:
[..]
gezellig als je vriendin er is om te gaan fokken
Van lassie.... er... hollandia.quote:
14.gifquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:50 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
TV is saai, en het is nog iets te vroeg voor bed. [afbeelding]
[..]
Van lassie.... er... hollandia.
Amélie gekeken.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
14.gif
Hebben jullie nog iets leuks gedaan (film gekeken, romantisch gegeten bij de burger king, zulcks een dingen)
Zo dicht tegen elkaar aan gekropen op de bank, met een zak chips en 2 blikjes hollandiaquote:
Ik leef zeker weer ja!quote:Op zondag 11 december 2005 04:34 schreef ma_jojo het volgende:
Haaaa, het leeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |