quote:Pot 1: Duitsland, Brazilië, Italië, Frankrijk, Argentinië, Spanje, Mexico en Engeland.
Pot 2: Australië, Angola, Ghana, Ivoorkust, Togo, Tunesië, Ecuador en Paraguay.
Pot 3: Kroatië, Tsjechië, Nederland, Polen, Portugal, Zweden, Zwitserland en Oekraïne.
Pot 4: Iran, Japan, Saudi-Arabië, Zuid-Korea, Costa Rica, Trinidad & Tobago en Verenigde Staten.
Pot X: Servië & Montenegro.
Duitse taalpurist!quote:
Als dat zou kunnen!quote:
Jah, aber rund die zeit war Alfred J. Kwak am schirm...quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan had je wat meer die Sendung mit der Maus moeten kijken
[afbeelding]
ik ook nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:06 schreef SCH het volgende:
Niet te snel posten jongens ik heb mijn gedicht nog niet af
Je hebt nog een eervolle vermelding in mijn gedicht....quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:06 schreef SCH het volgende:
Heb jij bloem dan....quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je hebt nog een eervolle vermelding in mijn gedicht....
Maar ik heb jou niet getrokken....... eeh..... ja![]()
Zal haast toch wel?quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:44 schreef Bjoro het volgende:
hoop dat jullie me de tijd gunnen tot na het weekend !
ooooohhhhhh ! dan wacht ik nog ff lekker een paar dagen !quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:49 schreef Vom het volgende:
[..]
Zal haast toch wel?
De gedichten moeten voor Hools 998 gemaild worden naar tolkie dus, dan heb je nog wel 3/4 dagen
Schiet me er niet op af als het sneller gaat hoor!quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ooooohhhhhh ! dan wacht ik nog ff lekker een paar dagen !
pak je wel terug in je gedic........quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:12 schreef Vom het volgende:
Schiet me er niet op af als het sneller gaat hoor!![]()
Ik heb iemand die hier iets mee te makken heeft:quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
pak je wel terug in je gedic........![]()
shit
Volgens mij had ik je hier al eerder gezien vandaag...quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:20 schreef DeTolk het volgende:
Goedemorgen.
Maar toen was het nog geen Goede morgenquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:24 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Volgens mij had ik je hier al eerder gezien vandaag...![]()
omdat ik toch geen herkansing hoef te doen. waren fouten gemaakt met de tentamencijfers.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:28 schreef Lionheaad het volgende:
Waarom nu dan wel....???
het komt bij mij ook nog niet lekker mijn toetsenbord uitquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:37 schreef Vom het volgende:
Ooow men wat wordt dat gedicht van mij slecht
Dat kost je een rondjequote:Op vrijdag 9 december 2005 10:30 schreef DeTolk het volgende:
[..]
omdat ik toch geen herkansing hoef te doen. waren fouten gemaakt met de tentamencijfers.
![]()
probeer het eens met bier?quote:
Ik moet nog leren vandaagquote:
Naja een beetjequote:
Leer bier drinken!quote:
Ja maar, ja maar, maar dat kan ik alquote:
Vroeger wel, maar toen ging het 2x binnen 5 minuten mis, allemaal glas in me mond.quote:
Dan kun je dat alsnog lerenquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:24 schreef Vom het volgende:
[..]
Vroeger wel, maar toen ging het 2x binnen 5 minuten mis, allemaal glas in me mond.
Niet echt een pretje kan ik je vertellen![]()
een beetje opgeven als het tegen zit? wat een instellingquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:24 schreef Vom het volgende:
[..]
Vroeger wel, maar toen ging het 2x binnen 5 minuten mis, allemaal glas in me mond.
Niet echt een pretje kan ik je vertellen![]()
Ik kan het wel, alleen niet met te dun glas, dat 'bijt' ik kapot zeg maarquote:
Dan moet jij dus pullen hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:27 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik kan het wel, alleen niet met te dun glas, dat 'bijt' ik kapot zeg maar
daar past alleen maar evenementen bier in....quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:29 schreef DeTolk het volgende:
of plastic "evenementen" glas
het is altijd wat bij jou hè...quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:31 schreef Vom het volgende:
Bij een pul breekt niet het glas maar m'n tanden![]()
Uhuhquote:
Doe maar hoor, ik vind het BESTquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:37 schreef DeTolk het volgende:
Vom, ik wilde een hele flauwe opmerking maken over je usericon en bier... Maar dat doe ik toch maar niet.
Dat zijn altijd schijt vragenquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou, het wordt weer eens kantjeboord
Altijd leuk tentamens met 17 vragen over twee statemens en dat je dan mag bepalen of het true of false is
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:49 schreef Vom het volgende:
[..]
Dat zijn altijd schijt vragen
Gisteren een mooie met 3 keuzes, of alleen 1 is goed, of alleen 2 is goed of ze zijn allebei goed.
Dat was makkelijk, was er bijna altijd wel eentje fout
Dat was maandag bij ormo mooi.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het was echt een kuttentamen. Ben benieuwd of ik het gehaald heb. Moet een 4,5 halen, zit er opzich wel in, maar even afwachten. Al die tentamens van BA trouwens doorgegaan, 10 vragen daardoor kunnen makenMaar pas bij 10 goede antwoorden had je een 1
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:54 schreef Vom het volgende:
[..]
Dat was maandag bij ormo mooi.
7 mc vragen, totaal 28 punten, 4 per vraag, dat stond er. Daarachter stond vervolgens: het eerste goede antwoord telt niet mee, vanwege de gokkans. Zal mij beniewen hoe ze dat gaan uitrekenen.
Dat niveau af en toe, niet te geloven.quote:
Ja, af en toe heb ik echt zoiets van wat heb ik het afgelopen jaar nou echt geleerd wat ik echt niet wist. Vrij weinig. En sommige vragen zijn echt te lachwekkendquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:01 schreef Vom het volgende:
[..]
Dat niveau af en toe, niet te geloven.
en ? heb je je hart gelucht?quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:04 schreef DarkShine het volgende:
Rondje van mij.
Net een zeer positief stagegesprek gehad
Mooi.....quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:04 schreef DarkShine het volgende:
Rondje van mij.
Ik moet er nog 3quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, af en toe heb ik echt zoiets van wat heb ik het afgelopen jaar nou echt geleerd wat ik echt niet wist. Vrij weinig. En sommige vragen zijn echt te lachwekkend
Moet jij nog veel tentamens?
je wilde toch stoppenquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:04 schreef DarkShine het volgende:
Rondje van mij.
2quote:
dan vraag je toch bij je huidige alleen avonddiensten aan....kun je overdag bij je nieuwe baas beginnenquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:45 schreef pascalheister het volgende:
pff m'n huidige werkgever wilt nog dat ik tot de 20e blijf werken, terwijl de nieuwe graag wilt, dat ik maandag al begin
Dan neem je toch gewoon je snipperdagen op??quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:45 schreef pascalheister het volgende:
pff m'n huidige werkgever wilt nog dat ik tot de 20e blijf werken, terwijl de nieuwe graag wilt, dat ik maandag al begin
idd, de oplossing. of je vakantiedagen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:56 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dan neem je toch gewoon je snipperdagen op??
mja zit er op uitzendbasisquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:07 schreef Lionheaad het volgende:
je snipper en vakantiedagen opnemen is heel normaal aan het einde van je contract...
Jij is goed bezig....quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:46 schreef Vom het volgende:
Rondje van mij
Zojuist cijfer van leeronderzoek (voortraject bachelor scriptie) terug, paar dagen voor de deadline kregen we nog te horen dat we tussen de 3 en de 4 zaten. Het als gekken nog verbeterd, met een mooie 7 als resultaat![]()
Ja hequote:Op vrijdag 9 december 2005 13:56 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Jij is goed bezig....
Gedichtje al af??
lang zat, anders moeten we straks veel te veel lezen en hebben we geen tijd om te zuipenquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:59 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja he
Ik ben niet verder gekomen dan 12 regels, misschien straks nog een kleine afsluiting erachter en dan vind ik 'm klaar
Zeker waarquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:01 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
lang zat, anders moeten we straks veel te veel lezen en hebben we geen tijd om te zuipen![]()
hier wel/ookquote:
nee, met peperquote:
Uit geweest gister Gollemquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:31 schreef Gollemrulez het volgende:
* Gollem zo'n kater heb ik nog nooit gehad... pff
dat is altijd leuk natuurlijk !quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:35 schreef Ludacriss het volgende:
LoL belt me oom uit Londen me effe op met wat nieuws. Als het mij niet lukt om kaartjes voor het NL elftal te regelen dan heeft hij ter vervanging kaartjes voor wedstrijden van het Engels elftal liggen![]()
Ook leuk zeg![]()
![]()
Sterker nog, ik heb nog niet eens getrokkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:06 schreef SCH het volgende:
opschieten dus ! .......quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb nog niet eens getrokken
Kun je tussendoor niet ff naar je werk??quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik doe net alsof ik aan het leren ben, dus ik moet toch wat doen in de tussentijdquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:47 schreef golfer het volgende:
Wat gaan de Hools weer snel.
Gedichtje af.
Stuur het binnenkort wel op naar de Tolk.
* meldtquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gevoel of er iemandquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:31 schreef Gollemrulez het volgende:
* Gollem zo'n kater heb ik nog nooit gehad... pff
Ik heb mezelf een dag pauze gegundquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:51 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik doe net alsof ik aan het leren ben, dus ik moet toch wat doen in de tussentijd
Ik ook, maar ik heb morgen en overmorgen geen tijd en ik heb maandag tentamenquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb mezelf een dag pauze gegund
dan moet het maar zondag op maandag nacht...quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:59 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb morgen en overmorgen geen tijd en ik heb maandag tentamen
Of gewoon niet natuurlijkquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:06 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
dan moet het maar zondag op maandag nacht...![]()
Dat helpt niet echtquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:06 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
dan moet het maar zondag op maandag nacht...![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat helpt niet echt
Viel bijna in slaap onder het tentamen vanmorgen. Vriend van me had de hele nacht doorgetrokken. Zat ie met drie blikjes red bull en vitaminepillen aan het tentamen
Heb zelf niks hoeven zeggen...quote:
De school bevalt me niet, zie mezelf dit werk ook niet mijn hele doen. Maar mijn stagebegeleider van school en stagementor waren zeer positief.quote:
Ik zeg aan het begin van elk trimester tegen mezelf: Ik ga nu echt alles vanaf het begin bijhouden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:16 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Begin gewoon eerder met leren, dan heb je die "problemen" allemaal niet....
Maar dat is toch tegen dovemans oren gezegd
Overigens begon ik ook altijd te laat met leren.
Dat is het motto van elke student, alleen na een week is dat niet meer bij te houdenquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:33 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik zeg aan het begin van elk trimester tegen mezelf: Ik ga nu echt alles vanaf het begin bijhouden.
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:33 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik zeg aan het begin van elk trimester tegen mezelf: Ik ga nu echt alles vanaf het begin bijhouden.
Je ziet het ook echt in de college zalen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat is het motto van elke student, alleen na een week is dat niet meer bij te houden![]()
Aardig rood, swartzkopf, helder rood, maar het is nog natquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:53 schreef Lionheaad het volgende:
Hoe rood is rood....??
Merk + type graag
heuh, natuurkunde en scheikunde gecombineerdquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:58 schreef Lionheaad het volgende:
Hé, dat ken ik ergens van...
Vak Natuur/Scheikunde
Natuurkunde goede cijfers, Scheikunde baggercijfers
gemiddeld altijd rond de 6
* Vom pakt er stiekem 2quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:59 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
iedereen mag er één pakken omdat het weekend is![]()
ik ben nog aan het werk!quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:59 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
Helaas moet ik het afslaan...quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:59 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
We gaan niet....quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:03 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Helaas moet ik het afslaan...
moet nog een half uur en moet nog rijden.
vanavond ga ik trouwens mijsscien naar Oosterijk. weet het alleen nog niet zeker. Goede kennis daar is overledenBegrafenis is morgenmiddag....
Nou, doei, prettig weekendquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:09 schreef Againzender het volgende:
Weet je wat, ik ga gewoon naar huis
hoe kut zegquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:03 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Helaas moet ik het afslaan...
moet nog een half uur en moet nog rijden.
vanavond ga ik trouwens mijsscien naar Oosterijk. weet het alleen nog niet zeker. Goede kennis daar is overledenBegrafenis is morgenmiddag....
De man was dan ook al 87....quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe kut zeg
maar dus niet naar Oostenrijk. Sterkte.
Met Fok! moet dat toch wel lukken?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:13 schreef Bjoro het volgende:
pfoe....nog 3 kwartier....hoe kom ik die door![]()
![]()
![]()
* Boezje meldtquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:33 schreef Vom het volgende:
[..]
* Boezje doet een dansje voor Bjoortjequote:Op vrijdag 9 december 2005 16:13 schreef Bjoro het volgende:
pfoe....nog 3 kwartier....hoe kom ik die door![]()
![]()
![]()
lieverdquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
* Boezje doet een dansje voor Bjoortje
zijn er nog leuke lurk topic's dan ?quote:
Uitgelubberd hequote:Op vrijdag 9 december 2005 16:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die clip van Madonna wordt elke keer dat je em ziet onsmakelijker
Baggerquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:00 schreef Mindlight het volgende:
Middag
Gelukkig lees ik hier over meer mensen met tentamenperikelen. Hier is het niet anders, ik zit gewoon nog op de EUR te studeren (vrijdagmiddag 17:00 uur), dat is nog nooit voorgekomen.
Hoe gaat t bij jou Vom?
Fijn weekendquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:17 schreef Bjoro het volgende:
hoi pipeloi.....het is weekend
ben er helemaal weg van
en niet stiekum die 1000e openen he, dit weekend, hoewel, mijn gedicht is reeds verzonden !
Hmm begin dan niet aan je master (ook al voldoe je eventueel aan de eisen), want dat is vele malen zwaarder dan de bachelor. Ik heb nog wat openstaan uit de bachelor, maar verheug me nu al om die vakken te gaan doen, omdat de studiebelasting in verhouding lichter is.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:09 schreef Vom het volgende:
[..]
Bagger
Dat vierde jaartje heb ik nog wel nodig om m'n bachelor te halen
Ik ook bijna.quote:
Oke, ik moet morgen nog werken van 7 tot 13 uur. Dan heb ik ook echt weekendquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook bijna.
Heb nog een avondklus toebedeeld gekregen. Maar dat is niet erg.
Ik mag pas beginnen aan m'n master als ik nog maar 1 derde jaars vak open heb staanquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:19 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hmm begin dan niet aan je master (ook al voldoe je eventueel aan de eisen), want dat is vele malen zwaarder dan de bachelor. Ik heb nog wat openstaan uit de bachelor, maar verheug me nu al om die vakken te gaan doen, omdat de studiebelasting in verhouding lichter is.
Succes met de tentamens iig!
Ohh ja das waar, das helemaal beroerd dan. Het verhoogt wél je kansen om het masterjaar in 1 jaar te halen denk ik, iets wat mij niet gaat lukken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:26 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik mag pas beginnen aan m'n master als ik nog maar 1 derde jaars vak open heb staan.
Jij zit nog in de oude regeling
Warme ballen aan de rechterkant koude ballen aan de linkerkantquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:29 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Alle ballen verzamelen !!!!!!
pot 3 en pot 3 is kwa sterkte de 2e potquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:31 schreef JaWi het volgende:
In welke pot zit nederland nu?
Kan nergens een goede actuele lijst vinden.
Ah, nou ik zie het wel!quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
pot 3 en pot 3 is kwa sterkte de 2e pot
whehe, en terechtquote:
Ik ga er altijd voor zitten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:40 schreef -Wolf- het volgende:
Ik zit vanavond met een zak knabbels en een biertje achter de kijkbuis.![]()
Ik int cafequote:Op vrijdag 9 december 2005 17:40 schreef -Wolf- het volgende:
Ik zit vanavond met een zak knabbels en een biertje achter de kijkbuis.![]()
Ajax speelt tenminste wel in de mistquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:40 schreef Mindlight het volgende:
Als het nog mistiger wordt hier kan ik me niet voorstellen dat t door gaat vanavond op Woudestein.
Vroeger schepen en nu ufo's die je opeens ziet in de mist he...quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ajax speelt tenminste wel in de mist.
Over ufo's gesproken, dat nieuwe stadion van Arsenal gaat best mooi wordenquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:53 schreef Superheld het volgende:
[..]
Vroeger schepen en nu ufo's die je opeens ziet in de mist he...
Zoiets!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:01 schreef Superheld het volgende:
Helaas, vast en zeker wel in de pub?
Keihard hakkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Lekker boeiend die loting, FCDB moet vanavond weer aan de bak tegen emmen.
Kom net thuis uit de stad even wat gehapt en ik ga er weer van door!
Nou ja, het eerste uur is show heb ik begrepen, dus precies Baantjer en de moord in de Arena part 2 afkijkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:50 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Heidi Klum.
Spannend hoor, de loting.
Inderdaad, daar zitten veel verschillende dingen opquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Quatro Stagioni ofzoiets, dus erg veel
de pizza valentino werd me iets te duur, 13,50quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, daar zitten veel verschillende dingen op
Ik las eerst Pizza Valentino ipv Pizzeria![]()
Puik planquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nou ja, het eerste uur is show heb ik begrepen, dus precies Baantjer en de moord in de Arena part 2 afkijken
Pedo's pesten is niiet lief!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zoiets!
De trein naar eindhoven vol psv-supporters was dinsdag ook gezellig!
Ik wil het niet weten Mich. De uitzending was niet spectaculair, maar dat komt omdat er 2 afleveringen van zijn, en dan gebeurt er minder als in een normale Baantjerquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
Slechte uitzending vond ik dat en al helemaal om die in de week van Di To uit te zenden. Maar we weten toch al wie het gedaan heeft, dankzij Talpa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
Zwemmen EK-Kortebaan 2005 Italiëquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:03 schreef golfer het volgende:
Goud en een WR voor de meisjes van Oranje op de 4x 50 meter vrije slag.
Als onderzetter werkt ie prima jaquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:14 schreef Vom het volgende:
De nieuwe cd van lange frans en baas b is best goed trouwens![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als onderzetter werkt ie prima ja
Daar is het nog te min voorquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als onderzetter werkt ie prima ja
Volgens mij heb je teveel naar Rio zitten luisterenquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:14 schreef Vom het volgende:
Babelquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:30 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Volgens mij heb je teveel naar Rio zitten luisterenCd is keihard bagger
en waarna hij al die jonge meiden die er lekker uit zien meeneemt naar zijn dorp: Diemen-Zuid.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Dit is het land van Lange Fransie,
waar ik naar terugkeer na me vakansie.
Meesterlijk!
Natte Liequote:Op vrijdag 9 december 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Bizar, wie is dat dan?
Leuk einde van de clip welquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:33 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
en waarna hij al die jonge meiden die er lekker uit zien meeneemt naar zijn dorp: Diemen-Zuid.
Oi, oi, oiquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:14 schreef Vom het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Oi, oi, oi![]()
http://www.ofjeworstlust.com/burorenkema/
Ik doe met je mee!quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:54 schreef Superheld het volgende:
Zo, hakkuh !
Dankjequote:
Blijkbaar stellen ze orale bevrediging niet meer op prijs op die leeftijdquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
Ze zal wel op leeftijd zijn Ludacriss, dan worden de vrouwen op die plek juist hariger ipv kaler.
Maandagochtend kringgesprek: Zo wat hebben jullie allemaal meegemaakt dit weekend, nog iemand z'n ouders betrapt?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Stond vandaag nog in de krant dat de kleuters seksuele vorming als schoolvak moeten krijgen. Worden rare kringgesprekken.
Daarom hoef ik het toch nog niet zo te zien he?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Tuindwerg, ranzig of niet, je zal het vast herkennen.
Kleuters?! Ter voorkoming van groepsverkrachtingen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Stond vandaag nog in de krant dat de kleuters seksuele vorming als schoolvak moeten krijgen. Worden rare kringgesprekken.
Maar niet vragen hoe het zelf ging want dan ben je de pedofiel!quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:13 schreef Vom het volgende:
[..]
Maandagochtend kringgesprek: Zo wat hebben jullie allemaal meegemaakt dit weekend, nog iemand z'n ouders betrapt?
70 regelsquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:05 schreef tuindwerg het volgende:
Zo, mijn gedicht is klaar. Bijna 70 regels, het past precies op 2 A4'tjes!
Nu nog weer verder met die stomme surprise, het cadeau nog inpakken en klaar is de hulppiet!![]()
Omdat ouders vrijwel niet meer opvoeden tegenwoordig... In niets.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kleuters?! Ter voorkoming van groepsverkrachtingen?
Ja, van de 8 poules gaan de nrs, 1 en 2 door naar de 1/8 finalesquote:
Ik kan geen surprises maken... dus dan maar wat meer gedicht he!quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
70 regelsIk had afgelopen weekend net aan 1 A4tje voor mn moeder
Winnaar van deze poule wint ook het WK.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Poule moet te doen zijn hoor.
Mwah - dat zeggen we altijd, dat valt wel mee denk ik.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:10 schreef golfer het volgende:
Veruit de zwaarste poule van het WK.
Warsteiner?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:30 schreef borisz het volgende:
TIjd voor een biertje dan maar
Dat zijn toch goddomme geen tijdenquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:34 schreef JaWi het volgende:
Zo, dat is een heftige poule.
Leuke wedstrijden, alleen die tijden.
15.00
16.00
18.00
Voetbal hoor je s'avonds in de kroeg te kijken.
Zijn die middagwedstrijden wel weekenddagen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:34 schreef JaWi het volgende:
15.00
16.00
18.00
Vakantie nemen zou ik zeggen moet wel toegeven het zijn wel kuttijden .quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:34 schreef JaWi het volgende:
15.00
16.00
18.00
Voor mijn allerbelangrijkste tentamen van mijn 1e jaar had ik de herkansing om 8.00 in de morgen, ik was net 1,5 uur eerder strontlazerus de kroeg uit gekomen van Nederland - Zwedenquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Anders moet ik straks mijn tentamens gaan skippen ook
Laat ik nou net me afsluitende stage in die tijd hebben. Mooi dat ik me een maand ziek ga meldenquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trimester 3
- start in week 14 (Monday April 3), until week 23 (Friday June 9)
- week 24-26: study and examinations period (Monday June 12 until Friday June 30)
Volgens mij is dat ondertussen 23.38.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:50 schreef JaWi het volgende:
Studio Sport 23.15
Whateverquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens is dat ondertussen 23.38.
precies waar ik aan zat te denkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:34 schreef JaWi het volgende:
15.00
16.00
18.00
Ik gok zelf op 994.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:23 schreef Bjoro het volgende:
zitten we al aan de 1000e ?
en als het om getallen gaat durf ik je echt niet tegen te sprekenquote:
als johan het zegt..quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Volgens Johan zitten we al in de finale
Nog erger. Kijken naar balletdansende kunstrijders/sters in allerlei pakjes.quote:
Voel je je niet ineens te ziek om te gaanquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog erger. Kijken naar balletdansende kunstrijders/sters in allerlei pakjes.
*ril*
Doe ik het wel, ook goedquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:48 schreef Bjoro het volgende:
doe nog ff 1 post konijntje...dan zit deze vol !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |