Ik doe met je mee!quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:54 schreef Superheld het volgende:
Zo, hakkuh !
Dankjequote:
Blijkbaar stellen ze orale bevrediging niet meer op prijs op die leeftijdquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
Ze zal wel op leeftijd zijn Ludacriss, dan worden de vrouwen op die plek juist hariger ipv kaler.
Maandagochtend kringgesprek: Zo wat hebben jullie allemaal meegemaakt dit weekend, nog iemand z'n ouders betrapt?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Stond vandaag nog in de krant dat de kleuters seksuele vorming als schoolvak moeten krijgen. Worden rare kringgesprekken.
Daarom hoef ik het toch nog niet zo te zien he?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Tuindwerg, ranzig of niet, je zal het vast herkennen.
Kleuters?! Ter voorkoming van groepsverkrachtingen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Stond vandaag nog in de krant dat de kleuters seksuele vorming als schoolvak moeten krijgen. Worden rare kringgesprekken.
Maar niet vragen hoe het zelf ging want dan ben je de pedofiel!quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:13 schreef Vom het volgende:
[..]
Maandagochtend kringgesprek: Zo wat hebben jullie allemaal meegemaakt dit weekend, nog iemand z'n ouders betrapt?
70 regelsquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:05 schreef tuindwerg het volgende:
Zo, mijn gedicht is klaar. Bijna 70 regels, het past precies op 2 A4'tjes!
Nu nog weer verder met die stomme surprise, het cadeau nog inpakken en klaar is de hulppiet!![]()
Omdat ouders vrijwel niet meer opvoeden tegenwoordig... In niets.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kleuters?! Ter voorkoming van groepsverkrachtingen?
Ja, van de 8 poules gaan de nrs, 1 en 2 door naar de 1/8 finalesquote:
Ik kan geen surprises maken... dus dan maar wat meer gedicht he!quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
70 regelsIk had afgelopen weekend net aan 1 A4tje voor mn moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |