* meldtquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb nog niet eens getrokken
Gevoel of er iemandquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:31 schreef Gollemrulez het volgende:
* Gollem zo'n kater heb ik nog nooit gehad... pff
Ik heb mezelf een dag pauze gegundquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:51 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik doe net alsof ik aan het leren ben, dus ik moet toch wat doen in de tussentijd
Ik ook, maar ik heb morgen en overmorgen geen tijd en ik heb maandag tentamenquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb mezelf een dag pauze gegund
dan moet het maar zondag op maandag nacht...quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:59 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb morgen en overmorgen geen tijd en ik heb maandag tentamen
Of gewoon niet natuurlijkquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:06 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
dan moet het maar zondag op maandag nacht...![]()
Dat helpt niet echtquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:06 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
dan moet het maar zondag op maandag nacht...![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat helpt niet echt
Viel bijna in slaap onder het tentamen vanmorgen. Vriend van me had de hele nacht doorgetrokken. Zat ie met drie blikjes red bull en vitaminepillen aan het tentamen
Heb zelf niks hoeven zeggen...quote:
De school bevalt me niet, zie mezelf dit werk ook niet mijn hele doen. Maar mijn stagebegeleider van school en stagementor waren zeer positief.quote:
Ik zeg aan het begin van elk trimester tegen mezelf: Ik ga nu echt alles vanaf het begin bijhouden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:16 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Begin gewoon eerder met leren, dan heb je die "problemen" allemaal niet....
Maar dat is toch tegen dovemans oren gezegd
Overigens begon ik ook altijd te laat met leren.
Dat is het motto van elke student, alleen na een week is dat niet meer bij te houdenquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:33 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik zeg aan het begin van elk trimester tegen mezelf: Ik ga nu echt alles vanaf het begin bijhouden.
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:33 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik zeg aan het begin van elk trimester tegen mezelf: Ik ga nu echt alles vanaf het begin bijhouden.
Je ziet het ook echt in de college zalen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat is het motto van elke student, alleen na een week is dat niet meer bij te houden![]()
Aardig rood, swartzkopf, helder rood, maar het is nog natquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:53 schreef Lionheaad het volgende:
Hoe rood is rood....??
Merk + type graag
heuh, natuurkunde en scheikunde gecombineerdquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:58 schreef Lionheaad het volgende:
Hé, dat ken ik ergens van...
Vak Natuur/Scheikunde
Natuurkunde goede cijfers, Scheikunde baggercijfers
gemiddeld altijd rond de 6
* Vom pakt er stiekem 2quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:59 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
iedereen mag er één pakken omdat het weekend is![]()
ik ben nog aan het werk!quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:59 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
Helaas moet ik het afslaan...quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:59 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
We gaan niet....quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:03 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Helaas moet ik het afslaan...
moet nog een half uur en moet nog rijden.
vanavond ga ik trouwens mijsscien naar Oosterijk. weet het alleen nog niet zeker. Goede kennis daar is overledenBegrafenis is morgenmiddag....
Nou, doei, prettig weekendquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:09 schreef Againzender het volgende:
Weet je wat, ik ga gewoon naar huis
hoe kut zegquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:03 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Helaas moet ik het afslaan...
moet nog een half uur en moet nog rijden.
vanavond ga ik trouwens mijsscien naar Oosterijk. weet het alleen nog niet zeker. Goede kennis daar is overledenBegrafenis is morgenmiddag....
De man was dan ook al 87....quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe kut zeg
maar dus niet naar Oostenrijk. Sterkte.
Met Fok! moet dat toch wel lukken?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:13 schreef Bjoro het volgende:
pfoe....nog 3 kwartier....hoe kom ik die door![]()
![]()
![]()
* Boezje meldtquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:33 schreef Vom het volgende:
[..]
* Boezje doet een dansje voor Bjoortjequote:Op vrijdag 9 december 2005 16:13 schreef Bjoro het volgende:
pfoe....nog 3 kwartier....hoe kom ik die door![]()
![]()
![]()
lieverdquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
* Boezje doet een dansje voor Bjoortje
zijn er nog leuke lurk topic's dan ?quote:
Uitgelubberd hequote:Op vrijdag 9 december 2005 16:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die clip van Madonna wordt elke keer dat je em ziet onsmakelijker
Baggerquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:00 schreef Mindlight het volgende:
Middag
Gelukkig lees ik hier over meer mensen met tentamenperikelen. Hier is het niet anders, ik zit gewoon nog op de EUR te studeren (vrijdagmiddag 17:00 uur), dat is nog nooit voorgekomen.
Hoe gaat t bij jou Vom?
Fijn weekendquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:17 schreef Bjoro het volgende:
hoi pipeloi.....het is weekend
ben er helemaal weg van
en niet stiekum die 1000e openen he, dit weekend, hoewel, mijn gedicht is reeds verzonden !
Hmm begin dan niet aan je master (ook al voldoe je eventueel aan de eisen), want dat is vele malen zwaarder dan de bachelor. Ik heb nog wat openstaan uit de bachelor, maar verheug me nu al om die vakken te gaan doen, omdat de studiebelasting in verhouding lichter is.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:09 schreef Vom het volgende:
[..]
Bagger
Dat vierde jaartje heb ik nog wel nodig om m'n bachelor te halen
Ik ook bijna.quote:
Oke, ik moet morgen nog werken van 7 tot 13 uur. Dan heb ik ook echt weekendquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook bijna.
Heb nog een avondklus toebedeeld gekregen. Maar dat is niet erg.
Ik mag pas beginnen aan m'n master als ik nog maar 1 derde jaars vak open heb staanquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:19 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hmm begin dan niet aan je master (ook al voldoe je eventueel aan de eisen), want dat is vele malen zwaarder dan de bachelor. Ik heb nog wat openstaan uit de bachelor, maar verheug me nu al om die vakken te gaan doen, omdat de studiebelasting in verhouding lichter is.
Succes met de tentamens iig!
Ohh ja das waar, das helemaal beroerd dan. Het verhoogt wél je kansen om het masterjaar in 1 jaar te halen denk ik, iets wat mij niet gaat lukken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:26 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik mag pas beginnen aan m'n master als ik nog maar 1 derde jaars vak open heb staan.
Jij zit nog in de oude regeling
Warme ballen aan de rechterkant koude ballen aan de linkerkantquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:29 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Alle ballen verzamelen !!!!!!
pot 3 en pot 3 is kwa sterkte de 2e potquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:31 schreef JaWi het volgende:
In welke pot zit nederland nu?
Kan nergens een goede actuele lijst vinden.
Ah, nou ik zie het wel!quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
pot 3 en pot 3 is kwa sterkte de 2e pot
whehe, en terechtquote:
Ik ga er altijd voor zitten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:40 schreef -Wolf- het volgende:
Ik zit vanavond met een zak knabbels en een biertje achter de kijkbuis.![]()
Ik int cafequote:Op vrijdag 9 december 2005 17:40 schreef -Wolf- het volgende:
Ik zit vanavond met een zak knabbels en een biertje achter de kijkbuis.![]()
Ajax speelt tenminste wel in de mistquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:40 schreef Mindlight het volgende:
Als het nog mistiger wordt hier kan ik me niet voorstellen dat t door gaat vanavond op Woudestein.
Vroeger schepen en nu ufo's die je opeens ziet in de mist he...quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ajax speelt tenminste wel in de mist.
Over ufo's gesproken, dat nieuwe stadion van Arsenal gaat best mooi wordenquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:53 schreef Superheld het volgende:
[..]
Vroeger schepen en nu ufo's die je opeens ziet in de mist he...
Zoiets!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:01 schreef Superheld het volgende:
Helaas, vast en zeker wel in de pub?
Keihard hakkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Lekker boeiend die loting, FCDB moet vanavond weer aan de bak tegen emmen.
Kom net thuis uit de stad even wat gehapt en ik ga er weer van door!
Nou ja, het eerste uur is show heb ik begrepen, dus precies Baantjer en de moord in de Arena part 2 afkijkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:50 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Heidi Klum.
Spannend hoor, de loting.
Inderdaad, daar zitten veel verschillende dingen opquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Quatro Stagioni ofzoiets, dus erg veel
de pizza valentino werd me iets te duur, 13,50quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, daar zitten veel verschillende dingen op
Ik las eerst Pizza Valentino ipv Pizzeria![]()
Puik planquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nou ja, het eerste uur is show heb ik begrepen, dus precies Baantjer en de moord in de Arena part 2 afkijken
Pedo's pesten is niiet lief!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zoiets!
De trein naar eindhoven vol psv-supporters was dinsdag ook gezellig!
Ik wil het niet weten Mich. De uitzending was niet spectaculair, maar dat komt omdat er 2 afleveringen van zijn, en dan gebeurt er minder als in een normale Baantjerquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
Slechte uitzending vond ik dat en al helemaal om die in de week van Di To uit te zenden. Maar we weten toch al wie het gedaan heeft, dankzij Talpa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |