Zoiets!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:01 schreef Superheld het volgende:
Helaas, vast en zeker wel in de pub?
Keihard hakkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Lekker boeiend die loting, FCDB moet vanavond weer aan de bak tegen emmen.
Kom net thuis uit de stad even wat gehapt en ik ga er weer van door!
Nou ja, het eerste uur is show heb ik begrepen, dus precies Baantjer en de moord in de Arena part 2 afkijkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:50 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Heidi Klum.
Spannend hoor, de loting.
Inderdaad, daar zitten veel verschillende dingen opquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Quatro Stagioni ofzoiets, dus erg veel
de pizza valentino werd me iets te duur, 13,50quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, daar zitten veel verschillende dingen op
Ik las eerst Pizza Valentino ipv Pizzeria![]()
Puik planquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nou ja, het eerste uur is show heb ik begrepen, dus precies Baantjer en de moord in de Arena part 2 afkijken
Pedo's pesten is niiet lief!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zoiets!
De trein naar eindhoven vol psv-supporters was dinsdag ook gezellig!
Ik wil het niet weten Mich. De uitzending was niet spectaculair, maar dat komt omdat er 2 afleveringen van zijn, en dan gebeurt er minder als in een normale Baantjerquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
Slechte uitzending vond ik dat en al helemaal om die in de week van Di To uit te zenden. Maar we weten toch al wie het gedaan heeft, dankzij Talpa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |