het is altijd wat bij jou hè...quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:31 schreef Vom het volgende:
Bij een pul breekt niet het glas maar m'n tanden![]()
Uhuhquote:
Doe maar hoor, ik vind het BESTquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:37 schreef DeTolk het volgende:
Vom, ik wilde een hele flauwe opmerking maken over je usericon en bier... Maar dat doe ik toch maar niet.
Dat zijn altijd schijt vragenquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou, het wordt weer eens kantjeboord
Altijd leuk tentamens met 17 vragen over twee statemens en dat je dan mag bepalen of het true of false is
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:49 schreef Vom het volgende:
[..]
Dat zijn altijd schijt vragen
Gisteren een mooie met 3 keuzes, of alleen 1 is goed, of alleen 2 is goed of ze zijn allebei goed.
Dat was makkelijk, was er bijna altijd wel eentje fout
Dat was maandag bij ormo mooi.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het was echt een kuttentamen. Ben benieuwd of ik het gehaald heb. Moet een 4,5 halen, zit er opzich wel in, maar even afwachten. Al die tentamens van BA trouwens doorgegaan, 10 vragen daardoor kunnen makenMaar pas bij 10 goede antwoorden had je een 1
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:54 schreef Vom het volgende:
[..]
Dat was maandag bij ormo mooi.
7 mc vragen, totaal 28 punten, 4 per vraag, dat stond er. Daarachter stond vervolgens: het eerste goede antwoord telt niet mee, vanwege de gokkans. Zal mij beniewen hoe ze dat gaan uitrekenen.
Dat niveau af en toe, niet te geloven.quote:
Ja, af en toe heb ik echt zoiets van wat heb ik het afgelopen jaar nou echt geleerd wat ik echt niet wist. Vrij weinig. En sommige vragen zijn echt te lachwekkendquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:01 schreef Vom het volgende:
[..]
Dat niveau af en toe, niet te geloven.
en ? heb je je hart gelucht?quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:04 schreef DarkShine het volgende:
Rondje van mij.
Net een zeer positief stagegesprek gehad
Mooi.....quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:04 schreef DarkShine het volgende:
Rondje van mij.
Ik moet er nog 3quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, af en toe heb ik echt zoiets van wat heb ik het afgelopen jaar nou echt geleerd wat ik echt niet wist. Vrij weinig. En sommige vragen zijn echt te lachwekkend
Moet jij nog veel tentamens?
je wilde toch stoppenquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:04 schreef DarkShine het volgende:
Rondje van mij.
2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |