Het is zo te zien nog steeds een echte rantsoenweekquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
En weer door...
De meiden hebben foundation gehad en gezichtmaskers.
[afbeelding]
die heeft over 5 jaar geen tanden meer.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:39 schreef American_Nightmare het volgende:Lieske
Na 9 minuten klaar met tanden poetsen
Anders ga je ff plaatjes van > 1 MB postenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Voilà, mijn fijne retro Amerikaanse diner-bank.
[[url=http://img5.picsplace.to/img5/15/bank1.jpg]afbeelding][/url]
Bijna een jaar oud, zit voor geen meter![]()
Heb inmiddels hele andere gordijnen
ik zat me maar af te vragen wat ze gekregen haddenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
En weer door...
De meiden hebben foundation gehad en gezichtmaskers.
[afbeelding]
Dat pijpt wel lekker.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:41 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
die heeft over 5 jaar geen tanden meer.
Wel erg stylistisch allemaal, hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Dat denk ik toch van niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik doe hier precies wat ik wil![]()
Dat ziet er een partij gezellig uit Angelquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben er tochquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wel erg stylistisch allemaal, hoor.
Wat is er gebeurd met een beetje warmte in een huis.
haha, zal wel onverkoopbare troep zijn geweestquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Mocht iemand morgen in Aalsmeer naar de plaatselijke trekpleister willen, die is wegens uitverkocht gesloten
Roel doet er 5 min. over dus een paar jaar later heeft ie geen ____________ meer?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:41 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind de gemiddelde wachtkamer bij huisarts of tandarts gezelliger met dat staal en die tegelsquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat ziet er een partij gezellig uit Angel
Over datum,zitten ze morgen allemaal met uitslag.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:43 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, zal wel onverkooppbare troep zijn geweest
Niets offtopics bij.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Anders ga je ff plaatjes van > 1 MB postenEn nog offtopic ook..
ha, mooi dan gaat Lieske eindelijk weer eens wapperenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:45 schreef essie05 het volgende:
Over datum,zitten ze morgen allemaal met uitslag.![]()
Cynische ondertonen komen niet over op Fok merk ikquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:44 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind de gemiddelde wachtkamer bij huisarts of tandarts gezelliger met dat staal en die tegels
Toen stond ie er pas. Inmiddels ligt de trolley helemaal vol en zoquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat ziet er een partij gezellig uit Angel
Coolquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
goh wat kortquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Cynische ondertonen komen niet over op Fok merk ik![]()
Veel te grote plaatjes zijn nergens op Fok gewenst.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niets offtopics bij.
Zie dat je langer op fok komt maar schijnbaar niet in dit subforum????
Iemands bankstel hoort er sinds scanmangate gewoon bij en besides, dit is een slowchat waar offtopic geen probleem is. dat is geweest sinds het van commentaren op de streams veranderde in SC en dat zal dus ook gewoon nog zo zijn.
Dat word weer eens tijdquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:45 schreef Wup het volgende:
[..]
ha, mooi dan gaat Lieske eindelijk weer eens wapperen
Alleen niet als je voor hoge kijkcijfers gaat...quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Cynische ondertonen komen niet over op Fok merk ik![]()
Zal weer eens tijd wordenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:45 schreef Wup het volgende:
[..]
ha, mooi dan gaat Lieske eindelijk weer eens wapperen
Ik snapte het al niet helemaal... geeft nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:47 schreef White_Pearl het volgende:
Sorry forever even een klein foutje was voor rick..... enzzzz
Nee? Hij ziet er anders best wel lekkerzitterig uit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
dan had je een paar maanden eerder moeten gaan miepen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:47 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Veel te grote plaatjes zijn nergens op Fok gewenst.
Niemand vind me aardig hier o o o wat ben ik toch zielig (Lieske modes)quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:47 schreef White_Pearl het volgende:
Sorry forever even een klein foutje was voor rick..... enzzzz
goh wat kort staat er geen mos op dan lollll voor jou dusquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:45 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Sta inderdaad met mijn bek vol tanden.
Ik poets maar 2 minuten per keer.
Je vergeet: wapper wapper wapperquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:49 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Niemand vind me aardig hier o o o wat ben ik toch zielig (Lieske modes)
Ze was nog niet eens klaar maar werd opgehaald door Roel voor die spullenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:41 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
truste beaver!quote:
Nee stralend witte tanden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:49 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
goh wat kort staat er geen mos op dan lollll voor jou duszeg niets meer
![]()
Ik vind Josef Mengele ook gezelliger dan jou. Maar: smaken verschillen!quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:44 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind de gemiddelde wachtkamer bij huisarts of tandarts gezelliger met dat staal en die tegels
Het ultieme rantsoen zou zijn totaal geen peuken en verzorgingsartikelen, geen deo, geen shampoo, geen make-up etc etc etc. Wat zou Naat flippen zegquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:48 schreef Morwen het volgende:
Ik word ff helemaal niet goed hier![]()
Rantsoenweek, Roel: Peuken, Dozen: verzorgingsproducten![]()
Wat dacht jequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik snapte het al niet helemaal... geeft niet
Tis ook eigenlijk niks voor mij, maar ik vond 'm gewoon mooi. Volgende keer moet ik beter opletten hoe ie zit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee? Hij ziet er anders best wel lekkerzitterig uit.Of eigenlijk meer: lekkerliggerig. En dan met een kussentje tegen de leuning en de zapper in de hand.
Hahaha, wel stoer hoor, niet veel mensen zouden zo'n soort "uitgesproken" bank uitkiezen.
Ik d8 dat we na de vrijwillige exit van Scanman het wel hadden gehad met gasten die hoog van de toren blazen en hun mening op willen dringen en bovenal totaal idolaat zijn van een gronings wicht. Schijnbaar is het een veel voorkomende dwangneurose waar we nu het tweede geval van zienquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind Josef Mengele ook gezelliger dan jou. Maar: smaken verschillen!![]()
Ik wou zeggen dat daar wel haar zat, maar geen mosquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:52 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Wat dacht jewat lult dat gekke mens nou
![]()
hahahahaquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat daar wel haar zat, maar geen mos![]()
Dag, poëtisch begaafd beertje.quote:
Whoooah, zo is het helemaal niet gegaan met Scan. En wil je een beetje normaal doen tegen Gert?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik d8 dat we na de vrijwillige exit van Scanman het wel hadden gehad met gasten die hoog van de toren blazen en hun mening op willen dringen en bovenal totaal idolaat zijn van een gronings wicht. Schijnbaar is het een veel voorkomende dwangneurose waar we nu het tweede geval van zien![]()
HOquote:
Over NatiMero he?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:41 schreef White_Pearl het volgende:
Even voor Sjet ben niet gaanwas even met wat anders bezig, oja nog even over vanmiddag
heb later nog even gereageerd had het niet gelezen![]()
Ik zeg helemaal niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:55 schreef Lamon het volgende:
"leuk" spelletje.
Wie raadt de tijd waarop Roel naar bed gaat?
Ik zeg 3.50
als ik dan vrij willig bij mijn thuis ook op rantsoen ga..komen ze dan bij mij ook zo'n mand brengen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:48 schreef Morwen het volgende:
Ik word ff helemaal niet goed hier![]()
Rantsoenweek, Roel: Peuken, Dozen: verzorgingsproducten![]()
hey wickert, ik had het niet tegen Gert...quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whoooah, zo is het helemaal niet gegaan met Scan. En wil je een beetje normaal doen tegen Gert?
En het wordt nog veel erger...gezelligquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:49 schreef F4iTH het volgende:
Dolle pret zeg. Gooi Chantal, Dido en Linda der maar weer in. Wat een troep is dit zeg.![]()
heeft Joost een tentje opgeslagen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:55 schreef Foreverblue het volgende:
BB: Dit is een waarschuwing... je mag nog steeds niet naar buiten.
Hmmm... per ongeluk een bank kopen die niet lekker zit... dit riekt naar een dik salaris.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tis ook eigenlijk niks voor mij, maar ik vond 'm gewoon mooi. Volgende keer moet ik beter opletten hoe ie zit.
Nee, Roel stond op het punt om te gaan bubbelen.quote:
Wel tegen Gert maar over die dwaas.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey wickert, ik had het niet tegen Gert...![]()
Oepsquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
geduld....quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:49 schreef F4iTH het volgende:
Dolle pret zeg. Gooi Chantal, Dido en Linda der maar weer in. Wat een troep is dit zeg.![]()
haha, sorry ik bedoelde, waarom mogen ze niet naar buiten [ ik dacht vanwege het vriendje van Nathalie]quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:57 schreef Foreverblue het volgende:
Nee, Roel stond op het punt om te gaan bubbelen.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmm... per ongeluk een bank kopen die niet lekker zit... dit riekt naar een dik salaris.
Hahaha, was mij ook wel duidelijk hoor, dat je dat zelfingenomen plak braaksel van een A_N bedoelde.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vast wel en dan hoef je ook niet naar je werk, niks thuis te doen, mag je heel de dag op de bank liggen en bakken geld verdienenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:56 schreef Coraatje het volgende:
[..]
als ik dan vrij willig bij mijn thuis ook op rantsoen ga..komen ze dan bij mij ook zo'n mand brengen?
tegen die lieske-addept die hier denkt de laatste weken van de SC nog ff een strafkamp te kunnen maken waar we alleen die blonde groningse stinksnol moeten aanbidden. Een gradatie erger dan scan dusquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:59 schreef kissa het volgende:
Roeleman weet dat hij Dodo kwijt is![]()
Toch trusten allen tesaam![]()
![]()
oke dat kan ik wel een paar maanden volhouden ,waar moet ik me opgevenquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vast wel en dan hoef je ook niet naar je werk, niks thuis te doen, mag je heel de dag op de bank liggen en bakken geld verdienen![]()
BB is hard![]()
Trusten Essiequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:55 schreef essie05 het volgende:
Nou als iedereen naar bed gaat ga ik ook maar..
Trusten allemaal en tot morgen.![]()
Ja trouwens wel kut, ik had de eerste weken van BB mijn zinnen op wicked gezet maar door een paar hersenloze acties na wat drank op op hoerenfeestjes met snaptnix, lovebeaver en ander gespuis was die kans vrijwel nihilquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, was mij ook wel duidelijk hoor, dat je dat zelfingenomen plak braaksel van een A_N bedoelde.
Maar wel lief hè, dat Wicked het voor mij opneemt.![]()
Ik had anders geen moeite met Scan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
tegen die lieske-addept die hier denkt de laatste weken van de SC nog ff een strafkamp te kunnen maken waar we alleen die blonde groningse stinksnol moeten aanbidden. Een gradatie erger dan scan dus![]()
Ik hoop dat je meer weet dan ik. Zie namelijk verder totaal geen potentie in een:quote:
Trusten Kissaquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:59 schreef kissa het volgende:
Roeleman weet dat hij Dodo kwijt is![]()
Toch trusten allen tesaam![]()
![]()
Ik moet je teleurstellen, die kans heeft zelfs er nooit ingezetenquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja trouwens wel kut, ik had de eerste weken van BB mijn zinnen op wicked gezet maar door een paar hersenloze acties na wat drank op op hoerenfeestjes met snaptnix, lovebeaver en ander gespuis was die kans vrijwel nihil
je bedoelt dat nachtelijke, rebelse tegen de bank zitten i.p.v erop?quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:02 schreef Lamon het volgende:
He bah. Nu heb ik bijna weer spijt dat ik Roel zo laag in mijn lijstje heb.
Dat nachtbraken van hem kan ik zo waarderen.
ik in eerste instantie ook niet maar op een gegeven moment viel er geen discussie meer met hem aan te gaan....als lieske een fles bier kapot op de grond pleurde puur omdat ze lomp zou zijn op dat moment dan maakte hij ervan dat het een doordachte actie is in een groot plan om de wereld te veroveren ...zo ongeveer ..quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik had anders geen moeite met Scan.
Ga ik met je mee, dat red ik fluitend op mijn tenenquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:01 schreef Coraatje het volgende:
[..]
oke dat kan ik wel een paar maanden volhouden ,waar moet ik me opgeven
quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:03 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
je bedoelt dat nachtelijke, rebelse tegen de bank zitten i.p.v erop?
Wie moet je anders verdedigen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, was mij ook wel duidelijk hoor, dat je dat zelfingenomen plak braaksel van een A_N bedoelde.
Maar wel lief hè, dat Wicked het voor mij opneemt.![]()
hihiquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:03 schreef PieddeNaat het volgende:
DUH! jou nomineer ik zo hard dat je buren er auw van gaan roepen!quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, die kans heeft zelfs er nooit ingezeten![]()
maar ..iedereen mag toch zijn of haar mening hebben??? je hoeft het er niet mee eens te zijn...quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik in eerste instantie ook niet maar op een gegeven moment viel er geen discussie meer met hem aan te gaan....als lieske een fles bier kapot op de grond pleurde puur omdat ze lomp zou zijn op dat moment dan maakte hij ervan dat het een doordachte actie is in een groot plan om de wereld te veroveren ...zo ongeveer ..
en op het moment dat argumenten hem tekort schoten dan nam hij de stille trom
Neuh, gewoon dat de dag tot het uiterste blijven beleven. Het niet kunnen afkappen van de dag.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:03 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Moet je doen. Ik doe niet meer mee aan die duffe spelletjes.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
DUH! jou nomineer ik zo hard dat je buren er auw van gaan roepen!![]()
Nou om iemand een groningse stinksnol te noemen dan heb je goeie argumenten.pfffffffffffffquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik in eerste instantie ook niet maar op een gegeven moment viel er geen discussie meer met hem aan te gaan....als lieske een fles bier kapot op de grond pleurde puur omdat ze lomp zou zijn op dat moment dan maakte hij ervan dat het een doordachte actie is in een groot plan om de wereld te veroveren ...zo ongeveer ..
ik ga de acceptatiegrens van crackhoer nog steeds niet voorbij.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:06 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Nou om iemand een groningse stinksnol te noemen dan heb je goeie argumenten.pfffffffffffff
Dit is ZO GEVAARLIJK. Als meer mensen zo redeneren, wint hij straks ook nog!quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:07 schreef melke het volgende:
Die arme Roel. De voorgaande dagen heb ik me dood geirriteerd aan hem, maar nu vind ik het toch wel zielig voor hem. Het lijkt haast wel of hij iets aan het afsluiten is. Het word nooit mee zoals het was he
Mwah, Lieske was een zwak punt bij hem, So What! Ik hou wel van mensen met een standpunt en dat was - op dit forum - het zijnequote:Op vrijdag 9 december 2005 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
je zit er nu middenin! Bommie heeft op slinkse wijze het beschimpspel overgeheveld naar het SC-topic!quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Moet je doen. Ik doe niet meer mee aan die duffe spelletjes.
Oh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 9 december 2005 01:08 schreef Gert het volgende:
[..]
je zit er nu middenin! Bommie heeft op slinkse wijze het beschimpspel overgeheveld naar het SC-topic!![]()
De rat!!!!!!![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als je die blikken zo ziet vraag je je af waar de handjes zitten![]()
Ach nee, straks heeft hij zijn bier weer, is Nathalie er weer om te roddelen, gaat hij weer liggen te niksen en dan is hij weer irritantquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:08 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Dit is ZO GEVAARLIJK. Als meer mensen zo redeneren, wint hij straks ook nog!
Past niet he?quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Haha hij is prachtigdat had ik vanochtend niet met mn eierdopje
hoeven te doen
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:10 schreef Sjet het volgende:
[..]
Past niet he?![]()
Deze heb ik snel even [knullig] gemaakt, maar heb er wel lol van gehad. Wie weet als ik nog zin krijg om een nieuwe te maken.
Maar nu ga ik slapen.![]()
Welterusten allemaal, plezierige nacht nog![]()
Dat is echt zo. Hij weet hoeveel twijfels Dido heeft over de relatie in de buitenwereld.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:07 schreef melke het volgende:
Die arme Roel. De voorgaande dagen heb ik me dood geirriteerd aan hem, maar nu vind ik het toch wel zielig voor hem. Het lijkt haast wel of hij iets aan het afsluiten is. Het word nooit mee zoals het was he
quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:08 schreef Gert het volgende:
[..]
je zit er nu middenin! Bommie heeft op slinkse wijze het beschimpspel overgeheveld naar het SC-topic!![]()
De rat!!!!!!![]()
Dit zijn zijn oude fotoboeken... hij heeft er 3.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:10 schreef Wup het volgende:
waarom heeft Roel een fotoboek, hij was niet genomineerd
of is dit een oude?
aha, ik had niet verwacht dat ze die gewoon bij zich mochten houdenquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:11 schreef Foreverblue het volgende:
Dit zijn zijn oude fotoboeken... hij heeft er 3.
Bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:12 schreef BB5kijker het volgende:
Joost is klaargekomen. Hij draait zich om en gaat nu wel pitten.
bedankt voor die mededeling:)quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:12 schreef BB5kijker het volgende:
Joost is klaargekomen. Hij draait zich om en gaat nu wel pitten.
Is echt leuk hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:10 schreef Sjet het volgende:
[..]
Past niet he?![]()
Deze heb ik snel even [knullig] gemaakt, maar heb er wel lol van gehad. Wie weet als ik nog zin krijg om een nieuwe te maken.
Maar nu ga ik slapen.![]()
Welterusten allemaal, plezierige nacht nog![]()
Verveling maakt meer kapot dan drank helen kan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:03 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik hoop dat je meer weet dan ik. Zie namelijk verder totaal geen potentie in een:
Inhoudloze Duimelot
Josti de irritante clown
Nathalie de ja-knikker
Roel (die zal je bijna niet meer horen)
en dat andere huppelende wezen.
![]()
Juistemquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:12 schreef Coraatje het volgende:
ik vind het zielig in de zin van ,,nu is hij echt gek op dido ,dat terwijl zij denk heerlijk heeft zitten genieten van alle aandacht die ze van iedereengekregen heeft of krijgt .Ik zeg niet dat ze niks voor roel voelt ,maar ze is gek op aandacht en dat in combi met de waarschijnlijke aandacht die ze krijgt ....
Beterschap angel... slaap lekkerquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga pitten.
Heb hoofdpijn en keelpijn en met een beetje mazzel ben ik morgen lekker ziek![]()
Trusten![]()
![]()
Heh, jeetje, sterktequote:Op vrijdag 9 december 2005 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga pitten.
Heb hoofdpijn en keelpijn en met een beetje mazzel ben ik morgen lekker ziek![]()
Trusten![]()
![]()
te koud....quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:17 schreef BB5kijker het volgende:
Joost kan toch beter dat dekbed van Dido pakken of is dat weggehaald? Zou wel een stuk droger liggen...
Mja, en we zitten nu in kamp "Weltevree"quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Het was een feestelijke avond, Dah Diva is weggggg![]()
![]()
![]()
![]()
Ow.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga pitten.
Trusten![]()
![]()
Dido had 2 dekbedden, de een ligt Naat onder en de ander is van Roelquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:17 schreef BB5kijker het volgende:
Joost kan toch beter dat dekbed van Dido pakken of is dat weggehaald? Zou wel een stuk droger liggen...
Ik ben er al helemaal klaar meequote:Op vrijdag 9 december 2005 01:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Alles is relatief.
Ik mis Dido nu al.![]()
nope en roel hoe puppy achtig hij ook deed de afgelopen dagen ,heeft ech wel doorgehad dat ze aandachts"geil" is ,en trekt dara nu zijn angstige conclusies uit...quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Juistem![]()
Died liet geen traan om hem![]()
Ach ik denk dat Roel zich ook enorm camerabewust is. Verder wist Roel ook dat uit het huis ook uit de relatie is.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:19 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nope en roel hoe puppy achtig hij ook deed de afgelopen dagen ,heeft ech wel doorgehad dat ze aandachts"geil" is ,en trekt dara nu zijn angstige conclusies uit...
denk dat hij liever zelfs als eerste had gegaan om haar daarna op te wachten ...
4.14 uurquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:55 schreef Lamon het volgende:
"leuk" spelletje.
Wie raadt de tijd waarop Roel naar bed gaat?
Ik zeg 3.50
Ok, speciaal voor jou dan:quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Alles is relatief.
Ik mis Dido nu al.![]()
eensquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:21 schreef versabommie het volgende:
Ach ik denk dat Roel zich ook enorm camerabewust is.
Met zijn broers.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:19 schreef Coraatje het volgende:
denk dat hij liever zelfs als eerste had gegaan om haar daarna op te wachten ...
jah maar men blijft hopen he dat zou bijna iederen doen,ik heb niet het gevoel dat dit gespeeld is voor de camera's (maja wie ben ik)quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach ik denk dat Roel zich ook enorm camerabewust is. Verder wist Roel ook dat uit het huis ook uit de relatie is.
Zou best kunnen, hij heeft peuken, anders was ie allang platquote:
had hij toch wat beter naar Joost moeten kijkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:24 schreef BB5kijker het volgende:
Roel wil duidelijk huilen, want dat scoort. Het lukt hem alleen niet.
Ook een eigenschap die hij graag van Joost zou willen hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:24 schreef BB5kijker het volgende:
Sacharine in plaats van suiker, dat werkt niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:22 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Ok, speciaal voor jou dan:
Echt? Mis je me nu al? <lach>
Waarom dan precies?
Een os heeft meer empathie...quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:24 schreef BB5kijker het volgende:
Misschien waart ze hier al rond.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Alles is relatief.
Ik mis Dido nu al.![]()
lol, vals.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Sacharine in plaats van suiker, dat werkt niet.
Maar goed, ik ben vast eerder over de schok heen dan Roel.
Dat huilen heeft hij al gedaan en nee denk dat het echt wel gevoelsmatig is en niet om te scorenquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:24 schreef BB5kijker het volgende:
welnee na 3 zinnen gelezen te hebben over zich zelf zou ze allang helemaal klaar zijn met dit forumquote:
Hahahahaha!!!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:26 schreef melke het volgende:
[..]
Dat huilen heeft hij al gedaan en nee denk dat het echt wel gevoelsmatig is en niet om te scoren
hahaquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:26 schreef Coraatje het volgende:
welnee na 3 zinnen gelezen te hebben over zich zelf zou ze allang helemaal klaar zijn met dit forum
Dat lijkt me een uitstekende conclusie. Ik hoor het haar zo zeggen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:26 schreef Coraatje het volgende:
[..]
welnee na 3 zinnen gelezen te hebben over zich zelf zou ze allang helemaal klaar zijn met dit forum
Huhquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:26 schreef riri het volgende:
In ieder geval hebben ze afgesproken een wereldreis te gaan maken straks
Gun ze het echt,vind ze echt goed bij elkaar passen
Roel....het is nog maar twee weekjes,voor je het weet zijn die voorbij en kan je lekker gaan genieten met z'n tweetjes![]()
We hebben:quote:
eerst maar eens afwachten of hij de pot wint;)quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:28 schreef Morwen het volgende:
Huh![]()
Heb jij de streams wel gevolgd? Died wil niks met Roel en zeker niet op reis![]()
Inderdaad, hij heeft iets gesnoven of geslikt denk ik.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Huh![]()
Heb jij de streams wel gevolgd? Died wil niks met Roel en zeker niet op reis![]()
Ja het is bij alle 5 al doodsaai geworden op het eind. Is helaas ook wel logisch.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:14 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Verveling maakt meer kapot dan drank helen kan.
Je zult wel gelijk hebben, maar ik heb ff genoeg van extreme karakters.
Ik heb trouwens alleen BB1 gezien. BB2-4, werden die in de laatste 2 weken niet ook doodsaai?
Ik weet niet of Dido een relatie met Roel ziet zitten. Ze hebben toch allebei een andere levensstijl. Het ligt eraan of hun band buiten huis net zo stevig is als in het huis. Maar ik denk het van niet. Het zou wel leuk zijn voor hun natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:26 schreef riri het volgende:
Roel....het is nog maar twee weekjes,voor je het weet zijn die voorbij en kan je lekker gaan genieten met z'n tweetjes![]()
Ik vermoed dat de wereldreis van Roel bestaat uit een pilletje en die van Dido uit een cruisequote:Op vrijdag 9 december 2005 01:26 schreef riri het volgende:
Haha, een verre trip ja! Kost niet zoveel als een cruise.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de wereldreis van Roel bestaat uit een pilletje en die van Dido uit een cruise![]()
Hoe kom je daarbij? Heb ze daar nooit over gehoord, wel heeft Roel dat voorgesteld maar daar is ze volgens mij nooit op ingegaan..of weet jij meer?quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:26 schreef riri het volgende:
Staat op audiostream....misschien alles zelf niet zo goed gevolgdquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Huh![]()
ik wil wel gokken ,maar ik ga niet blijven wachten of ik gelijk hebquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
We hebben:
Falco 2.45
Lamon 3.50
BB5kijker 4.14
Als er nog 80 users een gok wagen wordt het misschien nog spannend.
Als er wat te winnen valt natuurlijk.
Riri raaskalt maar wat.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:30 schreef farceman het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Heb ze daar nooit over gehoord, wel heeft Roel dat voorgesteld maar daar is ze volgens mij nooit op ingegaan..of weet jij meer?
Je zal maar met dat mens op wereldreis moeten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:26 schreef riri het volgende:
Ok waag ik ook maar een gokje.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
We hebben:
Falco 2.45
Lamon 3.50
BB5kijker 4.14
Als er nog 80 users een gok wagen wordt het misschien nog spannend.
Als er wat te winnen valt natuurlijk.
Er is een paar nachten geleden een gesprek geweest tussen Roel en Dido die pijnlijk duidelijk maakte dat ze een onverenigbare kijk op het leven hebben. Maar goed, ik gun ze het beste.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:29 schreef melke het volgende:
[..]
Ik weet niet of Dido een relatie met Roel ziet zitten. Ze hebben toch allebei een andere levensstijl. Het ligt eraan of hun band buiten huis net zo stevig is als in het huis. Maar ik denk het van niet. Het zou wel leuk zijn voor hun natuurlijk.
Wat dat betreft kun je maar het beste een cruise maken. Als ze vervelend is, flikker je haar gewoon overboord.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Je zal maar met dat mens op wereldreis moeten.
Mexico? Nee, dat vind ik stom.
Australie? Nee, dat vind ik stom.
China? Nee, dat vind ik stom.
Zuid Afrika? Nee, dat vind ik stom.
staat mij ook wel iets van bij in iedergeval dat er 2 mensen op wereld reis zouden gaan ,en dat een daarvan roel zou zijn maar wie die tweede is (ik dacht lieske)... maar dat is aan het begin van big brother geweest,der is ondertussen wel heel veel veranderdquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:31 schreef riri het volgende:
[..]
Staat op audiostream....misschien alles zelf niet zo goed gevolgd![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:29 schreef Lamon het volgende:
We hebben:
Falco 2.45
Lamon 3.50
BB5kijker 4.14
APK 2.31
Ze zei wel degelijk dat ze het een leuk idee vond maar toen kwam er een 'we zien wel na het huis' achteraan. Dus wie weet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:30 schreef farceman het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Heb ze daar nooit over gehoord, wel heeft Roel dat voorgesteld maar daar is ze volgens mij nooit op ingegaan..of weet jij meer?
nee dus.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:34 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ze zei wel degelijk dat ze het een leuk idee vond maar toen kwam er een 'we zien wel na het huis' achteraan. Dus wie weet.![]()
of gewoon thuis blijven met pilletjesquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:32 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Wat dat betreft kun je maar het beste een cruise maken. Als ze vervelend is, flikker je haar gewoon overboord.
Joost en Menno wilden samen op reis, tochquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:33 schreef Coraatje het volgende:
[..]
staat mij ook wel iets van bij in iedergeval dat er 2 mensen op wereld reis zouden gaan
Verder alles in orde? Of zijn de haat-gevoelens jegens Roel je naar het hoofd gestegen?quote:
Ja, wie weetquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:34 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ze zei wel degelijk dat ze het een leuk idee vond maar toen kwam er een 'we zien wel na het huis' achteraan. Dus wie weet.![]()
welnee, maar dat soort vage afspraken gaan toch nooit door.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:36 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Verder alles in orde? Of zijn de haat-gevoelens jegens Roel je naar het hoofd gestegen?
Nee,afgesproken tussen Roel en Didoquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:33 schreef Coraatje het volgende:
[..]
staat mij ook wel iets van bij in iedergeval dat er 2 mensen op wereld reis zouden gaan ,en dat een daarvan roel zou zijn maar wie die tweede is (ik dacht lieske)... maar dat is aan het begin van big brother geweest,der is ondertussen wel heel veel veranderd
ik weet het echt niet meer precies ,wat ik zeg bij wereld reis gaat er wel een belletje af ,maar wie nou precies met wie ging ....voor mij part gaan ze gezellig met zijn alle robinson (of hoe heet dat progamma) spelenquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Joost en Menno wilden samen op reis, toch
Zonder Brenda?quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Joost en Menno wilden samen op reis, toch
Hahaha!!! Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Zonder Brenda?
Nou ja, elk normaal mens zou die vraag met een volmondig JA beantwoorden, maar we hebben het hier over Joost.![]()
A, ok, nou dan zal het wel zo zijn natuurlijkquote:
Blijf geloven in het goede......laat maar ik klink al als Balkenendequote:Op vrijdag 9 december 2005 01:37 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
welnee, maar dat soort vage afspraken gaan toch nooit door.
Ze hebben zich erg geconcentreerd op het tot een voorlopige oplossing brengen van Dido-Roel, dat is ze volgens mij wel goed gelukt. Ben benieuwd wat ze nog in petto hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:29 schreef F4iTH het volgende:
[..]
<knip ((wijze woorden))>
OF BB moet iets bijzonders verzinnen, wat ze tot nu toe niet gelukt is.
Thanx voor the caps, mènquote:
Niets.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:39 schreef Wup het volgende:
wat hebben jullie toch tegen Brenda?
dido in het geheime huisje en roel mag daar een nachtje slapen ,zonder camara'squote:Op vrijdag 9 december 2005 01:39 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Ze hebben zich erg geconcentreerd op het tot een voorlopige oplossing brengen van Dido-Roel, dat is ze volgens mij wel goed gelukt. Ben benieuwd wat ze nog in petto hebben
Doe dan Linda daar na een feestjequote:Op vrijdag 9 december 2005 01:41 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dido in het geheime huisje en roel mag daar een nachtje slapen ,zonder camara's![]()
avondje stappen met Dido?quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:35 schreef Lamon het volgende:
F4iTH 1.50
Bong4002 2.10
APK 2.31
Falco 2.45
Coraatje 3.15
Pieddenaat 3.16
Lamon 3.50
farceman 4.07
BB5kijker 4.14
En ja, het komt voort uit verveling, maar bij gebrek aan beter..
Iemand nog een idee voor 1 of andere domme virtuele prijs?
ow, ik dacht dat dat kwam omdat ze het allemaal niet zo leuk vond, dat ze op TV moest en leuke dingen over Joost zeggen enzoquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:41 schreef Lamon het volgende:
Niets.
Maar haar natuurlijke blik is trouwens wel erg chagrijnig viel me op.
Al zal ze dat niet eens zijn, hoor.
Gewoon een norse gezichtsuitdrukking.
mer camera's!!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Doe dan Linda daar na een feestje![]()
Hallo... dit is een forum ja. Een forum midden in de nacht ook nog eens.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:39 schreef Wup het volgende:
wat hebben jullie toch tegen Brenda?
okequote:Op vrijdag 9 december 2005 01:43 schreef Gert het volgende:
Hallo... dit is een forum ja. Een forum midden in de nacht ook nog eens.
Ik ken die hele Brenda niet maar ze komt me over als een onsymphatiek koudbloedig reptiel.
Echt en wanneer dan? Hebben ze het er lang over gehad? Datw as toch niet die keer toen Dido vroeg of roel nog op wereldreis ging toch?quote:
dan haak ik af , binnen tien minuten vliegen de haren dan in de ronte ,en niet omdat ik dido onaardig vind,maar omdat ik geen prinsessen /koninginnen geduld hebquote:
Da's voor de meesten meer een straf.quote:
Ongemakkelijk omdat ze op tv is, kan ook nogquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Hallo... dit is een forum ja. Een forum midden in de nacht ook nog eens.
Ik ken die hele Brenda niet maar ze komt me over als een onsymphatiek koudbloedig reptiel.
Ik vond het een hoogtepunt! Vorige week was ook top btw. Rob weg, Dido weg, het feest gaat maar door en door, volgende week Naat weg en dan kunnen ze alleen de finale nog verkloten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:45 schreef melke het volgende:
Wat vonden jullie van de live show?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:47 schreef ART het volgende:
Ik vind het jammer. Maar ik weet dat ik ongeveer de enige ben op dit forum.
Helemaal met je eensquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:47 schreef ART het volgende:
Hmmm, ben net thuis. Dido weg. Roel gebroken.
Ik vind het jammer. Maar ik weet dat ik ongeveer de enige ben op dit forum.![]()
Voor de 'relatie' wordt het cruciaal wat zusjes & moeder Dido over Roel oordelen. Dido is extreem gevoelig voor bevestiging van buitenaf. Omdat ze erg bezorgd is over haar imago.
Joost lijkt me meer een type die valt op keiharde SM-antia's. Eentje die hem lekker iedere avond instopt. Dus hoe ze op TV verschijnt zegt ook weinig.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ongemakkelijk omdat ze op tv is, kan ook nogIk denk dat ze lief is, Joost is gek op haar en dat is niet zomaar denk ik.........
Pa van Roel in de live uitzending zei zoiets als: nou moet ie Ingrid maar pakken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:47 schreef ART het volgende:
Ik vind het jammer. Maar ik weet dat ik ongeveer de enige ben op dit forum.![]()
Voor de 'relatie' wordt het cruciaal wat zusjes & moeder Dido over Roel oordelen. Dido is extreem gevoelig voor bevestiging van buitenaf. Omdat ze erg bezorgd is over haar imago.
Koud. Kwam door Dido.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:45 schreef melke het volgende:
Wat vonden jullie van de live show?
jammer is een groot woord, maar voor mij hoefde ze niet wegquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:47 schreef ART het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik vond het een hoogtepunt! Vorige week was ook top btw. Rob weg, Dido weg, het feest gaat maar door en door, volgende week Naat weg en dan kunnen ze alleen de finale nog verkloten.![]()
Hahaha dat meen je niet! Dat heb ik dus wel ff gemistquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:49 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Pa van Roel in de live uitzending zei zoiets als: nou moet ie Ingrid maar pakken.
Gezicht van Dido was vervolgens te pijnlijk om naar te kijken.
Grapje of zei die dat echt?quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:49 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Pa van Roel in de live uitzending zei zoiets als: nou moet ie Ingrid maar pakken.
Gezicht van Dido was vervolgens te pijnlijk om naar te kijken.
Volgens de prijzenslag regels, ben jij nu officieel af.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:45 schreef F4iTH het volgende:
Roel je hebt nog 5 minuten om lekker te chillen en dan moet je echt naar je bedje toe jongeman!![]()
volgens mij zei ruud dat hoor!quote:
het is ook lang mij heen gegaan........quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:51 schreef PieddeNaat het volgende:
Echt.
Kom, kom, ART.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:47 schreef ART het volgende:
Weet je wat stom is! Ik vond Dido de minst leuke bewoner en toch vind ik het nu ook jammer..quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:47 schreef ART het volgende:
Het gaat mij even om de ongemakkelijkheid, je komt niet dagelijks op de buis tenslottequote:Op vrijdag 9 december 2005 01:49 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Joost lijkt me meer een type die valt op keiharde SM-antia's. Eentje die hem lekker iedere avond instopt. Dus hoe ze op TV verschijnt zegt ook weinig.
hmm..ben je 100% zeker?quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
volgens mij zei ruud dat hoor!
ik zei ook al zoiets, maar ipv ongemakkelijk tegenzinquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:52 schreef Morwen het volgende:
Het gaat mij even om de ongemakkelijkheid, je komt niet dagelijks op de buis tenslotte
Ach welnee. Die jongen kan niet slapen en wil zich lekker kapotzuipen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:52 schreef versabommie het volgende:
Roel doet mi nu zielig omdat hij weet dat dido hem op internet kan zien
Ze hoeft niet te komenquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:54 schreef Wup het volgende:
[..]
ik zei ook al zoiets, maar ipv ongemakkelijk tegenzin
Jij bent altijd zo lekker positief hequote:Op vrijdag 9 december 2005 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ach welnee. Die jongen kan niet slapen en wil zich lekker kapotzuipen.
Zit 'ie in een huis met JoostNathalie
Lieske
en Ingrid.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Volgens de prijzenslag regels, ben jij nu officieel af.
Klopt, Ruud zei dat. Zou ook wel ongehoord lomp zijn geweest als Roels pa dat had geroepen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
volgens mij zei ruud dat hoor!
Dat heet inlevingsvermogen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:58 schreef melke het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo lekker positief he
hmm..irritant. Net ff mijn vrouw gevraagd en die zegt ook dat het Roels pa was... Is die uitzending nog ergens down te loaden?quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, Ruud zei dat. Zou ook wel ongehoord lomp zijn geweest als Roels pa dat had geroepen.![]()
En Roel's pa (en ma) zijn hartstikke blij met Dido.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, Ruud zei dat. Zou ook wel ongehoord lomp zijn geweest als Roels pa dat had geroepen.![]()
volgens mij zei ruud het zou maar vreemd zijn als het roels vader was die het zei ,maar er werd wel behoorlijk ingezoemd op roels vaderquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:01 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
hmm..irritant. Net ff mijn vrouw gevraagd en die zegt ook dat het Roels pa was... Is die uitzending nog ergens down te loaden?
Rodin's ouevre omvat meerdere werken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Zeg APK deze wil je toch niet vergelijken met Roel he??
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/2/ScreenHunter_188.jpg]afbeelding][/url]
Veuls te groot![]()
Ah ok, sorry voor de verwarring dan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:04 schreef Coraatje het volgende:
[..]
volgens mij zei ruud het zou maar vreemd zijn als het roels vader was die het zei ,maar er werd wel behoorlijk ingezoemd op roels vader
Hoe denk je dat Roel zich voelt nu dan?quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:58 schreef melke het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo lekker positief he
Yepz, voor de groepsdynamiek is het een perfecte exit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Kom, kom, ART.
Wat kan jou die relatie schelen, het gaat om het programma.
Roel heeft urenlang beelden van Rodin gekopieerd.![]()
Drama!![]()
Inderdaad! Dat is toch zielig? Vraag me trouwens af waarom ze zo snel en koeltjes afscheid genomen heeft. Wilde ze niet in tranen uitbarsten? Was ze blij dat ze naar huis kon?quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Roel zich voelt nu dan?
Dido ging overhaast weg en nam vluchtig en koud afscheid van Roel. Het was niet bepaald een afscheid waar Roel het vertrouwen uit zou kunnen putten van: OK dat zit wel goed.
En nu zit Dido buiten en hij binnen. En hij loopt zich met z'n verliefde kop maar af te vragen of hij zichzelf niet volkomen belachelijk maakt. Wetende dat zijn vrienden maar ook Dido en haar zussen hem nu kunenn volgen in elke scheet die hij laat.... en hij heeft er geen flauw idee van, of zijn gevoelens voor Dido echt zijn of dat het een BB-effect is en vice versa... tricky!
Maar die van Rodin steunde maar op één arm. En hij leunde op zijn kin. Roel zit met beide handen vrij fundamenteel in zijn weinge haar...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |