Je vergeet: wapper wapper wapperquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:49 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Niemand vind me aardig hier o o o wat ben ik toch zielig (Lieske modes)
Ze was nog niet eens klaar maar werd opgehaald door Roel voor die spullenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:41 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
die heeft over 5 jaar geen tanden meer.
truste beaver!quote:
Nee stralend witte tanden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:49 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
goh wat kort staat er geen mos op dan lollll voor jou duszeg niets meer
![]()
Ik vind Josef Mengele ook gezelliger dan jou. Maar: smaken verschillen!quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:44 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind de gemiddelde wachtkamer bij huisarts of tandarts gezelliger met dat staal en die tegels
Het ultieme rantsoen zou zijn totaal geen peuken en verzorgingsartikelen, geen deo, geen shampoo, geen make-up etc etc etc. Wat zou Naat flippen zegquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:48 schreef Morwen het volgende:
Ik word ff helemaal niet goed hier![]()
Rantsoenweek, Roel: Peuken, Dozen: verzorgingsproducten![]()
Wat dacht jequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik snapte het al niet helemaal... geeft niet
Tis ook eigenlijk niks voor mij, maar ik vond 'm gewoon mooi. Volgende keer moet ik beter opletten hoe ie zit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee? Hij ziet er anders best wel lekkerzitterig uit.Of eigenlijk meer: lekkerliggerig. En dan met een kussentje tegen de leuning en de zapper in de hand.
Hahaha, wel stoer hoor, niet veel mensen zouden zo'n soort "uitgesproken" bank uitkiezen.
Ik d8 dat we na de vrijwillige exit van Scanman het wel hadden gehad met gasten die hoog van de toren blazen en hun mening op willen dringen en bovenal totaal idolaat zijn van een gronings wicht. Schijnbaar is het een veel voorkomende dwangneurose waar we nu het tweede geval van zienquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind Josef Mengele ook gezelliger dan jou. Maar: smaken verschillen!![]()
Ik wou zeggen dat daar wel haar zat, maar geen mosquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:52 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Wat dacht jewat lult dat gekke mens nou
![]()
hahahahaquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat daar wel haar zat, maar geen mos![]()
Dag, poëtisch begaafd beertje.quote:
Whoooah, zo is het helemaal niet gegaan met Scan. En wil je een beetje normaal doen tegen Gert?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik d8 dat we na de vrijwillige exit van Scanman het wel hadden gehad met gasten die hoog van de toren blazen en hun mening op willen dringen en bovenal totaal idolaat zijn van een gronings wicht. Schijnbaar is het een veel voorkomende dwangneurose waar we nu het tweede geval van zien![]()
HOquote:
Over NatiMero he?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:41 schreef White_Pearl het volgende:
Even voor Sjet ben niet gaanwas even met wat anders bezig, oja nog even over vanmiddag
heb later nog even gereageerd had het niet gelezen![]()
Ik zeg helemaal niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:55 schreef Lamon het volgende:
"leuk" spelletje.
Wie raadt de tijd waarop Roel naar bed gaat?
Ik zeg 3.50
als ik dan vrij willig bij mijn thuis ook op rantsoen ga..komen ze dan bij mij ook zo'n mand brengen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:48 schreef Morwen het volgende:
Ik word ff helemaal niet goed hier![]()
Rantsoenweek, Roel: Peuken, Dozen: verzorgingsproducten![]()
hey wickert, ik had het niet tegen Gert...quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whoooah, zo is het helemaal niet gegaan met Scan. En wil je een beetje normaal doen tegen Gert?
En het wordt nog veel erger...gezelligquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:49 schreef F4iTH het volgende:
Dolle pret zeg. Gooi Chantal, Dido en Linda der maar weer in. Wat een troep is dit zeg.![]()
heeft Joost een tentje opgeslagen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:55 schreef Foreverblue het volgende:
BB: Dit is een waarschuwing... je mag nog steeds niet naar buiten.
Hmmm... per ongeluk een bank kopen die niet lekker zit... dit riekt naar een dik salaris.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tis ook eigenlijk niks voor mij, maar ik vond 'm gewoon mooi. Volgende keer moet ik beter opletten hoe ie zit.
Nee, Roel stond op het punt om te gaan bubbelen.quote:
Wel tegen Gert maar over die dwaas.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey wickert, ik had het niet tegen Gert...![]()
Oepsquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
geduld....quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:49 schreef F4iTH het volgende:
Dolle pret zeg. Gooi Chantal, Dido en Linda der maar weer in. Wat een troep is dit zeg.![]()
haha, sorry ik bedoelde, waarom mogen ze niet naar buiten [ ik dacht vanwege het vriendje van Nathalie]quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:57 schreef Foreverblue het volgende:
Nee, Roel stond op het punt om te gaan bubbelen.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmm... per ongeluk een bank kopen die niet lekker zit... dit riekt naar een dik salaris.
Hahaha, was mij ook wel duidelijk hoor, dat je dat zelfingenomen plak braaksel van een A_N bedoelde.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vast wel en dan hoef je ook niet naar je werk, niks thuis te doen, mag je heel de dag op de bank liggen en bakken geld verdienenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:56 schreef Coraatje het volgende:
[..]
als ik dan vrij willig bij mijn thuis ook op rantsoen ga..komen ze dan bij mij ook zo'n mand brengen?
tegen die lieske-addept die hier denkt de laatste weken van de SC nog ff een strafkamp te kunnen maken waar we alleen die blonde groningse stinksnol moeten aanbidden. Een gradatie erger dan scan dusquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:59 schreef kissa het volgende:
Roeleman weet dat hij Dodo kwijt is![]()
Toch trusten allen tesaam![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |